Ja, die heb ook wel eens gezien, erg mooi.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef _Bar_ het volgende:
wat ik persoonlijk een erg mooie kaart vond was eentje met een prachtblauwe lucht, en daarbij een ballon die naar boven vloog zeg maar.
Oooeeeh dat vind ik zo'n verdrietig beeld.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:48 schreef MarMar het volgende:
20 weken in de buik was genoeg om zijn hartje een half uur te laten kloppen zodat hij toch nog in onze armen kon liggen voordat we afscheid moesten nemen, een klein wonder, te klein..
Het is dubbel, het deed meer zeer dan wat ook, maar ik ben zo blij dat ik hem nog even bij me heb kunnen hebben en dat hij voor mijn gevoel toch nog heel even ons als ouders heeft mogen ervaren voordat hij moest gaan..quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oooeeeh dat vind ik zo'n verdrietig beeld.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:20 schreef Moonah het volgende:
Lieve Engeltjes,
Er brandt een nieuwjaarskaarsje van Thies en mij voor jullie in de Sint Jan.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef Pyttpytt het volgende:
Tot in hoeverre wil je je eigen dochter hierin betrekken? Denk daar ook goed over na en praat met haar, waar zij behoefte aan heeft, voor het te laat is.
Sterkte!
Hemeltje. Ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zeggen. Ik denk dat ik spontaan in huilen zou uitbarsten wanneer ik het kind zou zien. Bah, dit soort 'nieuws' maakt mij verdrietigquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef Ireth het volgende:
Ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn achterneefje van 12 jaar na 2 jaar vechten tegen kanker is opgegevenZe 'geven' hem nog om en nabij de 5 weken.. maar goed, wat zeg ik tegen dat knaapje.. Hij weet het zelf ook, hij weet dat ie de strijd tegen de ziekte heeft verloren.. Tegenover een volwassene sta je al met je mond vol tanden te zoeken naar woorden, maar hoe reageer je tegen een kind van 12 die weet dat ie gaat overlijden.. Hebben jullie misschien tips of advies?
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef _Bar_ het volgende:
@Maffe,
Vanochtend vroeg is m'n broer overleden in z'n huis.
verbrand....
wachten nog steeds op de politie die komen vertellen dat het daadwerkelijk m'n broer is...
Jemig!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:47 schreef _Bar_ het volgende:
@Maffe,
Vanochtend vroeg is m'n broer overleden in z'n huis.
verbrand....
wachten nog steeds op de politie die komen vertellen dat het daadwerkelijk m'n broer is...
Ik durfde het niet te vragen, maar ik had deze inderdaad gelezen. Toen je net postte dat je broertje vanmorgen in een brand is omgekomen......quote:Op maandag 18 januari 2010 15:58 schreef _Bar_ het volgende:
op de frontpage bij nieuws kun je het vinden
dode bij woningbrand philippine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |