abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2009 @ 22:36:25 #201
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75301043
gewoon doen waar jij je het prettigst bij voelt MarMar

Oxy dank je wel
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 7 december 2009 @ 19:14:27 #202
164988 SoaringCondor
in liefdevolle herinnering
pi_75382888
Dit jaar de 4e sinterklaas,kerst en jaarwisseling zonder Thijs .
Samen met Nathalie en de kids,heb ik dit afgelopen weekend alvast een prachtig versierd kerstboompje bij Thijs neergezet.
Hieronder daarvan de foto.

[ Bericht 13% gewijzigd door SoaringCondor op 08-12-2009 16:26:14 ]
"Sommige mensen leven liever met een prettige leugen dan met een lastige waarheid"
  maandag 7 december 2009 @ 19:21:25 #203
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_75383177
Mooi boompje
Veel sterkte met de komende feestdagen.

Oxy, ik lees nu jouw gedicht pas. Ik zit hier echt met de tranen in mijn ogen. Zo mooi en tegelijkertijd zo triest.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 7 december 2009 @ 23:17:42 #204
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_75394169
Ik kreeg een berichtje binnen via Twitter van een engelmoeder: Aanstaande zondag is het Children Memorial Day,er branden dan kaarsjes over de hele wereld voor alle overleden kinderen http://bit.ly/8oawWg

Om 19.00 plaatselijke tijd, zodat over de hele wereld 24 uur kaarsjes branden.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  maandag 7 december 2009 @ 23:30:03 #205
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75394573
Oxy mooie woorden weer!

Marco wat mooi dat jullie zo toch de kerst kunnen brangen bij Thijs*

Alle engelenmoeders/vaders/ooms/tantes enzovoorts ook eevn dikke en veel sterkte met deze ook weer moeilijke periode
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75401650
Mijn mijmering.. ik wilde het toch ook hier plaatsen..

Er kan zoveel gebeuren in zo weinig tijd, zoveel dat het soms voelt als jaren van je leven, terwijl de tijd om vliegt alsof alles doorraast behalve jij.

Kerst komt dichterbij, Oudjaar komt dichterbij, daarmee komt 2 januari dichterbij.. 2 januari, de dag dat we helaas te vroeg kennis mochten maken met onze kleine Jeff.

20 weken in de buik was genoeg om zijn hartje een half uur te laten kloppen zodat hij toch nog in onze armen kon liggen voordat we afscheid moesten nemen, een klein wonder, te klein..

Oudjaarsavond vorig jaar werd ik met spoed opgenomen in Nij Smellinghe, dacht ik dat ik nog maar net zwanger was en dat het aan het misgaan was, bleek ik al 20 weken zwanger en de echo was toch echt prima! Aan het infuus om de boel rustig te houden, een paar weken plat en rust in het ziekenhuis en alles zou goedkomen was de verwachting.

Een schok, blijdschap, een kindje en al halverwege! Misschien zou dan toch veel van het gedokter en gedoe van de afgelopen maanden daardoor verklaard zijn en had ik dan straks niet alleen mijn gezondheid weer wat terug, maar ook nog een kindje erbij! Het leven leek geweldig..

Ik lag daar alleen in het ziekenhuisbed en hoorde vuurwerk op de achtergrond, maar dat gaf niets, we kregen een kindje!

De dagen erna waren een groot gevecht wat begon zodra ik wakker werd. Krampen werden weeën, de medicijnen leken dat af te vlakken maar zodra ik dan weer een uurtje geslapen had begon het weer opnieuw. Mijn lijf kon het niet, het mocht niet blijven en 2 januari moesten we afscheid nemen van ons kindje, nog voordat we het echt leerden kennen.

Wat restte was nog de hoop dat veel van mijn lichamelijke klachten misschien dan ook zouden verdwijnen, even leek dat ook zo, maar achteraf denk ik dat ik het zo graag wilde dat ik dwars tegen alle signalen in knalde.

Nu komt het einde van het jaar dichterbij, ben ik familie en vrienden aan het optrommelen om bij ons te zijn op de dagen dat we ze zo hard nodig hebben. En ja, ook om te vieren. Het leven wat zo kostbaar en zo kwetsbaar is en ookal doet het soms zo pijn, door alles heen ben ik dankbaar voor wat we wel hebben en ook voor Jeff die in dat halve uurtje dat hij geleefd heeft het mooiste boven heeft gehaald in mensen om ons heen, zo klein als hij was.
pi_75411885
MarMar

Marco wat een mooi gebaar, dat boompje van jullie zo bij Thijs
Maar dit is toch alweer de vierde decembermaand zonder Thijs? Het gaat zo snel
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:17:20 #208
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75416883
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:48 schreef MarMar het volgende:
20 weken in de buik was genoeg om zijn hartje een half uur te laten kloppen zodat hij toch nog in onze armen kon liggen voordat we afscheid moesten nemen, een klein wonder, te klein..
Oooeeeh dat vind ik zo'n verdrietig beeld.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_75460328
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef Moonah het volgende:

[..]

Oooeeeh dat vind ik zo'n verdrietig beeld.
Het is dubbel, het deed meer zeer dan wat ook, maar ik ben zo blij dat ik hem nog even bij me heb kunnen hebben en dat hij voor mijn gevoel toch nog heel even ons als ouders heeft mogen ervaren voordat hij moest gaan..

Heel het jaar heeft er in de hoek van de kamer een tafeltje gestaan met alle kaarten, zijn urntje, het dekentje, de afdrukjes ingelijst..
Een paar dagen geleden heb ik dat verhuisd naar een schap in een mooie kast, aan de andere kant van de kamer, maar ook gewoon tussen ons in, naast de bank.
Van de kaarten heb ik de plaatjes uitgeknipt en samen met de tekening van zijn zus een mooie collage gemaakt, die staat nu tegen de wand van de kast.
Vandaag heb ik er nog hele kleine kerstlichtjes bij gedaan, ook wat extra licht voor onze kleine Jeff.

vrijdag 11 december 2009 @ 15:04:26 #210
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75518801
mooi plekje MarMar
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75519305
Mooi gedaan MarMar!
  zondag 13 december 2009 @ 18:12:11 #212
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_75584578
....Opdat hun licht altijd zal stralen!

Ieder jaar op de 2e zondag in december ; Worldwide Candle Lighting.
Willen jullie meedoen om deze zondag net als heel veel mensen in de wereld een kaarsje om 19.00 voor het raam voor onze engeltjes te branden en ze zo te gedenken.

Voor een ieder die een dierbare mist....

Ik brand een kaars vanavond
daarmee gedenk ik jou
ik hoop dat die dan uitstraalt
Hoeveel ik van je hou
Mijn ogen dicht en in de gloed
Zie ik zo heel erg veel
Van wat jij missen moet

In de gloed van dit kaarslicht
kan ik je glimlach zien
Dat voert mij daardoor even weg
Heel even maar misschien
naar waar mijn wereld wordt verlicht
en dat alleen maar door een glimp
van jou wondermooi gezicht

Die kaars verteld van liefde
die kaars verteld ik mis je
die kaars wil je zeggen
ik denk steeds aan jou
hef ik hem naar de hemel
voel ik je zo dichtbij
als jij dan naar beneden kijkt
en ziet hoever dat licht wel reikt
dat zegt; ik wens je hier bij mij.

Alan Pedersen
... ♥ ik mis je ♥
pi_75584833
Mijn kaarsje staat al klaar Macka en Phluphy.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 13 december 2009 @ 18:25:50 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75585016
Een kaarsje voor Danyel, een kaarsje voor Thijs, en een kaarsje voor alle andere kindjes staan te branden voor t raam
wat een ontzettend mooi iets
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 december 2009 @ 18:29:16 #215
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75585135
Wij doen ook mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 13 december 2009 @ 18:45:52 #216
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_75585633
Het kaarsje brandt hier al, op tafel, niet bij het raam ivm brandgevaar, maar met hetzelfde idee.

Voor alle papa's en mama's, opa's en oma's, ooms tante's neefjes en nichtjes en alle andere dierbaren
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_75585687
Ik doe ook mee, prachtig initiatief!!
pi_75586269
Heel mooi, de gedachte dat er overal ter wereld kaarsjes branden voor alle engeltjes.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_75586488
Ik brand ook een kaarsje, niet voor mezelf maar voor jullie, en aan alle mama's en papa's op de wereld die hun kindje op welke wijze dan ook, verloren zijn.
pi_75586609
Ook wij doen mee.Hier brand het kaarsje voor Thijs en alle andere kindjes.
In gedachten zijn wij ook bij hun ouders en dierbaren.

Nathalie en Marco
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
pi_75586697
.

[ Bericht 99% gewijzigd door _Nathalie_ op 13-12-2009 19:18:59 ]
Mr & Mrs M..
* Parents hold their children's hands a while and their hearts forever
pi_75587897
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 20:01:37 #223
7074 moussy
kuttekop
pi_75588278
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 13 december 2009 @ 20:26:09 #224
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75589471

Ook hier branden kaarsjes voor alle lieve engeltjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zondag 13 december 2009 @ 20:35:21 #225
144006 chacama
Ondernemend!
pi_75589896
Ook hier branden meerdere kaarsjes. Zonder dat ik het wist, vond ik dat vandaag de kaarjes aan moesten. Niet gewoon voor de gezelligheid, maar omdat er iets was dat zei: de kaarjes moeten branden. Nu weet ik waarom. Voor al die prachtige engeltjes die ons te vroeg hebben verlaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')