Wtf is dat voor rage in eens? vroeger was het af en toe nu lijkt het wel alsof iedereen het gaat doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:44 schreef mschol het volgende:
Gromm CYBER SECURITY handmatig verwijderen?
meneer denkt grappig te zijn met z'n format c:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf is dat voor rage in eens? vroeger was het af en toe nu lijkt het wel alsof iedereen het gaat doen.
NET lijkt me goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef zquing het volgende:
Hulp bij 't backuppen
mischien in 't verkeerde filter, maar vond de andere ook niet echt goed. Maar ik dacht laat ik 't ff melden voor 't geval dat een mod een betere locatie weet
Zou nuttig kunnen zijn, zou imo netter zijn geweest om het in het topic zelf neer te zetten met bron vermelding tho.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:51 schreef Godtje het volgende:
Tips & Tricks voor Windows 7
Zou ook weg mogen van mij.
Tnxquote:
Aangepastquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tnx
En ik heb weer een nieuwe![]()
Overzicht van de tricks:
* How to get the old XP/Vista taskbar back in Windows 7
* Windows 7 Upgrade Advisor
* Customize your icons with Windows 7 high-resolution device icons
* How to check software or hardware for Windows 7 compatibility online
* How to customize the logon screen for Windows 7
* How to enable the Quick Launch bar in Windows 7 (methode 2)
* How to really pin the Show Desktop to Taskbar in Windows 7
* How to Uninstall Internet Explorer 8 in Windows 7 (almost)
* Tweak Hundreds of Windows 7 Settings With Ultimate Windows Tweaker
* Speed up taskbar thumbnails by changing hover time in Windows 7
* Fix Aero Glass in Windows 7
* Fine Tune Windows 7 on Netbooks
* How to enable Dreamscene or Video Wallpaper in Windows 7
* How to minimize MSN Messenger to the system tray in Windows 7
* Slow torrents with Windows 7
How to easily download and install Windows 7 Language Packs (MUI packs)
Vroeger waren de mods sneller met het weghalen van dergelijke uitsprakenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Wtf is dat voor rage in eens? vroeger was het af en toe nu lijkt het wel alsof iedereen het gaat doen.
En met de ban die gelijk werd gezet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vroeger waren de mods sneller met het weghalen van dergelijke uitspraken
Vroeger reageerden de mods altijd gelijk in DIG FB ipv 2 weken laterquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vroeger waren de mods sneller met het weghalen van dergelijke uitspraken
Ben nog druk doende met bijlezen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Vroeger reageerden de mods altijd gelijk in DIG FB ipv 2 weken later.
misschien wel omdat je totaal niet serieus overkomt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:16 schreef Achmed112 het volgende:
niemand geeft goed antwoordt in topic van mij zoek nieuwe accu![]()
Mailtje sturen naar de fabrikant of ze ook andere accu's hebben voor jouw model laptop.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:24 schreef Achmed112 het volgende:
was serieus ik wil nieuwe accu in me laptop![]()
hoe moet ik nu meer weten als ie dicht is
Omdat jullie liepen te rellen enm te baggeren (komt ook door jouw toon vanaf het begin van het topic).quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:24 schreef Achmed112 het volgende:
was serieus ik wil nieuwe accu in me laptop![]()
hoe moet ik nu meer weten als ie dicht is
die ene jongen ja ik nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:34 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Omdat jullie liepen te rellen enm te baggeren (komt ook door jouw toon vanaf het begin van het topic).
Huillie, heb je die fabrikant nou al gemaild?quote:
zeg die vraag was niet voor jou bedoeld nee ik mail zo welquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Huillie, heb je die fabrikant nou al gemaild?
En dat post je in het feedback topic omdat..?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:27 schreef Skonk het volgende:
Ik ben opzoek naar een site waar je een foto kon uploaden, en dan kon je zo alle details zien van die foto (zoals waar hij genomen was enzo), maar ik kan hem niet meer vinden.
Ik weet dat een fokker hem een keer gepost heeft, zou iemand mij hiermee kunnen helpen?
Waarom zou ik een heel topic erover openen?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
En dat post je in het feedback topic omdat..?
Nouja, je hoeft natuurlijk geen nieuw toipic te openen, maar het Feedback topic is er niet voor bedoeld.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom zou ik een heel topic erover openen?Zo boeiend is het niet.
Het omzeilen van beveiligingen is wettelijk verboden, dus ook op fok volgens de policy...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:38 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een regio hack vraag voor mn blu ray speler. Kan ik daar een topic over openen? Of mag dat van de policy nie?
Leze is niet je sterkste vak hèquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:52 schreef Rucebo het volgende:
Systeem sluit niet af
Opgelost, mag een slotje op.
quote:
!= is niet voor iedereen duidelijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 08:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Leze is niet je sterkste vak hè
Ik had ook niet al te goed gekeken, dus was ook mijn foutquote:Op zondag 13 december 2009 16:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Goedpunt zal voortel wel "niet is" ipv "!=" gebruiken
Dat kan je beter in een topic vragen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb adobe premiere pro en met green screen gewerkt en dat is gelukt. Ik sta voor een huis en ik wil dat er ondertussen een animatie komt: er wordt iets in het dak geschreven. kan dit met adobe premiere pro?
Deze? Windows 7 #15 Net iets gelikter !quote:Op zaterdag 26 december 2009 20:43 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar is eigenlijk het centrale W7 topic gebleven?
ja! Dank, zag hem niet meer in Dig, misschien over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Deze? Windows 7 #15 Net iets gelikter !
Done.quote:Op maandag 28 december 2009 01:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geheugen uitbreiden
kan iemand de spellingsfout in de TT ff fixxen?
Okquote:Op zondag 3 januari 2010 19:03 schreef phluphy het volgende:
n'Avond, modjes. Mag deze E-readers en E-books op slot?
Er is al een topic over dit onderwerp in TTK.
Thanks!
Als er iets is opgelost dan komt er geen slotje op in DIG.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:23 schreef poqpoq het volgende:
exemlaar van windows vista is niet legitiem??
opgelost slotje! bedankt
Jailbreaken is het kraken van een beveiliging en dus wettelijk niet toegestaan, en dingen die wettelijk niet zijn toegestaan mag je bij mijn weten ook niet over praten op fok... Net als modden van je xbox/wiiquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even een snelle vraag:
Mag je op FOK! wel of niet over het jailbraken van je iPhone praten?
Het gebeurd anders dagelijks in de verschillende topics.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Jailbreaken is het kraken van een beveiliging en dus wettelijk niet toegestaan, en dingen die wettelijk niet zijn toegestaan mag je bij mijn weten ook niet over praten op fok... Net als modden van je xbox/wii
en dat vraagt een mod?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:46 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even een snelle vraag:
Mag je op FOK! wel of niet over het jailbraken van je iPhone praten?
zoiets was het volgens mij idd.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Jailbreaken is het kraken van een beveiliging en dus wettelijk niet toegestaan, en dingen die wettelijk niet zijn toegestaan mag je bij mijn weten ook niet over praten op fok... Net als modden van je xbox/wii
Met als verschil dat het niet alleen bedoeld is om gratis apps op je telefoon te zetten, er waren toch ook topics over DS backup kaartjes? Volgens mij worden die veel meer gebruikt om niet gekochte spellen te spelen dan dat er wordt gejailbreaked om apps te downloadenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:53 schreef Bart het volgende:
[..]
wat wel zal helpen is een goede op neer zetten met veel info er in, er zijn amper digitenne topics tho dus vraag me idd of het mensen zal trekkenquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:42 schreef Cothen het volgende:
Het openen zal op zich niet zo'n probleem zijn.
Denk dat het stuk lastiger is om andere gebruikers naar dat topic te krijgen.
ga je gang KPN-nerdquote:Op woensdag 6 januari 2010 16:38 schreef skittelman het volgende:
is het een idee om een digitenne centraal topic te maken? zie overal vragen over kastjes, smartcards, abonnementen. Vind het geen probleem om ze te beantwoorden maar in 1 topic is wat makkelijker.
ik vrees dat het te veel tekst is voor de meeste mensen...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef Sander het volgende:
Mag dit topic weer sticky? Ik word gek van al die idioten met domme vragen:
[Geen search nodig!] De oplossing voor alle problemen!
weet ook niet of het iets uithaalt maar ik zie bij elk V&A topic over digitenne allerlei indianen verhalen. er is elke week wel weer een decoder die in de verkoop gaat waar zulke vragen in staan. Maar als ik ga beginnen dan heb ik een seal of approval?quote:Op donderdag 7 januari 2010 09:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
wat wel zal helpen is een goede op neer zetten met veel info er in, er zijn amper digitenne topics tho dus vraag me idd of het mensen zal trekken
We zullen zien we kunnen het altijd proberenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vrees dat het te veel tekst is voor de meeste mensen...
Je kan hier gewoon het topic aan maken en daar linken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef skittelman het volgende:
[..]
weet ook niet of het iets uithaalt maar ik zie bij elk V&A topic over digitenne allerlei indianen verhalen. er is elke week wel weer een decoder die in de verkoop gaat waar zulke vragen in staan. Maar als ik ga beginnen dan heb ik een seal of approval?
Hij is destijds juist express uit elkaar getrokken omdat iedereen gek werd van alleen maar de vragen: Wat is een colle app!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Kunnen het iPhone topic en het iPhone app topic niet bij elkaar? Alles centraal? In het iPhone topic wordt eigenlijk ook gewoon van alles en nog wat besproken m.b.t. applicaties.
De mensen die op iPhone zoeken en toevallig bij FOK! uit komen via Google, melden zich nu ook aan en vragen in het iPhone topic wat nou echte must-haves zijn qua apps.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is destijds juist express uit elkaar getrokken omdat iedereen gek werd van alleen maar de vragen: Wat is een colle app!!![]()
![]()
Dat hij niet zo hard gaat is in mijn ogen juist een voordeel zodat het een makkelijker naslagwerk is. Dan hoef je niet 100 keer dezelfde vraag te beantwoorden in de andere reeks.
En dan zet je in de OP dat ze het beste het andere topic eerst kunnen lezen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:04 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De mensen die op iPhone zoeken en toevallig bij FOK! uit komen via Google, melden zich nu ook aan en vragen in het iPhone topic wat nou echte must-haves zijn qua apps.
Dat had die lieve renesite al gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Apple SC#322: Safari wordt niet door Duitsland afgeraden...
Mag deze svp dicht? Nieuw topic werd net aangemaakt.
Eens. En dat was Wyri ook, want die heeft het gewijzigd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:00 schreef SolidasRock het volgende:
De topictitel kan beter dan dit. kabels aansluiten
ik ben met mn delorian onderweg geweestquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zijn de 2 weken al om![]()
Welkom terug![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |