abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75490125
Ik heb sinds vandaag een klein probleempje op mijn PC. Het systeem sluit niet helemaal af.

Windows (XP Pro) sluit wel helemaal af, maar vervolgens blijft het beeldscherm aan en de systeemkast ook. Ik heb behalve wat Windows updates niks nieuws geinstalleerd de laatste tijd, dus geen idee waar het aan ligt. Ik krijg ook geen foutmelding.

Iemand tips?

(Ik hoop dat het topic hier goed staat, kom hier eigenlijk nooit ).
  donderdag 10 december 2009 @ 18:25:52 #2
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_75490279
En als je de aan/uit knop 5 seconden ingedrukt houdt, wat gebeurd er dan? Je zegt ook dat het beeldscherm aan blijft staan, wat zie je dan?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_75490560
disable je slaapstand/stanby stand eens via configuratie scherm -> energie beheer -> slaapstand en dan vinkje uitzetten...

Probeer het dan nog eens ?
some rules can be bend, some rules can be broken
pi_75491700
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:25 schreef LasTeR het volgende:
En als je de aan/uit knop 5 seconden ingedrukt houdt, wat gebeurd er dan? Je zegt ook dat het beeldscherm aan blijft staan, wat zie je dan?
Dan sluit Windows ook af, maar de systeemkast en het beeldscherm blijven aan. Het beeldscherm is gewoon zwart, ik krijg ook geen foutmelding ofzo.
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:35 schreef unox1983 het volgende:
disable je slaapstand/stanby stand eens via configuratie scherm -> energie beheer -> slaapstand en dan vinkje uitzetten...

Probeer het dan nog eens ?
Die stond al uit. Ik krijg hem niet aangezet ook, dan zegt hij: kan opgegeven bestand niet vinden.
pi_75492851
Systeemherstel gedaan en het probleem is verholpen.

Ligt misschien aan de Windows updates, dat is het enige dat ik in de tussentijd hebt geinstalleerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')