Ohhh waarom zegt ie dat dan nietquote:Op maandag 16 november 2009 23:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Welke meneer?
En 5 uur zijn in omstandigheden van
-Word
- Wifi uitgeschakeld
- Scherm op zn laagst.
en dus niet
- Blue Ray
- Scherm op zn felst.
Omdat meneer waarschijnlijk een verkoper is, en hij geld zag op jouw rekening/ in jouw portomonee.quote:Op maandag 16 november 2009 23:09 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
Ohhh waarom zegt ie dat dan niet![]()
hij zei dat accu 6 cellen heeft :ik wil 12 cellen kan dat ????
kan niet ik heb pinpas meneer kan dat niet zien ik heb alleen gevraagd en toen zei ik dat geld op was maar ik heb h em online gekocht was ie goedkoper maar hoe groot is grootse accu voor laptop dan met cellenquote:Op maandag 16 november 2009 23:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Omdat meneer waarschijnlijk een verkoper is, en hij geld zag op jouw rekening/ in jouw portomonee.
Over 10 jaar heb je 24 cells,
Nu niet.
Doei
6quote:Op maandag 16 november 2009 23:15 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
kan niet ik heb pinpas meneer kan dat niet zien ik heb alleen gevraagd en toen zei ik dat geld op was maar ik heb h em online gekocht was ie goedkoper maar hoe groot is grootse accu voor laptop dan met cellen
6 is beter dan 3 cellen??? of is Sony cellen beter dansamsung cellenquote:Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
6
En nu kappen met dat trieste gedoe.
Jij hebt 6 cellen in je hoofd.quote:Op maandag 16 november 2009 23:17 schreef Achmed112 het volgende:
[..]
6 is beter dan 3 cellen??? of is Sony cellen beter dansamsung cellen
Zeg waarom rel jij en niet antwoorden jijquote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij hebt 6 cellen in je hoofd.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Jij hebt 6 cellen in je hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |