quote:Op maandag 1 februari 2010 00:03 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Geef je wachtwoord maar, dan probeer ik het hier wel even.
(via PB natuurlijk)
Gedaan maar alles blijkt gewoon te werken. Dacht dat MSN weer eens down was.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:02 schreef Catch22- het volgende:
heb je die foutopsporing gedaan?
werkt je internet verder wel goed? (lijkt me wel aangezien je hier post..)
Wat voor'n foutcode geeft hij dan?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Gedaan maar alles blijkt gewoon te werken. Dacht dat MSN weer eens down was.
Rotterdammer, geboren en getogen.quote:
Ja, MSN is kapot. Nooit meer gebruiken en lekker gtalk downloaden.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:01 schreef o.us het volgende:
Ik kan na 10x nog niet inloggen omdat er iets met de server ofzo aan de hand is. Hoeveel mensen hebben dit ook?
Beetje jammer dat je dan alleen gmailers kan bereiken, of is het tegenwoordig zo dat het compitabel is met MSN/WLM ?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:36 schreef Diemux het volgende:
[..]
Ja, MSN is kapot. Nooit meer gebruiken en lekker gtalk downloaden.
MSN = Fail.
Omdat ik uit een Marokkaanse baarmoeder komquote:Op maandag 1 februari 2010 00:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Waarom zit je dan in dat Marokkanen-topic?
Is dat de zogenaamde baardmoeder?quote:Op maandag 1 februari 2010 00:48 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat ik uit een Marokkaanse baarmoeder kom.
Ja.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:54 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
[..]
Is dat de zogenaamde baardmoeder?
Ik moet al mijn Runescapematen nog welterusten wensen. Sociaal moet je ook zijn in het leven.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:58 schreef classpc het volgende:
Waarom moet je zo laat eigenlijk nog op MSN?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |