Waar stopt het, als we al op sleutelwoorden gaan modden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee dat niet, zit er meer mee met de vraag of het weg gemod moet worden of niet. Een link is duidelijk een zoek term die toch behoorlijk de zelfde resultaten gaan als een search op "windows 7 download rtm nzb". Dat is iig waarom ik toen niks gedaan heb en er over ben na gaan zitten denken. En ben er nog steeds niet helemaal uit o.a. omdat het net op het randje balanceerd.
Nee volgens mij niet. Er is wel het 'show hier je designs' topics, maar verder..quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:07 schreef IkBenOzan het volgende:
Bestaat er al een centraal designers topic? Voor mensen die veel werken met programma's zoals Adobe Photoshop, Illustrator, Flash etc.
Zo niet, dan zou het best fijn zijn als die wel gemaakt zou worden, met een fijne OP.
Ook handig en leuk voor mensen die het proberen te leren.
Ik ben niet zo goed in het maken van een mooie OPquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Er is wel het 'show hier je designs' topics, maar verder..
Leef je uit zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
draadloos steeds op een ander netwerk
Mag dicht, ZarGon heeft me geholpen
quote:
quote:
Wtf is dat voor rage in eens? vroeger was het af en toe nu lijkt het wel alsof iedereen het gaat doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:44 schreef mschol het volgende:
Gromm CYBER SECURITY handmatig verwijderen?
meneer denkt grappig te zijn met z'n format c:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wtf is dat voor rage in eens? vroeger was het af en toe nu lijkt het wel alsof iedereen het gaat doen.
NET lijkt me goedquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:47 schreef zquing het volgende:
Hulp bij 't backuppen
mischien in 't verkeerde filter, maar vond de andere ook niet echt goed. Maar ik dacht laat ik 't ff melden voor 't geval dat een mod een betere locatie weet
Zou nuttig kunnen zijn, zou imo netter zijn geweest om het in het topic zelf neer te zetten met bron vermelding tho.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:51 schreef Godtje het volgende:
Tips & Tricks voor Windows 7
Zou ook weg mogen van mij.
Tnxquote:
Aangepastquote:Op vrijdag 6 november 2009 15:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tnx
En ik heb weer een nieuwe![]()
Overzicht van de tricks:
* How to get the old XP/Vista taskbar back in Windows 7
* Windows 7 Upgrade Advisor
* Customize your icons with Windows 7 high-resolution device icons
* How to check software or hardware for Windows 7 compatibility online
* How to customize the logon screen for Windows 7
* How to enable the Quick Launch bar in Windows 7 (methode 2)
* How to really pin the Show Desktop to Taskbar in Windows 7
* How to Uninstall Internet Explorer 8 in Windows 7 (almost)
* Tweak Hundreds of Windows 7 Settings With Ultimate Windows Tweaker
* Speed up taskbar thumbnails by changing hover time in Windows 7
* Fix Aero Glass in Windows 7
* Fine Tune Windows 7 on Netbooks
* How to enable Dreamscene or Video Wallpaper in Windows 7
* How to minimize MSN Messenger to the system tray in Windows 7
* Slow torrents with Windows 7
How to easily download and install Windows 7 Language Packs (MUI packs)
Vroeger waren de mods sneller met het weghalen van dergelijke uitsprakenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef WyriHaximus het volgende:
Wtf is dat voor rage in eens? vroeger was het af en toe nu lijkt het wel alsof iedereen het gaat doen.
En met de ban die gelijk werd gezet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vroeger waren de mods sneller met het weghalen van dergelijke uitspraken
Vroeger reageerden de mods altijd gelijk in DIG FB ipv 2 weken laterquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:08 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vroeger waren de mods sneller met het weghalen van dergelijke uitspraken
Ben nog druk doende met bijlezen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:06 schreef WyriHaximus het volgende:
Vroeger reageerden de mods altijd gelijk in DIG FB ipv 2 weken later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |