Dit is het goede subforum ja...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:50 schreef eend18 het volgende:
oo is dit wel het goed hoofdstuk digital corner
Deze zin is uiterst onduidelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:53 schreef eend18 het volgende:
nee dat is he tneit ik heb mengpaneel en daar gaan de boxen op en da is allemaal jack
er zijn wel jacks naar tulp, dan neem je die toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:59 schreef eend18 het volgende:
nou kijk ik ben niet dom ofzo maar ik had vroeger een mengpaneel en een versterker nu heb ik alleen een menpanneel met actieve speakers daar heb je geen versterker mee voor nodig en nu hoef ik alleen te weten hoe je zòn los jackplug op een rood zwarte speaker kabel aasn luit
Dat ligt eraan watvoor speakers het zijn. Als er gewoon een speakerkabel aanzit (dus geen signaalaansluiting zoals tulp, jack, enz), heb je dik kans dat er in de speakers alleen een naversterker zit en zullen ze dus gewoon op een versterker moeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:59 schreef eend18 het volgende:
nou kijk ik ben niet dom ofzo maar ik had vroeger een mengpaneel en een versterker nu heb ik alleen een menpanneel met actieve speakers daar heb je geen versterker mee voor nodig en nu hoef ik alleen te weten hoe je zòn los jackplug op een rood zwarte speaker kabel aasn luit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |