Ach neem toch een lekker wijntje, cest la viequote:Op zondag 16 augustus 2009 15:10 schreef golfer het volgende:
Schenk nog maar een glaasje azijn dan in.
Jee Rubber sterkte ermee,mijn zus heeft ook een hersensbloeding gehad een paar jaar terug, en zij kreeg ook later epileptische aanvallen wat met pillen wordt onderdrukt. Men moet er achter komen wat voor medicijnen het beste is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:25 schreef rubbereend het volgende:
oi
ff hier posten wat ik ook achter de schermen postte
Het schiet niet echt op hier thuis.
De afgelopen tijd lag mijn tante op sterven, 94 jaar oud dus prima enzo. Maar aangezien we met een kleine familie zijn kwam dat ook voor een deel op ons thuis neer. Afgelopen woensdag kwam ze dan daadwerkelijk te overlijden en tijdens het regelen van het één en ander voor de begrafenis werd mijn vader niet lekker. Een tijdje terug had hij al een hersensbloeding en ook nu kreeg hij weer last van beginnende uitval. Via de huisarts zijn we in het ziekenhuis terecht gekomen en daar mocht op nacht van woensdag op donderdag blijven voor de onderzoeken. Het was in ieder geval geen hersenbloeding.
Donderdag bleek dat mijn vader een epilepsie aanval te hebben gehad, dat schijnt een gevolg van een hersenbloeding te kunnen zijn maar was ons nooit vertelt. Hij mocht weer mee naar huis maar die avond kreeg hij rare ervaringen. Hij zag dingen zichzelf herhalen en dingen die er niet waren.
De volgende dag werd het alleen maar erger, hij zag visite die al een tijdje binnen was keer op keer opnieuw binnenkomen, dacht dat hij twee rechterkanten had, en hoorde geluiden terug die een tijdje daarvoor te horen waren geweest. De huisarts kon ons verzekeren dat dit ook ge epilepsie is.
De meest bekende vorm is het samentrekken van de spieren en dergelijke, maar mijn vader heeft het dus in een deel van de hersenen waar de waarneming plaats vind. De afgelopen dagen hebben we dus de meest vreemde dingen meegemaakt. De medicijnen beginnen langzaam te werken en de aanvallen worden korter en minder heftig.
zo zijn jullie ook weer op de hoogte
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:51 schreef SCH het volgende:
Wat een verhaal rubber. Gek toch hoe dat werkt.
Heerlijke uitslagen vanmiddag, was het gezellig hier?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Ik zat ook te ver weg, helemaal in Utrecht, in de speeltuin
Lijkt me niet....volgens mij werd hij gewoon geblocked door Ooijer en die gele kaart die hij kreeg maakt hij een sliding van achter maar raakte slechts de bal, dat Pieters daarna tegen zijn been schopt en daardoor kermend ter aarde stort....tja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:03 schreef maril het volgende:
Jol zegt dat Suarez een penalty is onthouden , nou Martin als je ergens niet over moet klagen is het de scheids, want die wilde jullie maar al te graag helpen , PSV had ook een penalty verdiend in de eerste helft en niet gekregen en buiten dat Suarez had een rode kaart verdiend maar niet gekregen(Flying tackle van achteren) wat een huillie die Jol.
wel ff goed opletten he, bij de 2 bovenstaande situaties !quote:
UIteraardquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel ff goed opletten he, bij de 2 bovenstaande situaties !
OK - einde seizoen dus. Tot 2010 - 2011 dan maar weer he ...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef Doc het volgende:
Wat een kloteweekend - voetbalsgewijs... Als LFC ook niet wint van Spurs sla ik dit jaar maar een voetbalseizoen over
Geen rode kaart, maar een strafschop zou zwaar zijn. Daar niet gelaten dat Bakkal duidelijk duwt bij de 4-3quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel ff goed opletten he, bij de 2 bovenstaande situaties !
Ach gossie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:08 schreef Doc het volgende:
OK - einde seizoen dus. Tot 2010 - 2011 dan maar weer he ...
Dat ging best vlot hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie.
Maar als je zo snel zou opgeven had je toch ook nooit kindjes gekregen?
Wat ik terugneem is de gele/rode kaart voor soarez.maar de rest is dagelijkse kost dat ge-trek en geduw als de scheids daar continue voor fluit houd je geen wedstrijd over. Ook die overtreding op Afalay liet hij doorgaan ondanks die overtreding. De waarheid is gewoon dat PSV vanmiddag gewoon beter was, en daardoor verdiend heeft gewonnen IMO. Volgende keer zal het weer AJAX zijn. En ik geloof nog steeds dat AJAX die derde ster gaat halen dit seizoen. Dat geloof ik echt maar dan moeten ze wel dat zuigertje Soarez behouden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen rode kaart, maar een strafschop zou zwaar zijn. Daar niet gelaten dat Bakkal duidelijk duwt bij de 4-3
Zwak hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:08 schreef Doc het volgende:
[..]
En dit uit de strot van een vrouwquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:35 schreef maril het volgende:
Wat ik terugneem is de gele/rode kaart voor soarez.maar de rest is dagelijkse kost dat ge-trek en geduw als de scheids daar continue voor fluit houd je geen wedstrijd over. Ook die overtreding op Afalay liet hij doorgaan ondanks die overtreding. De waarheid is gewoon dat PSV vanmiddag gewoon beter was, en daardoor verdiend heeft gewonnen IMO. Volgende keer zal het weer AJAX zijn. En ik geloof nog steeds dat AJAX die derde ster gaat halen dit seizoen. Dat geloof ik echt maar dan moeten ze wel dat zuigertje Soarez behouden.
Hoe is het mogelijk waar haaalt hij het vandaan in een woord fan-tas-tisch.quote:
Zij gaat toch spelen in "Er komt een vrouw bij de dokter" ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:33 schreef rubbereend het volgende:
dank voor alle lieve berichten hier
Carice van Houten
Yupquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef appelsientje het volgende:
Zij gaat toch spelen in "Er komt een vrouw bij de dokter" ?
Knappe vrouwquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zij gaat toch spelen in "Er komt een vrouw bij de dokter" ?
Ik vind het ook niksquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef SCH het volgende:
Een meiske van 32 dat het toevallig wel leuk doet in het buitenland, bij zomergasten zetten. Het tekent de armoede van het programma.
de presentatrice tekent de armoede van Zomergastenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef SCH het volgende:
Een meiske van 32 dat het toevallig wel leuk doet in het buitenland, bij zomergasten zetten. Het tekent de armoede van het programma.
http://www.d66.nl/d66nl/item/het_gaat_om_mensenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:38 schreef maril het volgende:
[..]
Die gaat dan eindelijk zeggen waar hij voor staat.
PSV heeft imo ook gewoon terecht gewonnen hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:35 schreef maril het volgende:
[..]
Wat ik terugneem is de gele/rode kaart voor soarez.maar de rest is dagelijkse kost dat ge-trek en geduw als de scheids daar continue voor fluit houd je geen wedstrijd over. Ook die overtreding op Afalay liet hij doorgaan ondanks die overtreding. De waarheid is gewoon dat PSV vanmiddag gewoon beter was, en daardoor verdiend heeft gewonnen IMO. Volgende keer zal het weer AJAX zijn. En ik geloof nog steeds dat AJAX die derde ster gaat halen dit seizoen. Dat geloof ik echt maar dan moeten ze wel dat zuigertje Soarez behouden.
SCH je bent bijna jarigquote:
nog een paar dagenquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
[..]
SCH je bent bijna jarig
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:53 schreef Ole het volgende:
[..]
nog een paar dagen
* Borisz is over 2 dagen jarig
Ja, is dat grappig? Is ieder jaar hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
[..]
SCH je bent bijna jarig
Ben je weer een jaartje knapperquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, is dat grappig? Is ieder jaar hoor.
en begin september is Bjoro jarig zo uit het hoofdquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:08 schreef Doc het volgende:
[..]
En dat gaat helpenquote:
* Bjoro ook, maar dan een dag laterquote:
quote:
1e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (DIOS uit Nieuw Vennep)quote:Haarlems Dagblad Cup: Zesenvijftig standaardteams uit de regio Haarlem/IJmuiden strijden om de fel begeerde beker.
Ik 2 weken geleden, wat een leeuwen en maagden hieroquote:
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.quote:
Mijn moeder dacht dat ze vroeg in de overgang was op haar 39e..... maar it was me, papa's laatste kunstjequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef maril het volgende:
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.
Pappa warmde zich op aan Mammaen toen 9 maanden later.........
![]()
Uiteraard gevolgd. Vannacht nog rechtstreeks in het betreffende topic gepost. Nu dus op naar het KLM Open hier om de hoek.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef tong80 het volgende:
Golfert het Golfen nog gevolgd ? Sensationeel verlies van Woods. Eerste Aziaat die een Major wint. CNN noemde het net één van de grootste sportstunts uit de geschiedenis.
Hebben ze ook glijmiddelen/zeep tegen verjaardagsgolfen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
Beter een verjaardagsgolf dan een griepvirus, zeg ik altijd maar
Het is toch een virus en geen bacterie? Ik snap geen zak meer van die griep.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben ze ook glijmiddelen/zeep tegen verjaardagsgolfen?
Speelt RCH zo laag tegenwoordigquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]we spelen om de Haarlems Dagblad Cup
[..]
1e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (DIOS uit Nieuw Vennep)
2e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (BSM uit Bennebroek)
morgenavond aan een gelijk spelletje genoeg om de volgende ronde te halen
tegen zaterdag 4e klasser RCH uit Heemstede
Dat moesten we dus maar even doen
Ik was een half jaar oud tijdens de legendarische bittere winter van negentiendrieenzestig. Mijn drie doet het niet meer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.
Pappa warmde zich op aan Mammaen toen 9 maanden later.........
![]()
Ik zal het straks zuster Bluezz, als ze haar schoonheidsslaapje gedaan heeft, even vragen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
Het is toch een virus en geen bacterie? Ik snap geen zak meer van die griep.
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow. Dit keer bij Knevel en v.d. Brink.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:59 schreef tong80 het volgende:
Die griep is volgens mij één grote hype
Begint die ellende weer ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow. Dit keer bij Knevel en v.d. Brink.
het zondagelftal is afgelopen seizoen gepromoveerd van de 5e naar de 4e klassequote:
Gino was veel leuker geweestquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow.
Vreemd hé. Ooit in het verleden toen er nog geen profs waren de top van Nederlandquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zondagelftal is afgelopen seizoen gepromoveerd van de 5e naar de 4e klasse![]()
(landskampioen in 89 !)
En op zaterdag zijn ze al jaren een stabiele 4e klasser !
Omdat ie op de bank zat bij Feijenoord ?quote:
Gino Coutinho......quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ie op de bank zat bij Feijenoord ?
Duhquote:
Had ook een finale kaartje voor het EK-2000. Kreeg er 5000 gulden voor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duh
Net weer Bergkamp 98 met Jack in on air. Altijd weer kippenvel.
Verdomme ik had een finale kaartje als Nederland de finale zou halen.
Wat heeft hij met de reservebank van Feyenoord te makenquote:
donequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemmatopic # 16
Laatste ben ik benieuwd naar.
Vul hem eens in Bjoro als je tijd hebt.
went volgens mij nooit, als je de "hoofdpersoon" kent/kendequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:oi
vandaag begrafenis gehad,dat blijft toch niet echt mijn ding
Ja een dilemma die iemand anders voor de uitzondering maaktequote:
opes...sorry dan....kijk ff naar die nieuwe !quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een dilemma die iemand anders voor de uitzondering maakte
Kut man ik las het van je vader.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:oi
ook done !quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een dilemma die iemand anders voor de uitzondering maakte
Merkte je het verschil qua nivea van de dilemma's Bjoro ?quote:
Wat raar, ik ben er dol opquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:oi
quote:
Op de jouwe maken we er een leuk feestje van.quote:
zo intensief denk ik niet na met topics in ONZ.... sorry !quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Merkte je het verschil qua nivea van de dilemma's Bjoro ?
Het grootste verschil is dat een virus voor zijn voortplanting en overleving een gastheercel nodig heeft, terwijl een bacterie zichzelf kan voortplanten. Een virus is obligaat parasitair, gedwongen om te parasiteren op gastheercellen. Die gastheer kan een prokaryoot zijn (zonder celkern: bijvoorbeeld een bacterie) of een eukaryoot (met celkern: bijvoorbeeld een zoogdier). Dat is het belangrijkste verschil.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:59 schreef golfer het volgende:
Ik zal het straks zuster Bluezz, als ze haar schoonheidsslaapje gedaan heeft, even vragen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef Bjoro het volgende:
rubbereend...met een sixpack !
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Even in gewone mensentaal: tong is een bacterie en golfer een virus? Zoiets?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het grootste verschil is dat een virus voor zijn voortplanting en overleving een gastheercel nodig heeft, terwijl een bacterie zichzelf kan voortplanten. Een virus is obligaat parasitair, gedwongen om te parasiteren op gastheercellen. Die gastheer kan een prokaryoot zijn (zonder celkern: bijvoorbeeld een bacterie) of een eukaryoot (met celkern: bijvoorbeeld een zoogdier). Dat is het belangrijkste verschil.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tong is dan de gastheer en golfer parasiteertquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef SCH het volgende:
Even in gewone mensentaal: tong is een bacterie en golfer een virus? Zoiets?
golfer is obligaat inderdaad, en dat rijmtquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tong is dan de gastheer en golfer parasiteert
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het is een gevaarlijke célquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
Maar dan is tong toch een prokaryoot. Altijd al gedacht dat hij geen echte kern zou hebben.
Jij bent gewoon de griepgolf(er)quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef golfer het volgende:
Toch denk ik eigenlijk eerder dat Tong het virus is. Ook gezien het verspreiden van het grote aantal posts en het verslijten van PC's door hem.
quote:
Ik kom niet in het keldertje. DE Griepshaardquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef golfer het volgende:
Toch denk ik eigenlijk eerder dat Tong het virus is. Ook gezien het verspreiden van het grote aantal posts en het verslijten van PC's door hem.
met unicuraquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je dat handje wel goed gewassen voor je binnenkwam
Ik ga morgen Frietjes eten Bluezz.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Hopelijk vreet het virus jouw enters eens op
ruim nog ff je cola flesje opquote:
Zeker een warme dagquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijk warme dag gaat het vandaag worden
Paar uurtjes vrij nemen, gordijnen en deuren dicht en de waaier aan, warm weer in nederlandquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijk warme dag gaat het vandaag worden
Heerlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:42 schreef maril het volgende:
[..]
Paar uurtjes vrij nemen, gordijnen en deuren dicht en de waaier aan, warm weer in nederland![]()
Ik doe aan de Lotto mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:49 schreef golfer het volgende:
We hebben een Appple I-Pod gewonnen met de postcodeloterij.
Bluezz kan al haar muziekjes weer kwijt.
Met een brief van Samaranche ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef borisz het volgende:
Mijn laatste prijs was het boek over Anton Geesink.
Te zwaar zeker?quote:
Of in het Japans geschrevenquote:
neuh, ben er niet aan toe gekomen, ben andere boeken aan het lezen.quote:
Je loopt ruim anderhalf uur achterquote:
Ja wist ik veel ik kijk bij de NOS dacht dat het rechtsstreeks wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je loopt ruim anderhalf uur achter
Nope avondsessie begint al om 18.00 NOS begint pas om 20.30 met uitzenden, vaak een samenvatting van die avondsessie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wist ik veel ik kijk bij de NOS dacht dat het rechtsstreeks was
Heb ik inmiddels begrepenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope avondsessie begint al om 18.00 NOS begint pas om 20.30 met uitzenden, vaak een samenvatting van die avondsessie.
Ja als ze dat maar reddenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef golfer het volgende:
Voetbal is wel zo rechtstreeks te zien bij de NOS-TV. Nu eerst even een samenvatting van de eerste helft.
Veel plezier er komen leuke metalbandsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:oi
inpakken voor Lowlands is al voorzichtig begonnen hier
Succes jongenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:oi
Als je La Roux maar niet mist.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:oi
die ga ik zeker niet missen, staat hoog op mijn lijstjequote:
Lukt het?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker niet
[..]
[..]
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je La Roux maar niet mist.
[/quote, staat hoog op mijn lijstje
eerst naar White Lies en aansluitend naar La Roux
bugje op fOK! want ik quote je maar één keerquote:
Oja dat begint binnen kort ook weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:
oi
kan maar hoeft niet persé, internet op je mobiel is je beste vriendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat begint binnen kort ook weer
Zal ik je op de hoogte houden van de uitslagen
dank u, zal wel goed komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat je een relaxte tijd daar hebt Rubber
Vooral niet in het CUL topic dat over bubbels ging.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
We snapten ff niet wat die champagne nou moest![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We snapten ff niet wat die champagne nou moest![]()
Nope, moeders kookt vanavond.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Gezellig! Ga je zelf koken?
Bluezz en jij houden er maar vreemde drinkgewoontes op na !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:54 schreef golfer het volgende:
Ik zet de bubbels voor Borisz maar even achter een linkje:
champagne
Dieptriestquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog in Kampen gewoond, wat een drama zeg
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog in Kampen gewoond, wat een drama zeg
quote:De school heeft besloten geen gebruik te maken van de diensten van Slachtofferhulp. ''Wij als christenen verwerken dit op onze eigen manier'', aldus de directeur. Op de school zitten nog twee kinderen uit het getroffen gezin.
We kopen dan ook maar uitsluitend goeie bubbelsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:29 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz en jij houden er maar vreemde drinkgewoontes op na !
Tis trouwens een heerlijk weertje, vanmiddag maar ff naar het strand als de mascotte uit school komt !
quote:Beste Arne,
Mijn complimenten voor de nieuwe hoofdstukken. Hiemee laat je zien dat je goed zicht hebt op het onderzoeksterrein waar je mee bezig bent geweest. De beschrijving is duidelijk en evenwichtig. Het brengt de scriptie op een hoger niveau.
Doe maar niet hoor Grulez! Dan wordt het zo saaiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef SCH het volgende:
Goed Grulez, pas dat ook eens toe op FOK! Duidelijjk en evenwichtig en zo.
Ow... Ik doe zo mn bestquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef SCH het volgende:
Goed Grulez, pas dat ook eens toe op FOK! Duidelijjk en evenwichtig en zo.
Ik kan er niet meer op.quote:
Het is ook altijd wat met jou he!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer op.
Als ik hem aanklik kan ik niet op Fok.
En ik zie heel vreemde dingen na hem per abuis verwijderd te hebben
Ik kan hem ook niet terughalen naar dat mijn comp. is gecrasht. Maar ik vind het niet zo'n ramp.quote:
Story of my livequote:
Op een woensdagavond trouwenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:33 schreef appelsientje het volgende:
Vanavond een bruiloft.. in deze hitte...
En ik mag niet eens in korte broek gaan van vrouwlief
Ja dat vind ik ook niet echt handig.. al tegen mijn collega's gezegd dat ik morgenochtend wat later komquote:
Ja dat had ik ook voorgesteld.. maar goed ik heb een lange linnen witte broek.. dus dat moet ook wel goed komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Zonder msn is het leven ook leuk
Sientje, het ligt er helemaal aan wat voor korte broek het is, wat je erop wil dragen en het allerbelangrijkst, wat voor schoenen je eronder doet!
Ik zou kiezen voor een dunne linnen broek met birckenstocks
Met teenslippers ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook niet echt handig.. al tegen mijn collega's gezegd dat ik morgenochtend wat later kom
[..]
Ja dat had ik ook voorgesteld.. maar goed ik heb een lange linnen witte broek.. dus dat moet ook wel goed komen.
Ik heb er 168 in mijn lijst van honderd weet ik niet wie het zijn omdat ze me ooit als Fokker vroegen me toe te voegen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:55 schreef Ole het volgende:
ach, ik msn maar met 2 personen. Tegenwoordig nog maar met eentje
Nee stond eerst bovenin en onderin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:01 schreef Ole het volgende:
staat dat groene icoontje nu niet rechtsonder toevallig?
M'n postduif is onderweg Golfert. Hij is al oud dus het kan een paar dagen duren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:01 schreef golfer het volgende:
Ik heb msn er al een tijd geleden af gegooid en mis het absoluut niet,
Tja, en dan is het wikken en wegen, wat is leuker FOK of MSN?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er 168 in mijn lijst van honderd weet ik niet wie het zijn omdat ze me ooit als Fokker vroegen me toe te voegen.
Ik had eerst een groenj ikoontje in de taakbalk als ik die aanklikte zat ik op MSN.
Nu moet ik me opnieuw registreren en als ik dat heb gedaan kan ik niet op Fok
Jammer dat ze rooksignalen hebben verboden ivm het milieuquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n postduif is onderweg Golfert. Hij is al oud dus het kan een paar dagen duren.
Volgende keer je leesbril opzetten als je het nummer draait/intoetst.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
Bel ik voor de gein Golfert op.
Kreeg twee keer het antwoord apparaat van ene Frank Voorthuis
Ik ben je nummer kwijtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer je leesbril opzetten als je het nummer draait/intoetst.
Vrouwen geilen er op Golfertquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:29 schreef golfer het volgende:
Tong net even aan de telefoon gehad. Ik denk toch dat ik msn er weer op zet. Heb ik minder last van die zachte g van hem.
Ik zei gewoon: "met het antwoordapparaat".quote:
Je blijft een lulquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zei gewoon: "met het antwoordapparaat".
Foekje Dillema ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:42 schreef maril het volgende:
Die Zuid-Afrikaanse hardloopster doet mij denken aan die Friezin(ben de naam even kwijt) die ook werd beschuldigd dat ze een vrouw was.
Ja die, die had ook een manlijk voorkomen net als die Zuid-Afrikaansequote:
Daar merk ik anders vrij weinig van en ik schijn toch echt een zachte G te hebbenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:44 schreef maril het volgende:
[..]
Ja die, die had ook een manlijk voorkomen net als die Zuid-Afrikaanse
geniet ervan, Duckie !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef rubbereend het volgende:
prettig weekend, maandag of dinsdag kom ik met een Lowlands verslagje
Have fun en vergeet Darkraver nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben net thuisquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:18 schreef Bluezz het volgende:
SCH je staat online, maar er komt geen zinnig woord van mij tot je
Pas op voor het noodweer morgenmiddag/avond!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef rubbereend het volgende:
is toch niet eerlijk voor al die mensen die een lekker dagje op het strand in gedachten hadden....en zelf vandaag hebben vrijgenomen ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:51 schreef SCH het volgende:
Het regent hier nu ook al.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
Ole heb je je zweep al weer klaar liggen voor het nieuwe schooljaar?
Waar is noes danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Ole het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh noes! Ik heb deze nog niet http://www.noodpakket.nu/winkel.php
Nu overleef ik vandaag niet
En waar drijf je dan naar toe?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef SCH het volgende:
Ik zit nog even lekker in de tuin te werken tot het losgaat.
Nee dat is het zeker niet..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef maril het volgende:
Volgens mij is het ook hysterie , hoe dikwijls hebben ze niet een weeralarm gegeven.
Afijn ik zie wel, als het maar droog is als het 17.00 is. dat ik lekker droog naar huis kan.
Ze moeten nog activeren... maw... je ziet ze nog niet op de buienrader, maar kunnen opeens ontstaan (dus je ziet dan de bui ook niet echt aankomen)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:27 schreef Ole het volgende:
Nu op het nieuws. kan nog even duren en nog niet te zien op buienradar.
Hier in Wageningen begint het nu een beetje te betrekken enzo. Graadje of 33 hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze moeten nog activeren... maw... je ziet ze nog niet op de buienrader, maar kunnen opeens ontstaan (dus je ziet dan de bui ook niet echt aankomen)
Het is hier nu 31,5 graden
Gefeliciteerd.quote:
Hier waait het al een tijdje behoorlijk hard. Er hangt spanning in de luchtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:40 schreef Suijk het volgende:
hier steekt nu een briesje op. Misschien nog even een rondje zeilen...
Ik neem het terugquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:46 schreef SCH het volgende:
Nee, het is geen hysterie. Het hoeft niet door te gaan want het blijft altijd onzeker maar alles wijst er gewoon op en het is goed dat ze waarschuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |