Zeker een warme dagquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijk warme dag gaat het vandaag worden
Paar uurtjes vrij nemen, gordijnen en deuren dicht en de waaier aan, warm weer in nederlandquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijk warme dag gaat het vandaag worden
Heerlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:42 schreef maril het volgende:
[..]
Paar uurtjes vrij nemen, gordijnen en deuren dicht en de waaier aan, warm weer in nederland![]()
Ik doe aan de Lotto mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:49 schreef golfer het volgende:
We hebben een Appple I-Pod gewonnen met de postcodeloterij.
Bluezz kan al haar muziekjes weer kwijt.
Met een brief van Samaranche ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef borisz het volgende:
Mijn laatste prijs was het boek over Anton Geesink.
Te zwaar zeker?quote:
Of in het Japans geschrevenquote:
neuh, ben er niet aan toe gekomen, ben andere boeken aan het lezen.quote:
Je loopt ruim anderhalf uur achterquote:
Ja wist ik veel ik kijk bij de NOS dacht dat het rechtsstreeks wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je loopt ruim anderhalf uur achter
Nope avondsessie begint al om 18.00 NOS begint pas om 20.30 met uitzenden, vaak een samenvatting van die avondsessie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wist ik veel ik kijk bij de NOS dacht dat het rechtsstreeks was
Heb ik inmiddels begrepenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope avondsessie begint al om 18.00 NOS begint pas om 20.30 met uitzenden, vaak een samenvatting van die avondsessie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |