Vreemd hé. Ooit in het verleden toen er nog geen profs waren de top van Nederlandquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zondagelftal is afgelopen seizoen gepromoveerd van de 5e naar de 4e klasse![]()
(landskampioen in 89 !)
En op zaterdag zijn ze al jaren een stabiele 4e klasser !
Omdat ie op de bank zat bij Feijenoord ?quote:
Gino Coutinho......quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ie op de bank zat bij Feijenoord ?
Duhquote:
Had ook een finale kaartje voor het EK-2000. Kreeg er 5000 gulden voor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duh
Net weer Bergkamp 98 met Jack in on air. Altijd weer kippenvel.
Verdomme ik had een finale kaartje als Nederland de finale zou halen.
Wat heeft hij met de reservebank van Feyenoord te makenquote:
donequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemmatopic # 16
Laatste ben ik benieuwd naar.
Vul hem eens in Bjoro als je tijd hebt.
went volgens mij nooit, als je de "hoofdpersoon" kent/kendequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:oi
vandaag begrafenis gehad,dat blijft toch niet echt mijn ding
Ja een dilemma die iemand anders voor de uitzondering maaktequote:
opes...sorry dan....kijk ff naar die nieuwe !quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een dilemma die iemand anders voor de uitzondering maakte
Kut man ik las het van je vader.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:oi
ook done !quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een dilemma die iemand anders voor de uitzondering maakte
Merkte je het verschil qua nivea van de dilemma's Bjoro ?quote:
Wat raar, ik ben er dol opquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:oi
quote:
Op de jouwe maken we er een leuk feestje van.quote:
zo intensief denk ik niet na met topics in ONZ.... sorry !quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Merkte je het verschil qua nivea van de dilemma's Bjoro ?
Het grootste verschil is dat een virus voor zijn voortplanting en overleving een gastheercel nodig heeft, terwijl een bacterie zichzelf kan voortplanten. Een virus is obligaat parasitair, gedwongen om te parasiteren op gastheercellen. Die gastheer kan een prokaryoot zijn (zonder celkern: bijvoorbeeld een bacterie) of een eukaryoot (met celkern: bijvoorbeeld een zoogdier). Dat is het belangrijkste verschil.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:59 schreef golfer het volgende:
Ik zal het straks zuster Bluezz, als ze haar schoonheidsslaapje gedaan heeft, even vragen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef Bjoro het volgende:
rubbereend...met een sixpack !
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Even in gewone mensentaal: tong is een bacterie en golfer een virus? Zoiets?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het grootste verschil is dat een virus voor zijn voortplanting en overleving een gastheercel nodig heeft, terwijl een bacterie zichzelf kan voortplanten. Een virus is obligaat parasitair, gedwongen om te parasiteren op gastheercellen. Die gastheer kan een prokaryoot zijn (zonder celkern: bijvoorbeeld een bacterie) of een eukaryoot (met celkern: bijvoorbeeld een zoogdier). Dat is het belangrijkste verschil.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tong is dan de gastheer en golfer parasiteertquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef SCH het volgende:
Even in gewone mensentaal: tong is een bacterie en golfer een virus? Zoiets?
golfer is obligaat inderdaad, en dat rijmtquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tong is dan de gastheer en golfer parasiteert
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het is een gevaarlijke célquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
Maar dan is tong toch een prokaryoot. Altijd al gedacht dat hij geen echte kern zou hebben.
Jij bent gewoon de griepgolf(er)quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef golfer het volgende:
Toch denk ik eigenlijk eerder dat Tong het virus is. Ook gezien het verspreiden van het grote aantal posts en het verslijten van PC's door hem.
quote:
Ik kom niet in het keldertje. DE Griepshaardquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef golfer het volgende:
Toch denk ik eigenlijk eerder dat Tong het virus is. Ook gezien het verspreiden van het grote aantal posts en het verslijten van PC's door hem.
met unicuraquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je dat handje wel goed gewassen voor je binnenkwam
Ik ga morgen Frietjes eten Bluezz.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Hopelijk vreet het virus jouw enters eens op
ruim nog ff je cola flesje opquote:
Zeker een warme dagquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijk warme dag gaat het vandaag worden
Paar uurtjes vrij nemen, gordijnen en deuren dicht en de waaier aan, warm weer in nederlandquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:31 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Wat een heerlijk warme dag gaat het vandaag worden
Heerlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:42 schreef maril het volgende:
[..]
Paar uurtjes vrij nemen, gordijnen en deuren dicht en de waaier aan, warm weer in nederland![]()
Ik doe aan de Lotto mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:49 schreef golfer het volgende:
We hebben een Appple I-Pod gewonnen met de postcodeloterij.
Bluezz kan al haar muziekjes weer kwijt.
Met een brief van Samaranche ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef borisz het volgende:
Mijn laatste prijs was het boek over Anton Geesink.
Te zwaar zeker?quote:
Of in het Japans geschrevenquote:
neuh, ben er niet aan toe gekomen, ben andere boeken aan het lezen.quote:
Je loopt ruim anderhalf uur achterquote:
Ja wist ik veel ik kijk bij de NOS dacht dat het rechtsstreeks wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je loopt ruim anderhalf uur achter
Nope avondsessie begint al om 18.00 NOS begint pas om 20.30 met uitzenden, vaak een samenvatting van die avondsessie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wist ik veel ik kijk bij de NOS dacht dat het rechtsstreeks was
Heb ik inmiddels begrepenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope avondsessie begint al om 18.00 NOS begint pas om 20.30 met uitzenden, vaak een samenvatting van die avondsessie.
Ja als ze dat maar reddenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef golfer het volgende:
Voetbal is wel zo rechtstreeks te zien bij de NOS-TV. Nu eerst even een samenvatting van de eerste helft.
Veel plezier er komen leuke metalbandsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:oi
inpakken voor Lowlands is al voorzichtig begonnen hier
Succes jongenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:oi
Als je La Roux maar niet mist.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:oi
die ga ik zeker niet missen, staat hoog op mijn lijstjequote:
Lukt het?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker niet
[..]
[..]
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je La Roux maar niet mist.
[/quote, staat hoog op mijn lijstje
eerst naar White Lies en aansluitend naar La Roux
bugje op fOK! want ik quote je maar één keerquote:
Oja dat begint binnen kort ook weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:
oi
kan maar hoeft niet persé, internet op je mobiel is je beste vriendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat begint binnen kort ook weer
Zal ik je op de hoogte houden van de uitslagen
dank u, zal wel goed komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat je een relaxte tijd daar hebt Rubber
Vooral niet in het CUL topic dat over bubbels ging.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
We snapten ff niet wat die champagne nou moest![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We snapten ff niet wat die champagne nou moest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |