Ja als ze dat maar reddenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:30 schreef golfer het volgende:
Voetbal is wel zo rechtstreeks te zien bij de NOS-TV. Nu eerst even een samenvatting van de eerste helft.
Veel plezier er komen leuke metalbandsquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:oi
inpakken voor Lowlands is al voorzichtig begonnen hier
Succes jongenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:oi
Als je La Roux maar niet mist.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:oi
die ga ik zeker niet missen, staat hoog op mijn lijstjequote:
Lukt het?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeker niet
[..]
[..]
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je La Roux maar niet mist.
[/quote, staat hoog op mijn lijstje
eerst naar White Lies en aansluitend naar La Roux
bugje op fOK! want ik quote je maar één keerquote:
Oja dat begint binnen kort ook weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:41 schreef rubbereend het volgende:
oi
kan maar hoeft niet persé, internet op je mobiel is je beste vriendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Oja dat begint binnen kort ook weer
Zal ik je op de hoogte houden van de uitslagen
dank u, zal wel goed komenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef maril het volgende:
Ik hoop dat je een relaxte tijd daar hebt Rubber
Vooral niet in het CUL topic dat over bubbels ging.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
We snapten ff niet wat die champagne nou moest![]()
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We snapten ff niet wat die champagne nou moest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |