Hebben ze ook glijmiddelen/zeep tegen verjaardagsgolfen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
Beter een verjaardagsgolf dan een griepvirus, zeg ik altijd maar
Het is toch een virus en geen bacterie? Ik snap geen zak meer van die griep.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben ze ook glijmiddelen/zeep tegen verjaardagsgolfen?
Speelt RCH zo laag tegenwoordigquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]we spelen om de Haarlems Dagblad Cup
[..]
1e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (DIOS uit Nieuw Vennep)
2e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (BSM uit Bennebroek)
morgenavond aan een gelijk spelletje genoeg om de volgende ronde te halen
tegen zaterdag 4e klasser RCH uit Heemstede
Dat moesten we dus maar even doen
Ik was een half jaar oud tijdens de legendarische bittere winter van negentiendrieenzestig. Mijn drie doet het niet meer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.
Pappa warmde zich op aan Mammaen toen 9 maanden later.........
![]()
Ik zal het straks zuster Bluezz, als ze haar schoonheidsslaapje gedaan heeft, even vragen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
Het is toch een virus en geen bacterie? Ik snap geen zak meer van die griep.
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow. Dit keer bij Knevel en v.d. Brink.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:59 schreef tong80 het volgende:
Die griep is volgens mij één grote hype
Begint die ellende weer ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow. Dit keer bij Knevel en v.d. Brink.
het zondagelftal is afgelopen seizoen gepromoveerd van de 5e naar de 4e klassequote:
Gino was veel leuker geweestquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow.
Vreemd hé. Ooit in het verleden toen er nog geen profs waren de top van Nederlandquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:28 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zondagelftal is afgelopen seizoen gepromoveerd van de 5e naar de 4e klasse![]()
(landskampioen in 89 !)
En op zaterdag zijn ze al jaren een stabiele 4e klasser !
Omdat ie op de bank zat bij Feijenoord ?quote:
Gino Coutinho......quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ie op de bank zat bij Feijenoord ?
Duhquote:
Had ook een finale kaartje voor het EK-2000. Kreeg er 5000 gulden voor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Duh
Net weer Bergkamp 98 met Jack in on air. Altijd weer kippenvel.
Verdomme ik had een finale kaartje als Nederland de finale zou halen.
Wat heeft hij met de reservebank van Feyenoord te makenquote:
donequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:40 schreef tong80 het volgende:
Het is weer tijd voor een dilemmatopic # 16
Laatste ben ik benieuwd naar.
Vul hem eens in Bjoro als je tijd hebt.
went volgens mij nooit, als je de "hoofdpersoon" kent/kendequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:oi
vandaag begrafenis gehad,dat blijft toch niet echt mijn ding
Ja een dilemma die iemand anders voor de uitzondering maaktequote:
opes...sorry dan....kijk ff naar die nieuwe !quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een dilemma die iemand anders voor de uitzondering maakte
Kut man ik las het van je vader.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:oi
ook done !quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja een dilemma die iemand anders voor de uitzondering maakte
Merkte je het verschil qua nivea van de dilemma's Bjoro ?quote:
Wat raar, ik ben er dol opquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef rubbereend het volgende:oi
quote:
Op de jouwe maken we er een leuk feestje van.quote:
zo intensief denk ik niet na met topics in ONZ.... sorry !quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Merkte je het verschil qua nivea van de dilemma's Bjoro ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |