Ach neem toch een lekker wijntje, cest la viequote:Op zondag 16 augustus 2009 15:10 schreef golfer het volgende:
Schenk nog maar een glaasje azijn dan in.
Jee Rubber sterkte ermee,mijn zus heeft ook een hersensbloeding gehad een paar jaar terug, en zij kreeg ook later epileptische aanvallen wat met pillen wordt onderdrukt. Men moet er achter komen wat voor medicijnen het beste is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:25 schreef rubbereend het volgende:
oi
ff hier posten wat ik ook achter de schermen postte
Het schiet niet echt op hier thuis.
De afgelopen tijd lag mijn tante op sterven, 94 jaar oud dus prima enzo. Maar aangezien we met een kleine familie zijn kwam dat ook voor een deel op ons thuis neer. Afgelopen woensdag kwam ze dan daadwerkelijk te overlijden en tijdens het regelen van het één en ander voor de begrafenis werd mijn vader niet lekker. Een tijdje terug had hij al een hersensbloeding en ook nu kreeg hij weer last van beginnende uitval. Via de huisarts zijn we in het ziekenhuis terecht gekomen en daar mocht op nacht van woensdag op donderdag blijven voor de onderzoeken. Het was in ieder geval geen hersenbloeding.
Donderdag bleek dat mijn vader een epilepsie aanval te hebben gehad, dat schijnt een gevolg van een hersenbloeding te kunnen zijn maar was ons nooit vertelt. Hij mocht weer mee naar huis maar die avond kreeg hij rare ervaringen. Hij zag dingen zichzelf herhalen en dingen die er niet waren.
De volgende dag werd het alleen maar erger, hij zag visite die al een tijdje binnen was keer op keer opnieuw binnenkomen, dacht dat hij twee rechterkanten had, en hoorde geluiden terug die een tijdje daarvoor te horen waren geweest. De huisarts kon ons verzekeren dat dit ook ge epilepsie is.
De meest bekende vorm is het samentrekken van de spieren en dergelijke, maar mijn vader heeft het dus in een deel van de hersenen waar de waarneming plaats vind. De afgelopen dagen hebben we dus de meest vreemde dingen meegemaakt. De medicijnen beginnen langzaam te werken en de aanvallen worden korter en minder heftig.
zo zijn jullie ook weer op de hoogte
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:51 schreef SCH het volgende:
Wat een verhaal rubber. Gek toch hoe dat werkt.
Heerlijke uitslagen vanmiddag, was het gezellig hier?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Ik zat ook te ver weg, helemaal in Utrecht, in de speeltuin
Lijkt me niet....volgens mij werd hij gewoon geblocked door Ooijer en die gele kaart die hij kreeg maakt hij een sliding van achter maar raakte slechts de bal, dat Pieters daarna tegen zijn been schopt en daardoor kermend ter aarde stort....tja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:03 schreef maril het volgende:
Jol zegt dat Suarez een penalty is onthouden , nou Martin als je ergens niet over moet klagen is het de scheids, want die wilde jullie maar al te graag helpen , PSV had ook een penalty verdiend in de eerste helft en niet gekregen en buiten dat Suarez had een rode kaart verdiend maar niet gekregen(Flying tackle van achteren) wat een huillie die Jol.
wel ff goed opletten he, bij de 2 bovenstaande situaties !quote:
UIteraardquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel ff goed opletten he, bij de 2 bovenstaande situaties !
OK - einde seizoen dus. Tot 2010 - 2011 dan maar weer he ...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef Doc het volgende:
Wat een kloteweekend - voetbalsgewijs... Als LFC ook niet wint van Spurs sla ik dit jaar maar een voetbalseizoen over
Geen rode kaart, maar een strafschop zou zwaar zijn. Daar niet gelaten dat Bakkal duidelijk duwt bij de 4-3quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel ff goed opletten he, bij de 2 bovenstaande situaties !
Ach gossie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:08 schreef Doc het volgende:
OK - einde seizoen dus. Tot 2010 - 2011 dan maar weer he ...
Dat ging best vlot hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie.
Maar als je zo snel zou opgeven had je toch ook nooit kindjes gekregen?
Wat ik terugneem is de gele/rode kaart voor soarez.maar de rest is dagelijkse kost dat ge-trek en geduw als de scheids daar continue voor fluit houd je geen wedstrijd over. Ook die overtreding op Afalay liet hij doorgaan ondanks die overtreding. De waarheid is gewoon dat PSV vanmiddag gewoon beter was, en daardoor verdiend heeft gewonnen IMO. Volgende keer zal het weer AJAX zijn. En ik geloof nog steeds dat AJAX die derde ster gaat halen dit seizoen. Dat geloof ik echt maar dan moeten ze wel dat zuigertje Soarez behouden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen rode kaart, maar een strafschop zou zwaar zijn. Daar niet gelaten dat Bakkal duidelijk duwt bij de 4-3
Zwak hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:08 schreef Doc het volgende:
[..]
En dit uit de strot van een vrouwquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:35 schreef maril het volgende:
Wat ik terugneem is de gele/rode kaart voor soarez.maar de rest is dagelijkse kost dat ge-trek en geduw als de scheids daar continue voor fluit houd je geen wedstrijd over. Ook die overtreding op Afalay liet hij doorgaan ondanks die overtreding. De waarheid is gewoon dat PSV vanmiddag gewoon beter was, en daardoor verdiend heeft gewonnen IMO. Volgende keer zal het weer AJAX zijn. En ik geloof nog steeds dat AJAX die derde ster gaat halen dit seizoen. Dat geloof ik echt maar dan moeten ze wel dat zuigertje Soarez behouden.
Hoe is het mogelijk waar haaalt hij het vandaan in een woord fan-tas-tisch.quote:
Zij gaat toch spelen in "Er komt een vrouw bij de dokter" ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:33 schreef rubbereend het volgende:
dank voor alle lieve berichten hier
Carice van Houten
Yupquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef appelsientje het volgende:
Zij gaat toch spelen in "Er komt een vrouw bij de dokter" ?
Knappe vrouwquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zij gaat toch spelen in "Er komt een vrouw bij de dokter" ?
Ik vind het ook niksquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef SCH het volgende:
Een meiske van 32 dat het toevallig wel leuk doet in het buitenland, bij zomergasten zetten. Het tekent de armoede van het programma.
de presentatrice tekent de armoede van Zomergastenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef SCH het volgende:
Een meiske van 32 dat het toevallig wel leuk doet in het buitenland, bij zomergasten zetten. Het tekent de armoede van het programma.
http://www.d66.nl/d66nl/item/het_gaat_om_mensenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:38 schreef maril het volgende:
[..]
Die gaat dan eindelijk zeggen waar hij voor staat.
PSV heeft imo ook gewoon terecht gewonnen hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:35 schreef maril het volgende:
[..]
Wat ik terugneem is de gele/rode kaart voor soarez.maar de rest is dagelijkse kost dat ge-trek en geduw als de scheids daar continue voor fluit houd je geen wedstrijd over. Ook die overtreding op Afalay liet hij doorgaan ondanks die overtreding. De waarheid is gewoon dat PSV vanmiddag gewoon beter was, en daardoor verdiend heeft gewonnen IMO. Volgende keer zal het weer AJAX zijn. En ik geloof nog steeds dat AJAX die derde ster gaat halen dit seizoen. Dat geloof ik echt maar dan moeten ze wel dat zuigertje Soarez behouden.
SCH je bent bijna jarigquote:
nog een paar dagenquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
[..]
SCH je bent bijna jarig
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:53 schreef Ole het volgende:
[..]
nog een paar dagen
* Borisz is over 2 dagen jarig
Ja, is dat grappig? Is ieder jaar hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
[..]
SCH je bent bijna jarig
Ben je weer een jaartje knapperquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, is dat grappig? Is ieder jaar hoor.
en begin september is Bjoro jarig zo uit het hoofdquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:08 schreef Doc het volgende:
[..]
En dat gaat helpenquote:
* Bjoro ook, maar dan een dag laterquote:
quote:
1e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (DIOS uit Nieuw Vennep)quote:Haarlems Dagblad Cup: Zesenvijftig standaardteams uit de regio Haarlem/IJmuiden strijden om de fel begeerde beker.
Ik 2 weken geleden, wat een leeuwen en maagden hieroquote:
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.quote:
Mijn moeder dacht dat ze vroeg in de overgang was op haar 39e..... maar it was me, papa's laatste kunstjequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef maril het volgende:
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.
Pappa warmde zich op aan Mammaen toen 9 maanden later.........
![]()
Uiteraard gevolgd. Vannacht nog rechtstreeks in het betreffende topic gepost. Nu dus op naar het KLM Open hier om de hoek.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef tong80 het volgende:
Golfert het Golfen nog gevolgd ? Sensationeel verlies van Woods. Eerste Aziaat die een Major wint. CNN noemde het net één van de grootste sportstunts uit de geschiedenis.
Hebben ze ook glijmiddelen/zeep tegen verjaardagsgolfen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
Beter een verjaardagsgolf dan een griepvirus, zeg ik altijd maar
Het is toch een virus en geen bacterie? Ik snap geen zak meer van die griep.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben ze ook glijmiddelen/zeep tegen verjaardagsgolfen?
Speelt RCH zo laag tegenwoordigquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]we spelen om de Haarlems Dagblad Cup
[..]
1e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (DIOS uit Nieuw Vennep)
2e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (BSM uit Bennebroek)
morgenavond aan een gelijk spelletje genoeg om de volgende ronde te halen
tegen zaterdag 4e klasser RCH uit Heemstede
Dat moesten we dus maar even doen
Ik was een half jaar oud tijdens de legendarische bittere winter van negentiendrieenzestig. Mijn drie doet het niet meer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.
Pappa warmde zich op aan Mammaen toen 9 maanden later.........
![]()
Ik zal het straks zuster Bluezz, als ze haar schoonheidsslaapje gedaan heeft, even vragen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
Het is toch een virus en geen bacterie? Ik snap geen zak meer van die griep.
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow. Dit keer bij Knevel en v.d. Brink.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:59 schreef tong80 het volgende:
Die griep is volgens mij één grote hype
Begint die ellende weer ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow. Dit keer bij Knevel en v.d. Brink.
het zondagelftal is afgelopen seizoen gepromoveerd van de 5e naar de 4e klassequote:
Gino was veel leuker geweestquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |