UIteraardquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel ff goed opletten he, bij de 2 bovenstaande situaties !
OK - einde seizoen dus. Tot 2010 - 2011 dan maar weer he ...quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef Doc het volgende:
Wat een kloteweekend - voetbalsgewijs... Als LFC ook niet wint van Spurs sla ik dit jaar maar een voetbalseizoen over
Geen rode kaart, maar een strafschop zou zwaar zijn. Daar niet gelaten dat Bakkal duidelijk duwt bij de 4-3quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel ff goed opletten he, bij de 2 bovenstaande situaties !
Ach gossie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:08 schreef Doc het volgende:
OK - einde seizoen dus. Tot 2010 - 2011 dan maar weer he ...
Dat ging best vlot hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie.
Maar als je zo snel zou opgeven had je toch ook nooit kindjes gekregen?
Wat ik terugneem is de gele/rode kaart voor soarez.maar de rest is dagelijkse kost dat ge-trek en geduw als de scheids daar continue voor fluit houd je geen wedstrijd over. Ook die overtreding op Afalay liet hij doorgaan ondanks die overtreding. De waarheid is gewoon dat PSV vanmiddag gewoon beter was, en daardoor verdiend heeft gewonnen IMO. Volgende keer zal het weer AJAX zijn. En ik geloof nog steeds dat AJAX die derde ster gaat halen dit seizoen. Dat geloof ik echt maar dan moeten ze wel dat zuigertje Soarez behouden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen rode kaart, maar een strafschop zou zwaar zijn. Daar niet gelaten dat Bakkal duidelijk duwt bij de 4-3
Zwak hoor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:08 schreef Doc het volgende:
[..]
OK - einde seizoen dus. Tot 2010 - 2011 dan maar weer he ...
En dit uit de strot van een vrouwquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:35 schreef maril het volgende:
Wat ik terugneem is de gele/rode kaart voor soarez.maar de rest is dagelijkse kost dat ge-trek en geduw als de scheids daar continue voor fluit houd je geen wedstrijd over. Ook die overtreding op Afalay liet hij doorgaan ondanks die overtreding. De waarheid is gewoon dat PSV vanmiddag gewoon beter was, en daardoor verdiend heeft gewonnen IMO. Volgende keer zal het weer AJAX zijn. En ik geloof nog steeds dat AJAX die derde ster gaat halen dit seizoen. Dat geloof ik echt maar dan moeten ze wel dat zuigertje Soarez behouden.
Hoe is het mogelijk waar haaalt hij het vandaan in een woord fan-tas-tisch.quote:
Zij gaat toch spelen in "Er komt een vrouw bij de dokter" ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:33 schreef rubbereend het volgende:
dank voor alle lieve berichten hier
Carice van Houten
Yupquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef appelsientje het volgende:
Zij gaat toch spelen in "Er komt een vrouw bij de dokter" ?
Knappe vrouwquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zij gaat toch spelen in "Er komt een vrouw bij de dokter" ?
Ik vind het ook niksquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef SCH het volgende:
Een meiske van 32 dat het toevallig wel leuk doet in het buitenland, bij zomergasten zetten. Het tekent de armoede van het programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |