Yupquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef appelsientje het volgende:
Zij gaat toch spelen in "Er komt een vrouw bij de dokter" ?
Knappe vrouwquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zij gaat toch spelen in "Er komt een vrouw bij de dokter" ?
Ik vind het ook niksquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef SCH het volgende:
Een meiske van 32 dat het toevallig wel leuk doet in het buitenland, bij zomergasten zetten. Het tekent de armoede van het programma.
de presentatrice tekent de armoede van Zomergastenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:20 schreef SCH het volgende:
Een meiske van 32 dat het toevallig wel leuk doet in het buitenland, bij zomergasten zetten. Het tekent de armoede van het programma.
http://www.d66.nl/d66nl/item/het_gaat_om_mensenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:38 schreef maril het volgende:
[..]
Die gaat dan eindelijk zeggen waar hij voor staat.
PSV heeft imo ook gewoon terecht gewonnen hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:35 schreef maril het volgende:
[..]
Wat ik terugneem is de gele/rode kaart voor soarez.maar de rest is dagelijkse kost dat ge-trek en geduw als de scheids daar continue voor fluit houd je geen wedstrijd over. Ook die overtreding op Afalay liet hij doorgaan ondanks die overtreding. De waarheid is gewoon dat PSV vanmiddag gewoon beter was, en daardoor verdiend heeft gewonnen IMO. Volgende keer zal het weer AJAX zijn. En ik geloof nog steeds dat AJAX die derde ster gaat halen dit seizoen. Dat geloof ik echt maar dan moeten ze wel dat zuigertje Soarez behouden.
SCH je bent bijna jarigquote:
nog een paar dagenquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
[..]
SCH je bent bijna jarig
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:53 schreef Ole het volgende:
[..]
nog een paar dagen
* Borisz is over 2 dagen jarig
Ja, is dat grappig? Is ieder jaar hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:46 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
[..]
SCH je bent bijna jarig
Ben je weer een jaartje knapperquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, is dat grappig? Is ieder jaar hoor.
en begin september is Bjoro jarig zo uit het hoofdquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:08 schreef Doc het volgende:
[..]
OK - einde seizoen dus. Tot 2010 - 2011 dan maar weer he ...
En dat gaat helpenquote:
* Bjoro ook, maar dan een dag laterquote:
quote:
1e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (DIOS uit Nieuw Vennep)quote:Haarlems Dagblad Cup: Zesenvijftig standaardteams uit de regio Haarlem/IJmuiden strijden om de fel begeerde beker.
Ik 2 weken geleden, wat een leeuwen en maagden hieroquote:
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.quote:
Mijn moeder dacht dat ze vroeg in de overgang was op haar 39e..... maar it was me, papa's laatste kunstjequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef maril het volgende:
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.
Pappa warmde zich op aan Mammaen toen 9 maanden later.........
![]()
Uiteraard gevolgd. Vannacht nog rechtstreeks in het betreffende topic gepost. Nu dus op naar het KLM Open hier om de hoek.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef tong80 het volgende:
Golfert het Golfen nog gevolgd ? Sensationeel verlies van Woods. Eerste Aziaat die een Major wint. CNN noemde het net één van de grootste sportstunts uit de geschiedenis.
Hebben ze ook glijmiddelen/zeep tegen verjaardagsgolfen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
Beter een verjaardagsgolf dan een griepvirus, zeg ik altijd maar
Het is toch een virus en geen bacterie? Ik snap geen zak meer van die griep.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben ze ook glijmiddelen/zeep tegen verjaardagsgolfen?
Speelt RCH zo laag tegenwoordigquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]we spelen om de Haarlems Dagblad Cup
[..]
1e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (DIOS uit Nieuw Vennep)
2e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (BSM uit Bennebroek)
morgenavond aan een gelijk spelletje genoeg om de volgende ronde te halen
tegen zaterdag 4e klasser RCH uit Heemstede
Dat moesten we dus maar even doen
Ik was een half jaar oud tijdens de legendarische bittere winter van negentiendrieenzestig. Mijn drie doet het niet meer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.
Pappa warmde zich op aan Mammaen toen 9 maanden later.........
![]()
Ik zal het straks zuster Bluezz, als ze haar schoonheidsslaapje gedaan heeft, even vragen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
Het is toch een virus en geen bacterie? Ik snap geen zak meer van die griep.
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow. Dit keer bij Knevel en v.d. Brink.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:59 schreef tong80 het volgende:
Die griep is volgens mij één grote hype
Begint die ellende weer ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow. Dit keer bij Knevel en v.d. Brink.
het zondagelftal is afgelopen seizoen gepromoveerd van de 5e naar de 4e klassequote:
Gino was veel leuker geweestquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |