En dat gaat helpenquote:
* Bjoro ook, maar dan een dag laterquote:
quote:
1e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (DIOS uit Nieuw Vennep)quote:Haarlems Dagblad Cup: Zesenvijftig standaardteams uit de regio Haarlem/IJmuiden strijden om de fel begeerde beker.
Ik 2 weken geleden, wat een leeuwen en maagden hieroquote:
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.quote:
Mijn moeder dacht dat ze vroeg in de overgang was op haar 39e..... maar it was me, papa's laatste kunstjequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef maril het volgende:
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.
Pappa warmde zich op aan Mammaen toen 9 maanden later.........
![]()
Uiteraard gevolgd. Vannacht nog rechtstreeks in het betreffende topic gepost. Nu dus op naar het KLM Open hier om de hoek.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:56 schreef tong80 het volgende:
Golfert het Golfen nog gevolgd ? Sensationeel verlies van Woods. Eerste Aziaat die een Major wint. CNN noemde het net één van de grootste sportstunts uit de geschiedenis.
Hebben ze ook glijmiddelen/zeep tegen verjaardagsgolfen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:42 schreef SCH het volgende:
Beter een verjaardagsgolf dan een griepvirus, zeg ik altijd maar
Het is toch een virus en geen bacterie? Ik snap geen zak meer van die griep.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Hebben ze ook glijmiddelen/zeep tegen verjaardagsgolfen?
Speelt RCH zo laag tegenwoordigquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]we spelen om de Haarlems Dagblad Cup
[..]
1e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (DIOS uit Nieuw Vennep)
2e wedstrijd 3-2 gewonnen van een zondag 4e klasser (BSM uit Bennebroek)
morgenavond aan een gelijk spelletje genoeg om de volgende ronde te halen
tegen zaterdag 4e klasser RCH uit Heemstede
Dat moesten we dus maar even doen
Ik was een half jaar oud tijdens de legendarische bittere winter van negentiendrieenzestig. Mijn drie doet het niet meer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef maril het volgende:
[..]
De winters van 52 jaar geleden waren ook bijzonder koud.
Pappa warmde zich op aan Mammaen toen 9 maanden later.........
![]()
Ik zal het straks zuster Bluezz, als ze haar schoonheidsslaapje gedaan heeft, even vragen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
Het is toch een virus en geen bacterie? Ik snap geen zak meer van die griep.
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow. Dit keer bij Knevel en v.d. Brink.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:59 schreef tong80 het volgende:
Die griep is volgens mij één grote hype
Begint die ellende weer ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow. Dit keer bij Knevel en v.d. Brink.
het zondagelftal is afgelopen seizoen gepromoveerd van de 5e naar de 4e klassequote:
Gino was veel leuker geweestquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond zit Coutinho weer eens in een praatshow.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |