quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef Bjoro het volgende:
rubbereend...met een sixpack !
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Tong is dan de gastheer en golfer parasiteertquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef SCH het volgende:
Even in gewone mensentaal: tong is een bacterie en golfer een virus? Zoiets?
golfer is obligaat inderdaad, en dat rijmtquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tong is dan de gastheer en golfer parasiteert
quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef Bjoro het volgende:
rubbereend...met een sixpack !
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het is een gevaarlijke célquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:07 schreef golfer het volgende:
Maar dan is tong toch een prokaryoot. Altijd al gedacht dat hij geen echte kern zou hebben.
Jij bent gewoon de griepgolf(er)quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef golfer het volgende:
Toch denk ik eigenlijk eerder dat Tong het virus is. Ook gezien het verspreiden van het grote aantal posts en het verslijten van PC's door hem.
quote:
Ik kom niet in het keldertje. DE Griepshaardquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:23 schreef golfer het volgende:
Toch denk ik eigenlijk eerder dat Tong het virus is. Ook gezien het verspreiden van het grote aantal posts en het verslijten van PC's door hem.
met unicuraquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb je dat handje wel goed gewassen voor je binnenkwam
Ik ga morgen Frietjes eten Bluezz.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Hopelijk vreet het virus jouw enters eens op
ruim nog ff je cola flesje opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |