Ik kan hem ook niet terughalen naar dat mijn comp. is gecrasht. Maar ik vind het niet zo'n ramp.quote:
Story of my livequote:
Op een woensdagavond trouwenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:33 schreef appelsientje het volgende:
Vanavond een bruiloft.. in deze hitte...
En ik mag niet eens in korte broek gaan van vrouwlief
Ja dat vind ik ook niet echt handig.. al tegen mijn collega's gezegd dat ik morgenochtend wat later komquote:
Ja dat had ik ook voorgesteld.. maar goed ik heb een lange linnen witte broek.. dus dat moet ook wel goed komen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Zonder msn is het leven ook leuk
Sientje, het ligt er helemaal aan wat voor korte broek het is, wat je erop wil dragen en het allerbelangrijkst, wat voor schoenen je eronder doet!
Ik zou kiezen voor een dunne linnen broek met birckenstocks
Met teenslippers ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook niet echt handig.. al tegen mijn collega's gezegd dat ik morgenochtend wat later kom
[..]
Ja dat had ik ook voorgesteld.. maar goed ik heb een lange linnen witte broek.. dus dat moet ook wel goed komen.
Ik heb er 168 in mijn lijst van honderd weet ik niet wie het zijn omdat ze me ooit als Fokker vroegen me toe te voegen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:55 schreef Ole het volgende:
ach, ik msn maar met 2 personen. Tegenwoordig nog maar met eentje
Nee stond eerst bovenin en onderin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:01 schreef Ole het volgende:
staat dat groene icoontje nu niet rechtsonder toevallig?
M'n postduif is onderweg Golfert. Hij is al oud dus het kan een paar dagen duren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:01 schreef golfer het volgende:
Ik heb msn er al een tijd geleden af gegooid en mis het absoluut niet,
Tja, en dan is het wikken en wegen, wat is leuker FOK of MSN?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb er 168 in mijn lijst van honderd weet ik niet wie het zijn omdat ze me ooit als Fokker vroegen me toe te voegen.
Ik had eerst een groenj ikoontje in de taakbalk als ik die aanklikte zat ik op MSN.
Nu moet ik me opnieuw registreren en als ik dat heb gedaan kan ik niet op Fok
Jammer dat ze rooksignalen hebben verboden ivm het milieuquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n postduif is onderweg Golfert. Hij is al oud dus het kan een paar dagen duren.
Volgende keer je leesbril opzetten als je het nummer draait/intoetst.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
Bel ik voor de gein Golfert op.
Kreeg twee keer het antwoord apparaat van ene Frank Voorthuis
Ik ben je nummer kwijtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer je leesbril opzetten als je het nummer draait/intoetst.
Vrouwen geilen er op Golfertquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:29 schreef golfer het volgende:
Tong net even aan de telefoon gehad. Ik denk toch dat ik msn er weer op zet. Heb ik minder last van die zachte g van hem.
Ik zei gewoon: "met het antwoordapparaat".quote:
Je blijft een lulquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zei gewoon: "met het antwoordapparaat".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |