Nope, moeders kookt vanavond.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Gezellig! Ga je zelf koken?
Bluezz en jij houden er maar vreemde drinkgewoontes op na !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:54 schreef golfer het volgende:
Ik zet de bubbels voor Borisz maar even achter een linkje:
champagne
Dieptriestquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog in Kampen gewoond, wat een drama zeg
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog in Kampen gewoond, wat een drama zeg
quote:De school heeft besloten geen gebruik te maken van de diensten van Slachtofferhulp. ''Wij als christenen verwerken dit op onze eigen manier'', aldus de directeur. Op de school zitten nog twee kinderen uit het getroffen gezin.
We kopen dan ook maar uitsluitend goeie bubbelsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:29 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz en jij houden er maar vreemde drinkgewoontes op na !
Tis trouwens een heerlijk weertje, vanmiddag maar ff naar het strand als de mascotte uit school komt !
quote:Beste Arne,
Mijn complimenten voor de nieuwe hoofdstukken. Hiemee laat je zien dat je goed zicht hebt op het onderzoeksterrein waar je mee bezig bent geweest. De beschrijving is duidelijk en evenwichtig. Het brengt de scriptie op een hoger niveau.
Doe maar niet hoor Grulez! Dan wordt het zo saaiquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef SCH het volgende:
Goed Grulez, pas dat ook eens toe op FOK! Duidelijjk en evenwichtig en zo.
Ow... Ik doe zo mn bestquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:19 schreef SCH het volgende:
Goed Grulez, pas dat ook eens toe op FOK! Duidelijjk en evenwichtig en zo.
Ik kan er niet meer op.quote:
Het is ook altijd wat met jou he!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan er niet meer op.
Als ik hem aanklik kan ik niet op Fok.
En ik zie heel vreemde dingen na hem per abuis verwijderd te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |