quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:37 schreef borisz het volgende:
Ole heb je je zweep al weer klaar liggen voor het nieuwe schooljaar?
Waar is noes danquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Ole het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oh noes! Ik heb deze nog niet http://www.noodpakket.nu/winkel.php
Nu overleef ik vandaag niet
En waar drijf je dan naar toe?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:03 schreef SCH het volgende:
Ik zit nog even lekker in de tuin te werken tot het losgaat.
Nee dat is het zeker niet..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:44 schreef maril het volgende:
Volgens mij is het ook hysterie , hoe dikwijls hebben ze niet een weeralarm gegeven.
Afijn ik zie wel, als het maar droog is als het 17.00 is. dat ik lekker droog naar huis kan.
Ze moeten nog activeren... maw... je ziet ze nog niet op de buienrader, maar kunnen opeens ontstaan (dus je ziet dan de bui ook niet echt aankomen)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:27 schreef Ole het volgende:
Nu op het nieuws. kan nog even duren en nog niet te zien op buienradar.
Hier in Wageningen begint het nu een beetje te betrekken enzo. Graadje of 33 hier.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ze moeten nog activeren... maw... je ziet ze nog niet op de buienrader, maar kunnen opeens ontstaan (dus je ziet dan de bui ook niet echt aankomen)
Het is hier nu 31,5 graden
Gefeliciteerd.quote:
Hier waait het al een tijdje behoorlijk hard. Er hangt spanning in de luchtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:40 schreef Suijk het volgende:
hier steekt nu een briesje op. Misschien nog even een rondje zeilen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |