Volgende keer je leesbril opzetten als je het nummer draait/intoetst.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:08 schreef tong80 het volgende:
Bel ik voor de gein Golfert op.
Kreeg twee keer het antwoord apparaat van ene Frank Voorthuis
Ik ben je nummer kwijtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgende keer je leesbril opzetten als je het nummer draait/intoetst.
Vrouwen geilen er op Golfertquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:29 schreef golfer het volgende:
Tong net even aan de telefoon gehad. Ik denk toch dat ik msn er weer op zet. Heb ik minder last van die zachte g van hem.
Ik zei gewoon: "met het antwoordapparaat".quote:
Je blijft een lulquote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zei gewoon: "met het antwoordapparaat".
Foekje Dillema ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:42 schreef maril het volgende:
Die Zuid-Afrikaanse hardloopster doet mij denken aan die Friezin(ben de naam even kwijt) die ook werd beschuldigd dat ze een vrouw was.
Ja die, die had ook een manlijk voorkomen net als die Zuid-Afrikaansequote:
Daar merk ik anders vrij weinig van en ik schijn toch echt een zachte G te hebbenquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:44 schreef maril het volgende:
[..]
Ja die, die had ook een manlijk voorkomen net als die Zuid-Afrikaanse
geniet ervan, Duckie !quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef rubbereend het volgende:
prettig weekend, maandag of dinsdag kom ik met een Lowlands verslagje
Have fun en vergeet Darkraver nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik ben net thuisquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:18 schreef Bluezz het volgende:
SCH je staat online, maar er komt geen zinnig woord van mij tot je
Pas op voor het noodweer morgenmiddag/avond!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:08 schreef rubbereend het volgende:
is toch niet eerlijk voor al die mensen die een lekker dagje op het strand in gedachten hadden....en zelf vandaag hebben vrijgenomen ?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:51 schreef SCH het volgende:
Het regent hier nu ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |