abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71898243
kortom: ik kon geen TT bedenken

Het vorige deel: Slank #833 met dikke schulden en vette bankrekeningen

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ja doei.
pi_71898254
bij Perry?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:30:31 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71898256
.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71898264
Perry Ubeda!

http://www.perryubeda.nl/

Die geeft onze kickbokslessen in het Gymnasion!
Ja doei.
pi_71898269
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:30 schreef Tinkepink het volgende:
.
hoe is het eigenlijk met je man Tink?
Ja doei.
pi_71898287
ah haha... zolang het maar op het gymnasion is vind ik het prima
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:32:47 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71898293
Normaal. We proberen er maar niet te veel aan te denken totdat de eerste symptonen ( hoe schrijf je dit woord ook al weer? )de kop op steken.
pi_71898301
Vechtsporten zijn toch wel zo heerlijk . Iedere keer anders (want iedere keer andere tegenstander, nieuwe technieken), je moet altijd op blijven letten (want anders trap/stoot) en ik verveel me nooit. Kan niet wachten tot ik weer 3x per week kan trainen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:33:11 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71898306
Theeee!!

Veeeeeeeeeeee!!

Peeeeeeeeeeeeeeeeee....!! *tromgeroffel met dramatisch salvo*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71898324
Ziezo, ik ben twee vijfliter zuurkoolvaten rijker, en 4 potten sleedoornpruimenjam.
Nu opruimen, wassen, bonen plukken en naar schoonmoeders voor de bonenmolen.

Miss_S, stel je niet aan, dansen en meeposten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71898333
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:32 schreef Tinkepink het volgende:
Normaal. We proberen er maar niet te veel aan te denken totdat de eerste symptonen ( hoe schrijf je dit woord ook al weer? )de kop op steken.
oh, symptomen blijven langer uit?
okay..
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:38:24 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71898425
Ik heb nou door de TT trouwens dat ene liedje (van de Kast!) in mn hoofd

We hebben woorden, zonder woorden,
en we lezen elkaars ergernissen
en naar elkaars gedachten,
hoeven wij allang niet meer te gissen

</drama llama out>
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:38:36 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71898429
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh, symptomen blijven langer uit?
okay..
Ja, Lyme is wel aangetoond in het bloed, maar hij merkt er verder nog niets van.
pi_71898518
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, Lyme is wel aangetoond in het bloed, maar hij merkt er verder nog niets van.
Da's positief.
Grote kans dat de antibiotica gaat werken, toch?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:45:30 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71898564
*duimt voor man van Tink*
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:45:36 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71898568
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Da's positief.
Grote kans dat de antibiotica gaat werken, toch?
Ik weet het eigenlijk niet. De ene website zegt van wel, de andere van niet en de dokter zegt dat we ons geen zorgen moeten maken. En dat laatste proberen we dan maar ook. Ik heb het gevoel dat er geen zinnig woord over te zeggen valt en dat we maar gewoon moeten afwachten. Helaas, want ik kan slecht tegen dit soort onzekerheid.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:46:38 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71898588
Ontopic: er liggen knolselderiepatatjes in de oven. Honger
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:50:47 #19
24188 Belana
kloon van belana
pi_71898666
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

hopen dat dat zo blijft dan
stormy waters...
sailin'
pi_71898697
wat zij zeiden

zow net lekker gedouched en toen kwam Mr.Mo even kijken.. en dan denk ik "juh.. hij vindt me toch wel sexy"

is het al 1 september? Dan 'mag' ik weer sporten
Ja doei.
pi_71898708
Hmmmmmz.........ik ben gisteren al uiteten geweest. Nu kan ik vanavond weer......maar eigenlijk wil ik gewoon op de bank............aan de andere kant: het is mooi weer én ik zou sws al een terrasje gaan doen, na het werk...........dilemma.......dilemma..............

Lijstje:

O: volkoren bolletje met een gebakken eitje
L: 1 cracker pindakaas/sambal/komkommer
T: nog zo wat van die crackers
T: wodkaatje
D:?????????
pi_71898721
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ontopic: er liggen knolselderiepatatjes in de oven. Honger
O is dat lekker?? Nooit gehad uit de oven!!
pi_71898815
Nah, had ik mezelf een enorme schop onder mijn kont gegeven om naar de sportschool te gaan, zijn ze dicht! Hoera voor sportscholen in een durp die ook gewoon echt een week dicht gaan vanwege vakantie Gelukkig vanaf maandag weer open
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71899003
Tink, heeft je man nu antibiotica? Mijn moeder had ook Lyme en geloofde me niet, met d'r rode kring op haar voet. Huisarts dacht eerst dat het exceem was, en pas nadat mijn vader plaatjes had gegoogled is haar bloed gecontroleerd. Toch Lyme. En toen zaten we dus al zo'n 3 weken na het verschijnen van de rode kring. Ze heeft AB gekregen en verder nergens last van gehad.

Ik heb mijn proefles Zumba gehad en zit me nog steeds af te vragen wat er nou speciaal aan is Ze geven de officiele Zumba en gaan ook naar Amerika voor bijscholing enzo, maar ik vond het precies hetzelfde als de bodytraining van Les Mills die ik ooit gedaan heb. Alleen gebruikten die een stepding.

En het is een dansschool, dus de vloer was echt veel te glad. Niet altijd handig.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71899067
Dus nu zit ik met het dilemma of ik dit 22.50 waard vind (1x per week) of 27.50 (2x per week). Het is niet in mijn woonplaats, dus ik moet ook nog elke keer 10 km heen en weer. En 1x per week is me dan ook weer te weinig. En het is om 9 uur op zaterdag

Hm. Misschien eens een proefles doen bij de fitness bij mij om de hoek. De exmeneer z'n abbo daar is toch afgelopen, dus ik kan er heen zonder 'm tegen te komen
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71899087
Tri-po: en nu ga ik de was ophangen voor mijn mutti. Badkamer heb ik al gepoetst, dus dat je er energie van krijgt klopt iig wel
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:21:05 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71899335
Syrena: als ik je zo hoor zou ik het niet doen Dan klinkt het als geldverspilling want:

A. Je vindt het niet bijzonder - dus niet leuk genoeg
B. Het is ver weg
C. Het is vroeg, dus dan is motivatie (als het al niet leuk is) nóg lastiger te vinden
D. Je hebt een andere fitness op de hoek waar ze misschien leukere dingen hebben
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:22:14 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71899354
Ik vraag me trouwens af of mijn Zumba en Body Jam even intensief zijn als die lessen die Co op zondag volgt en waarvan ze zei dat je niet gaat afvallen

Ik zweet namelijk best veel bij die lessen en heb wel het gevoel écht bezig te zijn geweest, maar dat kan ook liggen aan mijn less-than-awesome-conditie.
pi_71899527
fijn zonnig weekend allemaal!
Ja doei.
pi_71899580
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vraag me trouwens af of mijn Zumba en Body Jam even intensief zijn als die lessen die Co op zondag volgt en waarvan ze zei dat je niet gaat afvallen

Ik zweet namelijk best veel bij die lessen en heb wel het gevoel écht bezig te zijn geweest, maar dat kan ook liggen aan mijn less-than-awesome-conditie.
Kan ook best zijn dat mijn les gewoon niet intensief genoeg is hoor!! We leren daar allemaal stapjes en dingen, maar het gaat niet echt op een heel hoog tempo. Ook al omdat die stapjes vrij ingewikkeld zijn en hij dus heel veel langzaam voordoet eerst en zo. Ik vind het wel heel erg leuk, maar als ik die les doe, dan blijf ik daarna nog een uur om te bodyshapen en dat is wel heftiger ja.
pi_71899669
rekeningen betalen
pi_71899673
Voor zo ver ik kan beoordelen na mijn ene les is Zumba alleen conditie. Tenzij je het natuurlijk zes keer per week gaat doen, dan zul je er echt wel strakker van worden, maar met 1-2 keer niet denk ik.
En het is sowieso altijd beter dan niks doen! En chips eten! Zoals mijn vader

Ik voel trouwens overal spierpijn opkomen. Wat haat ik die pijn toch *middelvingersmiley*

Maria> Ik kan hier wel per maand opzeggen, dus dat is weer een voordeel(tje). En dan niet mijn vriendin en moeder teleurstellen die het dan zonder mijn sprankelende persoonlijkheid moeten doen
pi_71899675
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena: als ik je zo hoor zou ik het niet doen Dan klinkt het als geldverspilling want:

A. Je vindt het niet bijzonder - dus niet leuk genoeg
B. Het is ver weg
C. Het is vroeg, dus dan is motivatie (als het al niet leuk is) nóg lastiger te vinden
D. Je hebt een andere fitness op de hoek waar ze misschien leukere dingen hebben
I second that.
pi_71899719
Punt D is geen valide punt. Niks is leuk waarbij ik moet bewegen en zweten. Pilates vind ik wel leuk, maar dat vind ik weer zonde om het in de sportschool te doen. Want je zweet er niet bij

Oh en sex is wel leuk. Als degene waarmee je het doet een beetje op dezelfde golflengte en tempo zit dan
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:43:36 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71899742
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Kan ook best zijn dat mijn les gewoon niet intensief genoeg is hoor!! We leren daar allemaal stapjes en dingen, maar het gaat niet echt op een heel hoog tempo. Ook al omdat die stapjes vrij ingewikkeld zijn en hij dus heel veel langzaam voordoet eerst en zo. Ik vind het wel heel erg leuk, maar als ik die les doe, dan blijf ik daarna nog een uur om te bodyshapen en dat is wel heftiger ja.
Ah oki! Plus, jij hebt natuurlijk al best een goede conditie enzo, dan kan ik me voorstellen dat het minder intensief is
Wij hebben één maand (zumba) of 3 maanden (body jam) hetzelfde! Dan gaat het wel op een gegeven moment rapper
Ach ik zie wel of het bij mij wat uithaalt! Tot die tijd is het iig nog leuk zat
pi_71899747
Ik kwam er trouwens op door over bewegen en zweten na te denken hoor, verder niks.
pi_71899758
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef Syrena het volgende:
Punt D is geen valide punt. Niks is leuk waarbij ik moet bewegen en zweten. Pilates vind ik wel leuk, maar dat vind ik weer zonde om het in de sportschool te doen. Want je zweet er niet bij

Oh en sex is wel leuk. Als degene waarmee je het doet een beetje op dezelfde golflengte en tempo zit dan

Over dat laatste: hoe is het met je dates??
pi_71899776
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef Syrena het volgende:
Ik kwam er trouwens op door over bewegen en zweten na te denken hoor, verder niks.
!

verder niks dus??
pi_71899883
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Over dat laatste: hoe is het met je dates??
Ik heb er nog geen ene gehad Eentje van RP is op verkansie, de andere vroeg me op MSN wat mij anders maakte dan andere meiden en of ik van cocktails hield en verder kwam d'r niet veel uit. En de via mijn moeder vent heb ik niks van gehoord. Als dat al de bedoeling was

Ik zie 't wel. Ik denk op dit moment dat elke kerel wel vreemd gaat en/of dingen verborgen gaat zitten te houden en net doet of er heul niks aan de hand is dus ik heb ook weinig zin nog om er weer energie in te gaan steken.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:50:58 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71899894
Helaasch, geen heftige anekdotes over kennissen van therapeuten oids
pi_71899969
Nee Alleen anekdotes over mijn in scheiding liggende vriendin en haar getrouwde MSN-luvver, die bij elke gelegenheid de cam aanzet en 'm tevoorschijn tovert. Nee, dat geeft vertrouwen in de manskerels

Bovendien heb ik dat wel gehad, de sexrelatie Kan ik dalijk weer in therapie om m'n zelfbeeld bij te schaven

Niks ervan, als ze sex willen zullen ze de rest er ook bij moeten nemen een gewone relatie en anders niks.
pi_71900054
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:55 schreef Syrena het volgende:
Nee Alleen anekdotes over mijn in scheiding liggende vriendin en haar getrouwde MSN-luvver, die bij elke gelegenheid de cam aanzet en 'm tevoorschijn tovert. Nee, dat geeft vertrouwen in de manskerels

Bovendien heb ik dat wel gehad, de sexrelatie Kan ik dalijk weer in therapie om m'n zelfbeeld bij te schaven

Niks ervan, als ze sex willen zullen ze de rest er ook bij moeten nemen een gewone relatie en anders niks.
Je meent het niet??!! Oh wat erg!!
pi_71900202
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Je meent het niet??!! Oh wat erg!!
Ja het is echt te erg voor woorden gewoon En dan weer floeps de broek in als ie z'n vrouw hoort.
Maar als ik ook hoor hoe dat gaat, eerst was het nog dat ze wel gesprekken hadden enzo, nu is het werkelijk alleen die camera aan en *hoppa* . Nou sorry, maar ik ben blij dat ik inmiddels niet meer in dat soort geintjes trap Hoe rottig ik me soms ook voel, om je dan maar te laten gebruiken, nah. Echt niet.

En dat probeer ik d'r ook wel aan haar verstand te peuteren, maar tot nu toe nog zonder succes.
pi_71900277
Z'n vrouw had trouwens wat MSN berichten gelezen, en toen was er flinke ruzie en had ie beterschap belooft Riiiiight. Maar hij had wel al gezegd dat tegen m'n vriendin dat ie sowieso niet bij z'n vrouw zou weggaan.

En zij gaat maar door met zo'n kerel. Seriously Alsof ze na de scheiding weer direct in die fase is gaan zitten waar we zaten toen we 19-21 waren en zo achterlijk als wat als het op mannen aankwam.
pi_71900385
Hallo,

Ik heb hier een tijdje gelurkt maar moet me eigenlijk maar eens aanmelden hier. Twee kilo erbij in evenveel weken, net nu ik me twee weken geleden voornam die laatste kilootjes kwijt te raken. Dat worden er dus iets meer

Ik ben 23, student en weeg nu 68 kg bij 1m67. Eigenlijk 68.2 .
pi_71900486
Welkom BigPointyTeeth.

Man- of vrouwspersoon? Had je ook al iets van plannen voor de voornemens om de laatste kilo'tjes te laten verdwijnen? Of was het stellige overtuiging & hoop?

Enneuh, wat eet je zoal gewoonlijk ,en wat sport / beweeg je, van die dingen.
Oh ja, en welkom dus.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:20:45 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71900542
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:18 schreef sigme het volgende:
Welkom BigPointyTeeth.

Man- of vrouwspersoon? Had je ook al iets van plannen voor de voornemens om de laatste kilo'tjes te laten verdwijnen? Of was het stellige overtuiging & hoop?

Enneuh, wat eet je zoal gewoonlijk ,en wat sport / beweeg je, van die dingen.
Oh ja, en welkom dus.
Second all this!

Welkom en succes!

Syrena: omg wat erg dat zulke mannen vrouwen daadwerkelijk zover krijgen devolutie.
pi_71900668
Dank je Sigme

Ik ben een vrouwmensch en die laatste kilootjes wou ik weg door de helft minder ijs te eten en te minderen met trappist en wijn. Nu moet ik ietwat drastischer maatregelen treffen, vrees ik.

Ik ben niet zo van het sporten, behalve zwemmen dan. Gefaald met Evy. Ik doe wel aan bewegen; wandelen en fietsen.

Over het eten; ik hou heel erg veel van koolhydraten, ontbijt te licht (een snee roggebrood met hazelnootjes en rozijnen erin) en drink -nu- om te twee dagen alcohol. 's Middags drie boterhammen en 's avonds -want vakantie en meestal thuis- wat moeder kookt.

Ik moet er wel bijzeggen dat ik hypothyreoďdie heb, waardoor mijn metabolisme soms wat gek doet.
pi_71900924
BigPointyTeeth

Vertel eens precies wat je allemaal gisteren hebt gegeten (ook de tussendoortjes en wat je drinkt uiteraard). Dan weet ik zeker dat de mensen hier je op weg kunnen helpen.
En laat de alcohol staan tot de zaterdag
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:40:05 #50
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71900954
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

</drama llama out>
en de stilte wordt verward met rust,
ik mis het vuur waarmee je hebt gekust.
Kunnen wij het tij nog keren?
Ik wil je weer als ooit begeren

ik heb toen dat een "hit" was in een tuincentrum gewerkt waar sky radio altijd op de intercom stond... elk uur twee keer dat nummer
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:45:31 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71901085
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[psychologie van de koude grond]
Zelf geloof ik heel erg in je zelf onbewust saboteren. Als het afvallen niet meer lukt ben je mogelijk stiekem eigenlijk best tevreden met hoe je er nu uitziet, maar durf je het niet hardop aan je zelf toe te geven. Je comfortzone is immers dat je "ontevreden" bent met je zelf, dus het is eng en raar als de situatie ineens verander.t
Zeker als je al heel veel af bent gevallen en dus hebt laten zien dat je door kunt zetten en weet hoe je kilo's kwijt kunt raken, kan dit er m.i. best achter zitten.
[/psychologie van de koude grond]
dat is precies wat ik doe: ik ben van mijn 17 kilo eraf er weer 14 aangekomen in werkelijk NO TIME omdat ik me niet meer comfortabel voelde met wie ik was en wat ik was. en dik en lelijk en zielig zijn is mijn "comfort" zone.... dan hoef ik niet meer na te denken, en niet meer aan verwachtingen te proberen te voldoen (die zijn er dan immers niet) en ka ik lekker alle mentale zwaret gaten vullen met eten in mn mondje...

punt is alleen dat ik me daar alleen maar af en toe comfortabel mee voel. tussendoor steekt de verstandigere meid, die graag gezond en fit en slank wil zijn, en die zcihzelf wél de moeite waard vindt de kop op en dan voel ik me stom en naar bij hoe ik (weer) geworden ben.

momenteel probeer ik die tweede versie van mezelf te leren winnen

vandaar de margriet streep-je-slank poging 2 (die nog niet heel soepel gaat) en de sportpogingen (de ene dag gaat dat beter dan de andere)
pi_71901216
Diabox:

O sneetje roggebrood met hazelnoten en rozijnen + kopje melk
T niets
L bord pasta met basilicumolie, pepertjes en mosselen
T sinaasappel en pot thee
D 4 boterhammen, beleg: 2x restje gegrilde entrecote met beetje mayo, 2x americain en sla en tomaat
T Chimay

[ Bericht 0% gewijzigd door BigPointyTeeth op 15-08-2009 14:56:55 ]
pi_71901366
Zo. Wij voelen ons allebei flink beroerd en ik heb maar een uurtje gesport vanochtend omdat ik bang was over te geven dan wel van de fiets te vallen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71901829
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Diabox:

T niets
D 4 boterhammen, beleg: 2x restje gegrilde entrecote met beetje mayo, 2x americain en sla en tomaat
T Chimay
wat is chimay?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:17:30 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_71901832
welkom BPT en succes!

DaD was echt een succes he

en Syrena die vriendin van jou en die kerel dan OMFG!!! dat is echt te erg
stormy waters...
sailin'
pi_71901856
Ah gevonden! das kaas

En eens met Belana trouwens... Die kerel van die vriendin echt heel erg!!!!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:41:13 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71902297
Arme DaD

Ik gooi er nog even een lijstje in en dan ga ik met thee + boek + slobbertrui + 2 pakjes zakdoeken op de bank hangen

T: Eat Natural mueslireep
S: Zumba
O: Special K met melk
L: bruin bolletje en sneetje brood met biefstukworst
T: denk een stuk watermeloen en een bakje kwark
D: broodjes hamburger met avocadoprutje met ui
T: glas limo of aardbeiensap
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:45:19 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71902386
quote:
Diabox:

T niets
T Chimay
Chimay is toch ook een biertje? Of gaat het hier om de kaas? Toch geen heel kaasje hoop ik? Volgens mij is het wel redelijk oke, al zou ik persoonlijk wat meer groente eten en 's morgens nog wat yoghurt nemen.
pi_71902397
Maria... ben jaloers behalve op de slobbertrui want tis hier al pokkewarm en draag bijna niets... ik wil ook even lekker kunnen relaxen verslag is bijnaaaaaaaaa af en morgen begint de introductie.... maar een boek, koud water en een bank klinkt erg aanlokkelijk
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:46:29 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71902415
En DaD Dat klinkt niet echt lekker. Beter even helemaal niet sporten totdat je beter bent (eventueel gewoon een wandeling maken als je wat wilt doen en behoefte hebt aan buitenlucht). Is beter voor je lichaam volgens mij.
pi_71902667
Het was een Chimay Tripel, bier dus. Bijzonder lekker bier ook.
Yoghurt vind ik zo moeilijk 's ochtends. Behalve volvette Griekse natuurlijk, maar dat kan er waarschijnlijk niet bij. Groenten moet ik inderdaad meer doen. Vooral bij de broodmaaltijd.

Welke site is handig om calorieën te tellen? Ik heb de caloriechecker (van het voedingscentrum dacht ik?) vroeger nog gebruikt, maar ik vertrouw die niet zo. Kom altijd systematisch te weining calorieën uit, terwijl ik best veel eet.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:01:20 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71902728
Ik gebruikte de caloriechecker ook en ben er ruim 10 kg mee afgevallen terwijl ik heel veel at (en sportte). Functioneerde voor mij prima,maar anderen zweren bij valtaf.nl
pi_71902776
Weeg je dan alles? Want wat nu juist een opscheplepel of portie is vind ik nogal moeilijk.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:14:14 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71902981
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Weeg je dan alles? Want wat nu juist een opscheplepel of portie is vind ik nogal moeilijk.
Nee, ik deed het op gevoel.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:15:40 #65
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71903009
oh ik had geld gekregen van mn tante, om nog wat zomerkleding te kopen voor mn italietripje, en toen heb ik gisteren o.a. dit jurkje gescoord (heb m ook in een andere kleur) dat ik van de winter kan doordragen met vestje, maillot en laarzen t is wat minder sportief dan ik normaal zou dragen maar ik word er wel blij van...

pi_71903017
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Dan kan je beter valtaf.nl gebruiken. Daar gaat het per grammen en dat werkte voor mij beter, want fijn precies.

Welkom trouwens!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:20:40 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71903089
Wat een prachtig jurkje kwak
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:22:08 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71903117
thanks tink ik ben er "in" gepraat door een vriendinnetje anders had ik t nooit aangeprobeerd. maa rhij valt precies goed. voor haar was ie net te kort (hij hing heel potsierljk precies boven de knieën)
pi_71903265
Mooi, Kwakveense. Mag ik vragen waar je jurkje vandaan komt
pi_71903355
Moooooi Jurkje
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:36:44 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71903381
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:30 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Mooi, Kwakveense. Mag ik vragen waar je jurkje vandaan komt
gewoon vero moda! ze hebben ze in 3 kleuren, met bijpassende bolerootjes van pieces, maar die stonden mij heel gek...
pi_71903417
Leuk, Kwak!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BPT: welkom, en wat een grappige username - weet niet of ik er overheen heb gelezen, maar hoeveel wil je kwijt?

Wij net even naar het centrum geweest hier, schattig longshirtje gekocht bij h&m (maar 14,95!), wat ik ook als jurkje kan dragen op een legging.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:42:53 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71903484
Haai,

Lijst:
O:Kom magere yoghurt met die vreemde besjes:P
T: appel
T: minneola
T: boterham met lever
T: kwart komkommer en 4 cherrytomaatjes
L: Beker cup-a-soup kerrie, 2 x boterham sandwichspread
T: boterham lever
T: blokje choco
D: 400 gram sperziebonen, 8 gegrilde cherrytomaatjes, 2 gegrilde sjalotten, opscheeplepel rode bieten en 100 gram gegrilde duitse biefstuk.
S: werken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71903541
Ik vind de vorm van het jurkje je mooi staan Kwakzor!! Accenten op de goede onderdelen zeg maar!

Ik kreeg vanochtend net voor ik de deur uit moest een pakje van H&M binnen. Volgens mij zat er echt veel in, had geen tijd meer om het te bekijken en ik ben gewoon vergeten wat ik heb besteld!! Dat is wel erg decadent!!
pi_71903631
Dank je, die winkel hebben ze gelukkig in België. mijn toekomstig jurkje

PPP, ik weet niet goed naar welk gewicht ik wil. Ik was lang stabiel op 66, en daar kon ik eigenlijk wel mee leven, maar voor ik aankwam door mijn trage schildklier zat ik ergens rond 62ŕ63. Ik heb nu 65 in mijn hoofd, maar ik zie wel. Mijn probleem is vooral dat ik meest aankom op mijn buik, wat nu niet de meest charmante plek is en afvallen of aankomen dus serieus wat verschil maakt in de spiegel.

En dank je voor jullie welkom!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:56:32 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71903711
Hoi BPT, succes met afvallen.
Ik ben 25 kg afgevallen maar ik vreet me nog te barsten, zoals je zit aan mijn lijst
Maar ik heb al bijna 1 1/2 jaar geen gebakje meer gehad b.v. dat komt op heel veel gebakjes
En meer bewegen en mager eten.

Je moet er toch echt wel wat voor doen eigenlijk ±)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71903797
Ik meld me aan! Als het mag....

Vrouw, student, 172 lang en 72 kilo Deze zomer gelukkig niet al te veel stranddagen gehad want ik was er nog niet echt klaar voor vorige week goede poging gedaan met me eetpatroon aanpassen (ben nogal een zoetekauw ) maar deze week is mijn goede voornemen alweer gesneuveld! Nieuw voornemen: begin vh schooljaar aanmelden bij de nieuwe sportschool op de hoek en dit keer ook blijven gaan. Let op: dit is voornemen # 4748382
...and that's the way the cookie crumbles.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:04:58 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71903866
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

</drama llama out>
En dank je. Ik had hem net uit mijn hoofd (wel een regel in MSN-sig) en nu zit 'ie er weer in .
Ik ben bij mijn ouders nu. Wel prettig om even m'n verhaal kwijt te kunnen. Komende week even een afspraak regelen met m'n arbeidscoach om alle ontwikkelingen te bespreken, maar ik ben er voor 80 % uit dat ik de werkervaringsplek niet ga doen. Ik heb wel een plan B, maar daar moet ik eerst nog goed over nadenken en dingen uitzoeken voor ik er iets over ga zeggen . Komende week iig de educatieve uitgeverij waar ik vaker voor heb gewerkt weer even contacteren, want die hebben eerder gezegd dat ze na de zomer veel redacteurs nodig hebben voor een langere periode en dan ben ik iig even onder de pannen en kan ik probleemloos en UWV-vrij naar Amersfoort . M'n ouders willen nog naar Amersfoortse m'n zus deze week, dus dat proberen we nu te combineren met mijn kamerbezichtiging, want dan heb ik geen reiskosten .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:05:29 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71903875
Welkom nieuwelingen: eerste tip: stoppen met voornemens en gewoon beginnen. Nu.
pi_71903910
I know, hoor het vaker. Maar zit nu midden in tentamens dus voor me gevoel kan ik die 2uur per dag niet missen aan sporten
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:07:53 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71903919
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef hetismijrobbert het volgende:
I know, hoor het vaker. Maar zit nu midden in tentamens dus voor me gevoel kan ik die 2uur per dag niet missen aan sporten
Dan sport je een half uurtje.
pi_71903951
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan sport je een half uurtje.
Ik ga nu even op de hometrainer die thuis staat, merci
pi_71903973
Yes Tink, we can do it and well now . Ik ben nog een beetje euforisch van m'n 2e les Evy . Ik was met de 1e keer 3 minuten achter elkaar bezig, zat er net lekker in en toen moest ik alweer wandelen, zo goed ging het dus, ben helemaal blij en hyper er van.

Schoonpaps komt zometeen dus ik ga de barbecue maar vast aanwakkeren. Gezonde BBQ, here I come.

En natuurlijk:

• Welkom alle nieuwe mensen en veel succes!
  • Kwak - ontzettend leuk jurkje
  •   zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:11:14 #84
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71903982
    kwakveense, dat staat je goed zeg echt heel leuk!

lijstje

O: yoghurt met muesli
    T: bambu
    L: 2 volkoren boterhammen met pindakaas
    T: amandelen
    D: broccolli met gehakt en beetje aardappelpuree
    T: amandelen
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71904003
    quote:
    Diabox:

T niets
    T Chimay
    Ziet er redelijk uit, niet te veel ofzo in mijn ogen als ik het zo bekijk 3-4x in de week uur cardio en je komt er wel denk ik . Al mag je die chimay wel laten staan. (Al krijg ik het gevoel dat alle vrouwen in dit topic iedere dag wel aan de wijn/bier/weet ik veel welke drank zitten..)
    En ik dacht nog wel dat ik alcoholistische trekjes had
    pi_71904010
    Belana, ik zie gewoon net pas (omdat ik het tegen kom op een andere site) dat bambu koffie-vervanger is . Ik dacht dat het van die bamboescheuten uit een blikje waren ofzo ik vond je al zo'n fanatieke bamboe-eter .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2009 17:14:34 ]
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:16:04 #87
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71904081
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef Razztwizzle het volgende:
    Ik zie gewoon net pas (omdat ik het tegen kom op een andere site) dat bambu koffie-vervanger is . Ik dacht dat het van die bamboescheuten uit een blikje waren ofzo ik vond je al zo'n fanatieke bamboe-eter .
    LOL ja en dan is het geeneens bambu meer, maar pacha maargoed, langzamerhand weet iedereen hier dat ik koffievervanger bedoel

ow en diabox, ik drink niet iedere dag hoor, sterker nog, ik drink misschien 1 keer in de week 1 borreltje momenteel, die kan ik makkelijekr laten staan dan snoep en dergelijke
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71904132
    Ik drink ook haast niets op 't moment, maar straks bij de BBQ neem ik een glas droge, witte wijn . Heb ik zin in.

Zou het nou eigenlijk slecht zijn om morgen al Evy les 3 te gaan rennen? Of zou die rustdag echt noodzakelijk zijn.
    pi_71904375
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef Razztwizzle het volgende:
    Belana, ik zie gewoon net pas (omdat ik het tegen kom op een andere site) dat bambu koffie-vervanger is . Ik dacht dat het van die bamboescheuten uit een blikje waren ofzo ik vond je al zo'n fanatieke bamboe-eter .

Welkom iedereen! En sporten 'omdat het moet' ken ik heel goed, ik sta al jarenlang met tegenzin een half uur per dag op de crosstrainer als het regent omdat ik te zeer gehecht ben aan mijn figuur čn aan eten en drinken

Rennen vind ik wel leuk, maar eigenlijk vooral in de natuur, zoals Sigme. Op vakantie liep ik ook te dwalen over de Veluwe, rare paadjes in, op dennengrond, voor me uit op het pad zag ik soms konijntjes en herten Dan is dat Haagse Bos bij terugkomst echt oersaai. Morgen ga ik maar eens in Clingendael lopen dan, er is een gemarkeerde route van 4 km en eentje van 2, als ik die allebei doe weet ik ook eens hoe snel ik ongeveer ren. Ik denk altijd van mezelf dat ik een behoorlijke snelle ben, maar dat kan natuurlijk wel eens tegenvallen
    pi_71904409
    Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) en een jaar geleden gestopt met roken... 7 kilo erbij, van 58 naar 65. Er is al 4 kilo af, dankzij het dieet van She. Waar is zij eigenlijk gebleven? Heb intussen een soort obsessie voor dit forum en teruggelezen tot 799, verder kwam ik niet. Ik heb wel het idee dat ik een aantal van jullie al ken..
    pi_71904414
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:16 schreef Belana het volgende:

[..]

LOL ja en dan is het geeneens bambu meer, maar pacha maargoed, langzamerhand weet iedereen hier dat ik koffievervanger bedoel

ow en diabox, ik drink niet iedere dag hoor, sterker nog, ik drink misschien 1 keer in de week 1 borreltje momenteel, die kan ik makkelijekr laten staan dan snoep en dergelijke
    Oke dan is 't goed.
    Ik drink ook maar één keer in de week, soms 2.
    Alleen dan niet 1 borreltje
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:35 schreef juliana het volgende:
    Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) en een jaar geleden gestopt met roken... 7 kilo erbij, van 58 naar 65. Er is al 4 kilo af, dankzij het dieet van She. Waar is zij eigenlijk gebleven? Heb intussen een soort obsessie voor dit forum en teruggelezen tot 799, verder kwam ik niet. Ik heb wel het idee dat ik een aantal van jullie al ken..
    Welkom. En je past hier wel thuis lijkt mij. Wat is trouwens je lengte en je doel ?
    Ik hoor hier alleen niet thuis, ben 'n jongetje .
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:38:05 #92
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71904458
    quote:
    Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) ...
    Je bent echt niet de enige 18+-er hier hoor (Lau, co, ik, Greys, Vivi, Elisa_b... eh.... - wij zijn ook allemaal 30+ers, alleen co niet, die is net 18 geworden )
    pi_71904493
    Wat een nieuwelingen hier ineens! Welkom ook nog voor hetismijrobbert en juliana.

@ BPT: dat valt wel dan qua kilo's, moet redelijk snel te halen zijn. Wel vervelend dat je een schildklierafwijking hebt, dat zal het wel moeilijker maken..

@ hetsimijrobbert: wat zijn je plannen? Hoeveel wil je afvallen, en hoe?

@ Juliana: wil je weer terug naar 58? En ga je verder met She?
    pi_71904515
    Ik ben 1.66 en mijn doel is weer 58 kilo, past alles weer! Heb al die tijd niets in een grotere maat gekocht.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:44:07 #95
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71904587
    Welkom allen

Warm eten weer achter de kiezen..
    Zit aan de wodka cola

Morgen weer vroeg werken en dan nog eten en slapen en dan 1 oog operatie
    pi_71904596
    Bedankt allemaal, en ik ga verder met She. Het bevalt me wel, in 4 weken 4 kilo er af. Beetje jammer van de pasta en aardappelen, en de wijn trouwens! Sorry Diabox!!
    pi_71904599
    Oogoperatie?
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:44 schreef juliana het volgende:
    Bedankt allemaal, en ik ga verder met She. Het bevalt me wel, in 4 weken 4 kilo er af. Beetje jammer van de pasta en aardappelen, en de wijn trouwens! Sorry Diabox!!
    Op de zaterdag mag het
    Ik hang tenslotte vanavond ook aan de tap.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:49:01 #98
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71904661
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:44 schreef Diabox het volgende:
    Oogoperatie?
    [..]

Op de zaterdag mag het
    Ik hang tenslotte vanavond ook aan de tap.
    Lens implantatie

Nou jongens en meiden, nog een slanke avond!
    pi_71904747
    Lijstje!

O: sultana
    T: cracker linera paté, glaasje sinaasappelsap
    L: kom tomatensoep en een boterham achterham
    T: kom optimelkwark
    T: beker optimeldrink
    D: sperziebonen, rode bietjes en ik deel met lief een halve kip van de poelier En ik doe zoals Uniekhoorn; lots of veggies!

Vanavond eet ik vast nog wel iets, weet alleen nog niet wat.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_71904767
    Zooo, wat een nieuwkomers ineens. En volgensmij ook nog veel mensen die tijdens mijn vakantie zijn binnengekomen.

Welkom iedereen
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:55:34 #101
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71904771
    juliana, ik ben ook 38 bijna heur
    ook door het stoppen met roken wat kilo's erbij.

SHE dieet, heb ik meer mensen over gehoord met positieve resultaten.
    Ik hou alleen niet van aspartaam, daarin ben ik het niet met haar eens.
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71904818
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:55 schreef Belana het volgende:
    juliana, ik ben ook 38 bijna heur
    ook door het stoppen met roken wat kilo's erbij.

SHE dieet, heb ik meer mensen over gehoord met positieve resultaten.
    Ik hou alleen niet van aspartaam, daarin ben ik het niet met haar eens.
    Aspartaam vind ik (meestal) lekkerder smaken dan de producten met suiker. (Alleen met red bull en cola niet )
    pi_71904827
    Ik ook niet, eet de kwark gewoon zuur..
    pi_71904833
    Wij jonkies moeten ons bijna gaan hoeden voor al die dertigers. Straks ook nog met fabulous lijf, hmmpf
    pi_71904870
    Lijstje vandaag:
    O: bak bramen en frambozen met yoghurt, grapefruitsap
    T: 2 cappuccino, cracker gekookt ei
    T: 1/3 meloen met rauwe ham
    L: salade met avocado
    T: stukje kaas
    T: cracker filet americain, 4 autodrop
    D: pompoensoep, moot tonijn
    T: cappuccino met stuk pure chocola
    T: kwark of kaas of cracker filet americain of alledrie

Ben ontzettend ongesteld, dus ik heb de hele dag HONGER. Totnutoe gaat lowcarb (met wat uitspattinkjes hier en daar ) wel goed, alleen vandaag snak ik naar alles wat ik maar kan bedenken. Van de week woog ik nog maar 60 kg, mijn originele streefgewicht De handgreepjes zitten er echter nog gezellig op
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:03:09 #106
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71904888
    ik vind aspartaam ongezond, dan gebruik ik liever kleine hoeveelheden suiker.
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71904893
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:03 schreef Belana het volgende:
    ik vind aspartaam ongezond, dan gebruik ik liever kleine hoeveelheden suiker.
    Hoezo ongezond? Ik vind eerder suiker ongezond dan aspartaam.
    pi_71904903
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:59 schreef Goodbye het volgende:
    Wij jonkies moeten ons bijna gaan hoeden voor al die dertigers. Straks ook nog met fabulous lijf, hmmpf
    Hee Goodbye! Hoe ging het op vakantie zonder luchtbed ?
    pi_71904930
    Ik gebruik wel zoetstof, maar met mate. Zelfde met suiker eigenlijk.

Gewoon alles met mate, dan komt het wel goed

Behalve sporten dan.

pi_71904959
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:04 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hee Goodbye! Hoe ging het op vakantie zonder luchtbed ?
    Verrrrrrry well, thank you Eerste paar dagen zaten we in hotels en toen zijn we een keer zo'n huge ass supermarkt ingedoken om er één te kopen.

Ik ben alleen toch meer fan van een echt bed, heb ik wel gemerkt
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:21:39 #111
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71905197
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:03 schreef Diabox het volgende:

[..]

Hoezo ongezond? Ik vind eerder suiker ongezond dan aspartaam.
    het is kunstmatig, daar hou ik niet zo van das voor mij alles eigenlijk, geen wetenschappelijke onderbouwingen
    ik probeer eigenlijk momenteel zoveel mogelijk van de suiker af te blijven, ben geminderd in de bambu, doe het niet meer door de yoghurt, dat soort dingen.
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71905231
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:21 schreef Belana het volgende:

[..]

het is kunstmatig, daar hou ik niet zo van das voor mij alles eigenlijk, geen wetenschappelijke onderbouwingen
    ik probeer eigenlijk momenteel zoveel mogelijk van de suiker af te blijven, ben geminderd in de bambu, doe het niet meer door de yoghurt, dat soort dingen.
    Eh oke . Hou ik het wel bij m'n aspartaam, of iets kunstmatig is of niet geef ik 0% om.
    pi_71905671
    is aspartaam niet dat spul dat ze ook in light frisdrank stoppen....? (jeweetwel, dat spul dat kankerverwekkend is?)
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:56:17 #114
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71905761
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:51 schreef Californium het volgende:
    is aspartaam niet dat spul dat ze ook in light frisdrank stoppen....? (jeweetwel, dat spul dat kankerverwekkend is?)
    Ja en je moet toch ergens dood aan gaan
    Liever slank in de kist
    pi_71905781
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja en je moet toch ergens dood aan gaan
    Liever slank in de kist
    Ik weet het ....ja kan overal aan dood gaan.... maar toch....heb ik liever een beetje suiker dan dan chemische spul
    pi_71905897
    Hoi nieuwelingen! Welkom. Ik zal zo nog een keertje teruglezen, als ik tijd heb.

Mijn daglijst:
  • grote bak koude rijst met tomijn-in-olie (uit blik), asjovisolijven, courgette & ui
  • 16 km hardlopen
  • handje studentenhaver
  • pak stroopwafels
  • Avondeten wordt een bakje moussaka, opgetrokken uit allemaal zelfgekweekte ingredienten (muv een kwak hüttenkäse). Toe wordt een restje bramenjam met een stuk of tien pruimen en misschien een scheutje yoghurt.
  • En ik heb nog een kleintje bier in het vooruitzicht
  • ik moet verrassend weinig
    pi_71905961
    Hoi nieuwelingen trouwens

en een heel pak stroopwafels..... lekker Hoewel een heel pak misschien gaat vervelen...
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:09:14 #118
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71906024
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:57 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik weet het ....ja kan overal aan dood gaan.... maar toch....heb ik liever een beetje suiker dan dan chemische spul
    dat dus

ik vind die calorietellers toch wel vreemd hoor, die van voedingscentrum zegt heel wat anders als die van dieetinzicht. heel lastig vind ik dat. nou ja, ik volg maar een beetje mijn gevoel denk ik en de tips hier.
    ik moet rond de 1400 kcal zitten om af te vallen, das verdomd weinig
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71906062
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 15:58 schreef BigPointyTeeth het volgende:
    Het was een Chimay Tripel, bier dus. Bijzonder lekker bier ook.
    Yoghurt vind ik zo moeilijk 's ochtends. Behalve volvette Griekse natuurlijk, maar dat kan er waarschijnlijk niet bij. Groenten moet ik inderdaad meer doen. Vooral bij de broodmaaltijd.
    Je kan eens proberen of het koolhydraat-arm eten iets voor je is. Voordeel is dat je dan volvette griekse yoghurt als ontbijt mag .

Misschien wel juist erg goed als je erg van de koolhydraten houdt . Of mag zoiets niet i.v.m. medisch gedoe?

quote:
    Welke site is handig om calorieën te tellen? Ik heb de caloriechecker (van het voedingscentrum dacht ik?) vroeger nog gebruikt, maar ik vertrouw die niet zo. Kom altijd systematisch te weining calorieën uit, terwijl ik best veel eet.
    PF liet in het vorige topic een heel mooi plaatje zien van http://www.dieetinzicht.nl/index.php?page=index

Je moet je daar wel registreren zei ze.
    pi_71906076
    Ik heb een racefiets gekocht Eerste salaris is dus heeeelemaal uitgegeven aan rrn jurkje, vakantie en een racefiets. Goed besteed zou ik zeggen . Vandaag ook al een tochtje gemaakt. Kostte soms wat moeite om voorruit te komen, maar das ook logisch natuurlijk .

Mijn lijstje voor vandaag:
    O: Magere kwark met vanille yoghurt
    L: 3 bruine boterhammen met rosbief
    S: 39 km fietsen, 25 km/h gemiddeld, goed beginpunt
    T: 1 appel (op de fiets, had denk ik wat te weinig gegeten want daarna ging het aanzienlijk beter)
    D: couscoussalade met groente balltjes
    T: 1 glas citroen-druiven aanmaaklimonade
    Everything which is not impossible, will eventually happen
    pi_71906167
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:01 schreef hetismijrobbert het volgende:
    Ik meld me aan! Als het mag....

Vrouw, student, 172 lang en 72 kilo Deze zomer gelukkig niet al te veel stranddagen gehad want ik was er nog niet echt klaar voor vorige week goede poging gedaan met me eetpatroon aanpassen (ben nogal een zoetekauw ) maar deze week is mijn goede voornemen alweer gesneuveld! Nieuw voornemen: begin vh schooljaar aanmelden bij de nieuwe sportschool op de hoek en dit keer ook blijven gaan. Let op: dit is voornemen # 4748382
    Hoi, welkom hetismijrobbert .

Is het voornemen gesneuveld of is de uitvoer mislukt?
    Waarom kan je niet van suiker afblijven, wat voor zoet eet je en wanneer en wat gebeurt er als je het niet doet?

Waarom ga je niet naar de sportschool? Mij krijg je er met geen tien paarden naar binnen, ik zou het me daarom niet meer voornemen. Onhaalbare voornemens zijn hinderpalen.
    pi_71906250
    quote:
    Hoi juliana, welkom .
    Leeftijd geen bezwaar hoor (integendeel ). Hoe lang ben je eigenlijk?
    SHE kreeg wat mot met fok en is de deur gewezen.

Ik hoor vriendlief aankomen!
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:40:09 #123
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_71906615
    Mooie jurk met een mooie kwak erin

Welkom, newbies! Viel Spass in ons immer (okay, bijna altijd) gezellige topique

Weet iemand trouwens of, en zo ja waar, je topics kan vinden over prijsvragen enzo? Ik had meegedaan aan die Ed Kowalczyk prijsvraag (whoop, Live!) maar kan er niks van terugvinden
    pi_71906664
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Verrrrrrry well, thank you Eerste paar dagen zaten we in hotels en toen zijn we een keer zo'n huge ass supermarkt ingedoken om er één te kopen.

Ik ben alleen toch meer fan van een echt bed, heb ik wel gemerkt
    Naar welk(e) gebied(en) was je nou ook alweer geweest?

Zo ik heb knallende koppijn, te weinig gedronken, vast ook te weinig gegeten en echt even nergens zin in. Ga wel in bed liggen ofzo .
    pi_71906763
    Een middag op het dakterras zitten en een boek lezen heeft wonderen gedaan. .

Welkom, nieuwelingen, en veel succes allemaal!

Kwak, wat ben je mooi!

Lijstje:

O: Brinta
    S: uur sportschool, zo goed en zo kwaad als het ging
    L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
    T: stukje monchoutaart (nu is 'ie geukkig op)
    T: bakje kwark
    D: penne met spinazie en tomaat, uit de oven (oftewel: met bechamelsaus en een laagje geraspte kaas)
    pi_71906840
    even een reactie nav een opmerking uit het vorige topic:

Ik heb een poosje aquarobics gedaan i(n het mirandabad) omdat ik een hardloopblessure had en daar kan je wel degelijk heel moe van worden! Het ligt natuurlijk wel aan jezelf hoe fanatiek je meedoet. Er waren altijd een stel grietjes die de hele tijd aan het kletsen waren, maar dat soort types heb je op de sport school ook (of lezen terwijl ze op de crosstrainer staan).

Er waren veel dames op leeftijd maar de helft was 30 of jonger.
    pi_71906971
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef computergirl het volgende:

Ik heb een poosje aquarobics gedaan i(n het mirandabad) omdat ik een hardloopblessure had en daar kan je wel degelijk heel moe van worden! Het ligt natuurlijk wel aan jezelf hoe fanatiek je meedoet. Er waren altijd een stel grietjes die de hele tijd aan het kletsen waren, maar dat soort types heb je op de sport school ook (of lezen terwijl ze op de crosstrainer staan).

Ik zag vandaag ook iemand op de crosstrainer met een tijdschrift in d'r hand. Dat vond ik echt raar!
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:00:26 #128
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_71907007
    Vind ik ook! Als je het echt intensief doet neem je toch niks in je op Ik kon toen ik nog crosstrainerde *mwehe, oma vertelt* hoogstens naar muziek luisteren op mn mp3speler.
    pi_71907151
    Zo, avondeten in de Uniekhoorn stijl beviel me eigenlijk wel prima

Na vier weken uit eten en toch wel ongezond eten heb ik daar nou niet eens meer echt behoefte aan. Was het een beetje zat. Maargoed, die zin komt snel wel weer hoor. Zo heb ik nu ook nog wel zin om te gaan werken maandag. Dat is dinsdag vast al weer veranderd hihihi
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:17:01 #130
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_71907385
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 19:11 schreef Quinazoline het volgende:
    Ik heb een racefiets gekocht

Halleluja!
    pi_71907642
    Hallo, ik kom ook weer even binnenvallen, tijdens mijn vakantie zeker 2/3 kilo aangekomen, woog vanmorgen 70, dat was ff schrikken . Nouja ook niks gedaan om het tegen te gaan, lekker gegeten, gedronken,wel veel gelopen/bewogen trouwens.
    Nu weer even ietsje opletten, en na volgende week weer echt streng,en goed sporten, dan werk ik weer en is alles weer normaal, volgende week nog ff 2 x uiteten
    Mijn doel is in ieder geval om over een paar weken weer 65 te wegen.

Lijstje vandaag:

O: 1 boterham light jam
    L: 2 boterhammen boter/vruchtenhagel
    T: 2 hollandse nieuwe
    D: macaroni met rundergehakt, saus uit pakje, veel groente, rauwkost
    T: 2 of 3 pijpjes (rose)bier met iets lekkers
    pi_71908922
    Als ik mijn lijstje van vandaag invoer bij het voedingscentrum zie ik dit:
    Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1182 kcal

en dan heb ik ook nog 1,5 uur gefietst.

Misschien moet ik mijn dag-lijstjes eens vaker in gaan voeren, om te kijken of ik structureel zo weinig eet. Ik geloof het bijna niet hoor.
    pi_71910080
    Even een kleine update, we komen net van Las Palmas, dit heb ik gegeten/gedronken:

Vooraf: welkomstcocktail (van het huis!): apple martini
    Voorgerecht: gerookte zalmfilet met room, glas witte wijn
    Hoofdgerecht: gegrilde slibtongetjes met haricot verts en een paar frietjes (vriendje de rest ), glas witte wijn
    Na: irish coffee (maar liefst 9 euro!!)

Was echt superlekker, en bleek uiteindelijk nog heel betaalbaar te zijn ook (we rekenden op 150,-, uiteindelijk was het 102, inclusief fooi 110! doen we vaker ).
    pi_71911352
    Merci voor alle welkomstwoorden!:)

Mijn voornemen lukt altijd wel alleen de uitvoer mislukt. Ga ik een paar weken wel en dan houdt het ineens op omdat ik het eigenlijk harstikke saai vind in de sportschool. Maarja je doet het toch ergens voor he! Ik heb nu wel echt een doel, ga namelijk volgende zomer eindelijk weer eens op strandvakantie dus ja...

Hoe vergaat het hier over het algemeen met afvallen? Veel steun aan elkaar hier?

ps ik las ook altijd blaadjes op de crosstrainer, hihi! Aan het begin ging het wel maar hoe langer ik erop stond, hoe slechter ik de letters kon lezen
    pi_71912302
    hihi een huisgenoot van me heeft een leuke vriend

pi_71912339
    Maar dan doe je toch het hele idee van een crosstrainer teniet, als je gaat staan lezen? Je armen moeten toch ook meedoen? .

Ik heb een uurtje geleden trouwens 112 gebeld. We schrokken op van een grote klap voor ons raam. Er waren 3 auto's op 1 andere aan het inrijden, en allemaal schreeuwende mensen eromheen en zo. Van die ene auto is blijkbaar een raam gesneuveld, denk ik, want er ligt nu behoorlijk wat glas op de rijbaan. Uiteindelijk stapten ze ook allemaal weer in en zijn alle auto's weggereden.
      zondag 16 augustus 2009 @ 00:40:51 #137
    248328 Mi_Mang
    Pass me die wirie dan...
    pi_71912463
    Ik spring touwtje sinds een paar maanden 3 keer 20 minuten en ik ben echt verbaasd over het resultaat. Gemiddeld ben ik 0,6 kilo per week afgevallen, terwijl ik bijna geen spiermassa heb verloren. Hiervoor ging ik altijd fietsen of joggen in de cut, maar touwtjespringen beats them all imo. Wie had dat verwacht? Is er iemand hier die ook HIIT doet met een speedrope?
    pi_71912569
    wtf!

allemaal nieuwe mensen!

Welkom!!!

en welterusten
    Ja doei.
      zondag 16 augustus 2009 @ 01:11:46 #139
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71912868
    Ooooh leuk nieuwe mensen!

Over dat springtouwen, dat lijkt me hartstikke leuk, maar ik denk niet dat m'n onderburen er blij mee zouden zijn

Heb vandaag een hele mooie dag gehad, vriendinnetjes is getrouwd en alles was perfect
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_71914149
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:51 schreef Californium het volgende:
    Aspartaam is een van de meest onderzochte voedingsstoffen ooit, en zelfs na al die onderzoeken laat de EU het toe (ja zelfs de EU...).

Suikers zijn veel ongezonder, dat is een feit.

Dus kijk eens niet naar al die anti-aspartaam website's en kijk eens naar de feiten;
    1. Meeste gevallen van kanker zijn door een overdreven gebruik van suikers, vette voeding of roken.
    2. Diabetes is een ziekte puur ontstaan door gebruik van suikers en vetten in hoge concentratie over lange termijn met als gevolg overgewicht
    3. Hartaanvallen staat in het lijstje van top-doodsoorzaken en worden vooral veroorzaakt door overdreven gebruik van alcohol (in feite suiker), gewone suikers en verzadigde vetten.

Zelfs de mening van de EU is dat aspartaam niet ongezond is en dat gaan ze echt niet publiceren als ze niet voldoende bewijs hebben.

Dus meiden, gewoon lekker die zoetstoffen met 0 calorieën eten en laat die suikers staan
    pi_71914417
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 00:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Maar dan doe je toch het hele idee van een crosstrainer teniet, als je gaat staan lezen? Je armen moeten toch ook meedoen? .
    bij ons op de sportschool hebben crosstrainers zo'n paneel in het midden waar je je tempo kan instellen/hartslag kan zien etc. Is een beetje schuin als een leesplankje en daarop leggen ze dan het tijdschrift
      zondag 16 augustus 2009 @ 08:55:03 #142
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71914528
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 04:26 schreef Diabox het volgende:

[..]

Aspartaam is een van de meest onderzochte voedingsstoffen ooit, en zelfs na al die onderzoeken laat de EU het toe (ja zelfs de EU...).

Suikers zijn veel ongezonder, dat is een feit.

Dus kijk eens niet naar al die anti-aspartaam website's en kijk eens naar de feiten;
    1. Meeste gevallen van kanker zijn door een overdreven gebruik van suikers, vette voeding of roken.
    2. Diabetes is een ziekte puur ontstaan door gebruik van suikers en vetten in hoge concentratie over lange termijn met als gevolg overgewicht
    3. Hartaanvallen staat in het lijstje van top-doodsoorzaken en worden vooral veroorzaakt door overdreven gebruik van alcohol (in feite suiker), gewone suikers en verzadigde vetten.

Zelfs de mening van de EU is dat aspartaam niet ongezond is en dat gaan ze echt niet publiceren als ze niet voldoende bewijs hebben.

Dus meiden, gewoon lekker die zoetstoffen met 0 calorieën eten en laat die suikers staan
    Je zegt dus dat teveel suikers, helemaal in combinatie met teveel vetten ongezond zijn. Dat zal niemand betwisten, maar dat zegt natuurlijk niets over normaal suikergebruik en over aspartaam.
    pi_71914727
    Goeiemorgen!

Mijn maag moet weer even krimpen. Of is dat gewoon een fabeltje? Nouja, ik heb echt het idee dat ik op een gegeven moment veel mee at (nodig dacht te hebben) dan voor mijn vakantie.
      zondag 16 augustus 2009 @ 09:58:50 #144
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71915041
    goedemorgen! hier gaat ie goed, nog steeds 69 kilo
    dit stimuleert wel zeg maar
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71915430
    Goedemorgen

Welkom nieuwe mensen!

Kwak, wat een mooi jurkje Staat je erg goed!
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      zondag 16 augustus 2009 @ 10:46:16 #146
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_71915549
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef computergirl het volgende:

Oke, goed te weten Het is me trouwens niet gelukt om gisteren even te informeren bij het zwembad, dat komt morgen dan wel.
      zondag 16 augustus 2009 @ 10:46:40 #147
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_71915556
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 00:40 schreef Mi_Mang het volgende:
    Ik spring touwtje sinds een paar maanden 3 keer 20 minuten en ik ben echt verbaasd over het resultaat. Gemiddeld ben ik 0,6 kilo per week afgevallen, terwijl ik bijna geen spiermassa heb verloren. Hiervoor ging ik altijd fietsen of joggen in de cut, maar touwtjespringen beats them all imo. Wie had dat verwacht? Is er iemand hier die ook HIIT doet met een speedrope?
    Wat is 'in de cut'?
      zondag 16 augustus 2009 @ 10:47:51 #148
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_71915571
    Vanmorgen helaas weer 67,5 in plaats van 67. Dat krijg je met 6 wijntjes in 2 avonden...Maar da's nog steeds niets vergeleken met wat ik op een normale stapavond zou hebben gedronken
    pi_71915594
    Goeiemorgen!
    Rondje gerend met lief:
    7,9km
    11,2 km/u

Hard! Pfffff.
    pi_71915597
    Goedemorgen.

Welkom nieuwelingen!

Resultaat van gisteren:
    O: twee gekookt ei
    L: tomaten en mozarella
    D: salade van veldsla, ovengedroogde kerstomaatjes, zwarte olijven, pijnboompitjes en gegrilde geitenkaas
    T: handje pinda's
    T: stukje schapenkaas

Planning voor vandaag:
    O: salade van 2 gekookt ei en witlof
    L: tomaten en mozarella
    T: smoothie van yoghurt en bosbessen
    D: gebakken camembert, sperzieboontjes, komkommer
    pi_71915630
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 04:26 schreef Diabox het volgende:

Blaag .

Aspartaam is smerig - je proeft het overal bovenuit, een raar muntachtig smaakje.
    En in de categorie drogredeneringen: wel/geen aspartaam in je eten dulden houdt geen verband met wel/geen suiker.
    pi_71915665
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 00:40 schreef Mi_Mang het volgende:
    3 x 20 minuten per .. ?

Ik heb het ook een tijdje gedaan, afgelopen winter, toen ik nog niet echt aan het hardlopen was. Misschien geen gek plan om het weer wat op te gaan pakken. Maar dan wil ik wel een beter springtouw. Waar heb jij een touw vandaan en is het een beetje goed?
    pi_71915726
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef hetismijrobbert het volgende:
    Merci voor alle welkomstwoorden!:)

Mijn voornemen lukt altijd wel alleen de uitvoer mislukt. Ga ik een paar weken wel en dan houdt het ineens op omdat ik het eigenlijk harstikke saai vind in de sportschool.
    Mijn belangrijkste conclusie na een half jaar in dit topic rondhangen: je moet iets vinden wat je leuk (genoeg) vindt. Dat kán een sport zijn, of een eetwijze, of een dagelijkse borrel, of een combinatie van dergelijke ingrediënten. Dan kan het namelijk moeiteloos deel gaan uitmaken van je leefpatroon, en dan is het geen kwestie meer van 'volhouden', 'doorzetten', 'strandvakantie volgend jaar'.
    pi_71915955
    Ik kom er net achter dat ik mijn hoeveelheden melk en Brinta zo verkeerd heb ingeschat dat ik altijd dacht 300 kcal meer te eten dan ik daadwerkelijk doe. Dus toch niet zo'n gek idee, m'n bord eens op de keukenweegschaal zetten. .
    pi_71916007
    Goedezondagschemorgen iedereen schoonpapa bleef onverwacht logeren, dus 't werd een beetje laat gisteren maar toch heb ik na de BBQ niets meer gegeten *trots*.

Lijstje van gisteren:
    O: Twee geroosterde kapjes brood met ham en komkommer, glas karnemelk.
    T: Glas karnemelk, aardbeien
    L: Twee boterhammen pindakaas/sambal/komkommer, thee.
    T: Cherrytomaatjes, een nectarine
    D: BBQ: 1 gegrillde karbonade, een heleboel salade (witlofsalade met appel/rozijntjes/ananas/yoghurt en Griekse salade met tomaat/rode ui/olijfolie/feta) en 2 afbakbroodjes met kruidenboter ( )
    T: 1 glas Lessini

Voor vandaag is 't plan:
    O: Kwark met aalbessen en aardbeien, thee
    T: Plakje gemberkoek.
    L: Geroosterde boterham met pindakaas/sambal/komkommer, gekookt eitje.
    T: Nectarine
    D: Spinazieomelet met ham.

En ik wil eigenlijk Evy 3 vandaag gaan lopen omdat ik gisteren zo'n lol had in Evy 2 - zou dat nou een heel slecht plan zijn, 2x Evy zonder rustdag ertussen?
    pi_71916008
    Ik heb vanmorgen mijn ontbijt ook maar eens gewogen. 150 gram magere kwark en 200 gram vanilleyoghurt. Nu eens kijken hoeveel kcal dat zijn.
    pi_71916050
    Valt niet tegen: 246 kcal totaal voor mijn ontbijt in plaats van de geschatte 220.
    pi_71916101
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:
    Goedezondagschemorgen iedereen schoonpapa bleef onverwacht logeren, dus 't werd een beetje laat gisteren maar toch heb ik na de BBQ niets meer gegeten *trots*.

Lijstje van gisteren:
    O: Twee geroosterde kapjes brood met ham en komkommer, glas karnemelk.
    T: Glas karnemelk, aardbeien
    L: Twee boterhammen pindakaas/sambal/komkommer, thee.
    T: Cherrytomaatjes, een nectarine
    D: BBQ: 1 gegrillde karbonade, een heleboel salade (witlofsalade met appel/rozijntjes/ananas/yoghurt en Griekse salade met tomaat/rode ui/olijfolie/feta) en 2 afbakbroodjes met kruidenboter ( )
    T: 1 glas Lessini

Voor vandaag is 't plan:
    O: Kwark met aalbessen en aardbeien, thee
    L: Geroosterde boterham met pindakaas/sambal/komkommer, gekookt eitje.
    T: Nectarine
    D: Spinazieomelet met ham.

En ik wil eigenlijk Evy 3 vandaag gaan lopen omdat ik gisteren zo'n lol had in Evy 2 - zou dat nou een heel slecht plan zijn, 2x Evy zonder rustdag ertussen?
    Ik heb Evy 2 de dag na Evy 1 gedaan, en dat ging een stuk moeizamer dan les 1. Na een dag rust was ik echt verrast hoe soepel 3 me af ging. Denk dat het dus eigenlijk geen kwaad kan om je aan de dagen te houden. Ik kan niet op alle dagen precies het schema volgen, maar heb me voorgenomen minstens 1 rustdag tussen twee lessen te doen. Vandaag les 4!

Heb trouwens wel wat zadelpijn en last van mijn schouders van het fietsen van gisteren. De afstelling van mijn fiets is nog niet helemaal optimaal.
    pi_71916116
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Ik kom er net achter dat ik mijn hoeveelheden melk en Brinta zo verkeerd heb ingeschat dat ik altijd dacht 300 kcal meer te eten dan ik daadwerkelijk doe. Dus toch niet zo'n gek idee, m'n bord eens op de keukenweegschaal zetten. .
    Ja, suf is dat he. Ik dacht altijd dat ik best weinig muesli door m'n yoghurt heen schep, wanneer ik dat eet. Blijkt dat ik er echt heeeel veel meer doorheen doe dan de bedoeling is, dus nu houd ik het maar op 1 in plaats van 3 handjes .
    pi_71916191
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 11:20 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik heb Evy 2 de dag na Evy 1 gedaan, en dat ging een stuk moeizamer dan les 1. Na een dag rust was ik echt verrast hoe soepel 3 me af ging. Denk dat het dus eigenlijk geen kwaad kan om je aan de dagen te houden. Ik kan niet op alle dagen precies het schema volgen, maar heb me voorgenomen minstens 1 rustdag tussen twee lessen te doen. Vandaag les 4!

Heb trouwens wel wat zadelpijn en last van mijn schouders van het fietsen van gisteren. De afstelling van mijn fiets is nog niet helemaal optimaal.
    Hmmmm. Dan houd ik er toch maar een rustdag tussen . Denk ik. Punt is, ik heb echt helemaal geen spierpijn na gisteren. Na les 1 kon ik drie dagen niet normaal de trap af , en nu na les 2 heb ik nergens last van. Heb gisteren ook wel meteen na het rennen m'n schenen en knieeen gekoeld met icepacks, tip die ik op een ander forum las, misschien heeft dat ook wel goed geholpen.

Heb je een plaatje van je fiets? Ik vind 't wel stoer hoor, een racefiets!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2009 11:24:46 ]
      zondag 16 augustus 2009 @ 11:25:13 #161
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_71916206
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 11:20 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, suf is dat he. Ik dacht altijd dat ik best weinig muesli door m'n yoghurt heen schep, wanneer ik dat eet. Blijkt dat ik er echt heeeel veel meer doorheen doe dan de bedoeling is, dus nu houd ik het maar op 1 in plaats van 3 handjes .
    Muesli moet je altijd wegen, want het is een verraderlijk product. Veel kh's, suikers en vetten (noten!).
    Ik vergis me altijd met rijst. Sinds ik Streepjeslank doe besef ik dat ik daar teveel van eet: per maaltijd ongeveer 200 gram gekookt. Dat is ongeveer 440 kcal. En dan de bijgerechten er nog bij...Dus hier geen 'kopje rijst' p.p. meer; maar afwegen op de keukenweegschaal. Ik neem nu 150 gram voor twee personen.
    pi_71916321
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 11:24 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hmmmm. Dan houd ik er toch maar een rustdag tussen . Denk ik. Punt is, ik heb echt helemaal geen spierpijn na gisteren. Na les 1 kon ik drie dagen niet normaal de trap af , en nu na les 2 heb ik nergens last van. Heb gisteren ook wel meteen na het rennen m'n schenen en knieeen gekoeld met icepacks, tip die ik op een ander forum las, misschien heeft dat ook wel goed geholpen.

Heb je een plaatje van je fiets? Ik vind 't wel stoer hoor, een racefiets!
    Ik had ook het gevoel nergens last van te hebben, maar het viel me toch zwaar. En aangezien ik hier las over mensen die blessures krijgen door te snel opbouwen durf ik het niet meer aan. Aan de andere kant, het is natuurlijk maar zo'n 25 minuten waarvan je de helft hardloopt.

Foto van mijn fiets ben ik aan het proberen te uploaden, maar xs.to doet het hier niet.

Edit: nu wel

[ Bericht 4% gewijzigd door Quinazoline op 16-08-2009 11:44:24 ]
    pi_71916547
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 11:25 schreef Aventura het volgende:

[..]

Muesli moet je altijd wegen, want het is een verraderlijk product. Veel kh's, suikers en vetten (noten!).
    Ik vergis me altijd met rijst. Sinds ik Streepjeslank doe besef ik dat ik daar teveel van eet: per maaltijd ongeveer 200 gram gekookt. Dat is ongeveer 440 kcal. En dan de bijgerechten er nog bij...Dus hier geen 'kopje rijst' p.p. meer; maar afwegen op de keukenweegschaal. Ik neem nu 150 gram voor twee personen.
    Je kan ook een kopje met precies de gewenste maat zoeken. Ik vind dat toch makkelijker dan dat gedoe met een weegschaal (ook omdat ik het water met dezelfde kopjesmaat wil uitmeten).
    Mijn kopje bevat 90gr rijst; da's mooi, want dan blijft er wat over voor morgen / de kippen (bij 2 kopjes rijst voor 2 personen).
    pi_71916760
    pi_71917246
    Razztwizzle, (en anderen ook trouwens) hoe doen jullie dat met die kleine stukjes hardlopen? Ik loop hier nu gewoon in de wijk een rondje, maar zou eigenlijk veel liever in het bos of een park lopen. Maar dan moet ik weer eerst de fiets pakken, en dan heb ik weer meer sleutels bij me enzo.
    Ik woon vlak bij het PSV-stadion en denk dat ik mijn rondje vandaag maar rond het PSV stadion ga lopen tijdens PSV-Ajax. Dan lijkt het of iedereen mij aanmoedigt .
    pi_71917512
    Ik liep ook altijd gewoon in de wijk (die ik toen heel goed heb leren kennen ) en toen ik lessen liep die lang genoeg waren rende ik gewoon naar Kardinge. Deed ik daar een rondje en dan rennend weer naar huis.
    pi_71917655
    De weegschaal gaf vanochtend trouwens 65,8 aan. Eindelijk weer onder de 66!
      zondag 16 augustus 2009 @ 12:27:57 #168
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71917670
    dat streep je slank klinkt me a=steeds beter in de oren vanwege de bewustwording van de hoeveelheden.
    Even wachten tot ik weer centjes heb en dan misschien eens uitproberen voor 3 maanden

planning vandaag

O: yoghurt met muesli en lijnzaad, bambu
    T: 2 eitjes
    L: volkoren broodje met kikkererwtenpasta
    T: glaasje roosvicee
    D: boboti (sperziebonen, sausje, gehakt met wat rijst)
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71917718
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
    De weegschaal gaf vanochtend trouwens 65,8 aan. Eindelijk weer onder de 66!
    Pilletjes .

.
    Komt het van je gesport, de laatste tijd, denk je?
    pi_71917820
    Jouw lijstje lijkt me een beetje karig Belana. Of is dat avondeten vrij calorierijk?

Ik merk aan mezelf altijd dat ik overdag veel meer eten nodig heb en dan 's avonds maar niet zo'n hele grote maaltijd neem

Mijn lijstje. Te veel, te weinig?

O: 2 crackers, 1 met halvajam, 1 met linera pate
    L: 2 boterhammen, zelfde beleg
    T: smoothie magere yoghurt, halve banaan, aardbeien
    T: nog een boterham met beleg of 2 crackers met beleg
    T: raket
    D: pangasiusfilet, spinazie en worteltjes
    T: bakje optimelkwark

Nu al zin in die smoothie aardbeien die ik gister heb gekocht zijn heerlijn
    pi_71917879
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Pilletjes .

.
    Komt het van je gesport, de laatste tijd, denk je?
    . Ik zou niet weten hoe die pilletjes daar aan bijgedragen zouden moeten hebben. .

Ik denk wel dat het van het sporten komt, ja. Andere veranderingen die ik had gemaakt hadden geen enkel effect.
    pi_71917915
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds jaloers op jouw lijstje met dat pak stroopwafels van gisteren
      zondag 16 augustus 2009 @ 12:38:08 #173
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71918036
    googdbye, de D is aardig calorierijk ja, het is het laatste kant en klare pakjes maaltijd die we nog hadden en mijn man vond het zonde om weg te gooien dus die gaat op vanavond.

ik vind jouw lijstje prima eruit zien trouwens.
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71918095
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 12:38 schreef Belana het volgende:
    googdbye, de D is aardig calorierijk ja, het is het laatste kant en klare pakjes maaltijd die we nog hadden en mijn man vond het zonde om weg te gooien dus die gaat op vanavond.

ik vind jouw lijstje prima eruit zien trouwens.
    Is opzich ook zonde Volgensmij heb ik dat ook wel eens gehad, was wel lekker met die appel.

Dankje! Ik probeer het nog een beetje uit te vogelen. Ik moet even streng zijn voor mezelf na een maand vakantie, maar ik moet ook weer oppassen dat ik niet té streng wordt En dit is gelukkig ook een lijstje waar ik erg blij van wordt, ook belangrijk
    pi_71918342
    Lijstje:

L: 2 geroosterde volkoren boterhammen, gekookt eitje
    T: verse ananas
    T: bakje magere kwark
    D: kipfilet gevuld met ananas van de grill, rode kool, paar aardappelkroketjes

Na wat gereken met dieetinzicht, verpakkingen en de voedingswaardetabel van Ainsley Harriott brengt dat mijn dag op 1720 kcal.
    pi_71918440
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Lijstje:

T: verse ananas
    T: bakje magere kwark
    D: kipfilet gevuld met ananas van de grill, rode kool, paar aardappelkroketjes

Na wat gereken met dieetinzicht, verpakkingen en de voedingswaardetabel van Ainsley Harriott brengt dat mijn dag op 1720 kcal.
    Het lijkt mij minder qua calorieen of denk ik altijd dat ik netjes eet en valt dat tegen?
    pi_71918699
    Mijn D. van gisteren was kabeljauw met kreeftensaus, salade en weer friet met mayo. Toe: koffie met een koekje. 1 glas witte wijn.

Vandaag:

O: café au lait met 2 croissantjes, boter en jam. Opgepeuzeld buiten in het zonnetje terwijl ik mijn boek uitlas.
    L: meloen met serranoham
    S: 1 uur salsa-aerobics, 1 uur bodyshape
    T: wodka
    D: Kiprollade met spinazie a la creme. (of ik moet nog zin hebben om boodschappen te doen, dan ga ik verse groenten halen)
    pi_71918919
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 12:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het lijkt mij minder qua calorieen of denk ik altijd dat ik netjes eet en valt dat tegen?
    http://i20.photobucket.com/albums/b235/Devilsanddust/16082009.jpg

Dat, plus de kipfilets die volgens het kookboek 199 kcal per stuk zijn (ideaal, die tabelletjes bij Ainsley!) is 1720 totaal. Vooral die aardappelkroketjes tikken flink aan. . Low-carb is ook anders, zeg maar. .
    pi_71919009
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

http://i20.photobucket.com/albums/b235/Devilsanddust/16082009.jpg

Dat, plus de kipfilets die volgens het kookboek 199 kcal per stuk zijn (ideaal, die tabelletjes bij Ainsley!) is 1720 totaal. Vooral die aardappelkroketjes tikken flink aan. . Low-carb is ook anders, zeg maar. .
    Die ananas tikt aan zeg! Maargoed, je avondeten ziet er lekker uit
      zondag 16 augustus 2009 @ 13:12:32 #180
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71919225
    Goeiemorgen! Ik werd om 13:00 wakker. Vandaag sla ik m'n ontbijt dus maar over en ga ik meteen aan de lunch.

Zojuist 66 op de weegschaal terwijl mijn "standaardgewicht" (waar ik na wat schommelingen altijd op terug kom) 65 is, dus we gaan weer de goede kant op. En nu wil ik eens doorzetten en naar de 62 gaan. Anderhalf jaar geleden woog ik 72, en dat is het zwaarst dat ik ooit gewogen heb, dus precies 10 kilo eraf lijkt me mooi. En dan m'n lijf aan dat nieuwe gewicht laten wennen zodat dat het nieuwe standaardgewicht wordt
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_71919410
    Volgens mij is 65 kg ook zo'n standaard gewicht bij mij. Ik ben er wel eens onder geschoten, maar kom er steeds weer op terug. Er voorbij komen (zowel omhoog als omlaag) is wat lastig. Maar ik wil er toch nog net iets onder, want het is maar net een gezond BMI voor mij.

Mijn lijstje voor vandaag:
    O: magere kwark met vanille yoghurt
    L: 3 bruine boterhammen, eitje, misschien tomaat of houmous
    D: zilvervliesrijst, sperziebonen, ajam smoor
    S: Evy les 4
      zondag 16 augustus 2009 @ 13:18:12 #182
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71919452
    Hoe lang ben je dan Quinazoline?
    pi_71919576
    1.62m
    Als ik 1.61m zou zijn, zou mijn BMI nog te hoog zijn
    pi_71920147
    Halllo

Lijsje/planning vandaag:

O: yoghurt met muesli (de muesli eens gewogen en ongeveer 25 g genomen is toch meer dan mn normale 2/3 eetlepels, of zou dat veel te veel zijn, moeilijk inschatten wat "normaal"is.)
    L: 2 boterhammen filet, beker optimel
    T: banaan en/of kiwi
    D: rijst met kip, veel groente en een mangosausje uit een flesje
      zondag 16 augustus 2009 @ 13:51:06 #185
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_71920774
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 11:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Je kan ook een kopje met precies de gewenste maat zoeken. Ik vind dat toch makkelijker dan dat gedoe met een weegschaal (ook omdat ik het water met dezelfde kopjesmaat wil uitmeten).
    Mijn kopje bevat 90gr rijst; da's mooi, want dan blijft er wat over voor morgen / de kippen (bij 2 kopjes rijst voor 2 personen).
    Da's wel slim ja. En ook vriendjesproof. Mijn vent gaat echt geen rijst af staan wegen met de keukenweegschaal. Terwijl hij het vaakst kookt van ons twee.
      zondag 16 augustus 2009 @ 13:57:35 #186
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71921000
    Lijstje ziet er goed uit Goodbye! Lijstje van Belana en DaD lijkt mij ook wat te weinig, maar ik weet natuurlijk niet hoe groot de kipfilet zjn en hoevéél bobotie er gegeten wordt.

Mijn daglijst/planning
    o. 2 geroosterd brood met zalm
    t. bananenmuffin
    l. 3 opscheplepels gestoomde wortel + opscheplepel vis met een kruimellaagje
    t. een ijscoupe (groot, met alcohol en krokant)
    d. sla
    pi_71921650
    Ik geloofde het niet toen ik vanochtend op de weegschaal stond, ik was 3,2 kilo afgevallen in 1 week tijd.
    Gewoon een kwestie van houden aan 3 vaste maaltijden per dag en 100 situps doen voor het slapen gaan, niet eten uit verveling of wat dan ook..
    Ik heb veel mislukte afvalpogingen achter de rug maar deze lijkt makkelijk te gaan ;d
    Ik ben benieuwd hoe het gaat als de zomerstop van karate eindigt..
    Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
      zondag 16 augustus 2009 @ 14:19:15 #188
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71921873
    3,2 kilo in één week tijd is wel erg snel. Waarschijnlijk is het grotendeels water en zo niet, dan moet je toch echt wat meer gaan eten. Dit gaat veel te hard.
    pi_71921878
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 12:12 schreef Quinazoline het volgende:
    Razztwizzle, (en anderen ook trouwens) hoe doen jullie dat met die kleine stukjes hardlopen? Ik loop hier nu gewoon in de wijk een rondje, maar zou eigenlijk veel liever in het bos of een park lopen. Maar dan moet ik weer eerst de fiets pakken, en dan heb ik weer meer sleutels bij me enzo.
    Ik woon vlak bij het PSV-stadion en denk dat ik mijn rondje vandaag maar rond het PSV stadion ga lopen tijdens PSV-Ajax. Dan lijkt het of iedereen mij aanmoedigt .
    Ik woon vlak naast een natuurgebied met weide en bos, dus daar loop ik eerst heen (5 minuten, ook mooi om warm te worden), dan zet ik Evy aan en als ik bijna weer terug bij de wijk ben dan is Evy ook net afgelopen. Als 't straks wat langere afstanden worden dan heb ik nog een extra pad wat ik kan nemen. Het rent er heel fijn, 't is groen, het waait er hard ( polder ) en je ziet er vossen, herten enzo. En natuurlijk het belangrijkste: de enige mensen die je tegenkomt zijn joggers die ook met een rode kop lopen te puffen .

Oh, en gave fiets trouwens! Daar zjoef je vast hard op, lijkt me ook leuk om te doen. Is zoiets duur?

@ D&D - Welk kookboek van Ainsley gebruik jij? Het klinkt allemaal zo lekker!

@ Tink - Ooooh ijs ik ga als ik onder de 75 kilo ben me echt vergrijpen aan een enorme ijscoupe heb ik me voorgenomen.

@Isdezenaam.. - Krijg je geen honger tussen je maaltijden door? Ik trek het stuk van lunch tot avondeten echt niet zonder iets te eten, dan ga ik van m'n stokje.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2009 14:24:45 ]
    pi_71922090
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 08:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je zegt dus dat teveel suikers, helemaal in combinatie met teveel vetten ongezond zijn. Dat zal niemand betwisten, maar dat zegt natuurlijk niets over normaal suikergebruik en over aspartaam.
    Aspartaam kan iig. de suikers vervangen.
      zondag 16 augustus 2009 @ 14:26:54 #191
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71922194
    Moet je doen Razzt! Afvallen en ijs eten gaat best samen, als je maar regelmatig sport

Kijk eens:
    quote:
    Op dinsdag 29 juli 2008 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
    Hoi! Ik lurk ook al een tijdje mee want er moeten hoognodig een paar kilootjes af. Ik weeg nu 67 kg, doel is 64 kg (bij 1.65).
    Dat was meer dan een jaar geleden. En nu ben ik al sinds december op gewicht. Zelfs nog wat kilotjes strakker dan ik eigenlijk had gehoopt. *trots is*
    pi_71922222
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik woon vlak naast een natuurgebied met weide en bos, dus daar loop ik eerst heen (5 minuten, ook mooi om warm te worden), dan zet ik Evy aan en als ik bijna weer terug bij de wijk ben dan is Evy ook net afgelopen. Als 't straks wat langere afstanden worden dan heb ik nog een extra pad wat ik kan nemen. Het rent er heel fijn, 't is groen, het waait er hard ( polder ) en je ziet er vossen, herten enzo. En natuurlijk het belangrijkste: de enige mensen die je tegenkomt zijn joggers die ook met een rode kop lopen te puffen .

Oh, en gave fiets trouwens! Daar zjoef je vast hard op, lijkt me ook leuk om te doen. Is zoiets duur?

@ D&D - Welk kookboek van Ainsley gebruik jij? Het klinkt allemaal zo lekker!

@ Tink - Ooooh ijs ik ga als ik onder de 75 kilo ben me echt vergrijpen aan een enorme ijscoupe heb ik me voorgenomen.

@Isdezenaam.. - Krijg je geen honger tussen je maaltijden door? Ik trek het stuk van lunch tot avondeten echt niet zonder iets te eten, dan ga ik van m'n stokje.
    Mwoah, ik zorg altijd dat ik bezig ben rond die tijd, ik heb de afgelopen tijd dagelijks gewerkt, dan eet ik sochtends, rond half 1 en om half 7, omdat je de rest van de middag nieteens tijd hebt om te eten.
      zondag 16 augustus 2009 @ 14:29:39 #193
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71922296
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef Diabox het volgende:

[..]

Aspartaam kan iig. de suikers vervangen.
    Of je laat allebei weg. Het is nergens voor nodig om alles maar zoet te maken.

Overigens heb ik eens gelezen dat van aspartaam je metabolisme in de war raakt en je er zelfs dikker van wordt dan van gematigd (!) suikergebruik,maar ik kan de bron even niet meer vinden. Wat mij betreft doet iedereen gewoon waar hij/zij zin in heeft, maar ik denk niet dat het zin heeft om hier lang over door te zeuren. Aspartaam heeft voor en tegenstanders en beiden zijn overtuigd van hun eigen gelijk. Ik doe iig niet meer mee met deze patat-friet-discussie
    pi_71922302
    Go Tink! Echt fijn, als je je oude posts ziet en dan merkt dat je echt resultaat hebt behaald.

Ik kijk altijd zo verlekkerd naar wat jullie wegen, maar jullie zijn ook allemaal zo klein ik ben 1,81 en steeds als ik getallen in de 60 tegenkom denk ik "dat wil ik ooook ", maar dat is helemaal niet haalbaar. Ik ben denk ik al blij als ik eindelijk weer eens onder de 75 duik, en de hele boel wat strakker wordt dan nu. 70 is natuurlijk helemaal geweldig, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gewogen (hell, toen ik 15 was woog ik 85 kilo ).
    pi_71922333
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Tinkepink het volgende:
    3,2 kilo in één week tijd is wel erg snel. Waarschijnlijk is het grotendeels water en zo niet, dan moet je toch echt wat meer gaan eten. Dit gaat veel te hard.
    Hihi, i had my period this week, dus ja, er zou wel wat vocht bijzitten, maar mijn eerdere dagindeling bestond ook niet meer dan uit eten, ik dacht de hele dag aan eten, ik had echt een haat/liefde relatie met eten. Ik heb altijd wel een gezond bmi gehad [atm 22.6], maar ik wil toch die paar extra kilootjes kwijt.
    pi_71922381
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 14:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Mwoah, ik zorg altijd dat ik bezig ben rond die tijd, ik heb de afgelopen tijd dagelijks gewerkt, dan eet ik sochtends, rond half 1 en om half 7, omdat je de rest van de middag nieteens tijd hebt om te eten.
    Ik vind 't knap hoor. Toen ik een wat rustiger beroep had kon ik dat, en nu ik vakantie heb zou ik 't ook nog wel vol kunnen houden, maar straks op school is mijn middagpauze al van 11:50 - 12:20, en dan moet ik zo rond 3 uur nog wel wat eten, anders ga ik bij 't laatste lesuur (15:35 - 16:20) echt onderuit zullen de leerlingen leuk vinden.
      zondag 16 augustus 2009 @ 14:36:07 #197
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_71922559
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
    Moet je doen Razzt! Afvallen en ijs eten gaat best samen, als je maar regelmatig sport

Kijk eens:
    [..]

Dat was meer dan een jaar geleden. En nu ben ik al sinds december op gewicht. Zelfs nog wat kilotjes strakker dan ik eigenlijk had gehoopt. *trots is*
    Ik zie dat ik in die periode iig 3 weken niet gepost heb, terwijl ik maar 1 week op vakantie was? .

Nu ben ik aan het uitzoeken wanneer ik toen voor het laatst postte en waarom ik zo lang stil was .
    Niet meer actief op Fok!
      zondag 16 augustus 2009 @ 14:36:59 #198
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71922595
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie dat ik in die periode iig 3 weken niet gepost heb, terwijl ik maar 1 week op vakantie was? .

Nu ben ik aan het uitzoeken wanneer ik toen voor het laatst postte en waarom ik zo lang stil was .
    Ziekenhuis?
      zondag 16 augustus 2009 @ 14:38:56 #199
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71922671
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 14:30 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Hihi, i had my period this week, dus ja, er zou wel wat vocht bijzitten, maar mijn eerdere dagindeling bestond ook niet meer dan uit eten, ik dacht de hele dag aan eten, ik had echt een haat/liefde relatie met eten. Ik heb altijd wel een gezond bmi gehad [atm 22.6], maar ik wil toch die paar extra kilootjes kwijt.
    Des te meer reden om rustig aan te doen en te wennen aan een gezond en normaal eetpatroon. Níet eten en of stevig lijnen is net zo obsessief met eten bezig zijn als niets-anders-dan-eten. Maar ik zal me er niet mee bemoeien. Waarschijnlijk heb je helemaal geen behoefte aan mijn commentaar en ben je gewoon blij dat je een paar kilo kwijt bent.
      zondag 16 augustus 2009 @ 14:41:18 #200
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_71922767
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 14:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ziekenhuis?
    .

Kennelijk had ik het van de één op de andere dag gehad met Fokken / Slank . Unimaginable .
    Ik ben Vrouwen die mannen haten aan het lezen (Mark heeft hem gekocht), maar er zitten steeds wespen te klieren en daar ben ik sinds ik gestoken ben echt wel panisch voor .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_71923145
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ow, das wel lekker inderdaad! Misschien moet ik gewoon maar de fiets pakken of naar een park in de buurt lopen, want dat gebrek aan natuur dichtbij is echt het grootste nadeel aan wonen in het midden van de stad. Tijdens PSV-Ajax lopen gaat iig niet meer, want dat is al weer afgelopen .

Fiets kostte (2e hands) tegen de 300 euro, maar misschien dat het in grotere maten (die veel vaker beschikbaar zijn) nog wel iets goedkoper kan. Ik ben gisteren op z'n hardst 37 km/h gegaan, maar dat was met forse wind mee . Ik vind hem ook wel erg mooi en heb ook nog schoenen en een fiets outfit en een helm (om onherkenbaar te zijn ) en dan ziet 't er meteen professioneel uit .
    pi_71923336
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Kennelijk had ik het van de één op de andere dag gehad met Fokken / Slank . Unimaginable .
    Ik ben Vrouwen die mannen haten aan het lezen (Mark heeft hem gekocht), maar er zitten steeds wespen te klieren en daar ben ik sinds ik gestoken ben echt wel panisch voor .
    Vrouwen die mannen haten?
    pi_71923485
    laaaaaa ik haat mannen niet.... Ik vind ze soms best leuk
    pi_71923628
    @Razz: ik heb van Ainsley Harriott momenteel Koken voor familie en vrienden en Snel en Slank. Als het goed is komen deze week Just 5 ingredients en Fresh and fabulous meals in minutes nog bij, die heb ik besteld bij bookdepository. Samen met Martha Stewart's Cupcakes, maar sst. .

Ik vind z'n boeken echt fijn en wat vooral een pluspunt is, is dat het slanke gerechten zijn waarvan m'n vriend niet meteen het idee heeft dat ze slank zijn, snap je? .
      zondag 16 augustus 2009 @ 15:13:06 #205
    248328 Mi_Mang
    Pass me die wirie dan...
    pi_71923643
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 10:46 schreef Aventura het volgende:

[..]

Wat is 'in de cut'?
    Vet verliezen. Is een term de gebruikt wordt in de fitness wereld. Bulken is het tegenovergestelde: spiermassa kweken waarbij je ( helaas) ook vet aankomt.
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 10:56 schreef sigme het volgende:

[..]

3 x 20 minuten per .. ?

Ik heb het ook een tijdje gedaan, afgelopen winter, toen ik nog niet echt aan het hardlopen was. Misschien geen gek plan om het weer wat op te gaan pakken. Maar dan wil ik wel een beter springtouw. Waar heb jij een touw vandaan en is het een beetje goed?
    Ik spring 3 x 20 minuten per week. Zelf vind ik HIIT veel leuker dan langdurige cardio. Kost veel minder tijd en je krijgt er een beetje een buzz van.

Ik raad je aan een speedrope te kopen met een zware touw ( polyester of leer), omdat deze veel harder gaan dan bijvoorbeeld katoen. Het moet pijn doen als het touw tegen je benen knalt. Ik heb zo'n hele goedkope:

http://www.ultrasport.nl/reebok-speed-rope-p-279.html

Hij is goed genoeg, maar ik ga de volgende keer voor eentje met een betere grip. Zoals deze:

http://www.ultrasport.nl/reebok-leather-rope-p-280.html
    pi_71923707
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
    @Razz: ik heb van Ainsley Harriott momenteel Koken voor familie en vrienden en Snel en Slank. Als het goed is komen deze week Just 5 ingredients en Fresh and fabulous meals in minutes nog bij, die heb ik besteld bij bookdepository. Samen met Martha Stewart's Cupcakes, maar sst. .

Ik vind z'n boeken echt fijn en wat vooral een pluspunt is, is dat het slanke gerechten zijn waarvan m'n vriend niet meteen het idee heeft dat ze slank zijn, snap je? .
    Mijn vriend trok zo'n beetje wit weg toen ik vertelde dat ik "weer op m'n eten ging letten", dus dat is best eens een idee. Ik ga morgen maar eens in de bieb kijken of ze daar iets van hem hebben .
    pi_71923745
    Ik heb net ook al op bol.com zitten twijfelen. Maar Snel en Slank is wel een aanrader dus?
    pi_71923877
    * slaat zichzelf voor kop* niet verliefd worden op iemand die je niet kent.... NIET DOEN

pi_71923961
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 15:16 schreef Quinazoline het volgende:
    Ik heb net ook al op bol.com zitten twijfelen. Maar Snel en Slank is wel een aanrader dus?
    Vind ik wel. De titel dekt de lading goed, in ieder geval. En als ik echt uitgebreid wil koken, dan pak ik gewoon een ander kookboek.
    pi_71923973
    En ook niet op de vriendjes van iemand die je kent, neem ik aan?
    pi_71923985
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 15:24 schreef Goodbye het volgende:
    En ook niet op de vriendjes van iemand die je kent, neem ik aan?
    Hij is single het is een vriend van een huisgenoot
      zondag 16 augustus 2009 @ 15:27:05 #212
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_71924021
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 15:02 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Vrouwen die mannen haten?
    .

Dat was geen Freudian slip hoor! Echt niet! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_71924026
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 15:25 schreef Californium het volgende:

[..]

Hij is single het is een vriend van een huisgenoot
    Oh, een vriend.

Nouja, leren kennen dan maar?
    pi_71924029
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 15:21 schreef Californium het volgende:
    * slaat zichzelf voor kop* niet verliefd worden op iemand die je niet kent.... NIET DOEN

Dat heb ik sinds mijn 14e niet meer gehad! Kan me er ook niets bij voorstellen. Ik weet dat het bestaat enzo, liefde op het eerste gezicht, maar ik ken zelf eigenlijk alleen liefde op het 300e gezicht. Ik moet iemand echt heeeel lang kennen, en die moet dan wel heeeel erg geďnteresseerd zijn, voordat er langzaam iets bij mij begint te smelten. Nouja, ze noemden me altijd 'de ijskast' op school vroeger

Maar...is het een hoopgevende zaak?
    pi_71924041
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 15:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Dat was geen Freudian slip hoor! Echt niet! .
    Jaja.

Ik heb het boek verslonden op vakantie. Ga denk ik ook wel naar de film, al zal dat wel weer tegenvallen
    pi_71924144
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 15:27 schreef Laureline het volgende:

[..]

Dat heb ik sinds mijn 14e niet meer gehad! Kan me er ook niets bij voorstellen. Ik weet dat het bestaat enzo, liefde op het eerste gezicht, maar ik ken zelf eigenlijk alleen liefde op het 300e gezicht. Ik moet iemand echt heeeel lang kennen, en die moet dan wel heeeel erg geďnteresseerd zijn, voordat er langzaam iets bij mij begint te smelten. Nouja, ze noemden me altijd 'de ijskast' op school vroeger

Maar...is het een hoopgevende zaak?
    een vriend jah gelukkig

En ik weet het niet... heb hem gister leren kennen... En ik dacht gelijk: hoi en het ergste is dat een ander huisgenootje (lang verhaal, maar dat is de vriendin van die huisgenoot ) zei dat wij echt perfect bij elkaar zouden passen en ik nogal sceptisch was van... dat zullen we welleens zien . En ik had wel een beetje het gevoel dat hij mij ook wel leuk vond.... (ik liep dan ook echt in beachshorts en een hempje misschien daarom ) .... Hij komt donderdag weer, en dan is het het plan om met z'n allen te gaan stappen, maar ik heb intro dus weet niet hoever ik daaronderuit kan komen maar dan zie ik m weer
    pi_71924310
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 13:12 schreef Merel het volgende:
    Goeiemorgen! Ik werd om 13:00 wakker. Vandaag sla ik m'n ontbijt dus maar over en ga ik meteen aan de lunch.

Zojuist 66 op de weegschaal terwijl mijn "standaardgewicht" (waar ik na wat schommelingen altijd op terug kom) 65 is, dus we gaan weer de goede kant op. En nu wil ik eens doorzetten en naar de 62 gaan. Anderhalf jaar geleden woog ik 72, en dat is het zwaarst dat ik ooit gewogen heb, dus precies 10 kilo eraf lijkt me mooi. En dan m'n lijf aan dat nieuwe gewicht laten wennen zodat dat het nieuwe standaardgewicht wordt
    Wel grappig, 65 was ook altijd mijn standaardgewicht, tot een jaar of wat geleden. Maar nu is dat flink omlaaggschroefd, door gewoon een paar dingen aan mijn eet/sportgewoontes te veranderen die me niet al te veel moeite kosten

Halverwege dit jaar woog ik telkens rond de 62, door 3 x per week een half uurtje op de crosstrainer te staan en de koolhydraten bij het avondeten weg te laten, en tegenwoordig schommel ik rond de 60, gewoon door iedere dag een half uur te sporten (rennen of crosstrainer, om en om) en de boterhammen bij de lunch of tussendoor te vervangen door ook een enorme bak sla/groente, of wat crackers met filet americain. Oja, en de wekelijkse vreetbui natuurlijk nog
    pi_71924689
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 15:39 schreef Laureline het volgende:

[..]

Wel grappig, 65 was ook altijd mijn standaardgewicht, tot een jaar of wat geleden. Maar nu is dat flink omlaaggschroefd, door gewoon een paar dingen aan mijn eet/sportgewoontes te veranderen die me niet al te veel moeite kosten

Halverwege dit jaar woog ik telkens rond de 62, door 3 x per week een half uurtje op de crosstrainer te staan en de koolhydraten bij het avondeten weg te laten, en tegenwoordig schommel ik rond de 60, gewoon door iedere dag een half uur te sporten (rennen of crosstrainer, om en om) en de boterhammen bij de lunch of tussendoor te vervangen door ook een enorme bak sla/groente, of wat crackers met filet americain. Oja, en de wekelijkse vreetbui natuurlijk nog
    Jouw wekelijkse vreetbuien zijn een feestje. Het water loopt me altijd in de mond als je zo'n T van drie regels plaatst
      zondag 16 augustus 2009 @ 16:07:11 #219
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_71924919

Dit weekend optimaal van de auto genoten, wat een vrijheid geeft dat, zeg! Hoe is het met iedereen hier?
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      zondag 16 augustus 2009 @ 16:14:31 #220
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71925103
    Hooooooooooooi,

Zo, lekker gewerkt vandaag maar nu 2 weken ziektewet

Lijst:
    O: Magere yoghurt met vreemde besjes
    T:appel
    T: sinaasappel
    T: boterham smeerkaas
    T:beker cup a soup kerrie
    L: 2 boterhammen met sandwichspreas, cup a soup kerrie
    T: nectarine
    T: boterham met smeerkaas
    T: blokje chocola en wat rauwe wortels
    T: wodka-cola
    T: 1 tuc koekje
    D: Veel gegrilde groente met een beetje kipfilet(60 gram)

Dus datte
      zondag 16 augustus 2009 @ 16:26:06 #221
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71925349
    mijn lijstje is aangevuld met een ijsje en een suikerspin op de kermis
    het was lekker en leuk
    samen met mijn jongste zoon in de rups achtbaan geweest, zo leuk is dat, die koppen die die jongen trekt
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71925489
    Hoi!! weer terug van een heerlijk weekendje niks doen in de zon, teveel eten, teveel alcohol maar heb gefietst, gewandeld en gekickbokst, waar ik zelfs onwijs zere benen van heb gekregen!

Volgende week (ik denk dinsdag) ga ik op de fiets naar groningen proberen te komen, eens kijken hoe ver ik het red!

hoe gaat het hier met iedereen?
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ow, das wel lekker inderdaad! Misschien moet ik gewoon maar de fiets pakken of naar een park in de buurt lopen, want dat gebrek aan natuur dichtbij is echt het grootste nadeel aan wonen in het midden van de stad. Tijdens PSV-Ajax lopen gaat iig niet meer, want dat is al weer afgelopen .

Fiets kostte (2e hands) tegen de 300 euro, maar misschien dat het in grotere maten (die veel vaker beschikbaar zijn) nog wel iets goedkoper kan. Ik ben gisteren op z'n hardst 37 km/h gegaan, maar dat was met forse wind mee . Ik vind hem ook wel erg mooi en heb ook nog schoenen en een fiets outfit en een helm (om onherkenbaar te zijn ) en dan ziet 't er meteen professioneel uit .
    Wat leuk dat je een fiets hebt gekocht! Weet je wat voor groepen erop zitten? en fietst ie fijn?
    Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
    Kortom, eet ook broccoli.
    pi_71925681
    Helleu!

Allereerst welkom alle nieuwe mensen Succes!

Ik reed net via mijn werk (nou ja, de straat waar het kantoor staat) terug naar huis en toen keek ik even en toen zag ik al slingers ter hoogte van mijn bureau hangen

Lijst vandaag:
    O: een croissantje met hagelslag, een bruine boterham met hagelslag, een gekookt eitje, een beker optimel en een glas thee
    T: water
    L: niet al te groot wit broodje met gerookte zalm, gemengde sla, mosterd-dille dressing, uitjes en kappertjes , een ieniemienie hapje broodje paling en een glas cassis
    T: glas duodrink (AH), glas water, twee glazen spa en fruit
    T: cadilacs (ze zijn op en ze komen ook het huis niet meer in !! )
    D: BBQ; kipspies, hamburger en wellicht nog een spies. We hebben weer brood met salade dus hoop dat ik me niet weer overeet

Vriend van herstelt goed van zijn operatie, gisteren ging het redelijk, maar vandaag in vergelijking met gisteren zelfs goed. Hij kon weer een beetje lachen dus dat was fijn om te zien
    pi_71925690
    Sorry voor de smiley overload!
    pi_71925923
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 16:32 schreef cyclechick het volgende:
    Hoi!! weer terug van een heerlijk weekendje niks doen in de zon, teveel eten, teveel alcohol maar heb gefietst, gewandeld en gekickbokst, waar ik zelfs onwijs zere benen van heb gekregen!

Volgende week (ik denk dinsdag) ga ik op de fiets naar groningen proberen te komen, eens kijken hoe ver ik het red!

hoe gaat het hier met iedereen?
    [..]

Wat leuk dat je een fiets hebt gekocht! Weet je wat voor groepen erop zitten? en fietst ie fijn?
    Noem dat maar 'niks doen'. Klinkt alsof je erg actief bent geweest!

D'r zitten Shimanu RSX groepen op, en ik ben er nog steeds niet uit waarmee dat overeen komt. 't Wordt tegenwoordig niet meer op fietsen gezet, maar is nog wel te vervangen als het stuk is. Als ik echt heeel veeel ga fietsen kan ik altijd nog een nieuwere fiets kopen of er betere groepen op laten zetten, maar tot nu toe vind ik hem fijn . Ik kan bij de trappers EN bij het stuur, en dat is vrij uniek voor een racefiets bij mij . Moet nog wel wennen aan de houding bij het fietsen, dus heb nu een beetje last van mijn nek, maar dat komt vast wel goed .
      zondag 16 augustus 2009 @ 17:41:30 #226
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71926978
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 16:07 schreef AKnynke het volgende:

Dit weekend optimaal van de auto genoten, wat een vrijheid geeft dat, zeg! Hoe is het met iedereen hier?
    Ha Nynke!! Wat heb je allemaal met de auto gedaan dan, lekker door de omgeving gecrosst?
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:

Vriend van herstelt goed van zijn operatie, gisteren ging het redelijk, maar vandaag in vergelijking met gisteren zelfs goed. Hij kon weer een beetje lachen dus dat was fijn om te zien
    Gelukkig maar!
    pi_71928619
    Wat een rust hier!
    pi_71928835
    Lijstje:

T: verse ananas banaan
    T: bakje magere kwark (200 gr)
    D: kipfilet gevuld met ananas van de grill, rode kool, paar aardappelkroketjes 8 lachebekjes ŕ 30 cal/stuk

Na wat gereken met dieetinzicht, verpakkingen en de voedingswaardetabel van Ainsley Harriott brengt dat mijn dag op 1720 1501 kcal.
    pi_71928857
    Slingers om te vieren dat je weer terug bent van vakantie, Daph? . Toe maar!!
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:13:21 #230
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_71928929
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Slingers om te vieren dat je weer terug bent van vakantie, Daph? . Toe maar!!
    * Viking84 checkt profiel van Daph_
    quote:
    geboortedatum: 17-08-1987
    .

Weer eentje die op subtiele wijze meldt dat ze (bijna) jarig is .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_71928960
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 19:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]

.

Oh. . Ik vond het al een klein beetje overdreven om voor elke werknemer die op vakantie is geweest de werkplek te versieren. .

Nou, gefeliciteerd dan alvast!
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:19:45 #232
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71929041
    Ik heb eens even 2 kookboeken besteld bij bol, eentje van die Ainsley Harriot, dat ziet er goed uit Dad
    Ik moet gewoon echt wat inspiratie hebben merk ik.
    stormy waters...
    sailin'
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:23:28 #233
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71929126
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 18:58 schreef Goodbye het volgende:
    Wat een rust hier!
    zondagsrust he

nou, uiteindelijk is mijn D een stuk pizza en een grote bak rauwkost geworden. daarmee zit ik aan de 1520 kcal ongeveer volgens dieetwijzer.

O: yoghurt met muesli en lijnzaad, bambu
    T: 2 eitjes
    L: volkoren broodje met kikkererwtenpasta
    T: hazelnootijs
    T: suikerspin
    D: pizza (100gr) en rauwkostsalade
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71929270
    Zo de verjaardag van mn broertje is ook weer voorbij. Ik begon met hoofdpijn, kreeg toen buikpijn, daarna misselijk en zit nu weer met buikpijn . Geweldig joh, zo vlak voor ik een paar dagen weg ga, opeens allemaal vage klachten.

Bijna gefeliciteerd Daph
    Succes Uniekhoorn! Spannende operatie hoor!
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:49:08 #235
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71929770
    Gefeliciteerd met je broertje Chico! balen dat je je zo slecht voelt. Hopen dat het dan over een paar dagen over is!

Ik moet voor m'n vakantie schoenen lichte trekkingschoenen, sportschoenen of open sandalen hebben. En die heb ik dus niet, en ik vind dat soort schoenen zoooo lelijk! En m'n voeten zijn zelf ook lelijk, dus die combinatie wordt al helemaal niks. I have ugly toes

Maar nu zit ik aan deze te denken, die zien er tenminste nog een béétje leuk uit:

En ik heb een bikini waar ik me ook redelijk goed in voel, al hoop ik binnen vier weken van m'n spekbuikkie nog een strakke buik te kunnen maken, maar dat is denk ik ijdele hoop
    pi_71929835
    die zijn wel leuk merel!

En chico gefeli met je broertje!
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:55:50 #237
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71929911
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 19:49 schreef Merel het volgende:
    Gefeliciteerd met je broertje Chico! balen dat je je zo slecht voelt. Hopen dat het dan over een paar dagen over is!

Ik moet voor m'n vakantie schoenen lichte trekkingschoenen, sportschoenen of open sandalen hebben. En die heb ik dus niet, en ik vind dat soort schoenen zoooo lelijk! En m'n voeten zijn zelf ook lelijk, dus die combinatie wordt al helemaal niks. I have ugly toes

Maar nu zit ik aan deze te denken, die zien er tenminste nog een béétje leuk uit:
    [ afbeelding ]

En ik heb een bikini waar ik me ook redelijk goed in voel, al hoop ik binnen vier weken van m'n spekbuikkie nog een strakke buik te kunnen maken, maar dat is denk ik ijdele hoop
    Kan je met die schoenen ook sportief doen? Ik zou me er niet zo druk om maken of ze écht charmant zijn. Waarschijnlijk loopt iedereen de hele tijd in shorts + t-shirt + praktische schoenen.
    Voor het spekbuikkie: nú beginnen met iedere dag fanatiek buikspieroefeningen doen, lowcarben, hardlopen, geen kool en gasvormende levensmiddelen eten en geen bier drinken. Moet lukken
      zondag 16 augustus 2009 @ 19:56:45 #238
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71929934
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:Vriend van herstelt goed van zijn operatie, gisteren ging het redelijk, maar vandaag in vergelijking met gisteren zelfs goed. Hij kon weer een beetje lachen dus dat was fijn om te zien
    Fijn om te horen. Lijkt me echt vreselijk als je zoiets overkomt.
    pi_71929948
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 19:49 schreef Merel het volgende:

[ afbeelding ]
    Ze zien er best ok uit, maar waar heb je ze precies voor nodig?
    Het zijn Teva's zo te zien, maar met die bandjes kan je er geen km's op lopen lijkt me. En je krijgt tijdens het lopen ook steentjes en takjes onder je voeten bij die open schoenen,

Ik heb vandaag ruim 20 km gelopen (Otterlo->Arnhem) maar wel op mijn logge wandelschoenen. Zeer niet charmant, maar functioneel is sosm echt belangrijker.

en geheel on topic: geen zin om te koken en heb na de wortelrauwkost een portie vlaamse friet gehaald. Zonder mayo
    pi_71930099
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 19:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[..]

.

Bij mijn vorige baan heb ik nooit een kaartje of kadootje of slingers of ook maar iets in die richting gekregen, dus mag ik ? Voor de kerst kregen we geen kerstpakket of kadootje, maar een kerstborrel met bekende artiesten die optraden. Duurde van 17.00 - 23.00 en mijn avondeten bestond uit één grote garnaal

Ik vind het gewoon leuk
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:09:26 #241
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_71930221
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Bij mijn vorige baan heb ik nooit een kaartje of kadootje of slingers of ook maar iets in die richting gekregen, dus mag ik ? Voor de kerst kregen we geen kerstpakket of kadootje, maar een kerstborrel met bekende artiesten die optraden. Duurde van 17.00 - 23.00 en mijn avondeten bestond uit één grote garnaal

Ik vind het gewoon leuk
    Hoho, je begrijpt me verkeerd . Ik bedoelde het als: je bent al de zoveelste die tussen neus en lippen door zegt dat hij / zij bijna jarig is. Niemand roept hier "IK BEN JARIG! FELICITEER MIJ!", maar in plaats daarvan is er een "T: taart" verstopt in een eetlijstje ofzo en moet iemand hier eerst vragen: "hey, vanwaar de taart?" (extreem voorbeeld ).
    Niet meer actief op Fok!
    pi_71930259
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoho, je begrijpt me verkeerd . Ik bedoelde het als: je bent al de zoveelste die tussen neus en lippen door zegt dat hij / zij bijna jarig is. Niemand roept hier "IK BEN JARIG! FELICITEER MIJ!", maar in plaats daarvan is er een "T: taart" verstopt in een eetlijstje ofzo en moet iemand hier eerst vragen: "hey, vanwaar de taart?" (extreem voorbeeld ).
    Begrijp ik Als ik vandaag niet langs kantoor had gereden, dan had ik morgen geroepen "HOERA VOOR MIJ"
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:22:28 #243
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71930494
    tink, had ik al tegen je gezegd dat je met recht trots bent op je prestatie? Ik hoop dat over een jaar ook te kunnen zeggen
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71930922
    Ha, Merel, die sandalen heb ik in 't blauw, en ze zitten lekker . Ik kan er echt de hele dag op lopen, maar je moet inderdaad niet in grint/zand lopen want dan blijf je steentjes pulken en zand schudden. Maar verder zitten ze echt heerlijk, en ik doe er nu al 3 jaar mee.

Chico, feli met je broertje en Daph, alvast feli met je verjaardag!

Mijn definitieve lijstje voor vandaag:
    O: 150g kwark met rode bessen en aardbeien
    L: Twee volkoren boterhammen met kipfilet, mosterd, komkommer en een glas karnemelk.
    T: Festini perenijsje
    D: Risotto met spinazie en gerookte zalm . Experimentje, en heul lekker!
    T: Espresso

En misschien neem ik straks nog twee nectarines.
      zondag 16 augustus 2009 @ 20:51:07 #245
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71931219
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:39 schreef Razztwizzle het volgende:
    Ha, Merel, die sandalen heb ik in 't blauw, en ze zitten lekker . Ik kan er echt de hele dag op lopen, maar je moet inderdaad niet in grint/zand lopen want dan blijf je steentjes pulken en zand schudden. Maar verder zitten ze echt heerlijk, en ik doe er nu al 3 jaar mee.
    Oh mooi! Dat van die steentjes en zand heb je toch ook bij gewone teva's of andere sandalen? Ik verwacht niet dat ik hele dagen hoef te lopen, maar dit is in ieder geval beter dan m'n AllStars of m'n Havaianas

Tink, ik ga inderdaad wel m'n best doen om te zien hoe ver ik nog kan komen in 4 weken. Een sixpack wordt 't niet, maar wat minder spekkies zou al fijn zijn.

En natuurlijk hoor je af te willen vallen voor jezelf en niet voor een ander, maar een sportieve love interest helpt toch ook wel voor de motivatie Elke keer dat hij weer meldt dat 'ie getraind heeft denk ik "nou moet ik ook!"
    pi_71931416
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:51 schreef Merel het volgende:

[..]

Oh mooi! Dat van die steentjes en zand heb je toch ook bij gewone teva's of andere sandalen? Ik verwacht niet dat ik hele dagen hoef te lopen, maar dit is in ieder geval beter dan m'n AllStars of m'n Havaianas

Tink, ik ga inderdaad wel m'n best doen om te zien hoe ver ik nog kan komen in 4 weken. Een sixpack wordt 't niet, maar wat minder spekkies zou al fijn zijn.

En natuurlijk hoor je af te willen vallen voor jezelf en niet voor een ander, maar een sportieve love interest helpt toch ook wel voor de motivatie Elke keer dat hij weer meldt dat 'ie getraind heeft denk ik "nou moet ik ook!"
    Ja en het fijne is, als ze vies zijn na je vakantie gooi je ze even in een emmer met wat Biotex, dan laten drogen aan de waslijn en dan zijn ze weer blauw (of in jouw geval roze) in plaats van zandgrijs .

En geheel offtopic - maar ik ben zo blij Ik ben nog steeds trots op mijn risotto. Was voor 't eerst in lange tijd dat ik weer eens iets nieuws in de keuken probeerde en dat m'n vriend het zo lekker vond dat hij twee keer heeft opgeschept en z'n bord haast wilde aflikken . Whiii.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2009 20:58:07 ]
      zondag 16 augustus 2009 @ 21:40:50 #247
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71932846
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:

En geheel offtopic - maar ik ben zo blij Ik ben nog steeds trots op mijn risotto. Was voor 't eerst in lange tijd dat ik weer eens iets nieuws in de keuken probeerde en dat m'n vriend het zo lekker vond dat hij twee keer heeft opgeschept en z'n bord haast wilde aflikken . Whiii.

Oooooh wat lief Risotto ís ook heel lekker
    pi_71932879
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:51 schreef Merel het volgende:

[..]

Kan je niet van die surfschoenachtige dingen nemen? Die zijn heel licht, kan je mee door water banjeren, čn volledig teenbedekkend
    pi_71932897
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:40 schreef Merel het volgende:

[..]

Oooooh wat lief Risotto ís ook heel lekker
    Ja, en 't was ook nog eens zonder kaas en met vis, dus in mijn ogen megagezond .
    pi_71933151
    Merel! Ik zou wel ook dichte schoenen meenemen. (sport- of wandelschoenen) Je reis had toch ook vrij avontuurlijke onderdelen? Dit lijken me niet echt klim en klauter schoenen!!
    pi_71933320
    Mijn lijstje is slecht afgelopen vandaag Niet door te snoepen, maar ik heb te weinig gegeten. Had echt absoluut geen trek meer vanaf een uur of vijf, dus heb het bij een zak worteltjes en een boterham gehouden.

En een raket, dat ging er dan wel weer in
      zondag 16 augustus 2009 @ 21:57:22 #252
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71933501
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:48 schreef conleche het volgende:
    Merel! Ik zou wel ook dichte schoenen meenemen. (sport- of wandelschoenen) Je reis had toch ook vrij avontuurlijke onderdelen? Dit lijken me niet echt klim en klauter schoenen!!
    Er stond in de brief dat open sandalen prima waren, dus ik denkt niet dat ik echt bergen hoef te beklimmen ofzo. Wel lastig om je voor te bereiden als je niet weet waar je heengaat! Binnenkort krijg ik een volledige paklijst, maar dit was alvast een brief met de belangrijkste dingen en die misschien niet iedereen al standaard heeft. Ik moet bijvoorbeeld ook een slaapzak mee, maar ik heb alleen een oude die je niet klein kunt oprollen, dus die moet ik ook nog op de kop tikken of ergens lenen. Vind het wel spannend allemaal

En nu ga ik een perenijsje eten omdat Goodbye me met haar raketjes op verkeerde ideeën brengt
    pi_71933600
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef Merel het volgende:

[..]

En nu ga ik een perenijsje eten omdat Goodbye me met haar raketjes op verkeerde ideeën brengt
    You know you love me, xoxo
      zondag 16 augustus 2009 @ 22:28:49 #254
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71934801
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:

You know you love me, xoxo
    I know I love perenijsjes in ieder geval
    pi_71934826
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
    Wat lief

Merel, wanneer ga je?

Ik loop weer over van de (niet uitvoerbare) ideeen op dit moment . Kan ik dan ook nooit eens een jaar wat rustiger aan doen .
      zondag 16 augustus 2009 @ 22:53:36 #256
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71935729
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef Chicolate het volgende:

Merel, wanneer ga je?
    Over een maandje!

Wat voor plannen en ideeën heb je allemaal?

Ik ga aan de laatste aflevering van The West Wing beginnen... Ik wil niet dat het afgelopen is, nou moet ik weer een nieuwe serie vinden
      zondag 16 augustus 2009 @ 22:56:32 #257
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_71935835
    woei, een avond met vriendinnen die me helemaal strijdbaar en met een plan voor hoe ik in no time gewoon mn proefschrift af ga krijgen hebben gemaakt. niet dat zij t verzonnen hebben, maar als ik met hen praat weet ik t allemaal gewoon ineens en wil ik ook weer enzo... vriendinnen

hoi nynke!
    merel: spannend hoor, je vakantie...
    hoi nieuwelingen
      zondag 16 augustus 2009 @ 22:57:07 #258
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_71935852
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef Merel het volgende:

[..]

Over een maandje!

Ik ga aan de laatste aflevering van The West Wing beginnen... Ik wil niet dat het afgelopen is, nou moet ik weer een nieuwe serie vinden
    oeh, ik ben bij seizoen 3 afl. 6 (en uietraard al volledig gespoild voor hoe alles gaat lopen in de toekomst... ik kan niet zonder spoilers)
    pi_71936075
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef Merel het volgende:

[..]

Over een maandje!

Zo en dan nu al bezig met 'inpakken' . Mooi op tijd.

Heb je even? Ik wil extra vakken volgen, een baantje (doordeweeks ), 3x per week taekwondo trainen, meedoen aan een taekwondo-wedstrijd dit jaar, hardlopen, hardloopwedstrijd, meedoen aan de Nijmeegse Vierdaagse, daarvoor trainen, honden gaan uitlaten bij het asiel (om alvast te wennen aan lange stukken lopen), zelf foto's ontwikkelen in een donkere kamer (die ik nog niet heb), EHBO cursus (waar ik geen geld of tijd voor heb) en meer tijd aan mn vriend besteden. Tja .
    pi_71936373
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zo en dan nu al bezig met 'inpakken' . Mooi op tijd.

Heb je even? Ik wil extra vakken volgen, een baantje (doordeweeks ), 3x per week taekwondo trainen, meedoen aan een taekwondo-wedstrijd dit jaar, hardlopen, hardloopwedstrijd, meedoen aan de Nijmeegse Vierdaagse, daarvoor trainen, honden gaan uitlaten bij het asiel (om alvast te wennen aan lange stukken lopen), zelf foto's ontwikkelen in een donkere kamer (die ik nog niet heb), EHBO cursus (waar ik geen geld of tijd voor heb) en meer tijd aan mn vriend besteden. Tja .
    Misschien heb je iets aan dit topic: Experiment: Van 8 uur slaap naar 2 uur slaap per dag

Dat zijn een hoop plannen, maar plannen en doelen zijn fijn om te hebben, daar blijf je gemotiveerd en geinspireerd van, tenminste zo werkt het bij mij vaak wel!
    maar ja een dag heeft natuurlijk wel maar 24 uur, dus je moet het wel een beetje realistisch houden.
    Misschien kun de loopplannen (avondvierdaagse en die honden) naar volgend jaar doorsluizen? of denk je dat je dit echt allemaal kunt doen?

Ik ga lekker slapen dames, net een film op RTL4 gezien die wel erg goed was, met morgan freeman, over 2 gevangenen.

Truste!
    pi_71936639
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Misschien heb je iets aan dit topic: Experiment: Van 8 uur slaap naar 2 uur slaap per dag

Dat zijn een hoop plannen, maar plannen en doelen zijn fijn om te hebben, daar blijf je gemotiveerd en geinspireerd van, tenminste zo werkt het bij mij vaak wel!
    maar ja een dag heeft natuurlijk wel maar 24 uur, dus je moet het wel een beetje realistisch houden.
    Misschien kun de loopplannen (avondvierdaagse en die honden) naar volgend jaar doorsluizen? of denk je dat je dit echt allemaal kunt doen?

Ik ga lekker slapen dames, net een film op RTL4 gezien die wel erg goed was, met morgan freeman, over 2 gevangenen.

Truste!
    Haha ja. Ga ik lekker 's nachts tochten lopen en tijdens college overdag steeds 20 min slapen .

Ik kan niet alles nee. Zeker weten niet. Ik wil komend halfjaar beginnen met 1 vak extra (na 3 weken kijken of het iets is, want op zelfde tijd als een vast vak), met 1 dagdeel in de week een baantje (kijken na 8 weken of het iets is), 2-3x per week trainen (dat kan ik wel naast mn schoolwerk) en het daarbij houden. Vierdaagse komt pas rond januari in beeld, en na oktober loopt mn unirooster niet meer dubbel. Voor de rest zie ik wel . Dit is niet de eerste keer dat ik zoveel plannen heb en er niets van terecht komt . Ik vind gewoon teveel dingen leuk (en dat vindt mn vriend minder leuk, want hij is het eerste dat minder aandacht krijgt op een of andere manier). Ik hou gewoon van veel drukte en uitdagingen, vind dat veel fijner dan bijvoorbeeld niets zitten doen in de vakantie.
      zondag 16 augustus 2009 @ 23:49:13 #262
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_71937500
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Haha ja. Ga ik lekker 's nachts tochten lopen en tijdens college overdag steeds 20 min slapen .

Ik kan niet alles nee. Zeker weten niet. Ik wil komend halfjaar beginnen met 1 vak extra (na 3 weken kijken of het iets is, want op zelfde tijd als een vast vak), met 1 dagdeel in de week een baantje (kijken na 8 weken of het iets is), 2-3x per week trainen (dat kan ik wel naast mn schoolwerk) en het daarbij houden. Vierdaagse komt pas rond januari in beeld, en na oktober loopt mn unirooster niet meer dubbel. Voor de rest zie ik wel . Dit is niet de eerste keer dat ik zoveel plannen heb en er niets van terecht komt . Ik vind gewoon teveel dingen leuk (en dat vindt mn vriend minder leuk, want hij is het eerste dat minder aandacht krijgt op een of andere manier). Ik hou gewoon van veel drukte en uitdagingen, vind dat veel fijner dan bijvoorbeeld niets zitten doen in de vakantie.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik ga slapies doen...
    pi_71940300
    *schaamlijstje*

O: 2 bolletjes met pitjes ofzo
    L: 1 gewoon bolletje, 1 krentenbolletje
    D: patatje met mayo
    T: 3 biertjes

Tis intro maar morgen maar even gewoon doen
      Vis een optie? maandag 17 augustus 2009 @ 04:07:41 #264
    70532 loveli
    N
    pi_71940760
    Hi vanuit tijdszone -6 uur.

Welkom aan alle nieuwelingen en ex-lurkers. Gewicht schommelt hier tussen de 138 en 144 pound, thuis kom ik er wel achter hoeveel dat is

En meteen weer bye, het is nu ongeveer bedtijd hier.
    crap in = crap out
      maandag 17 augustus 2009 @ 06:19:43 #265
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71940907
    merel, klinkt zo leuk die reis van jou

vandaag begin ik met mijn nieuwe baan
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71940988
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:

[..]
    SPOILER

ik ga slapies doen...
    SPOILER

Succes vandaag Belana!

Zo, ontbijten en op de trein maar weer. Tot vanavond maar weer allemaal .
      maandag 17 augustus 2009 @ 07:35:17 #267
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71941085
    Goedemorgen, ik kan niet meer slapen

O: 1 boterham sandwichspread, beschuit appelstroop en een gekookt ei
    L: 2 boterhammen smeerkaas, beschuit appelstroop
    T:nectarine
    T: sinaasappel
    D: Geen idee, eet alleen, denk wat soep en een stukje brood.
    pi_71941109
    Succes uniekhoorn!
      maandag 17 augustus 2009 @ 08:01:20 #269
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71941197
    Dank je... zelfs nu heb ik honger

Wat ben jij laat?
    pi_71941213
    jah goedemorgen

Lijstje;
    O: beschuit met jam
    L: geen idee
    D: eten met mentoren

Nu reflectieverslag schrijven
      maandag 17 augustus 2009 @ 08:09:11 #271
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71941231
    Mogguh. Heb tussen 3 en 5 wakker gelegen en liggen piekeren over allerlei onnozele dingen

Uniek, heel veel succes vandaag!
    pi_71941259
    Is vandaag je operatie, uniek? Spannend zeg, veel succes!
    pi_71941589
    Oeh, uniekhoorn, spannend!! Heel veel succes!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_71941899
    Uniekhoorn, thumbs up !

Chico, je bent wel heel ambitieus, en het is toch superfijn om zoveel plannen en ideeen en wensen te hebben? Zolang je niet gedemotiveerd raakt als je niet alles binnen een maand van je lijstje hebt afgevinkt lijkt me daar niets mis mee toch? En je vriend mag blij zijn met zo'n geinspireerd iemand .

Ik ben heel blij vandaag, de weegschaal stond op 75,9 ! En ik heb voor de grap mijn oudste, fijnste spijkerbroek weer gepast, en die past . Daar ga ik nu de hele week in wonen , gewoon omdat het kan en omdat ik nog niet naar school hoef .

Mijn plannetje voor vandaag:
    O: Geroosterde boterham met ham en komkommer, gekookt eitje
    L: Kwark met aalbessen en aardbeien, thee.
    S: Evy les 3
    T: Festini-ijsje.
    D: Gestoomde worteltjes, boomstammetje (op verzoek van vriendlief, maar ik eet maar een halve want ik vind ze niet zo lekker ) gestoomde aardappel.
    pi_71942266
    Daph!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Venus in pocketformaat
    © loveli
    pi_71942330
    15,21km
    1:24u
    10,8 km/u
    pi_71942498
    Daph, gefeliciteerd!

Uniekhoorn, succes!

Gisteren ondanks twee verjaardagen nog een redelijk lijstje geproduceerd:
    O: vanilleyoghurt met special K
    L: twee pistoletjes (wit, maar zonder beleg)
    T: klein stukje citroentaart
    T: 1,5 glas rosé
    D: pannenkoek met vier soorten kaas (misschien niet de gezondste keuze, maar heb echt al weken geen kaas geten, dus kon er niet overheen kijken op de kaart )
    T: kop cup-a-soup

Dus maar 1 keer taart gegeten, ondanks dat het twee verjaardagen waren, en niet gesnackt - is best netjes vind ik voor zo'n dag.

Lijstje voor vandaag:
    O: vanilleyoghurt met Special K
    L: of hetzelfde als O, of brood, of noedels weet nog niet waar ik zin in heb.
    D: rijst met ragoűt en paddenstoelen
      maandag 17 augustus 2009 @ 09:55:38 #278
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71942593
    Ohja Daph, gefeliciteerd!!
      maandag 17 augustus 2009 @ 10:11:08 #279
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_71942883
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef cyclechick het volgende:

net een film op RTL4 gezien die wel erg goed was, met morgan freeman, over 2 gevangenen.

. Grappig dat je dat zo formuleert, want het is zo'n ontzettend bekende (en idd ook een ontzettend goeie) flm. Volgens de stemmers op IMDB is het zelfde beste film aller tijden!

Goedemorgen . Vandaag eens even wat mailtjes versturen om de mogelijkheden voor mijn Plan B te verkennen, aangezien Plan A (de werkervaringsplek) niet doorgaat (ben nog niet afgewezen hoor, ik wil het zelf gewoon niet). Over Plan B laat ik nog even niets los tot er meer duidelijkheid is. Spannend hč? .
    Niet meer actief op Fok!
      maandag 17 augustus 2009 @ 10:15:38 #280
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_71942975
    Gefeliciteerd met je verjaardag, Daph_! . Dat je maar een heeeeeeeele grote meid mag worden (niet in omvang natuurlijk ).
    Succes Uniekhoorn!!! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_71942980
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:11 schreef Viking84 het volgende:

Over Plan B laat ik nog even niets los tot er meer duidelijkheid is.

Nieuwsgierig.
    pi_71942983
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

. Grappig dat je dat zo formuleert, want het is zo'n ontzettend bekende (en idd ook een ontzettend goeie) flm. Volgens de stemmers op IMDB is het zelfde beste film aller tijden!

Goedemorgen . Vandaag eens even wat mailtjes versturen om de mogelijkheden voor mijn Plan B te verkennen, aangezien Plan A (de werkervaringsplek) niet doorgaat (ben nog niet afgewezen hoor, ik wil het zelf gewoon niet). Over Plan B laat ik nog even niets los tot er meer duidelijkheid is. Spannend hč? .
    Inderdaad!! Ik had er zelfs overheengelezen (best snobbish van me, want ik dacht onbewust: RTL4........goeie film?? Nah.....) Tot mijn verdediging: ze hebben daar meestal die waargebeurde-verhalen-TV-Film-meuk-zooi toch?

Maar de SR is ook één van mijn lievelingsfilms!!
    pi_71942996
    goedemorgen!

Uniekhoorn, veel succes vandaag met de operatie!

en Happy birthday voor Daph!

Vikster houdt de verhaallijn wel spannend hier inderdaad ben benieuwd!
    En over die film, ik kijk niet zovee tv/films, dus ik ken de meesten ook niet. en ik vond de naam van de gevangenis te lastig om uit mijn hoofd op te schrijven

O: yoghurt met 2 nectarines
    T: komkommer
    L: 2 of 3 boterhammen met kipfilet/f.a.
    T: ananas
    D: lunchsalade tonijn van de AH met nog een soepje erbij ofzo
    S: yoga
    T: ?
    pi_71943032
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Inderdaad!! Ik had er zelfs overheengelezen (best snobbish van me, want ik dacht onbewust: RTL4........goeie film?? Nah.....) Tot mijn verdediging: ze hebben daar meestal die waargebeurde-verhalen-TV-Film-meuk-zooi toch?

Maar de SR is ook één van mijn lievelingsfilms!!
    zeg hee, je denkt toch niet dat ik zo'n sucker voor die waargebeurde drama's ben he, ik ben echt zwaar beledigd nu
    pi_71943042
    O ja Daph!! Feli!!
    pi_71943071
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:18 schreef conleche het volgende:
    O ja Daph!! Feli!!
    [ afbeelding ]
    Je plaatje doet het niet
    pi_71943081
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:18 schreef cyclechick het volgende:

[..]

zeg hee, je denkt toch niet dat ik zo'n sucker voor die waargebeurde drama's ben he, ik ben echt zwaar beledigd nu
    Het was echt onbewust. Als het je beter doet voelen, ik had bijgescánned, niet gelezen, dus ik wist prbly niet eens wie het riep.

Of maak ik het nu nog erger?
    pi_71943100
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:20 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Je plaatje doet het niet
    O?? Bij mij wel.........even op zoek naar een ander dan.
    pi_71943127
    Ow, ik ga vandaag eindelijk grote schoonmaak houden hier (en het is tot nu toe toch bewolkt dus dat komt goed uit), het is echt een grote bende. En ik heb vorige week eindelijk verf gekocht voor op de muur, dus zodra het een dag regent kan ik lekker knoeien met verf (zandkleurigachtig, met ook wel wat grijs erin. Jaja, foto als het klaar is ...)
    pi_71943141
    Nou Daph, nogmaals: feli!!!!

pi_71943154
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:20 schreef conleche het volgende:

[..]

Het was echt onbewust. Als het je beter doet voelen, ik had bijgescánned, niet gelezen, dus ik wist prbly niet eens wie het riep.

Of maak ik het nu nog erger?

ja, zeg maar gewoon niets meer.... je leest niet eens wie wat schrijft
    pi_71943210
    Merel, wat ga je precies voor vakantie doen? ik meende gister te lezen dat je niet weet waar je naar toe gaat?
    pi_71943215
    Ohja, Daph! Gefeliciteerd!

maandag 17 augustus 2009 @ 10:37:01 #294
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71943428
    Even uniekhoorn heel veel sterkte wensen en Daph van harte feliciteren met haar verjaardag.
    pi_71943492
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
    Even uniekhoorn heel veel sterkte wensen en Daph van harte feliciteren met haar verjaardag.
    Hé Tink, hoe is het met je man? ik las voor het weekend dat hij toch lyme heeft?
      maandag 17 augustus 2009 @ 10:46:30 #296
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_71943592
    Uniekhoorn: sterkte!

Daph: gefelie!
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 augustus 2009 @ 10:46:46 #297
    163650 Greys
    pi_71943599
    Ik kom even Daph feliciteren!
    En Uniekhoorn veel sterkte wensen!
    En zeggen dat ik gisteravond ook weer (voor de 4e keer ofzo ) enorm genoten heb van Shawshank Redemption! Wat een práchtige film is dat toch. Op de voet gevolgd wat mij betreft door One Flew over the Cuckoo's Nest!

Fijne dag allemaal!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      maandag 17 augustus 2009 @ 11:01:39 #298
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_71943887
    gefeli daph!!!!

en veel sterkte vandaag uniek!
    pi_71943910
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
    Ik kom even Daph feliciteren!
    En Uniekhoorn veel sterkte wensen!
    En zeggen dat ik gisteravond ook weer (voor de 4e keer ofzo ) enorm genoten heb van Shawshank Redemption! Wat een práchtige film is dat toch. Op de voet gevolgd wat mij betreft door One Flew over the Cuckoo's Nest!

Fijne dag allemaal!
    Hee mop!! Vievepuppel kan toch donderdag!! Zullen we BBQuen??
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 augustus 2009 @ 11:08:51 #300
    163650 Greys
    pi_71944033
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 11:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee mop!! Vievepuppel kan toch donderdag!! Zullen we BBQuen??
    Oh ja enig!
    We PMen wel even strakkies! Als we alledrie wat meenemen dan komt het goed lijkt me!
    Nu al zin in!

@Vik, wist je dat:
    - De zoon van Morgan Freeman ook in Shawshank zit?
    - Tom Hanks eigenlijk Andy zou spelen, maar die kon niet (Forrest Gump), en Kevin Costner had er geen trek in? (Veel spijt van achteraf! )
    - Dat Stephen King 'Red' eigenlijk als blanke Ier had geschreven, maar dat ze Morgan Freeman toch als grap in de film laten zeggen 'Maybe it's because I'm Irish' als hem gevraagd wordt naar zijn bijnaam
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      maandag 17 augustus 2009 @ 11:12:06 #301
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_71944113
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 11:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja enig!
    We PMen wel even strakkies! Als we alledrie wat meenemen dan komt het goed lijkt me!
    Nu al zin in!

@Vik, wist je dat:
    - De zoon van Morgan Freeman ook in Shawshank zit?
    - Tom Hanks eigenlijk Andy zou spelen, maar die kon niet (Forrest Gump), en Kevin Costner had er geen trek in? (Veel spijt van achteraf! )
    - Dat Stephen King 'Red' eigenlijk als blanke Ier had geschreven, maar dat ze Morgan Freeman toch als grap in de film laten zeggen 'Maybe it's because I'm Irish' als hem gevraagd wordt naar zijn bijnaam
    Nee, dat wist ik allemaal niet . En ik dacht dat ik veel wist! .
    Niet meer actief op Fok!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')