oh, symptomen blijven langer uit?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:32 schreef Tinkepink het volgende:
Normaal. We proberen er maar niet te veel aan te denken totdat de eerste symptonen (hoe schrijf je dit woord ook al weer? )de kop op steken.
Ja, Lyme is wel aangetoond in het bloed, maar hij merkt er verder nog niets van.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh, symptomen blijven langer uit?![]()
okay..
Da's positief.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ja, Lyme is wel aangetoond in het bloed, maar hij merkt er verder nog niets van.
Ik weet het eigenlijk niet. De ene website zegt van wel, de andere van niet en de dokter zegt dat we ons geen zorgen moeten maken. En dat laatste proberen we dan maar ook. Ik heb het gevoel dat er geen zinnig woord over te zeggen valt en dat we maar gewoon moeten afwachten. Helaas, want ik kan slecht tegen dit soort onzekerheid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Da's positief.
Grote kans dat de antibiotica gaat werken, toch?
hopen dat dat zo blijft danquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, Lyme is wel aangetoond in het bloed, maar hij merkt er verder nog niets van.
O is dat lekker?? Nooit gehad uit de oven!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ontopic: er liggen knolselderiepatatjes in de oven. Honger
Kan ook best zijn dat mijn les gewoon niet intensief genoeg is hoor!! We leren daar allemaal stapjes en dingen, maar het gaat niet echt op een heel hoog tempo. Ook al omdat die stapjes vrij ingewikkeld zijn en hij dus heel veel langzaam voordoet eerst en zo. Ik vind het wel heel erg leuk, maar als ik die les doe, dan blijf ik daarna nog een uur om te bodyshapen en dat is wel heftiger ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vraag me trouwens af of mijn Zumba en Body Jam even intensief zijn als die lessen die Co op zondag volgt en waarvan ze zei dat je niet gaat afvallen![]()
Ik zweet namelijk best veel bij die lessen en heb wel het gevoel écht bezig te zijn geweest, maar dat kan ook liggen aan mijn less-than-awesome-conditie.
I second that.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Syrena: als ik je zo hoor zou ik het niet doenDan klinkt het als geldverspilling want:
A. Je vindt het niet bijzonder - dus niet leuk genoeg
B. Het is ver weg
C. Het is vroeg, dus dan is motivatie (als het al niet leuk is) nóg lastiger te vinden
D. Je hebt een andere fitness op de hoek waar ze misschien leukere dingen hebben
Ah oki!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Kan ook best zijn dat mijn les gewoon niet intensief genoeg is hoor!! We leren daar allemaal stapjes en dingen, maar het gaat niet echt op een heel hoog tempo. Ook al omdat die stapjes vrij ingewikkeld zijn en hij dus heel veel langzaam voordoet eerst en zo. Ik vind het wel heel erg leuk, maar als ik die les doe, dan blijf ik daarna nog een uur om te bodyshapen en dat is wel heftiger ja.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:42 schreef Syrena het volgende:
Punt D is geen valide punt. Niks is leuk waarbij ik moet bewegen en zweten. Pilates vind ik wel leuk, maar dat vind ik weer zonde om het in de sportschool te doen. Want je zweet er niet bij![]()
Oh en sex is wel leuk. Als degene waarmee je het doet een beetje op dezelfde golflengte en tempo zit dan
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:43 schreef Syrena het volgende:
Ik kwam er trouwens op door over bewegen en zweten na te denken hoor, verder niks.
Ik heb er nog geen ene gehadquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Over dat laatste: hoe is het met je dates??
Je meent het niet??!! Oh wat erg!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:55 schreef Syrena het volgende:
NeeAlleen anekdotes over mijn in scheiding liggende vriendin en haar getrouwde MSN-luvver, die bij elke gelegenheid de cam aanzet en 'm tevoorschijn tovert. Nee, dat geeft vertrouwen in de manskerels
![]()
Bovendien heb ik dat wel gehad, de sexrelatieKan ik dalijk weer in therapie om m'n zelfbeeld bij te schaven
![]()
Niks ervan, als ze sex willen zullen ze de rest er ook bij moeten nemeneen gewone relatie en anders niks.
Ja het is echt te erg voor woorden gewoonquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Je meent het niet??!! Oh wat erg!!
Second all this!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:18 schreef sigme het volgende:
Welkom BigPointyTeeth.
Man- of vrouwspersoon? Had je ook al iets van plannen voor de voornemens om de laatste kilo'tjes te laten verdwijnen? Of was het stellige overtuiging & hoop?
Enneuh, wat eet je zoal gewoonlijk ,en wat sport / beweeg je, van die dingen.
Oh ja, en welkom dus.
en de stilte wordt verward met rust,quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nou door de TT trouwens dat ene liedje (van de Kast!) in mn hoofd
We hebben woorden, zonder woorden,
en we lezen elkaars ergernissen
en naar elkaars gedachten,
hoeven wij allang niet meer te gissen
</drama llama out>
dat is precies wat ik doe: ik ben van mijn 17 kilo eraf er weer 14 aangekomen in werkelijk NO TIME omdat ik me niet meer comfortabel voelde met wie ik was en wat ik was. en dik en lelijk en zielig zijn is mijn "comfort" zone.... dan hoef ik niet meer na te denken, en niet meer aan verwachtingen te proberen te voldoen (die zijn er dan immers niet) en ka ik lekker alle mentale zwaret gaten vullen met eten in mn mondje...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[psychologie van de koude grond]
Zelf geloof ik heel erg in je zelf onbewust saboteren. Als het afvallen niet meer lukt ben je mogelijk stiekem eigenlijk best tevreden met hoe je er nu uitziet, maar durf je het niet hardop aan je zelf toe te geven. Je comfortzone is immers dat je "ontevreden" bent met je zelf, dus het is eng en raar als de situatie ineens verander.t
Zeker als je al heel veel af bent gevallen en dus hebt laten zien dat je door kunt zetten en weet hoe je kilo's kwijt kunt raken, kan dit er m.i. best achter zitten.
[/psychologie van de koude grond]
wat is chimay?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Diabox:
O sneetje roggebrood met hazelnoten en rozijnen + kopje melk
T niets
L bord pasta met basilicumolie, pepertjes en mosselen
T sinaasappel en pot thee
D 4 boterhammen, beleg: 2x restje gegrilde entrecote met beetje mayo, 2x americain en sla en tomaat
T Chimay
Chimay is toch ook een biertje? Of gaat het hier om de kaas? Toch geen heel kaasje hoop ik? Volgens mij is het wel redelijk oke, al zou ik persoonlijk wat meer groente eten en 's morgens nog wat yoghurt nemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Diabox:
T niets
D 4 boterhammen, beleg: 2x restje gegrilde entrecote met beetje mayo, 2x americain en sla en tomaat
T Chimay
Nee, ik deed het op gevoel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Weeg je dan alles? Want wat nu juist een opscheplepel of portie is vind ik nogal moeilijk.
Dan kan je beter valtaf.nl gebruiken. Daar gaat het per grammen en dat werkte voor mij beter, want fijn precies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Weeg je dan alles? Want wat nu juist een opscheplepel of portie is vind ik nogal moeilijk.
gewoon vero moda! ze hebben ze in 3 kleuren, met bijpassende bolerootjes van pieces, maar die stonden mij heel gek...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:30 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Mooi, Kwakveense. Mag ik vragen waar je jurkje vandaan komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BPT: welkom, en wat een grappige username- weet niet of ik er overheen heb gelezen, maar hoeveel wil je kwijt?
Wij net even naar het centrum geweest hier, schattig longshirtje gekocht bij h&m (maar 14,95!), wat ik ook als jurkje kan dragen op een legging.![]()
En dank je. Ik had hem net uit mijn hoofd (wel een regel in MSN-sig) en nu zit 'ie er weer inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nou door de TT trouwens dat ene liedje (van de Kast!) in mn hoofd
We hebben woorden, zonder woorden,
en we lezen elkaars ergernissen
en naar elkaars gedachten,
hoeven wij allang niet meer te gissen
</drama llama out>
Dan sport je een half uurtje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef hetismijrobbert het volgende:
I know, hoor het vaker. Maar zit nu midden in tentamens dus voor me gevoel kan ik die 2uur per dag niet missen aan sporten![]()
Ik ga nu even op de hometrainer die thuis staat, merciquote:
Ziet er redelijk uit, niet te veel ofzo in mijn ogen als ik het zo bekijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Diabox:
T niets
T Chimay
LOL ja en dan is het geeneens bambu meer, maar pachaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zie gewoon net pas (omdat ik het tegen kom op een andere site) dat bambu koffie-vervanger is. Ik dacht dat het van die bamboescheuten uit een blikje waren ofzo
ik vond je al zo'n fanatieke bamboe-eter
.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Belana, ik zie gewoon net pas (omdat ik het tegen kom op een andere site) dat bambu koffie-vervanger is. Ik dacht dat het van die bamboescheuten uit een blikje waren ofzo
ik vond je al zo'n fanatieke bamboe-eter
.
Oke dan is 't goed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:16 schreef Belana het volgende:
[..]
LOL ja en dan is het geeneens bambu meer, maar pachamaargoed, langzamerhand weet iedereen hier dat ik koffievervanger bedoel
ow en diabox, ik drink niet iedere dag hoor, sterker nog, ik drink misschien 1 keer in de week 1 borreltje momenteel, die kan ik makkelijekr laten staan dan snoep en dergelijke
Welkom.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:35 schreef juliana het volgende:
Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) en een jaar geleden gestopt met roken... 7 kilo erbij, van 58 naar 65. Er is al 4 kilo af, dankzij het dieet van She. Waar is zij eigenlijk gebleven? Heb intussen een soort obsessie voor dit forum en teruggelezen tot 799, verder kwam ik niet. Ik heb wel het idee dat ik een aantal van jullie al ken..
Je bent echt niet de enige 18+-er hier hoor (Lau, co, ik, Greys, Vivi, Elisa_b... eh.... - wij zijn ook allemaal 30+ers, alleen co niet, die is net 18 gewordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:35 schreef juliana het volgende:
Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) ...
Op de zaterdag mag hetquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:44 schreef juliana het volgende:
Bedankt allemaal, en ik ga verder met She. Het bevalt me wel, in 4 weken 4 kilo er af. Beetje jammer van de pasta en aardappelen, en de wijn trouwens! Sorry Diabox!!
Lens implantatiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:44 schreef Diabox het volgende:
Oogoperatie?
[..]
Op de zaterdag mag het![]()
Ik hang tenslotte vanavond ook aan de tap.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |