abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71896291
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:14 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat Miss_S hardlopen helemaal niet leuk vindt, maar het idee heeft dat het "moet" om af te vallen. Gelukkig zijn er naast dansen en hardlopen nog vele andere sporten waaruit gekozen kan worden Misschien dat het wel dan lukt zonder iedere keer weer een excuus te vinden om níet te gaan hardlopen. Want daar wringt vaak de schoen: sporten zonder plezier werkt niet.
Ik doe inderdaad genoeg andere dingen
Ik kom wekelijks wel tussen de 5-10 uur aan sporten.
En ik vind hardlopen op het moment zeker wel leuk maar ik ga niet dingen anders doen op vakantie omdat ik moet sporten.
Ik heb in de ochtend wel betere dingen te doen en de rest van de dag zijn we te druk
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:17:23 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71896299
Bweh trouwens. Schrijf op het moment een mail aan mijn potentiele arbeidsgever dat ik niet akkoord ga met hun tweede voorstel. Onderhandelen is soms zo vermoeiend
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71896350
Bij mij moeten de vakantie kilootjes er af, dus het wordt weer tijd om weer een serieus de broekriem aan te trekken

En dan nu als ontbijt een sultana gehad. Niks in huis natuurlijk, zo maar even lekker veel boodschappen doen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:22:23 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71896361
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:16 schreef Miss_S het volgende:

En ik vind hardlopen op het moment zeker wel leuk maar ik ga niet dingen anders doen op vakantie omdat ik moet sporten.
Ik heb in de ochtend wel betere dingen te doen en de rest van de dag zijn we te druk
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het met hardlopen en mij is.....soms vind ik het echt leuk en soms vind ik het echt niet leuk.
Het lijkt me gewoon zo stoer om te kunnen lopen zoals jij en ik ga Evy 1 gewoon doen en dan kan ik hopelijk 3x in de week 5km lopen.

Maarja dansen past wel beter bij mij maar heb ook het idee dat je daar dus niet van afvalt
Uit bovenstaande opmerkingen krijg ik de indruk dat je vooral het idéé van hardlopen leuk vindt, ook omdat anderen het hier doen. Als er hier niet zo vaak over Evy gesproken zou worden, als anderen niet 16 km zouden rennen, zou je dan ook zo graag willen hardlopen? Zegt je hart niet iets heel anders? Ga desnoods zumba-en. Dat is óók dansen en je schijnt er van af te vallen.
pi_71896374
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:22 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

[..]

Uit bovenstaande opmerkingen krijg ik de indruk dat je vooral het idéé van hardlopen leuk vindt, ook omdat anderen het hier doen. Als er hier niet zo vaak over Evy gesproken zou worden, als anderen niet 16 km zouden rennen, zou je dan ook zo graag willen hardlopen? Zegt je hart niet iets heel anders? Ga desnoods zumba-en. Dat is óók dansen en je schijnt er van af te vallen.
Nee, dat klopt niet echt....
Het gevoel tijdens en erna is gewoon verslavend eigenlijk....
En zumba-en er nog bij.....voor thuis heb ik het nu maar echt serieus omdat nog bij het buikdansen 4 uur in de week/hiphopdansen 1 uur/fitnessen 2 uur/buikspieroefeningen 1 uur ga doen, nee
pi_71896386
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja en dat zou ik ook doen als er iemand met mij mee zou gaan, maar heb weinig zin om iedereen achter te laten om zelf even hard te lopen.
En die 2 lessen die ik dan mis zullen geen ramp zijn.

En mijn dansen is wel echt dansen en zwaarder dan de meeste aerobiclessen dus dat zit wel goed

Ik ben ook goed in uitstellen zo ben ik ook 30 kilo kwijtgeraakt
Mij maakt het niet uit hoor. Maar ik lees nu al máánden over dat je nu toch binnenkort gaat beginnen. En dat geldt niet alleen voor hardlopen, maar ook voor weer gezond eten. Iedere keer is er een excuus. Nogmaals: moet je helemaal zelf weten. Maar daarom val je niet af. Dit is overigens een schop onder je kont en niet gemeen bedoeld, dus je hoeft niet in de verdediging te schieten. Doe ermee wat je wilt.

En die 30 kilo weet ik nu wel en is ook geen 30 kilo meer volgens mij
pi_71896390
Ik herken het wel een beetje Miss-S. Ik heb eigenlijk nooit echt zin in hardlopen, maar als ik het een tijdje vol weet te houden en ik resultaat ga zien, is het echt heel fijn! Dan kan ik dus wel genieten van 30-45 min. lopen in de natuur en daarna voel ik me echt heerlijk!! Daar doe ik het dan voor, terwijl ik iedere keer moed moet verzamelen om te beginnen .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71896397
ik zeg toch dat het aan mezelf ligt?
Maar ik zal het hier niet meer over mezelf hebben
En ik heb meer gewogen dan in het lijstje staat maar fijn dat jij het beter weet
pi_71896440
Als ik een bikkel ben ga ik zo nog even naar de sportschool natuurlijk. Normaal doe ik dat dan gelijk als ik wakker wordt (soms sta ik er negen uur al ) maar dat leek me op een sultana niet zo verstandig.

Mijn vriendje is ziek trouwens, zo zielig vind ik dat
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71896441
pi_71896542
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:30 schreef Goodbye het volgende:
Als ik een bikkel ben ga ik zo nog even naar de sportschool natuurlijk. Normaal doe ik dat dan gelijk als ik wakker wordt (soms sta ik er negen uur al ) maar dat leek me op een sultana niet zo verstandig.

Mijn vriendje is ziek trouwens, zo zielig vind ik dat
Jij bent een bikkel!!

Heeft je vriend DE griep??
pi_71896572
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

@ DaD: . Tegenvaller . Heeft je vriend dit soort pillen dan ook nog niet eerder gehad? Hij zou toch wel moeten weten wanneer je wat voelt en wanneer niet?
Goedemorgen!

Ja, hij had zoiets wel eerder gehad (jaren geleden), en dat had behoorlijk effect. Maar 't deed gewoon niks, deze keer. . Ik heb er alleen hoofdpijn van gekregen. Niet helemaal de wilde avond die ik me er bij had voorgesteld. . Ik vind de conclusie in je laatste zin wel een beetje raar, of begrijp ik 'm gewoon niet? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71896586
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij bent een bikkel!!

Heeft je vriend DE griep??

Haha, denk het niet gezien de symptomen. Mijn zusje had trouwens afgelopen weekend wel zo'n last van de griep dat mijn vader met haar naar de huisartsenpost in het ziekenhuis ging (voor antibiotica). Toen kregen ze dus wel de 'mexicaanse griep behandeling' met mondkapjes en al
pi_71896628
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:30 schreef conleche het volgende:
Sorry, ik weet dat je het zo niet bedoelt
Maar ik vraag me af of je begrijpt dat afvallen voor mij en bijvoorbeeld Kwak heel anders is dan voor jou en PF (om maar wat namen te noemen)
En als ik dan al aangeef dat het aan mezelf ligt maar ik het ga verbeteren en jij dan zo reageert schiet het gewoon even verkeerd
pi_71896652
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sorry, ik weet dat je het zo niet bedoelt
Maar ik vraag me af of je begrijpt dat afvallen voor mij en bijvoorbeeld Kwak heel anders is dan voor jou en PF (om maar wat namen te noemen)
En als ik dan al aangeef dat het aan mezelf ligt maar ik het ga verbeteren en jij dan zo reageert schiet het gewoon even verkeerd
Hoe is dat anders?
pi_71896662
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoe is dat anders?
Als je zwaar (morbide) overgewicht hebt gehad en zeker op jonge leeftijd zit je lichaam en in je hoofd gewoon anders en spelen andere dingen mee
Dan als je altijd al slank bent geweest en het over een paar kilo gaat
pi_71896668
hm.... moet nog even iets gaan bedenken voor mij lijstje zit nu op de 918 misschien dat ik vanmiddag wel even die vegafrikandel die er nog ligt oppeuzel ..... hmm....
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:49:47 #218
331 Merel
Be here now.
pi_71896677
Lijstje van gisteren:
O - twee krentenbollen
L - glas halfvolle melk, glas jus, kopje tomatensoep, enorm bord sla en rauwkost
T - banaan, yoghurtbanaanshake
D - kipfilet van de grill
T - paar van die pepadews met kaas erin, halve liter rosé

Vandaag:
O - gekookt eitje, hamkaascroissant
en de rest van de dag bruiloftsvoer
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71896694
Nouja....lijstje

O: beschuitje met jam
T: beetje plain kwark
L: 2 beschuitjes met jam (heb geen brood meer in huis) en een eitje
T: beschuitje met jam
T: Vega frikandel
D: spaghetti met spinazie en cherry tomaatjes met een beetje philidelphia light erdoorheen
T: kwark met kiwi
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71896715
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:48 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als je zwaar (morbide) overgewicht hebt gehad en zeker op jonge leeftijd zit je lichaam en in je hoofd gewoon anders en spelen andere dingen mee
Dan als je altijd al slank bent geweest en het over een paar kilo gaat
Ja, ik weet het niet, ik ben niet overtuigd denk ik. Ook al gaat het om een 'paar kilo', iemands zelfbeeld kan dan raar in elkaar zitten hoor.
pi_71896763
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik weet het niet, ik ben niet overtuigd denk ik. Ook al gaat het om een 'paar kilo', iemands zelfbeeld kan dan raar in elkaar zitten hoor.
Maar toch is het anders of denk je dat de maatschappij op die verschillen hetzelfde reageert?
En ook gewoon lichamelijk is het voor je lichaam anders of je 50kilo kwijt moet en raakt of 5
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:02:26 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71896791
quote:

[..]

So true! Ik heb nooit morbide overgewicht gehad, maar voelde me toen ik klein was wel dik en lelijk Met gevolgen van dien (veel te weinig eten vroegahr). En voor je gevoel bekijkt iedereen je dan alsof je 150 kilo weegt. Dus. Maar okee!

Daaaarom ben ik vanochtend weer naar Zumba geweest en het was leuuuuuk! Was een invaller-instructrice en zij was toonbeeld van dat meisjes/vrouwen die niet maatje 36 hebben tóch heel shmecksay kunnen zijn! En wat een energie had zij, zeg!
Whieeeeeeeeeee.

Goedbijtje! Duuuude I totally missed youuuu, I really fuckin' missed youuuuu!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71896814
wat is het weer gezellig

ik ga lekker ontbijten met gekookte eitjes en broodjes, eigenlijk meer brunchen

en wat is het lekker weer!
Ja doei.
pi_71896829
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
wat is het weer gezellig

Hetzelfde ontbijt als ik dus maar dan zonder de broodjes
En net als T optimel yoghurt
L gaat 2 geroosterde boterhammen en voor de rest van de dag kan ik geen planning maken
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:07:07 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71896846
Oh, en Cootje is natuurlijk ook kick-ass veel afgevallen! Die ging van mijn postuur ongeveer (zelfde lengte + gewicht geloof ik ) naar kick-ass slankerd. Da's ook een HEEL grote stap! En dat door het gewoon te dóen. Dus ze heeft uiteraard zeker recht van spreken! En natuurlijk bedoelde ze het ook goed, maar dat weet Miss_S ook wel

Afvallen is voor iedereen lastig, of dat nou psychisch of lichamelijk is. En als je veel overgewicht hebt heb je een langere weg te gaan, maar als je niet superzwaar begint dan gaat het veelal langzamer. Allemaal lastig
pi_71896852
Ik ben gewoon 15 kilo afgevallen hoor. Dat noem ik nauwelijks een paar kilo. En ik reageer misschien niet kusjekroel. Daar ben ik niet zo van. Maar ik vind dat je teveel excuses zoekt. Je zegt nu dat je het aan jezelf vindt liggen. Maar ik heb heel veel dingen voorbij zien komen. Van gezellige bioscoopbezoekjes. Tot vakanties. Ik probeer in je hoofd te krijgen dat je al die leuke dingen best kan doen terwijl je afvalt. Je hoeft namelijk geen popcorn of whatever te eten tijdens een film. Echt niet. Op vakantie kan je best een half uurtje zonder je vriend: gewoon hardlopen: heerlijk!

Wat wil jij doen? Wachten tot er even niks gebeurt in je leven en dan afvallen??

Dit heeft niets met je al of niet verstoorde zelfbeeld te maken, volgens mij. Voor Kwak ligt het misschien anders, omdat ze nog zo véél moet afvallen, maar jij hoeft nu ook nog maar een kilo of 5. Maar da's al 2 jaar zo. Vandaar.
pi_71896857
quote:

[..]

dat dus

het is net als met mensen die zeggen dat ze 'niet groen zijn want ze hebben meer meegemaakt dan wie dan ook' en komen dan met allerlei 'afgrijselijke' voorbeelden. De een vindt het afgrijselijk dat haar kat werd overgereden, de ander heeft 3 zelfmoordpogingen gehad....

Kun je zeggen 'ja, maar het een IS toch erger dan het ander??!!!! '

Nee.. iedereen maakt dingen anders mee, iedereen die zegt pijn te hebben gehad en dit niet doet om aandacht te vragen, heeft pijn gehad en die pijn mag nooit worden weggewuifd met 'maar ik had het 10 keer zo zwaar als jij'.

Iedereen zit anders in elkaar, en de een is gelukkig met een gewicht van 105kg, de ander niet.. De een is dolgelukkig met een gewicht van 65kg, de ander vindt zich moddervet..

Maargoed.. just my two cents..
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:07:58 #228
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71896860
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:04 schreef motorbloempje het volgende:
wat is het weer gezellig

Mootje, you shmecksay mofo! Zag je foto met pak, stond leuk! Al ben ik het met de rest eens dat je normale kloffie meer 'jij' is
pi_71896862
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:02 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

So true! Ik heb nooit morbide overgewicht gehad, maar voelde me toen ik klein was wel dik en lelijk Met gevolgen van dien (veel te weinig eten vroegahr). En voor je gevoel bekijkt iedereen je dan alsof je 150 kilo weegt. Dus. Maar okee!

Daaaarom ben ik vanochtend weer naar Zumba geweest en het was leuuuuuk! Was een invaller-instructrice en zij was toonbeeld van dat meisjes/vrouwen die niet maatje 36 hebben tóch heel shmecksay kunnen zijn! En wat een energie had zij, zeg!
Whieeeeeeeeeee.

Goedbijtje! Duuuude I totally missed youuuu, I really fuckin' missed youuuuu!
You sooooo get me Heb jou ook gemist, Mariaatje met al je positive energy en zulks
pi_71896863
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh, en Cootje is natuurlijk ook kick-ass veel afgevallen! Die ging van mijn postuur ongeveer (zelfde lengte + gewicht geloof ik ) naar kick-ass slankerd. Da's ook een HEEL grote stap! En dat door het gewoon te dóen. Dus ze heeft uiteraard zeker recht van spreken! En natuurlijk bedoelde ze het ook goed, maar dat weet Miss_S ook wel

Afvallen is voor iedereen lastig, of dat nou psychisch of lichamelijk is. En als je veel overgewicht hebt heb je een langere weg te gaan, maar als je niet superzwaar begint dan gaat het veelal langzamer. Allemaal lastig
Het is ook voor iedereen lastig sowieso (behalve voor mannen )
pi_71896869
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:07 schreef conleche het volgende:
[verhaal]
mee eens
Ja doei.
pi_71896875
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

Toen ik begon was ik molliger dan jij, maar qua bouw lijken we wel op elkaar geloof ik!!
pi_71896880
en nu, eten..
Ja doei.
pi_71896885
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:07 schreef conleche het volgende:
Ik ben gewoon 15 kilo afgevallen hoor. Dat noem ik nauwelijks een paar kilo. En ik reageer misschien niet kusjekroel. Daar ben ik niet zo van. Maar ik vind dat je teveel excuses zoekt. Je zegt nu dat je het aan jezelf vindt liggen. Maar ik heb heel veel dingen voorbij zien komen. Van gezellige bioscoopbezoekjes. Tot vakanties. Ik probeer in je hoofd te krijgen dat je al die leuke dingen best kan doen terwijl je afvalt. Je hoeft namelijk geen popcorn of whatever te eten tijdens een film. Echt niet. Op vakantie kan je best een half uurtje zonder je vriend: gewoon hardlopen: heerlijk!

Wat wil jij doen? Wachten tot er even niks gebeurt in je leven en dan afvallen??

Dit heeft niets met je al of niet verstoorde zelfbeeld te maken, volgens mij. Voor Kwak ligt het misschien anders, omdat ze nog zo véél moet afvallen, maar jij hoeft nu ook nog maar een kilo of 5. Maar da's al 2 jaar zo. Vandaar.
Je hebt helemaal gelijk
Maar ik heb vrij weinig zin in om dat te horen dus heeft mijn verhaal hier ook niets meer te zoeken
pi_71896891
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 07:46 schreef computergirl het volgende:

[..]

Daarom dus.
Ik zou het niet waarderen als ik een uitgave niet meer kan doen omdat hij mijn salaris heeft uitgegeven aan een of andere electronica gimmick of zo
Bij grote uitgaven overleggen we dan ook, en als ik bijvoorbeeld een middag ga shoppen met een vriendin, dan spreken we van te voren even een maximum besteedbaar bedrag af.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:12:27 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71896923
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:09 schreef conleche het volgende:

[..]

Toen ik begon was ik molliger dan jij, maar qua bouw lijken we wel op elkaar geloof ik!!
Volgens mij ook, vooral als ik foto's zie van toen je begon! Zo ben ik nu zo'n beetje! Jij had ook wat chubs maar nog wel 'vorm' Ik heb iig een taille, dan valt van voren mn hangbuikski niet zo op

Joe ar maai ekzampel!

En nu ga ik even boodschapjes doen!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:18:47 #237
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71896996
[psychologie van de koude grond]
Zelf geloof ik heel erg in je zelf onbewust saboteren. Als het afvallen niet meer lukt ben je mogelijk stiekem eigenlijk best tevreden met hoe je er nu uitziet, maar durf je het niet hardop aan je zelf toe te geven. Je comfortzone is immers dat je "ontevreden" bent met je zelf, dus het is eng en raar als de situatie ineens verander.t
Zeker als je al heel veel af bent gevallen en dus hebt laten zien dat je door kunt zetten en weet hoe je kilo's kwijt kunt raken, kan dit er m.i. best achter zitten.
[/psychologie van de koude grond]
pi_71897005

...
Ja doei.
pi_71897019
Thanks MoBlo en Tink
MoBlo meer dan Tink
Maar goed MoBlo weegt over 5 jaar ook weer net zoveel als toen ze begon

pi_71897022
Goedemorgen.. wat een gesprekken hier!

Ik vind wel dat je al veel sport hoor Miss_S, dan hoef je toch sowieso niet per se nog erbij te gaan hardlopen? Met al dat sporten zou je al best wel kunnen afvallen volgens mij, ik denk dat het dan toch in je eetpatroon zit.

Mijn lijstje voor vandaag:

O: vanilleyoghurt met special K (das gezonder dan cruesli, dus daar ben ik weer even op overgestapt)
L: drie boterhammen met kipfilet
D: eten bij Las Palmas !

Nog even een vraagje, is 1 van jullie al eens bij las palmas geweest? Is het chique-chique (zeg maar dat mijn vriend een pak aan moet), of is gewoon netjes ook goed?
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:23:20 #241
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71897065
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:20 schreef Miss_S het volgende:
Thanks MoBlo en Tink
MoBlo meer dan Tink

Sorry hoor, maar jij bent niet lekker. Ik neem het voor je op als je het nog niet door had.
pi_71897075
pi_71897094
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[psychologie van de koude grond]
Zelf geloof ik heel erg in je zelf onbewust saboteren. Als het afvallen niet meer lukt ben je mogelijk stiekem eigenlijk best tevreden met hoe je er nu uitziet, maar durf je het niet hardop aan je zelf toe te geven. Je comfortzone is immers dat je "ontevreden" bent met je zelf, dus het is eng en raar als de situatie ineens verander.t
Zeker als je al heel veel af bent gevallen en dus hebt laten zien dat je door kunt zetten en weet hoe je kilo's kwijt kunt raken, kan dit er m.i. best achter zitten.
[/psychologie van de koude grond]
Helemaal mee eens, maar óók mensen die niet veel te dik waren kunnen zo'n gevoel wel ervaren denk ik. (verkeerde zelfbeeld enzo)

Ik ga boodschappen doen!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:25:35 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71897097
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:40 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Goedemorgen!

Ja, hij had zoiets wel eerder gehad (jaren geleden), en dat had behoorlijk effect. Maar 't deed gewoon niks, deze keer. . Ik heb er alleen hoofdpijn van gekregen. Niet helemaal de wilde avond die ik me er bij had voorgesteld. . Ik vind de conclusie in je laatste zin wel een beetje raar, of begrijp ik 'm gewoon niet? .
Ik bedoel: hij heeft eerder geslikt, dus hij moet toch wel weten of zo'n pil effect heeft of niet? Maar blijkbaar slaat zo'n pil niet altijd aan. Ik heb er geen verstand van .
Niet meer actief op Fok!
pi_71897105
quote:
Thanks MoBlo en Tink
MoBlo meer dan Tink

pi_71897112
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik bedoel: hij heeft eerder geslikt, dus hij moet toch wel weten of zo'n pil effect heeft of niet? Maar blijkbaar slaat zo'n pil niet altijd aan. Ik heb er geen verstand van .
Misschien is het net zoals met wiet? Daar voel je soms ook helemaal niets van, en soms juist heel veel.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:28:12 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71897135
Ik heb me ook altijd rot gevoeld over mijn gewicht, dus volgens mij kun je je met een paar kilo overgewicht wel net zo rot voelen als met morbide overgewicht. Ik was ook altijd het onhandige dikkertje.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:29:57 #248
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71897160
quote:

. Wat vals.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:31:00 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71897178
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:26 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Misschien is het net zoals met wiet? Daar voel je soms ook helemaal niets van, en soms juist heel veel.
Zou kunnen. Ik heb ook een paar keer geblowd. Na de eerste keer - was in de pauze op de middelbare school - moest ik ook nog gymmen dus ik hing helemaal slap in de ringen . De keren daarna heb ik vrijwel niets gevoeld en nu vind ik het niet interessant meer .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:31:36 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71897186
Anyway, ik ga douchen en dan naar mijn ouders . Ik ben al aan de late kant .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')