abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 06:09:02 #176
24188 Belana
kloon van belana
pi_71895245
sigme, wat ben jij vroeg! Ik heb het excuus van een 3 jarig kind (en daar word ik niet vrolijk van )
en waar haal je al die groente vandaan?

Ik heb straks om 9 uur zumba, maar ik heb deze week geen zin in sporten, erg is dat.
Maar ik moet wel gaan, want anders komt de klad erin en dat is niet goed. dinsdag al niet geweest vanwege mijn rug, maar dat gaat wel weer dus geen excuus meer
stormy waters...
sailin'
pi_71895258
Bramen zijn geen groente, bramen zijn onkruid
Ik heb een lap land, aan een van de randen staan bramen. langs een andere rand staan sleedoornen.

De meeste groente komt uit sigme's moestuin, 2e jaar
Op kantoordagen sta ik meestal rond 4:30 op, maar dan heb een half uur voor douchen, aankleden & wegwezen, dus dan merkt fok er niet veel van. Op zaterdag moet mijn liefste vroeg op, en ik dus ook, maar dan ben ik daarna vrij en post ik dus heel vroeg hier. Op vrijdag moet hij soms ook veel vroeger beginnen dan ik en dan heb ik ook ochtenduren over.

Zaterdagochtend om 9 uur naar de sportschool, dat lijkt mij hels. Wat doe je met de peuter dan? Mee? Manlief?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 06:20:15 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_71895260
ik had je topic inmiddels gevonden, wat leuk zeg!

peuter en kleuter blijven bij papa die mag enigzins uitslapen op zaterdag tot half 9, dan ga ik de deur uit. Ik vind op zich 's morgens sporten heel lekker, ik krijg er veel energie van voor de rest van de dag en als ik zo vroeg wakker ben is het tegen 9 uur alsof de halve dag al voorbij is
stormy waters...
sailin'
pi_71895371
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend en ik wonen nog niet officieel samen, maar we hebben een gezamenlijke rekening voor de boodschappen, dingen voor het huis, terrasjes/uit eten samen, zulk soort dingen. Daarnaast hebben we gewoon onze eigen rekeningen. Ik ben niet van plan mee te betalen aan zijn verslaving (cd's ) en ik verwacht niet dat hij dat doet aan mijn kookboeken of zo.
Daarom dus.
Ik zou het niet waarderen als ik een uitgave niet meer kan doen omdat hij mijn salaris heeft uitgegeven aan een of andere electronica gimmick of zo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 07:54:16 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71895381
Goedemorgen .

@ Belana: ik zag gisteren je foto's in OUD (van de OUD-meet) en ik dacht: jeetje, wat heb jij veel kinderen! . Maar ze waren niet (allemaal) van jezelf .

@ DaD: . Tegenvaller . Heeft je vriend dit soort pillen dan ook nog niet eerder gehad? Hij zou toch wel moeten weten wanneer je wat voelt en wanneer niet?

En mijn ouders doen ook alles samen volgens mij. Mijn moeder krijgt gewoon handje contantje huishoudgeld van mijn vader iedere maand en verdient zelf wat bij met schoonmaken. Ze heeft geen eigen rekening volgens mij, alleen al niet omdat ze niet kan pinnen (pincode continu vergeten enzo ).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:02:43 #181
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71895414
*grom
Er staat hier een debiel met een draaiorgel voor onze deur.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71895435
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 08:02 schreef Tinkepink het volgende:
*grom
Er staat hier een debiel met een draaiorgel voor onze deur.
Dat is een vrolijk begin van de dag toch? Tulpen uit Aaaaamsterdaaaaam
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:14:26 #183
24188 Belana
kloon van belana
pi_71895452
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

@ Belana: ik zag gisteren je foto's in OUD (van de OUD-meet) en ik dacht: jeetje, wat heb jij veel kinderen! . Maar ze waren niet (allemaal) van jezelf .
dat zou wel heel erg zijn
Ik vind 2 genoeg
Ik heb 2 jongens, Liam van 5 en Ezra van 3
stormy waters...
sailin'
pi_71895631
Goedemorgen
pi_71895709
11 potten bramenjam.

En omdat ik haast had een niet te lange ronde in hoog tempo:
15,9 km
1:31 u
10,5 km/u gemiddeld

En nu heb ik tijd over .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71895824
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het geld voor één retourtje staat heel binnenkort op je rekening (als het er niet al op staat; gisteren overgemaakt)
Wat ontzettend lief van je Tink!
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha, Tink maakt niet zomaar geld aan mij over hoor . Ik heb wat dingetjes voor haar gedaan .
Owww
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71895851
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:18 schreef sigme het volgende:
11 potten bramenjam.

En omdat ik haast had een niet te lange ronde in hoog tempo:
15,9 km
1:31 u
10,5 km/u gemiddeld

En nu heb ik tijd over .
16km....een niet al te lang rondje wat ben jij toch sportief
Ik zal blij zijn als ik ooit de 10km haal
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:38:21 #188
331 Merel
Be here now.
pi_71895888

tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71896029
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:34 schreef Miss_S het volgende:

[..]

16km....een niet al te lang rondje wat ben jij toch sportief
Ik zal blij zijn als ik ooit de 10km haal
Je was net weer begonnen met Evy, nietwaar? Ik vind het rennen goed te doen, al vond ik het in het begin vréselijk en zag ik op tegen stukken van 5 hele minuten in één keer achterelkaar. Maar na afronden van Evy 1 vond ik uitbouwen naar 10 km verrassend makkelijk.

Maar zoals je heel duidelijk in dit topic ziet; de een vindt dit leuk, de ander iets heel anders, en de enige manier om iets goed vol te houden (dus echt op te nemen in je leefpatroon) is als het je goed ligt. Rennen lijkt me niks voor jou. Dansen!
pi_71896030
Vriendlief en ik hebben een gezamenlijke rekening waar we beide naar ratio inleggen en alle vaste lasten en boodschappen van betalen. Daarnaast gewoon een eigen rekening voor onze eigen dingen. Hiervan betalen we uitjes, vakanties, boeken, kleding enz. Ik zou het niet prettig vinden om echt alles gezamenlijk te hebben.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71896047
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:

[ afbeelding ]

de stropdas is (niet te zien op deze foto) ontzettend roze
Wat zie je er mooi uit Mo!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:57:46 #192
331 Merel
Be here now.
pi_71896053
McOffLimits sport fanatiek (en dat is te zien ) en nou heb ik 'm moeten beloven dat ik vandaag echt echt echt nog even ging hardlopen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71896075
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Je was net weer begonnen met Evy, nietwaar? Ik vind het rennen goed te doen, al vond ik het in het begin vréselijk en zag ik op tegen stukken van 5 hele minuten in één keer achterelkaar. Maar na afronden van Evy 1 vond ik uitbouwen naar 10 km verrassend makkelijk.

Maar zoals je heel duidelijk in dit topic ziet; de een vindt dit leuk, de ander iets heel anders, en de enige manier om iets goed vol te houden (dus echt op te nemen in je leefpatroon) is als het je goed ligt. Rennen lijkt me niks voor jou. Dansen!
Ik weet niet wat het met hardlopen en mij is.....soms vind ik het echt leuk en soms vind ik het echt niet leuk.
Het lijkt me gewoon zo stoer om te kunnen lopen zoals jij en ik ga Evy 1 gewoon doen en dan kan ik hopelijk 3x in de week 5km lopen.

Maarja dansen past wel beter bij mij maar heb ook het idee dat je daar dus niet van afvalt
pi_71896139
Ik weet ook niet of ik afval van hardlopen.

Ik val in elk geval al tijden niet meer af; 63kg, plus of min een pond.
Blijkbaar hou ik dat gewicht bij mijn gewone eetpatrooon, in het weekend wat rennen. Iets meer of minder vaak fietsen maakt niet uit, en ik bezondig mij nog steeds 4 à 5 maal per week aan iets vreselijks zoals twee chocoladerepen, een pak koekjes, half pond nootjes etc.
pi_71896194
Ik mag eigenlijk ook niet zeuren of niet afvallen.....is allemaal mijn eigen schuld de afgelopen maanden.
Maar maandag nog een weekje op vakantie, dus ook niet echt op mijn eten letten (natuurlijk geen heel rare dingen doen)
En dan maar eens een paar kilo afvallen.
Ik merk dat mijn lichaam al snel van zelf naar 74,5 gaat, dus als ik dan er even moeite voor doe moet die 72 er zeker weer in zitten.
pi_71896199
Jawel! van hardlopen val je af! 3x in de week 5 km lopen en je kan zo'n beetje alles eten wat je wilt. Ik ga ook nog wel 2 of 3 x naar de sportschool daarbij, maar dat is meer voor het strakke.

In het geval van Miss_S zou ik dansen erbij blijven doen omdat het leuk is, maar als het zoiets is, wat ik wel eens doe op zondagmiddag, dan ga je daar geen gram van afvallen.
pi_71896215
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:09 schreef Miss_S het volgende:
Ik mag eigenlijk ook niet zeuren of niet afvallen.....is allemaal mijn eigen schuld de afgelopen maanden.
Maar maandag nog een weekje op vakantie, dus ook niet echt op mijn eten letten (natuurlijk geen heel rare dingen doen)
En dan maar eens een paar kilo afvallen.
Ik merk dat mijn lichaam al snel van zelf naar 74,5 gaat, dus als ik dan er even moeite voor doe moet die 72 er zeker weer in zitten.
En daar snap ik niks van. Iedere keer dat uitstel. Je kan je hardloopschoenen toch meenemen op vakantie??
pi_71896248
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:11 schreef conleche het volgende:

[..]

En daar snap ik niks van. Iedere keer dat uitstel. Je kan je hardloopschoenen toch meenemen op vakantie??
Ja en dat zou ik ook doen als er iemand met mij mee zou gaan, maar heb weinig zin om iedereen achter te laten om zelf even hard te lopen.
En die 2 lessen die ik dan mis zullen geen ramp zijn.

En mijn dansen is wel echt dansen en zwaarder dan de meeste aerobiclessen dus dat zit wel goed

Ik ben ook goed in uitstellen zo ben ik ook 30 kilo kwijtgeraakt
pi_71896264
Dank je Ewelina!

Moggge!

Wat een gelddiscussie! Leuk om te zien hoe iedereen dat weer anders doet.

Wij hebben 7 rekeningen in totaal
Ik twee (gewoon en spaar)
Hij twee (gewoon en spaar)
Gezamenlijk drie (gewoon, spaar en deposito)

Elke maand leggen we beide 500 euro in op de gezamenlijke voor alles wat gezamenlijk is (huur, eten, uit eten, gezamenlijke andere aankopen) en wat over is gaat naar de spaarrekening.

Zelf betalen we dingen als kleding, kroeg, motordingen, weetikveelwatnogmeer en sparen we voor motoronderhoud enzo. Zodra we beide meer dan genoeg spaargeld hebben gooien we beide een bedrag naar de gezamenlijke spaar.

Deposito loopt wel en wordt wel weer eens opgehoogd Alles voor de wereldreis..

We kopen nooit zoveel en overleggen eigenlijk nooit ontzettend over dingen..

Soms had wat dingen voor ons cash betaald (bij toko ofzo) en dat 'komt dan wel weer een keertje goed', niet op de cent nauwkeurig alles opschrijven en terugpakken enzo..
Zo gaat het prima en we zien het niet snel veranderen
Ja doei.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:14:58 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71896266
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat Miss_S hardlopen helemaal niet leuk vindt, maar het idee heeft dat het "moet" om af te vallen. Gelukkig zijn er naast dansen en hardlopen nog vele andere sporten waaruit gekozen kan worden Misschien dat het wel dan lukt zonder iedere keer weer een excuus te vinden om níet te gaan hardlopen. Want daar wringt vaak de schoen: sporten zonder plezier werkt niet.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')