Daarom dus.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend en ik wonen nog niet officieel samen, maar we hebben een gezamenlijke rekening voor de boodschappen, dingen voor het huis, terrasjes/uit eten samen, zulk soort dingen. Daarnaast hebben we gewoon onze eigen rekeningen. Ik ben niet van plan mee te betalen aan zijn verslaving (cd's) en ik verwacht niet dat hij dat doet aan mijn kookboeken of zo.
Dat is een vrolijk begin van de dag toch? Tulpen uit Aaaaamsterdaaaaamquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:02 schreef Tinkepink het volgende:
*grom
Er staat hier een debiel met een draaiorgel voor onze deur.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 07:54 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
@ Belana: ik zag gisteren je foto's in OUD (van de OUD-meet) en ik dacht: jeetje, wat heb jij veel kinderen!. Maar ze waren niet (allemaal) van jezelf
.
Wat ontzettend lief van je Tink!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het geld voor één retourtje staat heel binnenkort op je rekening (als het er niet al op staat; gisteren overgemaakt)
Owwwquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, Tink maakt niet zomaar geld aan mij over hoor. Ik heb wat dingetjes voor haar gedaan
.
16km....een niet al te lang rondjequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:18 schreef sigme het volgende:
11 potten bramenjam.
En omdat ik haast had een niet te lange ronde in hoog tempo:
15,9 km
1:31 u
10,5 km/u gemiddeld
En nu heb ik tijd over.
Je was net weer begonnen met Evy, nietwaar? Ik vind het rennen goed te doen, al vond ik het in het begin vréselijk en zag ik op tegen stukken van 5 hele minuten in één keer achterelkaar. Maar na afronden van Evy 1 vond ik uitbouwen naar 10 km verrassend makkelijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
16km....een niet al te lang rondjewat ben jij toch sportief
Ik zal blij zijn als ik ooit de 10km haal
Wat zie je er mooi uit Mo!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:40 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
de stropdas is (niet te zien op deze foto) ontzettend roze
Ik weet niet wat het met hardlopen en mij is.....soms vind ik het echt leuk en soms vind ik het echt niet leuk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Je was net weer begonnen met Evy, nietwaar? Ik vind het rennen goed te doen, al vond ik het in het begin vréselijk en zag ik op tegen stukken van 5 hele minuten in één keer achterelkaar. Maar na afronden van Evy 1 vond ik uitbouwen naar 10 km verrassend makkelijk.
Maar zoals je heel duidelijk in dit topic ziet; de een vindt dit leuk, de ander iets heel anders, en de enige manier om iets goed vol te houden (dus echt op te nemen in je leefpatroon) is als het je goed ligt. Rennen lijkt me niks voor jou. Dansen!
En daar snap ik niks van. Iedere keer dat uitstel. Je kan je hardloopschoenen toch meenemen op vakantie??quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:09 schreef Miss_S het volgende:
Ik mag eigenlijk ook niet zeuren of niet afvallen.....is allemaal mijn eigen schuld de afgelopen maanden.
Maar maandag nog een weekje op vakantie, dus ook niet echt op mijn eten letten (natuurlijk geen heel rare dingen doen)
En dan maar eens een paar kilo afvallen.
Ik merk dat mijn lichaam al snel van zelf naar 74,5 gaat, dus als ik dan er even moeite voor doe moet die 72 er zeker weer in zitten.
Ja en dat zou ik ook doen als er iemand met mij mee zou gaan, maar heb weinig zin om iedereen achter te laten om zelf even hard te lopen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:11 schreef conleche het volgende:
[..]
En daar snap ik niks van. Iedere keer dat uitstel. Je kan je hardloopschoenen toch meenemen op vakantie??
Waarschijnlijk omdat Miss_S hardlopen helemaal niet leuk vindt, maar het idee heeft dat het "moet" om af te vallen. Gelukkig zijn er naast dansen en hardlopen nog vele andere sporten waaruit gekozen kan wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:11 schreef conleche het volgende:
[..]
En daar snap ik niks van. Iedere keer dat uitstel. Je kan je hardloopschoenen toch meenemen op vakantie??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |