dat is precies wat ik doe: ik ben van mijn 17 kilo eraf er weer 14 aangekomen in werkelijk NO TIME omdat ik me niet meer comfortabel voelde met wie ik was en wat ik was. en dik en lelijk en zielig zijn is mijn "comfort" zone.... dan hoef ik niet meer na te denken, en niet meer aan verwachtingen te proberen te voldoen (die zijn er dan immers niet) en ka ik lekker alle mentale zwaret gaten vullen met eten in mn mondje...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[psychologie van de koude grond]
Zelf geloof ik heel erg in je zelf onbewust saboteren. Als het afvallen niet meer lukt ben je mogelijk stiekem eigenlijk best tevreden met hoe je er nu uitziet, maar durf je het niet hardop aan je zelf toe te geven. Je comfortzone is immers dat je "ontevreden" bent met je zelf, dus het is eng en raar als de situatie ineens verander.t
Zeker als je al heel veel af bent gevallen en dus hebt laten zien dat je door kunt zetten en weet hoe je kilo's kwijt kunt raken, kan dit er m.i. best achter zitten.
[/psychologie van de koude grond]
wat is chimay?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Diabox:
O sneetje roggebrood met hazelnoten en rozijnen + kopje melk
T niets
L bord pasta met basilicumolie, pepertjes en mosselen
T sinaasappel en pot thee
D 4 boterhammen, beleg: 2x restje gegrilde entrecote met beetje mayo, 2x americain en sla en tomaat
T Chimay
Chimay is toch ook een biertje? Of gaat het hier om de kaas? Toch geen heel kaasje hoop ik? Volgens mij is het wel redelijk oke, al zou ik persoonlijk wat meer groente eten en 's morgens nog wat yoghurt nemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Diabox:
O sneetje roggebrood met hazelnoten en rozijnen + kopje melk
T niets
L bord pasta met basilicumolie, pepertjes en mosselen
T sinaasappel en pot thee
D 4 boterhammen, beleg: 2x restje gegrilde entrecote met beetje mayo, 2x americain en sla en tomaat
T Chimay
Nee, ik deed het op gevoel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Weeg je dan alles? Want wat nu juist een opscheplepel of portie is vind ik nogal moeilijk.
Dan kan je beter valtaf.nl gebruiken. Daar gaat het per grammen en dat werkte voor mij beter, want fijn precies.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Weeg je dan alles? Want wat nu juist een opscheplepel of portie is vind ik nogal moeilijk.
gewoon vero moda! ze hebben ze in 3 kleuren, met bijpassende bolerootjes van pieces, maar die stonden mij heel gek...quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:30 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Mooi, Kwakveense. Mag ik vragen waar je jurkje vandaan komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BPT: welkom, en wat een grappige username- weet niet of ik er overheen heb gelezen, maar hoeveel wil je kwijt?
Wij net even naar het centrum geweest hier, schattig longshirtje gekocht bij h&m (maar 14,95!), wat ik ook als jurkje kan dragen op een legging.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |