abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:45:31 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71901085
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:18 schreef Tinkepink het volgende:
[psychologie van de koude grond]
Zelf geloof ik heel erg in je zelf onbewust saboteren. Als het afvallen niet meer lukt ben je mogelijk stiekem eigenlijk best tevreden met hoe je er nu uitziet, maar durf je het niet hardop aan je zelf toe te geven. Je comfortzone is immers dat je "ontevreden" bent met je zelf, dus het is eng en raar als de situatie ineens verander.t
Zeker als je al heel veel af bent gevallen en dus hebt laten zien dat je door kunt zetten en weet hoe je kilo's kwijt kunt raken, kan dit er m.i. best achter zitten.
[/psychologie van de koude grond]
dat is precies wat ik doe: ik ben van mijn 17 kilo eraf er weer 14 aangekomen in werkelijk NO TIME omdat ik me niet meer comfortabel voelde met wie ik was en wat ik was. en dik en lelijk en zielig zijn is mijn "comfort" zone.... dan hoef ik niet meer na te denken, en niet meer aan verwachtingen te proberen te voldoen (die zijn er dan immers niet) en ka ik lekker alle mentale zwaret gaten vullen met eten in mn mondje...

punt is alleen dat ik me daar alleen maar af en toe comfortabel mee voel. tussendoor steekt de verstandigere meid, die graag gezond en fit en slank wil zijn, en die zcihzelf wél de moeite waard vindt de kop op en dan voel ik me stom en naar bij hoe ik (weer) geworden ben.

momenteel probeer ik die tweede versie van mezelf te leren winnen

vandaar de margriet streep-je-slank poging 2 (die nog niet heel soepel gaat) en de sportpogingen (de ene dag gaat dat beter dan de andere)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71901216
Diabox:

O sneetje roggebrood met hazelnoten en rozijnen + kopje melk
T niets
L bord pasta met basilicumolie, pepertjes en mosselen
T sinaasappel en pot thee
D 4 boterhammen, beleg: 2x restje gegrilde entrecote met beetje mayo, 2x americain en sla en tomaat
T Chimay

[ Bericht 0% gewijzigd door BigPointyTeeth op 15-08-2009 14:56:55 ]
pi_71901366
Zo. Wij voelen ons allebei flink beroerd en ik heb maar een uurtje gesport vanochtend omdat ik bang was over te geven dan wel van de fiets te vallen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71901829
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Diabox:

T niets
D 4 boterhammen, beleg: 2x restje gegrilde entrecote met beetje mayo, 2x americain en sla en tomaat
T Chimay
wat is chimay?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:17:30 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_71901832
welkom BPT en succes!

DaD was echt een succes he

en Syrena die vriendin van jou en die kerel dan OMFG!!! dat is echt te erg
stormy waters...
sailin'
pi_71901856
Ah gevonden! das kaas

En eens met Belana trouwens... Die kerel van die vriendin echt heel erg!!!!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:41:13 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71902297
Arme DaD

Ik gooi er nog even een lijstje in en dan ga ik met thee + boek + slobbertrui + 2 pakjes zakdoeken op de bank hangen

T: Eat Natural mueslireep
S: Zumba
O: Special K met melk
L: bruin bolletje en sneetje brood met biefstukworst
T: denk een stuk watermeloen en een bakje kwark
D: broodjes hamburger met avocadoprutje met ui
T: glas limo of aardbeiensap
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:45:19 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71902386
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Diabox:

T niets
T Chimay
Chimay is toch ook een biertje? Of gaat het hier om de kaas? Toch geen heel kaasje hoop ik? Volgens mij is het wel redelijk oke, al zou ik persoonlijk wat meer groente eten en 's morgens nog wat yoghurt nemen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71902397
Maria... ben jaloers behalve op de slobbertrui want tis hier al pokkewarm en draag bijna niets... ik wil ook even lekker kunnen relaxen verslag is bijnaaaaaaaaa af en morgen begint de introductie.... maar een boek, koud water en een bank klinkt erg aanlokkelijk
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:46:29 #60
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71902415
En DaD Dat klinkt niet echt lekker. Beter even helemaal niet sporten totdat je beter bent (eventueel gewoon een wandeling maken als je wat wilt doen en behoefte hebt aan buitenlucht). Is beter voor je lichaam volgens mij.
pi_71902667
Het was een Chimay Tripel, bier dus. Bijzonder lekker bier ook.
Yoghurt vind ik zo moeilijk 's ochtends. Behalve volvette Griekse natuurlijk, maar dat kan er waarschijnlijk niet bij. Groenten moet ik inderdaad meer doen. Vooral bij de broodmaaltijd.

Welke site is handig om calorieën te tellen? Ik heb de caloriechecker (van het voedingscentrum dacht ik?) vroeger nog gebruikt, maar ik vertrouw die niet zo. Kom altijd systematisch te weining calorieën uit, terwijl ik best veel eet.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:01:20 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71902728
Ik gebruikte de caloriechecker ook en ben er ruim 10 kg mee afgevallen terwijl ik heel veel at (en sportte). Functioneerde voor mij prima,maar anderen zweren bij valtaf.nl
pi_71902776
Weeg je dan alles? Want wat nu juist een opscheplepel of portie is vind ik nogal moeilijk.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:14:14 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71902981
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Weeg je dan alles? Want wat nu juist een opscheplepel of portie is vind ik nogal moeilijk.
Nee, ik deed het op gevoel.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:15:40 #65
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71903009
oh ik had geld gekregen van mn tante, om nog wat zomerkleding te kopen voor mn italietripje, en toen heb ik gisteren o.a. dit jurkje gescoord (heb m ook in een andere kleur) dat ik van de winter kan doordragen met vestje, maillot en laarzen t is wat minder sportief dan ik normaal zou dragen maar ik word er wel blij van...

pi_71903017
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:03 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Dan kan je beter valtaf.nl gebruiken. Daar gaat het per grammen en dat werkte voor mij beter, want fijn precies.

Welkom trouwens!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:20:40 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71903089
Wat een prachtig jurkje kwak
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:22:08 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71903117
thanks tink ik ben er "in" gepraat door een vriendinnetje anders had ik t nooit aangeprobeerd. maa rhij valt precies goed. voor haar was ie net te kort (hij hing heel potsierljk precies boven de knieën)
pi_71903265
Mooi, Kwakveense. Mag ik vragen waar je jurkje vandaan komt
pi_71903355
Moooooi Jurkje
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:36:44 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71903381
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:30 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Mooi, Kwakveense. Mag ik vragen waar je jurkje vandaan komt
gewoon vero moda! ze hebben ze in 3 kleuren, met bijpassende bolerootjes van pieces, maar die stonden mij heel gek...
pi_71903417
Leuk, Kwak!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BPT: welkom, en wat een grappige username - weet niet of ik er overheen heb gelezen, maar hoeveel wil je kwijt?

Wij net even naar het centrum geweest hier, schattig longshirtje gekocht bij h&m (maar 14,95!), wat ik ook als jurkje kan dragen op een legging.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:42:53 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71903484
Haai,

Lijst:
O:Kom magere yoghurt met die vreemde besjes:P
T: appel
T: minneola
T: boterham met lever
T: kwart komkommer en 4 cherrytomaatjes
L: Beker cup-a-soup kerrie, 2 x boterham sandwichspread
T: appel
T: boterham lever
T: blokje choco
D: 400 gram sperziebonen, 8 gegrilde cherrytomaatjes, 2 gegrilde sjalotten, opscheeplepel rode bieten en 100 gram gegrilde duitse biefstuk.
S: werken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71903541
Ik vind de vorm van het jurkje je mooi staan Kwakzor!! Accenten op de goede onderdelen zeg maar!

Ik kreeg vanochtend net voor ik de deur uit moest een pakje van H&M binnen. Volgens mij zat er echt veel in, had geen tijd meer om het te bekijken en ik ben gewoon vergeten wat ik heb besteld!! Dat is wel erg decadent!!
pi_71903631
Dank je, die winkel hebben ze gelukkig in België. mijn toekomstig jurkje

PPP, ik weet niet goed naar welk gewicht ik wil. Ik was lang stabiel op 66, en daar kon ik eigenlijk wel mee leven, maar voor ik aankwam door mijn trage schildklier zat ik ergens rond 62à63. Ik heb nu 65 in mijn hoofd, maar ik zie wel. Mijn probleem is vooral dat ik meest aankom op mijn buik, wat nu niet de meest charmante plek is en afvallen of aankomen dus serieus wat verschil maakt in de spiegel.

En dank je voor jullie welkom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')