En dank je. Ik had hem net uit mijn hoofd (wel een regel in MSN-sig) en nu zit 'ie er weer inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nou door de TT trouwens dat ene liedje (van de Kast!) in mn hoofd
We hebben woorden, zonder woorden,
en we lezen elkaars ergernissen
en naar elkaars gedachten,
hoeven wij allang niet meer te gissen
</drama llama out>
Dan sport je een half uurtje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef hetismijrobbert het volgende:
I know, hoor het vaker. Maar zit nu midden in tentamens dus voor me gevoel kan ik die 2uur per dag niet missen aan sporten![]()
Ik ga nu even op de hometrainer die thuis staat, merciquote:
Ziet er redelijk uit, niet te veel ofzo in mijn ogen als ik het zo bekijkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Diabox:
O sneetje roggebrood met hazelnoten en rozijnen + kopje melk
T niets
L bord pasta met basilicumolie, pepertjes en mosselen
T sinaasappel en pot thee
D 4 boterhammen, beleg: 2x restje gegrilde entrecote met beetje mayo, 2x americain en sla en tomaat
T Chimay
LOL ja en dan is het geeneens bambu meer, maar pachaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zie gewoon net pas (omdat ik het tegen kom op een andere site) dat bambu koffie-vervanger is. Ik dacht dat het van die bamboescheuten uit een blikje waren ofzo
ik vond je al zo'n fanatieke bamboe-eter
.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef Razztwizzle het volgende:
Belana, ik zie gewoon net pas (omdat ik het tegen kom op een andere site) dat bambu koffie-vervanger is. Ik dacht dat het van die bamboescheuten uit een blikje waren ofzo
ik vond je al zo'n fanatieke bamboe-eter
.
Oke dan is 't goed.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:16 schreef Belana het volgende:
[..]
LOL ja en dan is het geeneens bambu meer, maar pachamaargoed, langzamerhand weet iedereen hier dat ik koffievervanger bedoel
ow en diabox, ik drink niet iedere dag hoor, sterker nog, ik drink misschien 1 keer in de week 1 borreltje momenteel, die kan ik makkelijekr laten staan dan snoep en dergelijke
Welkom.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:35 schreef juliana het volgende:
Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) en een jaar geleden gestopt met roken... 7 kilo erbij, van 58 naar 65. Er is al 4 kilo af, dankzij het dieet van She. Waar is zij eigenlijk gebleven? Heb intussen een soort obsessie voor dit forum en teruggelezen tot 799, verder kwam ik niet. Ik heb wel het idee dat ik een aantal van jullie al ken..
Je bent echt niet de enige 18+-er hier hoor (Lau, co, ik, Greys, Vivi, Elisa_b... eh.... - wij zijn ook allemaal 30+ers, alleen co niet, die is net 18 gewordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:35 schreef juliana het volgende:
Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) ...
Op de zaterdag mag hetquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:44 schreef juliana het volgende:
Bedankt allemaal, en ik ga verder met She. Het bevalt me wel, in 4 weken 4 kilo er af. Beetje jammer van de pasta en aardappelen, en de wijn trouwens! Sorry Diabox!!
Lens implantatiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:44 schreef Diabox het volgende:
Oogoperatie?
[..]
Op de zaterdag mag het![]()
Ik hang tenslotte vanavond ook aan de tap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |