abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:56:32 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71903711
Hoi BPT, succes met afvallen.
Ik ben 25 kg afgevallen maar ik vreet me nog te barsten, zoals je zit aan mijn lijst
Maar ik heb al bijna 1 1/2 jaar geen gebakje meer gehad b.v. dat komt op heel veel gebakjes
En meer bewegen en mager eten.

Je moet er toch echt wel wat voor doen eigenlijk ±)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71903797
Ik meld me aan! Als het mag....

Vrouw, student, 172 lang en 72 kilo Deze zomer gelukkig niet al te veel stranddagen gehad want ik was er nog niet echt klaar voor vorige week goede poging gedaan met me eetpatroon aanpassen (ben nogal een zoetekauw ) maar deze week is mijn goede voornemen alweer gesneuveld! Nieuw voornemen: begin vh schooljaar aanmelden bij de nieuwe sportschool op de hoek en dit keer ook blijven gaan. Let op: dit is voornemen # 4748382
...and that's the way the cookie crumbles.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:04:58 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71903866
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb nou door de TT trouwens dat ene liedje (van de Kast!) in mn hoofd

We hebben woorden, zonder woorden,
en we lezen elkaars ergernissen
en naar elkaars gedachten,
hoeven wij allang niet meer te gissen

</drama llama out>
En dank je. Ik had hem net uit mijn hoofd (wel een regel in MSN-sig) en nu zit 'ie er weer in .
Ik ben bij mijn ouders nu. Wel prettig om even m'n verhaal kwijt te kunnen. Komende week even een afspraak regelen met m'n arbeidscoach om alle ontwikkelingen te bespreken, maar ik ben er voor 80 % uit dat ik de werkervaringsplek niet ga doen. Ik heb wel een plan B, maar daar moet ik eerst nog goed over nadenken en dingen uitzoeken voor ik er iets over ga zeggen . Komende week iig de educatieve uitgeverij waar ik vaker voor heb gewerkt weer even contacteren, want die hebben eerder gezegd dat ze na de zomer veel redacteurs nodig hebben voor een langere periode en dan ben ik iig even onder de pannen en kan ik probleemloos en UWV-vrij naar Amersfoort . M'n ouders willen nog naar Amersfoortse m'n zus deze week, dus dat proberen we nu te combineren met mijn kamerbezichtiging, want dan heb ik geen reiskosten .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:05:29 #79
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71903875
Welkom nieuwelingen: eerste tip: stoppen met voornemens en gewoon beginnen. Nu.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71903910
I know, hoor het vaker. Maar zit nu midden in tentamens dus voor me gevoel kan ik die 2uur per dag niet missen aan sporten
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:07:53 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71903919
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef hetismijrobbert het volgende:
I know, hoor het vaker. Maar zit nu midden in tentamens dus voor me gevoel kan ik die 2uur per dag niet missen aan sporten
Dan sport je een half uurtje.
pi_71903951
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:07 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dan sport je een half uurtje.
Ik ga nu even op de hometrainer die thuis staat, merci
pi_71903973
Yes Tink, we can do it and well now . Ik ben nog een beetje euforisch van m'n 2e les Evy . Ik was met de 1e keer 3 minuten achter elkaar bezig, zat er net lekker in en toen moest ik alweer wandelen, zo goed ging het dus, ben helemaal blij en hyper er van.

Schoonpaps komt zometeen dus ik ga de barbecue maar vast aanwakkeren. Gezonde BBQ, here I come.

En natuurlijk:

• Welkom alle nieuwe mensen en veel succes!
  • Kwak - ontzettend leuk jurkje
  •   zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:11:14 #84
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71903982
    kwakveense, dat staat je goed zeg echt heel leuk!

lijstje

O: yoghurt met muesli
    T: bambu
    L: 2 volkoren boterhammen met pindakaas
    T: amandelen
    D: broccolli met gehakt en beetje aardappelpuree
    T: amandelen
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71904003
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 14:50 schreef BigPointyTeeth het volgende:
    Diabox:

O sneetje roggebrood met hazelnoten en rozijnen + kopje melk
    T niets
    L bord pasta met basilicumolie, pepertjes en mosselen
    T sinaasappel en pot thee
    D 4 boterhammen, beleg: 2x restje gegrilde entrecote met beetje mayo, 2x americain en sla en tomaat
    T Chimay
    Ziet er redelijk uit, niet te veel ofzo in mijn ogen als ik het zo bekijk 3-4x in de week uur cardio en je komt er wel denk ik . Al mag je die chimay wel laten staan. (Al krijg ik het gevoel dat alle vrouwen in dit topic iedere dag wel aan de wijn/bier/weet ik veel welke drank zitten..)
    En ik dacht nog wel dat ik alcoholistische trekjes had
    pi_71904010
    Belana, ik zie gewoon net pas (omdat ik het tegen kom op een andere site) dat bambu koffie-vervanger is . Ik dacht dat het van die bamboescheuten uit een blikje waren ofzo ik vond je al zo'n fanatieke bamboe-eter .

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2009 17:14:34 ]
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:16:04 #87
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71904081
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef Razztwizzle het volgende:
    Ik zie gewoon net pas (omdat ik het tegen kom op een andere site) dat bambu koffie-vervanger is . Ik dacht dat het van die bamboescheuten uit een blikje waren ofzo ik vond je al zo'n fanatieke bamboe-eter .
    LOL ja en dan is het geeneens bambu meer, maar pacha maargoed, langzamerhand weet iedereen hier dat ik koffievervanger bedoel

ow en diabox, ik drink niet iedere dag hoor, sterker nog, ik drink misschien 1 keer in de week 1 borreltje momenteel, die kan ik makkelijekr laten staan dan snoep en dergelijke
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71904132
    Ik drink ook haast niets op 't moment, maar straks bij de BBQ neem ik een glas droge, witte wijn . Heb ik zin in.

Zou het nou eigenlijk slecht zijn om morgen al Evy les 3 te gaan rennen? Of zou die rustdag echt noodzakelijk zijn.
    pi_71904375
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:12 schreef Razztwizzle het volgende:
    Belana, ik zie gewoon net pas (omdat ik het tegen kom op een andere site) dat bambu koffie-vervanger is . Ik dacht dat het van die bamboescheuten uit een blikje waren ofzo ik vond je al zo'n fanatieke bamboe-eter .

Welkom iedereen! En sporten 'omdat het moet' ken ik heel goed, ik sta al jarenlang met tegenzin een half uur per dag op de crosstrainer als het regent omdat ik te zeer gehecht ben aan mijn figuur èn aan eten en drinken

Rennen vind ik wel leuk, maar eigenlijk vooral in de natuur, zoals Sigme. Op vakantie liep ik ook te dwalen over de Veluwe, rare paadjes in, op dennengrond, voor me uit op het pad zag ik soms konijntjes en herten Dan is dat Haagse Bos bij terugkomst echt oersaai. Morgen ga ik maar eens in Clingendael lopen dan, er is een gemarkeerde route van 4 km en eentje van 2, als ik die allebei doe weet ik ook eens hoe snel ik ongeveer ren. Ik denk altijd van mezelf dat ik een behoorlijke snelle ben, maar dat kan natuurlijk wel eens tegenvallen
    pi_71904409
    Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) en een jaar geleden gestopt met roken... 7 kilo erbij, van 58 naar 65. Er is al 4 kilo af, dankzij het dieet van She. Waar is zij eigenlijk gebleven? Heb intussen een soort obsessie voor dit forum en teruggelezen tot 799, verder kwam ik niet. Ik heb wel het idee dat ik een aantal van jullie al ken..
    pi_71904414
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:16 schreef Belana het volgende:

[..]

LOL ja en dan is het geeneens bambu meer, maar pacha maargoed, langzamerhand weet iedereen hier dat ik koffievervanger bedoel

ow en diabox, ik drink niet iedere dag hoor, sterker nog, ik drink misschien 1 keer in de week 1 borreltje momenteel, die kan ik makkelijekr laten staan dan snoep en dergelijke
    Oke dan is 't goed.
    Ik drink ook maar één keer in de week, soms 2.
    Alleen dan niet 1 borreltje
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:35 schreef juliana het volgende:
    Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) en een jaar geleden gestopt met roken... 7 kilo erbij, van 58 naar 65. Er is al 4 kilo af, dankzij het dieet van She. Waar is zij eigenlijk gebleven? Heb intussen een soort obsessie voor dit forum en teruggelezen tot 799, verder kwam ik niet. Ik heb wel het idee dat ik een aantal van jullie al ken..
    Welkom. En je past hier wel thuis lijkt mij. Wat is trouwens je lengte en je doel ?
    Ik hoor hier alleen niet thuis, ben 'n jongetje .
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:38:05 #92
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71904458
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:35 schreef juliana het volgende:
    Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) ...
    Je bent echt niet de enige 18+-er hier hoor (Lau, co, ik, Greys, Vivi, Elisa_b... eh.... - wij zijn ook allemaal 30+ers, alleen co niet, die is net 18 geworden )
    pi_71904493
    Wat een nieuwelingen hier ineens! Welkom ook nog voor hetismijrobbert en juliana.

@ BPT: dat valt wel dan qua kilo's, moet redelijk snel te halen zijn. Wel vervelend dat je een schildklierafwijking hebt, dat zal het wel moeilijker maken..

@ hetsimijrobbert: wat zijn je plannen? Hoeveel wil je afvallen, en hoe?

@ Juliana: wil je weer terug naar 58? En ga je verder met She?
    pi_71904515
    Ik ben 1.66 en mijn doel is weer 58 kilo, past alles weer! Heb al die tijd niets in een grotere maat gekocht.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:44:07 #95
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71904587
    Welkom allen

Warm eten weer achter de kiezen..
    Zit aan de wodka cola

Morgen weer vroeg werken en dan nog eten en slapen en dan 1 oog operatie
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_71904596
    Bedankt allemaal, en ik ga verder met She. Het bevalt me wel, in 4 weken 4 kilo er af. Beetje jammer van de pasta en aardappelen, en de wijn trouwens! Sorry Diabox!!
    pi_71904599
    Oogoperatie?
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:44 schreef juliana het volgende:
    Bedankt allemaal, en ik ga verder met She. Het bevalt me wel, in 4 weken 4 kilo er af. Beetje jammer van de pasta en aardappelen, en de wijn trouwens! Sorry Diabox!!
    Op de zaterdag mag het
    Ik hang tenslotte vanavond ook aan de tap.
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:49:01 #98
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71904661
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:44 schreef Diabox het volgende:
    Oogoperatie?
    [..]

Op de zaterdag mag het
    Ik hang tenslotte vanavond ook aan de tap.
    Lens implantatie

Nou jongens en meiden, nog een slanke avond!
    pi_71904747
    Lijstje!

O: sultana
    T: cracker linera paté, glaasje sinaasappelsap
    L: kom tomatensoep en een boterham achterham
    T: kom optimelkwark
    T: beker optimeldrink
    D: sperziebonen, rode bietjes en ik deel met lief een halve kip van de poelier En ik doe zoals Uniekhoorn; lots of veggies!

Vanavond eet ik vast nog wel iets, weet alleen nog niet wat.
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_71904767
    Zooo, wat een nieuwkomers ineens. En volgensmij ook nog veel mensen die tijdens mijn vakantie zijn binnengekomen.

Welkom iedereen
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')