abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71915630
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 04:26 schreef Diabox het volgende:

Dus meiden, gewoon lekker die zoetstoffen met 0 calorieën eten en laat die suikers staan
Blaag .

Aspartaam is smerig - je proeft het overal bovenuit, een raar muntachtig smaakje.
En in de categorie drogredeneringen: wel/geen aspartaam in je eten dulden houdt geen verband met wel/geen suiker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71915665
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:40 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik spring touwtje sinds een paar maanden 3 keer 20 minuten en ik ben echt verbaasd over het resultaat. Gemiddeld ben ik 0,6 kilo per week afgevallen, terwijl ik bijna geen spiermassa heb verloren. Hiervoor ging ik altijd fietsen of joggen in de cut, maar touwtjespringen beats them all imo. Wie had dat verwacht? Is er iemand hier die ook HIIT doet met een speedrope?
3 x 20 minuten per .. ?

Ik heb het ook een tijdje gedaan, afgelopen winter, toen ik nog niet echt aan het hardlopen was. Misschien geen gek plan om het weer wat op te gaan pakken. Maar dan wil ik wel een beter springtouw. Waar heb jij een touw vandaan en is het een beetje goed?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71915726
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef hetismijrobbert het volgende:
Merci voor alle welkomstwoorden!:)

Mijn voornemen lukt altijd wel alleen de uitvoer mislukt. Ga ik een paar weken wel en dan houdt het ineens op omdat ik het eigenlijk harstikke saai vind in de sportschool.
Mijn belangrijkste conclusie na een half jaar in dit topic rondhangen: je moet iets vinden wat je leuk (genoeg) vindt. Dat kán een sport zijn, of een eetwijze, of een dagelijkse borrel, of een combinatie van dergelijke ingrediënten. Dan kan het namelijk moeiteloos deel gaan uitmaken van je leefpatroon, en dan is het geen kwestie meer van 'volhouden', 'doorzetten', 'strandvakantie volgend jaar'.
pi_71915955
Ik kom er net achter dat ik mijn hoeveelheden melk en Brinta zo verkeerd heb ingeschat dat ik altijd dacht 300 kcal meer te eten dan ik daadwerkelijk doe. Dus toch niet zo'n gek idee, m'n bord eens op de keukenweegschaal zetten. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71916007
Goedezondagschemorgen iedereen schoonpapa bleef onverwacht logeren, dus 't werd een beetje laat gisteren maar toch heb ik na de BBQ niets meer gegeten *trots*.

Lijstje van gisteren:
O: Twee geroosterde kapjes brood met ham en komkommer, glas karnemelk.
T: Glas karnemelk, aardbeien
L: Twee boterhammen pindakaas/sambal/komkommer, thee.
T: Cherrytomaatjes, een nectarine
D: BBQ: 1 gegrillde karbonade, een heleboel salade (witlofsalade met appel/rozijntjes/ananas/yoghurt en Griekse salade met tomaat/rode ui/olijfolie/feta) en 2 afbakbroodjes met kruidenboter ( )
T: 1 glas Lessini

Voor vandaag is 't plan:
O: Kwark met aalbessen en aardbeien, thee
T: Plakje gemberkoek.
L: Geroosterde boterham met pindakaas/sambal/komkommer, gekookt eitje.
T: Nectarine
D: Spinazieomelet met ham.

En ik wil eigenlijk Evy 3 vandaag gaan lopen omdat ik gisteren zo'n lol had in Evy 2 - zou dat nou een heel slecht plan zijn, 2x Evy zonder rustdag ertussen?
pi_71916008
Ik heb vanmorgen mijn ontbijt ook maar eens gewogen. 150 gram magere kwark en 200 gram vanilleyoghurt. Nu eens kijken hoeveel kcal dat zijn.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_71916050
Valt niet tegen: 246 kcal totaal voor mijn ontbijt in plaats van de geschatte 220.
pi_71916101
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedezondagschemorgen iedereen schoonpapa bleef onverwacht logeren, dus 't werd een beetje laat gisteren maar toch heb ik na de BBQ niets meer gegeten *trots*.

Lijstje van gisteren:
O: Twee geroosterde kapjes brood met ham en komkommer, glas karnemelk.
T: Glas karnemelk, aardbeien
L: Twee boterhammen pindakaas/sambal/komkommer, thee.
T: Cherrytomaatjes, een nectarine
D: BBQ: 1 gegrillde karbonade, een heleboel salade (witlofsalade met appel/rozijntjes/ananas/yoghurt en Griekse salade met tomaat/rode ui/olijfolie/feta) en 2 afbakbroodjes met kruidenboter ( )
T: 1 glas Lessini

Voor vandaag is 't plan:
O: Kwark met aalbessen en aardbeien, thee
T: Plakje gemberkoek.
L: Geroosterde boterham met pindakaas/sambal/komkommer, gekookt eitje.
T: Nectarine
D: Spinazieomelet met ham.

En ik wil eigenlijk Evy 3 vandaag gaan lopen omdat ik gisteren zo'n lol had in Evy 2 - zou dat nou een heel slecht plan zijn, 2x Evy zonder rustdag ertussen?
Ik heb Evy 2 de dag na Evy 1 gedaan, en dat ging een stuk moeizamer dan les 1. Na een dag rust was ik echt verrast hoe soepel 3 me af ging. Denk dat het dus eigenlijk geen kwaad kan om je aan de dagen te houden. Ik kan niet op alle dagen precies het schema volgen, maar heb me voorgenomen minstens 1 rustdag tussen twee lessen te doen. Vandaag les 4!

Heb trouwens wel wat zadelpijn en last van mijn schouders van het fietsen van gisteren. De afstelling van mijn fiets is nog niet helemaal optimaal.
pi_71916116
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mijn hoeveelheden melk en Brinta zo verkeerd heb ingeschat dat ik altijd dacht 300 kcal meer te eten dan ik daadwerkelijk doe. Dus toch niet zo'n gek idee, m'n bord eens op de keukenweegschaal zetten. .
Ja, suf is dat he. Ik dacht altijd dat ik best weinig muesli door m'n yoghurt heen schep, wanneer ik dat eet. Blijkt dat ik er echt heeeel veel meer doorheen doe dan de bedoeling is, dus nu houd ik het maar op 1 in plaats van 3 handjes .
pi_71916191
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:20 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Ik heb Evy 2 de dag na Evy 1 gedaan, en dat ging een stuk moeizamer dan les 1. Na een dag rust was ik echt verrast hoe soepel 3 me af ging. Denk dat het dus eigenlijk geen kwaad kan om je aan de dagen te houden. Ik kan niet op alle dagen precies het schema volgen, maar heb me voorgenomen minstens 1 rustdag tussen twee lessen te doen. Vandaag les 4!

Heb trouwens wel wat zadelpijn en last van mijn schouders van het fietsen van gisteren. De afstelling van mijn fiets is nog niet helemaal optimaal.
Hmmmm. Dan houd ik er toch maar een rustdag tussen . Denk ik. Punt is, ik heb echt helemaal geen spierpijn na gisteren. Na les 1 kon ik drie dagen niet normaal de trap af , en nu na les 2 heb ik nergens last van. Heb gisteren ook wel meteen na het rennen m'n schenen en knieeen gekoeld met icepacks, tip die ik op een ander forum las, misschien heeft dat ook wel goed geholpen.

Heb je een plaatje van je fiets? Ik vind 't wel stoer hoor, een racefiets!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2009 11:24:46 ]
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:25:13 #161
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71916206
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:20 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, suf is dat he. Ik dacht altijd dat ik best weinig muesli door m'n yoghurt heen schep, wanneer ik dat eet. Blijkt dat ik er echt heeeel veel meer doorheen doe dan de bedoeling is, dus nu houd ik het maar op 1 in plaats van 3 handjes .
Muesli moet je altijd wegen, want het is een verraderlijk product. Veel kh's, suikers en vetten (noten!).
Ik vergis me altijd met rijst. Sinds ik Streepjeslank doe besef ik dat ik daar teveel van eet: per maaltijd ongeveer 200 gram gekookt. Dat is ongeveer 440 kcal. En dan de bijgerechten er nog bij...Dus hier geen 'kopje rijst' p.p. meer; maar afwegen op de keukenweegschaal. Ik neem nu 150 gram voor twee personen.
pi_71916321
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:24 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Hmmmm. Dan houd ik er toch maar een rustdag tussen . Denk ik. Punt is, ik heb echt helemaal geen spierpijn na gisteren. Na les 1 kon ik drie dagen niet normaal de trap af , en nu na les 2 heb ik nergens last van. Heb gisteren ook wel meteen na het rennen m'n schenen en knieeen gekoeld met icepacks, tip die ik op een ander forum las, misschien heeft dat ook wel goed geholpen.

Heb je een plaatje van je fiets? Ik vind 't wel stoer hoor, een racefiets!
Ik had ook het gevoel nergens last van te hebben, maar het viel me toch zwaar. En aangezien ik hier las over mensen die blessures krijgen door te snel opbouwen durf ik het niet meer aan. Aan de andere kant, het is natuurlijk maar zo'n 25 minuten waarvan je de helft hardloopt.

Foto van mijn fiets ben ik aan het proberen te uploaden, maar xs.to doet het hier niet.

Edit: nu wel

[ Bericht 4% gewijzigd door Quinazoline op 16-08-2009 11:44:24 ]
pi_71916547
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:25 schreef Aventura het volgende:

[..]

Muesli moet je altijd wegen, want het is een verraderlijk product. Veel kh's, suikers en vetten (noten!).
Ik vergis me altijd met rijst. Sinds ik Streepjeslank doe besef ik dat ik daar teveel van eet: per maaltijd ongeveer 200 gram gekookt. Dat is ongeveer 440 kcal. En dan de bijgerechten er nog bij...Dus hier geen 'kopje rijst' p.p. meer; maar afwegen op de keukenweegschaal. Ik neem nu 150 gram voor twee personen.
Je kan ook een kopje met precies de gewenste maat zoeken. Ik vind dat toch makkelijker dan dat gedoe met een weegschaal (ook omdat ik het water met dezelfde kopjesmaat wil uitmeten).
Mijn kopje bevat 90gr rijst; da's mooi, want dan blijft er wat over voor morgen / de kippen (bij 2 kopjes rijst voor 2 personen).
pi_71916760
pi_71917246
Razztwizzle, (en anderen ook trouwens) hoe doen jullie dat met die kleine stukjes hardlopen? Ik loop hier nu gewoon in de wijk een rondje, maar zou eigenlijk veel liever in het bos of een park lopen. Maar dan moet ik weer eerst de fiets pakken, en dan heb ik weer meer sleutels bij me enzo.
Ik woon vlak bij het PSV-stadion en denk dat ik mijn rondje vandaag maar rond het PSV stadion ga lopen tijdens PSV-Ajax. Dan lijkt het of iedereen mij aanmoedigt .
pi_71917512
Ik liep ook altijd gewoon in de wijk (die ik toen heel goed heb leren kennen ) en toen ik lessen liep die lang genoeg waren rende ik gewoon naar Kardinge. Deed ik daar een rondje en dan rennend weer naar huis.
pi_71917655
De weegschaal gaf vanochtend trouwens 65,8 aan. Eindelijk weer onder de 66!
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:27:57 #168
24188 Belana
kloon van belana
pi_71917670
dat streep je slank klinkt me a=steeds beter in de oren vanwege de bewustwording van de hoeveelheden.
Even wachten tot ik weer centjes heb en dan misschien eens uitproberen voor 3 maanden

planning vandaag

O: yoghurt met muesli en lijnzaad, bambu
T: 2 eitjes
T: bambu
L: volkoren broodje met kikkererwtenpasta
T: glaasje roosvicee
D: boboti (sperziebonen, sausje, gehakt met wat rijst)
stormy waters...
sailin'
pi_71917718
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
De weegschaal gaf vanochtend trouwens 65,8 aan. Eindelijk weer onder de 66!
Pilletjes .

.
Komt het van je gesport, de laatste tijd, denk je?
pi_71917820
Jouw lijstje lijkt me een beetje karig Belana. Of is dat avondeten vrij calorierijk?

Ik merk aan mezelf altijd dat ik overdag veel meer eten nodig heb en dan 's avonds maar niet zo'n hele grote maaltijd neem

Mijn lijstje. Te veel, te weinig?

O: 2 crackers, 1 met halvajam, 1 met linera pate
L: 2 boterhammen, zelfde beleg
T: smoothie magere yoghurt, halve banaan, aardbeien
T: nog een boterham met beleg of 2 crackers met beleg
T: raket
D: pangasiusfilet, spinazie en worteltjes
T: bakje optimelkwark

Nu al zin in die smoothie aardbeien die ik gister heb gekocht zijn heerlijn
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71917879
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Pilletjes .

.
Komt het van je gesport, de laatste tijd, denk je?
. Ik zou niet weten hoe die pilletjes daar aan bijgedragen zouden moeten hebben. .

Ik denk wel dat het van het sporten komt, ja. Andere veranderingen die ik had gemaakt hadden geen enkel effect.
pi_71917915
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds jaloers op jouw lijstje met dat pak stroopwafels van gisteren
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:38:08 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_71918036
googdbye, de D is aardig calorierijk ja, het is het laatste kant en klare pakjes maaltijd die we nog hadden en mijn man vond het zonde om weg te gooien dus die gaat op vanavond.

ik vind jouw lijstje prima eruit zien trouwens.
stormy waters...
sailin'
pi_71918095
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:38 schreef Belana het volgende:
googdbye, de D is aardig calorierijk ja, het is het laatste kant en klare pakjes maaltijd die we nog hadden en mijn man vond het zonde om weg te gooien dus die gaat op vanavond.

ik vind jouw lijstje prima eruit zien trouwens.
Is opzich ook zonde Volgensmij heb ik dat ook wel eens gehad, was wel lekker met die appel.

Dankje! Ik probeer het nog een beetje uit te vogelen. Ik moet even streng zijn voor mezelf na een maand vakantie, maar ik moet ook weer oppassen dat ik niet té streng wordt En dit is gelukkig ook een lijstje waar ik erg blij van wordt, ook belangrijk
pi_71918342
Lijstje:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen, gekookt eitje
T: verse ananas
T: bakje magere kwark
D: kipfilet gevuld met ananas van de grill, rode kool, paar aardappelkroketjes

Na wat gereken met dieetinzicht, verpakkingen en de voedingswaardetabel van Ainsley Harriott brengt dat mijn dag op 1720 kcal.
pi_71918440
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijstje:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen, gekookt eitje
T: verse ananas
T: bakje magere kwark
D: kipfilet gevuld met ananas van de grill, rode kool, paar aardappelkroketjes

Na wat gereken met dieetinzicht, verpakkingen en de voedingswaardetabel van Ainsley Harriott brengt dat mijn dag op 1720 kcal.
Het lijkt mij minder qua calorieen of denk ik altijd dat ik netjes eet en valt dat tegen?
pi_71918699
Mijn D. van gisteren was kabeljauw met kreeftensaus, salade en weer friet met mayo. Toe: koffie met een koekje. 1 glas witte wijn.

Vandaag:

O: café au lait met 2 croissantjes, boter en jam. Opgepeuzeld buiten in het zonnetje terwijl ik mijn boek uitlas.
L: meloen met serranoham
S: 1 uur salsa-aerobics, 1 uur bodyshape
T: wodka
D: Kiprollade met spinazie a la creme. (of ik moet nog zin hebben om boodschappen te doen, dan ga ik verse groenten halen)
pi_71918919
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:50 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Het lijkt mij minder qua calorieen of denk ik altijd dat ik netjes eet en valt dat tegen?
http://i20.photobucket.com/albums/b235/Devilsanddust/16082009.jpg

Dat, plus de kipfilets die volgens het kookboek 199 kcal per stuk zijn (ideaal, die tabelletjes bij Ainsley!) is 1720 totaal. Vooral die aardappelkroketjes tikken flink aan. . Low-carb is ook anders, zeg maar. .
pi_71919009
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:05 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

http://i20.photobucket.com/albums/b235/Devilsanddust/16082009.jpg

Dat, plus de kipfilets die volgens het kookboek 199 kcal per stuk zijn (ideaal, die tabelletjes bij Ainsley!) is 1720 totaal. Vooral die aardappelkroketjes tikken flink aan. . Low-carb is ook anders, zeg maar. .
Die ananas tikt aan zeg! Maargoed, je avondeten ziet er lekker uit
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:12:32 #180
331 Merel
Be here now.
pi_71919225
Goeiemorgen! Ik werd om 13:00 wakker. Vandaag sla ik m'n ontbijt dus maar over en ga ik meteen aan de lunch.

Zojuist 66 op de weegschaal terwijl mijn "standaardgewicht" (waar ik na wat schommelingen altijd op terug kom) 65 is, dus we gaan weer de goede kant op. En nu wil ik eens doorzetten en naar de 62 gaan. Anderhalf jaar geleden woog ik 72, en dat is het zwaarst dat ik ooit gewogen heb, dus precies 10 kilo eraf lijkt me mooi. En dan m'n lijf aan dat nieuwe gewicht laten wennen zodat dat het nieuwe standaardgewicht wordt
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71919410
Volgens mij is 65 kg ook zo'n standaard gewicht bij mij. Ik ben er wel eens onder geschoten, maar kom er steeds weer op terug. Er voorbij komen (zowel omhoog als omlaag) is wat lastig. Maar ik wil er toch nog net iets onder, want het is maar net een gezond BMI voor mij.

Mijn lijstje voor vandaag:
O: magere kwark met vanille yoghurt
L: 3 bruine boterhammen, eitje, misschien tomaat of houmous
D: zilvervliesrijst, sperziebonen, ajam smoor
S: Evy les 4
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:18:12 #182
331 Merel
Be here now.
pi_71919452
Hoe lang ben je dan Quinazoline?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71919576
1.62m
Als ik 1.61m zou zijn, zou mijn BMI nog te hoog zijn
pi_71920147
Halllo

Lijsje/planning vandaag:

O: yoghurt met muesli (de muesli eens gewogen en ongeveer 25 g genomen is toch meer dan mn normale 2/3 eetlepels, of zou dat veel te veel zijn, moeilijk inschatten wat "normaal"is.)
L: 2 boterhammen filet, beker optimel
T: banaan en/of kiwi
D: rijst met kip, veel groente en een mangosausje uit een flesje
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:51:06 #185
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71920774
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 11:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Je kan ook een kopje met precies de gewenste maat zoeken. Ik vind dat toch makkelijker dan dat gedoe met een weegschaal (ook omdat ik het water met dezelfde kopjesmaat wil uitmeten).
Mijn kopje bevat 90gr rijst; da's mooi, want dan blijft er wat over voor morgen / de kippen (bij 2 kopjes rijst voor 2 personen).
Da's wel slim ja. En ook vriendjesproof. Mijn vent gaat echt geen rijst af staan wegen met de keukenweegschaal. Terwijl hij het vaakst kookt van ons twee.
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:57:35 #186
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71921000
Lijstje ziet er goed uit Goodbye! Lijstje van Belana en DaD lijkt mij ook wat te weinig, maar ik weet natuurlijk niet hoe groot de kipfilet zjn en hoevéél bobotie er gegeten wordt.

Mijn daglijst/planning
o. 2 geroosterd brood met zalm
t. bananenmuffin
l. 3 opscheplepels gestoomde wortel + opscheplepel vis met een kruimellaagje
t. een ijscoupe (groot, met alcohol en krokant)
d. sla
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71921650
Ik geloofde het niet toen ik vanochtend op de weegschaal stond, ik was 3,2 kilo afgevallen in 1 week tijd.
Gewoon een kwestie van houden aan 3 vaste maaltijden per dag en 100 situps doen voor het slapen gaan, niet eten uit verveling of wat dan ook..
Ik heb veel mislukte afvalpogingen achter de rug maar deze lijkt makkelijk te gaan ;d
Ik ben benieuwd hoe het gaat als de zomerstop van karate eindigt..
Dus zeg maar lekker niks, ik luister toch niet!
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:19:15 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71921873
3,2 kilo in één week tijd is wel erg snel. Waarschijnlijk is het grotendeels water en zo niet, dan moet je toch echt wat meer gaan eten. Dit gaat veel te hard.
pi_71921878
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:12 schreef Quinazoline het volgende:
Razztwizzle, (en anderen ook trouwens) hoe doen jullie dat met die kleine stukjes hardlopen? Ik loop hier nu gewoon in de wijk een rondje, maar zou eigenlijk veel liever in het bos of een park lopen. Maar dan moet ik weer eerst de fiets pakken, en dan heb ik weer meer sleutels bij me enzo.
Ik woon vlak bij het PSV-stadion en denk dat ik mijn rondje vandaag maar rond het PSV stadion ga lopen tijdens PSV-Ajax. Dan lijkt het of iedereen mij aanmoedigt .
Ik woon vlak naast een natuurgebied met weide en bos, dus daar loop ik eerst heen (5 minuten, ook mooi om warm te worden), dan zet ik Evy aan en als ik bijna weer terug bij de wijk ben dan is Evy ook net afgelopen. Als 't straks wat langere afstanden worden dan heb ik nog een extra pad wat ik kan nemen. Het rent er heel fijn, 't is groen, het waait er hard ( polder ) en je ziet er vossen, herten enzo. En natuurlijk het belangrijkste: de enige mensen die je tegenkomt zijn joggers die ook met een rode kop lopen te puffen .

Oh, en gave fiets trouwens! Daar zjoef je vast hard op, lijkt me ook leuk om te doen. Is zoiets duur?

@ D&D - Welk kookboek van Ainsley gebruik jij? Het klinkt allemaal zo lekker!

@ Tink - Ooooh ijs ik ga als ik onder de 75 kilo ben me echt vergrijpen aan een enorme ijscoupe heb ik me voorgenomen.

@Isdezenaam.. - Krijg je geen honger tussen je maaltijden door? Ik trek het stuk van lunch tot avondeten echt niet zonder iets te eten, dan ga ik van m'n stokje.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2009 14:24:45 ]
pi_71922090
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 08:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je zegt dus dat teveel suikers, helemaal in combinatie met teveel vetten ongezond zijn. Dat zal niemand betwisten, maar dat zegt natuurlijk niets over normaal suikergebruik en over aspartaam.
Aspartaam kan iig. de suikers vervangen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:26:54 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71922194
Moet je doen Razzt! Afvallen en ijs eten gaat best samen, als je maar regelmatig sport

Kijk eens:
quote:
Op dinsdag 29 juli 2008 14:02 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi! Ik lurk ook al een tijdje mee want er moeten hoognodig een paar kilootjes af. Ik weeg nu 67 kg, doel is 64 kg (bij 1.65).
Dat was meer dan een jaar geleden. En nu ben ik al sinds december op gewicht. Zelfs nog wat kilotjes strakker dan ik eigenlijk had gehoopt. *trots is*
pi_71922222
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik woon vlak naast een natuurgebied met weide en bos, dus daar loop ik eerst heen (5 minuten, ook mooi om warm te worden), dan zet ik Evy aan en als ik bijna weer terug bij de wijk ben dan is Evy ook net afgelopen. Als 't straks wat langere afstanden worden dan heb ik nog een extra pad wat ik kan nemen. Het rent er heel fijn, 't is groen, het waait er hard ( polder ) en je ziet er vossen, herten enzo. En natuurlijk het belangrijkste: de enige mensen die je tegenkomt zijn joggers die ook met een rode kop lopen te puffen .

Oh, en gave fiets trouwens! Daar zjoef je vast hard op, lijkt me ook leuk om te doen. Is zoiets duur?

@ D&D - Welk kookboek van Ainsley gebruik jij? Het klinkt allemaal zo lekker!

@ Tink - Ooooh ijs ik ga als ik onder de 75 kilo ben me echt vergrijpen aan een enorme ijscoupe heb ik me voorgenomen.

@Isdezenaam.. - Krijg je geen honger tussen je maaltijden door? Ik trek het stuk van lunch tot avondeten echt niet zonder iets te eten, dan ga ik van m'n stokje.
Mwoah, ik zorg altijd dat ik bezig ben rond die tijd, ik heb de afgelopen tijd dagelijks gewerkt, dan eet ik sochtends, rond half 1 en om half 7, omdat je de rest van de middag nieteens tijd hebt om te eten.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:29:39 #193
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71922296
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef Diabox het volgende:

[..]

Aspartaam kan iig. de suikers vervangen.
Of je laat allebei weg. Het is nergens voor nodig om alles maar zoet te maken.

Overigens heb ik eens gelezen dat van aspartaam je metabolisme in de war raakt en je er zelfs dikker van wordt dan van gematigd (!) suikergebruik,maar ik kan de bron even niet meer vinden. Wat mij betreft doet iedereen gewoon waar hij/zij zin in heeft, maar ik denk niet dat het zin heeft om hier lang over door te zeuren. Aspartaam heeft voor en tegenstanders en beiden zijn overtuigd van hun eigen gelijk. Ik doe iig niet meer mee met deze patat-friet-discussie
pi_71922302
Go Tink! Echt fijn, als je je oude posts ziet en dan merkt dat je echt resultaat hebt behaald.

Ik kijk altijd zo verlekkerd naar wat jullie wegen, maar jullie zijn ook allemaal zo klein ik ben 1,81 en steeds als ik getallen in de 60 tegenkom denk ik "dat wil ik ooook ", maar dat is helemaal niet haalbaar. Ik ben denk ik al blij als ik eindelijk weer eens onder de 75 duik, en de hele boel wat strakker wordt dan nu. 70 is natuurlijk helemaal geweldig, maar ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gewogen (hell, toen ik 15 was woog ik 85 kilo ).
pi_71922333
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Tinkepink het volgende:
3,2 kilo in één week tijd is wel erg snel. Waarschijnlijk is het grotendeels water en zo niet, dan moet je toch echt wat meer gaan eten. Dit gaat veel te hard.
Hihi, i had my period this week, dus ja, er zou wel wat vocht bijzitten, maar mijn eerdere dagindeling bestond ook niet meer dan uit eten, ik dacht de hele dag aan eten, ik had echt een haat/liefde relatie met eten. Ik heb altijd wel een gezond bmi gehad [atm 22.6], maar ik wil toch die paar extra kilootjes kwijt.
pi_71922381
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:27 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Mwoah, ik zorg altijd dat ik bezig ben rond die tijd, ik heb de afgelopen tijd dagelijks gewerkt, dan eet ik sochtends, rond half 1 en om half 7, omdat je de rest van de middag nieteens tijd hebt om te eten.
Ik vind 't knap hoor. Toen ik een wat rustiger beroep had kon ik dat, en nu ik vakantie heb zou ik 't ook nog wel vol kunnen houden, maar straks op school is mijn middagpauze al van 11:50 - 12:20, en dan moet ik zo rond 3 uur nog wel wat eten, anders ga ik bij 't laatste lesuur (15:35 - 16:20) echt onderuit zullen de leerlingen leuk vinden.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:36:07 #197
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71922559
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:26 schreef Tinkepink het volgende:
Moet je doen Razzt! Afvallen en ijs eten gaat best samen, als je maar regelmatig sport

Kijk eens:
[..]

Dat was meer dan een jaar geleden. En nu ben ik al sinds december op gewicht. Zelfs nog wat kilotjes strakker dan ik eigenlijk had gehoopt. *trots is*
Ik zie dat ik in die periode iig 3 weken niet gepost heb, terwijl ik maar 1 week op vakantie was? .

Nu ben ik aan het uitzoeken wanneer ik toen voor het laatst postte en waarom ik zo lang stil was .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:36:59 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71922595
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zie dat ik in die periode iig 3 weken niet gepost heb, terwijl ik maar 1 week op vakantie was? .

Nu ben ik aan het uitzoeken wanneer ik toen voor het laatst postte en waarom ik zo lang stil was .
Ziekenhuis?
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:38:56 #199
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71922671
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:30 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:

[..]

Hihi, i had my period this week, dus ja, er zou wel wat vocht bijzitten, maar mijn eerdere dagindeling bestond ook niet meer dan uit eten, ik dacht de hele dag aan eten, ik had echt een haat/liefde relatie met eten. Ik heb altijd wel een gezond bmi gehad [atm 22.6], maar ik wil toch die paar extra kilootjes kwijt.
Des te meer reden om rustig aan te doen en te wennen aan een gezond en normaal eetpatroon. Níet eten en of stevig lijnen is net zo obsessief met eten bezig zijn als niets-anders-dan-eten. Maar ik zal me er niet mee bemoeien. Waarschijnlijk heb je helemaal geen behoefte aan mijn commentaar en ben je gewoon blij dat je een paar kilo kwijt bent.
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:41:18 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71922767
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:36 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ziekenhuis?
.

Kennelijk had ik het van de één op de andere dag gehad met Fokken / Slank . Unimaginable .
Ik ben Vrouwen die mannen haten aan het lezen (Mark heeft hem gekocht), maar er zitten steeds wespen te klieren en daar ben ik sinds ik gestoken ben echt wel panisch voor .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')