Ik zag vandaag ook iemand op de crosstrainer met een tijdschrift in d'r hand. Dat vond ik echt raar!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef computergirl het volgende:
even een reactie nav een opmerking uit het vorige topic:
Ik heb een poosje aquarobics gedaan i(n het mirandabad) omdat ik een hardloopblessure had en daar kan je wel degelijk heel moe van worden! Het ligt natuurlijk wel aan jezelf hoe fanatiek je meedoet. Er waren altijd een stel grietjes die de hele tijd aan het kletsen waren, maar dat soort types heb je op de sport school ook (of lezen terwijl ze op de crosstrainer staan).
Er waren veel dames op leeftijd maar de helft was 30 of jonger.
Aspartaam is een van de meest onderzochte voedingsstoffen ooit, en zelfs na al die onderzoeken laat de EU het toe (ja zelfs de EU...).quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:51 schreef Californium het volgende:
is aspartaam niet dat spul dat ze ook in light frisdrank stoppen....? (jeweetwel, dat spul dat kankerverwekkend is?)
bij ons op de sportschool hebben crosstrainers zo'n paneel in het midden waar je je tempo kan instellen/hartslag kan zien etc. Is een beetje schuin als een leesplankje en daarop leggen ze dan het tijdschriftquote:Op zondag 16 augustus 2009 00:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar dan doe je toch het hele idee van een crosstrainer teniet, als je gaat staan lezen? Je armen moeten toch ook meedoen?.
Je zegt dus dat teveel suikers, helemaal in combinatie met teveel vetten ongezond zijn. Dat zal niemand betwisten, maar dat zegt natuurlijk niets over normaal suikergebruik en over aspartaam.quote:Op zondag 16 augustus 2009 04:26 schreef Diabox het volgende:
[..]
Aspartaam is een van de meest onderzochte voedingsstoffen ooit, en zelfs na al die onderzoeken laat de EU het toe (ja zelfs de EU...).
Suikers zijn veel ongezonder, dat is een feit.
Dus kijk eens niet naar al die anti-aspartaam website's en kijk eens naar de feiten;
1. Meeste gevallen van kanker zijn door een overdreven gebruik van suikers, vette voeding of roken.
2. Diabetes is een ziekte puur ontstaan door gebruik van suikers en vetten in hoge concentratie over lange termijn met als gevolg overgewicht
3. Hartaanvallen staat in het lijstje van top-doodsoorzaken en worden vooral veroorzaakt door overdreven gebruik van alcohol (in feite suiker), gewone suikers en verzadigde vetten.
Zelfs de mening van de EU is dat aspartaam niet ongezond is en dat gaan ze echt niet publiceren als ze niet voldoende bewijs hebben.
Dus meiden, gewoon lekker die zoetstoffen met 0 calorieën eten en laat die suikers staan
Oke, goed te wetenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef computergirl het volgende:
even een reactie nav een opmerking uit het vorige topic:
Ik heb een poosje aquarobics gedaan i(n het mirandabad) omdat ik een hardloopblessure had en daar kan je wel degelijk heel moe van worden! Het ligt natuurlijk wel aan jezelf hoe fanatiek je meedoet. Er waren altijd een stel grietjes die de hele tijd aan het kletsen waren, maar dat soort types heb je op de sport school ook (of lezen terwijl ze op de crosstrainer staan).
Er waren veel dames op leeftijd maar de helft was 30 of jonger.
Wat is 'in de cut'?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:40 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik spring touwtje sinds een paar maanden 3 keer 20 minuten en ik ben echt verbaasd over het resultaat. Gemiddeld ben ik 0,6 kilo per week afgevallen, terwijl ik bijna geen spiermassa heb verloren. Hiervoor ging ik altijd fietsen of joggen in de cut, maar touwtjespringen beats them all imo. Wie had dat verwacht? Is er iemand hier die ook HIIT doet met een speedrope?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |