abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:55:34 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_71904771
juliana, ik ben ook 38 bijna heur
ook door het stoppen met roken wat kilo's erbij.

SHE dieet, heb ik meer mensen over gehoord met positieve resultaten.
Ik hou alleen niet van aspartaam, daarin ben ik het niet met haar eens.
stormy waters...
sailin'
pi_71904818
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:55 schreef Belana het volgende:
juliana, ik ben ook 38 bijna heur
ook door het stoppen met roken wat kilo's erbij.

SHE dieet, heb ik meer mensen over gehoord met positieve resultaten.
Ik hou alleen niet van aspartaam, daarin ben ik het niet met haar eens.
Aspartaam vind ik (meestal) lekkerder smaken dan de producten met suiker. (Alleen met red bull en cola niet )
pi_71904827
Ik ook niet, eet de kwark gewoon zuur..
pi_71904833
Wij jonkies moeten ons bijna gaan hoeden voor al die dertigers. Straks ook nog met fabulous lijf, hmmpf
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71904870
Lijstje vandaag:
O: bak bramen en frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, cracker gekookt ei
T: 1/3 meloen met rauwe ham
L: salade met avocado
T: stukje kaas
T: cracker filet americain, 4 autodrop
D: pompoensoep, moot tonijn
T: cappuccino met stuk pure chocola
T: kwark of kaas of cracker filet americain of alledrie

Ben ontzettend ongesteld, dus ik heb de hele dag HONGER. Totnutoe gaat lowcarb (met wat uitspattinkjes hier en daar ) wel goed, alleen vandaag snak ik naar alles wat ik maar kan bedenken. Van de week woog ik nog maar 60 kg, mijn originele streefgewicht De handgreepjes zitten er echter nog gezellig op
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:03:09 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_71904888
ik vind aspartaam ongezond, dan gebruik ik liever kleine hoeveelheden suiker.
stormy waters...
sailin'
pi_71904893
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:03 schreef Belana het volgende:
ik vind aspartaam ongezond, dan gebruik ik liever kleine hoeveelheden suiker.
Hoezo ongezond? Ik vind eerder suiker ongezond dan aspartaam.
pi_71904903
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Wij jonkies moeten ons bijna gaan hoeden voor al die dertigers. Straks ook nog met fabulous lijf, hmmpf
Hee Goodbye! Hoe ging het op vakantie zonder luchtbed ?
pi_71904930
Ik gebruik wel zoetstof, maar met mate. Zelfde met suiker eigenlijk.

Gewoon alles met mate, dan komt het wel goed

Behalve sporten dan.

It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71904959
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:04 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hee Goodbye! Hoe ging het op vakantie zonder luchtbed ?
Verrrrrrry well, thank you Eerste paar dagen zaten we in hotels en toen zijn we een keer zo'n huge ass supermarkt ingedoken om er één te kopen.

Ik ben alleen toch meer fan van een echt bed, heb ik wel gemerkt
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:21:39 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_71905197
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:03 schreef Diabox het volgende:

[..]

Hoezo ongezond? Ik vind eerder suiker ongezond dan aspartaam.
het is kunstmatig, daar hou ik niet zo van das voor mij alles eigenlijk, geen wetenschappelijke onderbouwingen
ik probeer eigenlijk momenteel zoveel mogelijk van de suiker af te blijven, ben geminderd in de bambu, doe het niet meer door de yoghurt, dat soort dingen.
stormy waters...
sailin'
pi_71905231
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:21 schreef Belana het volgende:

[..]

het is kunstmatig, daar hou ik niet zo van das voor mij alles eigenlijk, geen wetenschappelijke onderbouwingen
ik probeer eigenlijk momenteel zoveel mogelijk van de suiker af te blijven, ben geminderd in de bambu, doe het niet meer door de yoghurt, dat soort dingen.
Eh oke . Hou ik het wel bij m'n aspartaam, of iets kunstmatig is of niet geef ik 0% om.
pi_71905671
is aspartaam niet dat spul dat ze ook in light frisdrank stoppen....? (jeweetwel, dat spul dat kankerverwekkend is?)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:56:17 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71905761
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:51 schreef Californium het volgende:
is aspartaam niet dat spul dat ze ook in light frisdrank stoppen....? (jeweetwel, dat spul dat kankerverwekkend is?)
Ja en je moet toch ergens dood aan gaan
Liever slank in de kist
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71905781
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja en je moet toch ergens dood aan gaan
Liever slank in de kist
Ik weet het ....ja kan overal aan dood gaan.... maar toch....heb ik liever een beetje suiker dan dan chemische spul
pi_71905897
Hoi nieuwelingen! Welkom. Ik zal zo nog een keertje teruglezen, als ik tijd heb.

Mijn daglijst:
  • grote bak koude rijst met tomijn-in-olie (uit blik), asjovisolijven, courgette & ui
  • 16 km hardlopen
  • handje studentenhaver
  • pak stroopwafels
  • Avondeten wordt een bakje moussaka, opgetrokken uit allemaal zelfgekweekte ingredienten (muv een kwak hüttenkäse). Toe wordt een restje bramenjam met een stuk of tien pruimen en misschien een scheutje yoghurt.
  • En ik heb nog een kleintje bier in het vooruitzicht
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_71905961
    Hoi nieuwelingen trouwens

en een heel pak stroopwafels..... lekker Hoewel een heel pak misschien gaat vervelen...
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:09:14 #118
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71906024
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:57 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik weet het ....ja kan overal aan dood gaan.... maar toch....heb ik liever een beetje suiker dan dan chemische spul
    dat dus

ik vind die calorietellers toch wel vreemd hoor, die van voedingscentrum zegt heel wat anders als die van dieetinzicht. heel lastig vind ik dat. nou ja, ik volg maar een beetje mijn gevoel denk ik en de tips hier.
    ik moet rond de 1400 kcal zitten om af te vallen, das verdomd weinig
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71906062
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 15:58 schreef BigPointyTeeth het volgende:
    Het was een Chimay Tripel, bier dus. Bijzonder lekker bier ook.
    Yoghurt vind ik zo moeilijk 's ochtends. Behalve volvette Griekse natuurlijk, maar dat kan er waarschijnlijk niet bij. Groenten moet ik inderdaad meer doen. Vooral bij de broodmaaltijd.
    Je kan eens proberen of het koolhydraat-arm eten iets voor je is. Voordeel is dat je dan volvette griekse yoghurt als ontbijt mag .

Misschien wel juist erg goed als je erg van de koolhydraten houdt . Of mag zoiets niet i.v.m. medisch gedoe?

quote:
    Welke site is handig om calorieën te tellen? Ik heb de caloriechecker (van het voedingscentrum dacht ik?) vroeger nog gebruikt, maar ik vertrouw die niet zo. Kom altijd systematisch te weining calorieën uit, terwijl ik best veel eet.
    PF liet in het vorige topic een heel mooi plaatje zien van http://www.dieetinzicht.nl/index.php?page=index

Je moet je daar wel registreren zei ze.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_71906076
    Ik heb een racefiets gekocht Eerste salaris is dus heeeelemaal uitgegeven aan rrn jurkje, vakantie en een racefiets. Goed besteed zou ik zeggen . Vandaag ook al een tochtje gemaakt. Kostte soms wat moeite om voorruit te komen, maar das ook logisch natuurlijk .

Mijn lijstje voor vandaag:
    O: Magere kwark met vanille yoghurt
    L: 3 bruine boterhammen met rosbief
    S: 39 km fietsen, 25 km/h gemiddeld, goed beginpunt
    T: 1 appel (op de fiets, had denk ik wat te weinig gegeten want daarna ging het aanzienlijk beter)
    D: couscoussalade met groente balltjes
    T: 1 glas citroen-druiven aanmaaklimonade
    Everything which is not impossible, will eventually happen
    pi_71906167
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:01 schreef hetismijrobbert het volgende:
    Ik meld me aan! Als het mag....

Vrouw, student, 172 lang en 72 kilo Deze zomer gelukkig niet al te veel stranddagen gehad want ik was er nog niet echt klaar voor vorige week goede poging gedaan met me eetpatroon aanpassen (ben nogal een zoetekauw ) maar deze week is mijn goede voornemen alweer gesneuveld! Nieuw voornemen: begin vh schooljaar aanmelden bij de nieuwe sportschool op de hoek en dit keer ook blijven gaan. Let op: dit is voornemen # 4748382
    Hoi, welkom hetismijrobbert .

Is het voornemen gesneuveld of is de uitvoer mislukt?
    Waarom kan je niet van suiker afblijven, wat voor zoet eet je en wanneer en wat gebeurt er als je het niet doet?

Waarom ga je niet naar de sportschool? Mij krijg je er met geen tien paarden naar binnen, ik zou het me daarom niet meer voornemen. Onhaalbare voornemens zijn hinderpalen.
    pi_71906250
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:35 schreef juliana het volgende:
    Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) en een jaar geleden gestopt met roken... 7 kilo erbij, van 58 naar 65. Er is al 4 kilo af, dankzij het dieet van She. Waar is zij eigenlijk gebleven? Heb intussen een soort obsessie voor dit forum en teruggelezen tot 799, verder kwam ik niet. Ik heb wel het idee dat ik een aantal van jullie al ken..
    Hoi juliana, welkom .
    Leeftijd geen bezwaar hoor (integendeel ). Hoe lang ben je eigenlijk?
    SHE kreeg wat mot met fok en is de deur gewezen.

Ik hoor vriendlief aankomen!
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:40:09 #123
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_71906615
    Mooie jurk met een mooie kwak erin

Welkom, newbies! Viel Spass in ons immer (okay, bijna altijd) gezellige topique

Weet iemand trouwens of, en zo ja waar, je topics kan vinden over prijsvragen enzo? Ik had meegedaan aan die Ed Kowalczyk prijsvraag (whoop, Live!) maar kan er niks van terugvinden
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_71906664
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Verrrrrrry well, thank you Eerste paar dagen zaten we in hotels en toen zijn we een keer zo'n huge ass supermarkt ingedoken om er één te kopen.

Ik ben alleen toch meer fan van een echt bed, heb ik wel gemerkt
    Naar welk(e) gebied(en) was je nou ook alweer geweest?

Zo ik heb knallende koppijn, te weinig gedronken, vast ook te weinig gegeten en echt even nergens zin in. Ga wel in bed liggen ofzo .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_71906763
    Een middag op het dakterras zitten en een boek lezen heeft wonderen gedaan. .

Welkom, nieuwelingen, en veel succes allemaal!

Kwak, wat ben je mooi!

Lijstje:

O: Brinta
    S: uur sportschool, zo goed en zo kwaad als het ging
    L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
    T: appel
    T: stukje monchoutaart (nu is 'ie geukkig op)
    T: bakje kwark
    D: penne met spinazie en tomaat, uit de oven (oftewel: met bechamelsaus en een laagje geraspte kaas)
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')