abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:55:34 #101
24188 Belana
kloon van belana
pi_71904771
juliana, ik ben ook 38 bijna heur
ook door het stoppen met roken wat kilo's erbij.

SHE dieet, heb ik meer mensen over gehoord met positieve resultaten.
Ik hou alleen niet van aspartaam, daarin ben ik het niet met haar eens.
stormy waters...
sailin'
pi_71904818
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:55 schreef Belana het volgende:
juliana, ik ben ook 38 bijna heur
ook door het stoppen met roken wat kilo's erbij.

SHE dieet, heb ik meer mensen over gehoord met positieve resultaten.
Ik hou alleen niet van aspartaam, daarin ben ik het niet met haar eens.
Aspartaam vind ik (meestal) lekkerder smaken dan de producten met suiker. (Alleen met red bull en cola niet )
pi_71904827
Ik ook niet, eet de kwark gewoon zuur..
pi_71904833
Wij jonkies moeten ons bijna gaan hoeden voor al die dertigers. Straks ook nog met fabulous lijf, hmmpf
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71904870
Lijstje vandaag:
O: bak bramen en frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, cracker gekookt ei
T: 1/3 meloen met rauwe ham
L: salade met avocado
T: stukje kaas
T: cracker filet americain, 4 autodrop
D: pompoensoep, moot tonijn
T: cappuccino met stuk pure chocola
T: kwark of kaas of cracker filet americain of alledrie

Ben ontzettend ongesteld, dus ik heb de hele dag HONGER. Totnutoe gaat lowcarb (met wat uitspattinkjes hier en daar ) wel goed, alleen vandaag snak ik naar alles wat ik maar kan bedenken. Van de week woog ik nog maar 60 kg, mijn originele streefgewicht De handgreepjes zitten er echter nog gezellig op
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:03:09 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_71904888
ik vind aspartaam ongezond, dan gebruik ik liever kleine hoeveelheden suiker.
stormy waters...
sailin'
pi_71904893
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:03 schreef Belana het volgende:
ik vind aspartaam ongezond, dan gebruik ik liever kleine hoeveelheden suiker.
Hoezo ongezond? Ik vind eerder suiker ongezond dan aspartaam.
pi_71904903
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Wij jonkies moeten ons bijna gaan hoeden voor al die dertigers. Straks ook nog met fabulous lijf, hmmpf
Hee Goodbye! Hoe ging het op vakantie zonder luchtbed ?
pi_71904930
Ik gebruik wel zoetstof, maar met mate. Zelfde met suiker eigenlijk.

Gewoon alles met mate, dan komt het wel goed

Behalve sporten dan.

It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_71904959
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:04 schreef Laureline het volgende:

[..]

Hee Goodbye! Hoe ging het op vakantie zonder luchtbed ?
Verrrrrrry well, thank you Eerste paar dagen zaten we in hotels en toen zijn we een keer zo'n huge ass supermarkt ingedoken om er één te kopen.

Ik ben alleen toch meer fan van een echt bed, heb ik wel gemerkt
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:21:39 #111
24188 Belana
kloon van belana
pi_71905197
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:03 schreef Diabox het volgende:

[..]

Hoezo ongezond? Ik vind eerder suiker ongezond dan aspartaam.
het is kunstmatig, daar hou ik niet zo van das voor mij alles eigenlijk, geen wetenschappelijke onderbouwingen
ik probeer eigenlijk momenteel zoveel mogelijk van de suiker af te blijven, ben geminderd in de bambu, doe het niet meer door de yoghurt, dat soort dingen.
stormy waters...
sailin'
pi_71905231
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:21 schreef Belana het volgende:

[..]

het is kunstmatig, daar hou ik niet zo van das voor mij alles eigenlijk, geen wetenschappelijke onderbouwingen
ik probeer eigenlijk momenteel zoveel mogelijk van de suiker af te blijven, ben geminderd in de bambu, doe het niet meer door de yoghurt, dat soort dingen.
Eh oke . Hou ik het wel bij m'n aspartaam, of iets kunstmatig is of niet geef ik 0% om.
pi_71905671
is aspartaam niet dat spul dat ze ook in light frisdrank stoppen....? (jeweetwel, dat spul dat kankerverwekkend is?)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:56:17 #114
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71905761
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:51 schreef Californium het volgende:
is aspartaam niet dat spul dat ze ook in light frisdrank stoppen....? (jeweetwel, dat spul dat kankerverwekkend is?)
Ja en je moet toch ergens dood aan gaan
Liever slank in de kist
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71905781
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:56 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja en je moet toch ergens dood aan gaan
Liever slank in de kist
Ik weet het ....ja kan overal aan dood gaan.... maar toch....heb ik liever een beetje suiker dan dan chemische spul
pi_71905897
Hoi nieuwelingen! Welkom. Ik zal zo nog een keertje teruglezen, als ik tijd heb.

Mijn daglijst:
  • grote bak koude rijst met tomijn-in-olie (uit blik), asjovisolijven, courgette & ui
  • 16 km hardlopen
  • handje studentenhaver
  • pak stroopwafels
  • Avondeten wordt een bakje moussaka, opgetrokken uit allemaal zelfgekweekte ingredienten (muv een kwak hüttenkäse). Toe wordt een restje bramenjam met een stuk of tien pruimen en misschien een scheutje yoghurt.
  • En ik heb nog een kleintje bier in het vooruitzicht
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_71905961
    Hoi nieuwelingen trouwens

en een heel pak stroopwafels..... lekker Hoewel een heel pak misschien gaat vervelen...
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:09:14 #118
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71906024
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:57 schreef Californium het volgende:

[..]

Ik weet het ....ja kan overal aan dood gaan.... maar toch....heb ik liever een beetje suiker dan dan chemische spul
    dat dus

ik vind die calorietellers toch wel vreemd hoor, die van voedingscentrum zegt heel wat anders als die van dieetinzicht. heel lastig vind ik dat. nou ja, ik volg maar een beetje mijn gevoel denk ik en de tips hier.
    ik moet rond de 1400 kcal zitten om af te vallen, das verdomd weinig
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71906062
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 15:58 schreef BigPointyTeeth het volgende:
    Het was een Chimay Tripel, bier dus. Bijzonder lekker bier ook.
    Yoghurt vind ik zo moeilijk 's ochtends. Behalve volvette Griekse natuurlijk, maar dat kan er waarschijnlijk niet bij. Groenten moet ik inderdaad meer doen. Vooral bij de broodmaaltijd.
    Je kan eens proberen of het koolhydraat-arm eten iets voor je is. Voordeel is dat je dan volvette griekse yoghurt als ontbijt mag .

Misschien wel juist erg goed als je erg van de koolhydraten houdt . Of mag zoiets niet i.v.m. medisch gedoe?

quote:
    Welke site is handig om calorieën te tellen? Ik heb de caloriechecker (van het voedingscentrum dacht ik?) vroeger nog gebruikt, maar ik vertrouw die niet zo. Kom altijd systematisch te weining calorieën uit, terwijl ik best veel eet.
    PF liet in het vorige topic een heel mooi plaatje zien van http://www.dieetinzicht.nl/index.php?page=index

Je moet je daar wel registreren zei ze.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_71906076
    Ik heb een racefiets gekocht Eerste salaris is dus heeeelemaal uitgegeven aan rrn jurkje, vakantie en een racefiets. Goed besteed zou ik zeggen . Vandaag ook al een tochtje gemaakt. Kostte soms wat moeite om voorruit te komen, maar das ook logisch natuurlijk .

Mijn lijstje voor vandaag:
    O: Magere kwark met vanille yoghurt
    L: 3 bruine boterhammen met rosbief
    S: 39 km fietsen, 25 km/h gemiddeld, goed beginpunt
    T: 1 appel (op de fiets, had denk ik wat te weinig gegeten want daarna ging het aanzienlijk beter)
    D: couscoussalade met groente balltjes
    T: 1 glas citroen-druiven aanmaaklimonade
    Everything which is not impossible, will eventually happen
    pi_71906167
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:01 schreef hetismijrobbert het volgende:
    Ik meld me aan! Als het mag....

Vrouw, student, 172 lang en 72 kilo Deze zomer gelukkig niet al te veel stranddagen gehad want ik was er nog niet echt klaar voor vorige week goede poging gedaan met me eetpatroon aanpassen (ben nogal een zoetekauw ) maar deze week is mijn goede voornemen alweer gesneuveld! Nieuw voornemen: begin vh schooljaar aanmelden bij de nieuwe sportschool op de hoek en dit keer ook blijven gaan. Let op: dit is voornemen # 4748382
    Hoi, welkom hetismijrobbert .

Is het voornemen gesneuveld of is de uitvoer mislukt?
    Waarom kan je niet van suiker afblijven, wat voor zoet eet je en wanneer en wat gebeurt er als je het niet doet?

Waarom ga je niet naar de sportschool? Mij krijg je er met geen tien paarden naar binnen, ik zou het me daarom niet meer voornemen. Onhaalbare voornemens zijn hinderpalen.
    pi_71906250
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 17:35 schreef juliana het volgende:
    Meld ik me ook eindelijk maar aan, ben een vrouw van 40 haha (pas hier niet echt dus) en een jaar geleden gestopt met roken... 7 kilo erbij, van 58 naar 65. Er is al 4 kilo af, dankzij het dieet van She. Waar is zij eigenlijk gebleven? Heb intussen een soort obsessie voor dit forum en teruggelezen tot 799, verder kwam ik niet. Ik heb wel het idee dat ik een aantal van jullie al ken..
    Hoi juliana, welkom .
    Leeftijd geen bezwaar hoor (integendeel ). Hoe lang ben je eigenlijk?
    SHE kreeg wat mot met fok en is de deur gewezen.

Ik hoor vriendlief aankomen!
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:40:09 #123
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_71906615
    Mooie jurk met een mooie kwak erin

Welkom, newbies! Viel Spass in ons immer (okay, bijna altijd) gezellige topique

Weet iemand trouwens of, en zo ja waar, je topics kan vinden over prijsvragen enzo? Ik had meegedaan aan die Ed Kowalczyk prijsvraag (whoop, Live!) maar kan er niks van terugvinden
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_71906664
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Verrrrrrry well, thank you Eerste paar dagen zaten we in hotels en toen zijn we een keer zo'n huge ass supermarkt ingedoken om er één te kopen.

Ik ben alleen toch meer fan van een echt bed, heb ik wel gemerkt
    Naar welk(e) gebied(en) was je nou ook alweer geweest?

Zo ik heb knallende koppijn, te weinig gedronken, vast ook te weinig gegeten en echt even nergens zin in. Ga wel in bed liggen ofzo .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_71906763
    Een middag op het dakterras zitten en een boek lezen heeft wonderen gedaan. .

Welkom, nieuwelingen, en veel succes allemaal!

Kwak, wat ben je mooi!

Lijstje:

O: Brinta
    S: uur sportschool, zo goed en zo kwaad als het ging
    L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt eitje
    T: appel
    T: stukje monchoutaart (nu is 'ie geukkig op)
    T: bakje kwark
    D: penne met spinazie en tomaat, uit de oven (oftewel: met bechamelsaus en een laagje geraspte kaas)
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_71906840
    even een reactie nav een opmerking uit het vorige topic:

Ik heb een poosje aquarobics gedaan i(n het mirandabad) omdat ik een hardloopblessure had en daar kan je wel degelijk heel moe van worden! Het ligt natuurlijk wel aan jezelf hoe fanatiek je meedoet. Er waren altijd een stel grietjes die de hele tijd aan het kletsen waren, maar dat soort types heb je op de sport school ook (of lezen terwijl ze op de crosstrainer staan).

Er waren veel dames op leeftijd maar de helft was 30 of jonger.
    pi_71906971
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef computergirl het volgende:

Ik heb een poosje aquarobics gedaan i(n het mirandabad) omdat ik een hardloopblessure had en daar kan je wel degelijk heel moe van worden! Het ligt natuurlijk wel aan jezelf hoe fanatiek je meedoet. Er waren altijd een stel grietjes die de hele tijd aan het kletsen waren, maar dat soort types heb je op de sport school ook (of lezen terwijl ze op de crosstrainer staan).

Ik zag vandaag ook iemand op de crosstrainer met een tijdschrift in d'r hand. Dat vond ik echt raar!
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:00:26 #128
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_71907007
    Vind ik ook! Als je het echt intensief doet neem je toch niks in je op Ik kon toen ik nog crosstrainerde *mwehe, oma vertelt* hoogstens naar muziek luisteren op mn mp3speler.
    "Dijenkletserextravaganza!" - V1z
    pi_71907151
    Zo, avondeten in de Uniekhoorn stijl beviel me eigenlijk wel prima

Na vier weken uit eten en toch wel ongezond eten heb ik daar nou niet eens meer echt behoefte aan. Was het een beetje zat. Maargoed, die zin komt snel wel weer hoor. Zo heb ik nu ook nog wel zin om te gaan werken maandag. Dat is dinsdag vast al weer veranderd hihihi
      zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:17:01 #130
    195834 kaasplankje
    Nu met maar 8% vet!
    pi_71907385
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 19:11 schreef Quinazoline het volgende:
    Ik heb een racefiets gekocht

Halleluja!
    pi_71907642
    Hallo, ik kom ook weer even binnenvallen, tijdens mijn vakantie zeker 2/3 kilo aangekomen, woog vanmorgen 70, dat was ff schrikken . Nouja ook niks gedaan om het tegen te gaan, lekker gegeten, gedronken,wel veel gelopen/bewogen trouwens.
    Nu weer even ietsje opletten, en na volgende week weer echt streng,en goed sporten, dan werk ik weer en is alles weer normaal, volgende week nog ff 2 x uiteten
    Mijn doel is in ieder geval om over een paar weken weer 65 te wegen.

Lijstje vandaag:

O: 1 boterham light jam
    L: 2 boterhammen boter/vruchtenhagel
    T: 2 hollandse nieuwe
    D: macaroni met rundergehakt, saus uit pakje, veel groente, rauwkost
    T: 2 of 3 pijpjes (rose)bier met iets lekkers
    pi_71908922
    Als ik mijn lijstje van vandaag invoer bij het voedingscentrum zie ik dit:
    Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1182 kcal

en dan heb ik ook nog 1,5 uur gefietst.

Misschien moet ik mijn dag-lijstjes eens vaker in gaan voeren, om te kijken of ik structureel zo weinig eet. Ik geloof het bijna niet hoor.
    Everything which is not impossible, will eventually happen
    pi_71910080
    Even een kleine update, we komen net van Las Palmas, dit heb ik gegeten/gedronken:

Vooraf: welkomstcocktail (van het huis!): apple martini
    Voorgerecht: gerookte zalmfilet met room, glas witte wijn
    Hoofdgerecht: gegrilde slibtongetjes met haricot verts en een paar frietjes (vriendje de rest ), glas witte wijn
    Na: irish coffee (maar liefst 9 euro!!)

Was echt superlekker, en bleek uiteindelijk nog heel betaalbaar te zijn ook (we rekenden op 150,-, uiteindelijk was het 102, inclusief fooi 110! doen we vaker ).
    pi_71911352
    Merci voor alle welkomstwoorden!:)

Mijn voornemen lukt altijd wel alleen de uitvoer mislukt. Ga ik een paar weken wel en dan houdt het ineens op omdat ik het eigenlijk harstikke saai vind in de sportschool. Maarja je doet het toch ergens voor he! Ik heb nu wel echt een doel, ga namelijk volgende zomer eindelijk weer eens op strandvakantie dus ja...

Hoe vergaat het hier over het algemeen met afvallen? Veel steun aan elkaar hier?

ps ik las ook altijd blaadjes op de crosstrainer, hihi! Aan het begin ging het wel maar hoe langer ik erop stond, hoe slechter ik de letters kon lezen
    ...and that's the way the cookie crumbles.
    pi_71912302
    hihi een huisgenoot van me heeft een leuke vriend

pi_71912339
    Maar dan doe je toch het hele idee van een crosstrainer teniet, als je gaat staan lezen? Je armen moeten toch ook meedoen? .

Ik heb een uurtje geleden trouwens 112 gebeld. We schrokken op van een grote klap voor ons raam. Er waren 3 auto's op 1 andere aan het inrijden, en allemaal schreeuwende mensen eromheen en zo. Van die ene auto is blijkbaar een raam gesneuveld, denk ik, want er ligt nu behoorlijk wat glas op de rijbaan. Uiteindelijk stapten ze ook allemaal weer in en zijn alle auto's weggereden.
      zondag 16 augustus 2009 @ 00:40:51 #137
    248328 Mi_Mang
    Pass me die wirie dan...
    pi_71912463
    Ik spring touwtje sinds een paar maanden 3 keer 20 minuten en ik ben echt verbaasd over het resultaat. Gemiddeld ben ik 0,6 kilo per week afgevallen, terwijl ik bijna geen spiermassa heb verloren. Hiervoor ging ik altijd fietsen of joggen in de cut, maar touwtjespringen beats them all imo. Wie had dat verwacht? Is er iemand hier die ook HIIT doet met een speedrope?
    pi_71912569
    wtf!

allemaal nieuwe mensen!

Welkom!!!

en welterusten
    Ja doei.
      zondag 16 augustus 2009 @ 01:11:46 #139
    331 Merel
    Be here now.
    pi_71912868
    Ooooh leuk nieuwe mensen!

Over dat springtouwen, dat lijkt me hartstikke leuk, maar ik denk niet dat m'n onderburen er blij mee zouden zijn

Heb vandaag een hele mooie dag gehad, vriendinnetjes is getrouwd en alles was perfect
    "I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
    pi_71914149
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 18:51 schreef Californium het volgende:
    Aspartaam is een van de meest onderzochte voedingsstoffen ooit, en zelfs na al die onderzoeken laat de EU het toe (ja zelfs de EU...).

Suikers zijn veel ongezonder, dat is een feit.

Dus kijk eens niet naar al die anti-aspartaam website's en kijk eens naar de feiten;
    1. Meeste gevallen van kanker zijn door een overdreven gebruik van suikers, vette voeding of roken.
    2. Diabetes is een ziekte puur ontstaan door gebruik van suikers en vetten in hoge concentratie over lange termijn met als gevolg overgewicht
    3. Hartaanvallen staat in het lijstje van top-doodsoorzaken en worden vooral veroorzaakt door overdreven gebruik van alcohol (in feite suiker), gewone suikers en verzadigde vetten.

Zelfs de mening van de EU is dat aspartaam niet ongezond is en dat gaan ze echt niet publiceren als ze niet voldoende bewijs hebben.

Dus meiden, gewoon lekker die zoetstoffen met 0 calorieën eten en laat die suikers staan
    pi_71914417
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 00:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Maar dan doe je toch het hele idee van een crosstrainer teniet, als je gaat staan lezen? Je armen moeten toch ook meedoen? .
    bij ons op de sportschool hebben crosstrainers zo'n paneel in het midden waar je je tempo kan instellen/hartslag kan zien etc. Is een beetje schuin als een leesplankje en daarop leggen ze dan het tijdschrift
      zondag 16 augustus 2009 @ 08:55:03 #142
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71914528
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 04:26 schreef Diabox het volgende:

[..]

Aspartaam is een van de meest onderzochte voedingsstoffen ooit, en zelfs na al die onderzoeken laat de EU het toe (ja zelfs de EU...).

Suikers zijn veel ongezonder, dat is een feit.

Dus kijk eens niet naar al die anti-aspartaam website's en kijk eens naar de feiten;
    1. Meeste gevallen van kanker zijn door een overdreven gebruik van suikers, vette voeding of roken.
    2. Diabetes is een ziekte puur ontstaan door gebruik van suikers en vetten in hoge concentratie over lange termijn met als gevolg overgewicht
    3. Hartaanvallen staat in het lijstje van top-doodsoorzaken en worden vooral veroorzaakt door overdreven gebruik van alcohol (in feite suiker), gewone suikers en verzadigde vetten.

Zelfs de mening van de EU is dat aspartaam niet ongezond is en dat gaan ze echt niet publiceren als ze niet voldoende bewijs hebben.

Dus meiden, gewoon lekker die zoetstoffen met 0 calorieën eten en laat die suikers staan
    Je zegt dus dat teveel suikers, helemaal in combinatie met teveel vetten ongezond zijn. Dat zal niemand betwisten, maar dat zegt natuurlijk niets over normaal suikergebruik en over aspartaam.
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
    pi_71914727
    Goeiemorgen!

Mijn maag moet weer even krimpen. Of is dat gewoon een fabeltje? Nouja, ik heb echt het idee dat ik op een gegeven moment veel mee at (nodig dacht te hebben) dan voor mijn vakantie.
      zondag 16 augustus 2009 @ 09:58:50 #144
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71915041
    goedemorgen! hier gaat ie goed, nog steeds 69 kilo
    dit stimuleert wel zeg maar
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71915430
    Goedemorgen

Welkom nieuwe mensen!

Kwak, wat een mooi jurkje Staat je erg goed!
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      zondag 16 augustus 2009 @ 10:46:16 #146
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_71915549
    quote:
    Op zaterdag 15 augustus 2009 19:51 schreef computergirl het volgende:

Oke, goed te weten Het is me trouwens niet gelukt om gisteren even te informeren bij het zwembad, dat komt morgen dan wel.
      zondag 16 augustus 2009 @ 10:46:40 #147
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_71915556
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 00:40 schreef Mi_Mang het volgende:
    Ik spring touwtje sinds een paar maanden 3 keer 20 minuten en ik ben echt verbaasd over het resultaat. Gemiddeld ben ik 0,6 kilo per week afgevallen, terwijl ik bijna geen spiermassa heb verloren. Hiervoor ging ik altijd fietsen of joggen in de cut, maar touwtjespringen beats them all imo. Wie had dat verwacht? Is er iemand hier die ook HIIT doet met een speedrope?
    Wat is 'in de cut'?
      zondag 16 augustus 2009 @ 10:47:51 #148
    39145 Aventura
    Relax, het is maar Fok
    pi_71915571
    Vanmorgen helaas weer 67,5 in plaats van 67. Dat krijg je met 6 wijntjes in 2 avonden...Maar da's nog steeds niets vergeleken met wat ik op een normale stapavond zou hebben gedronken
    pi_71915594
    Goeiemorgen!
    Rondje gerend met lief:
    7,9km
    11,2 km/u

Hard! Pfffff.
    pi_71915597
    Goedemorgen.

Welkom nieuwelingen!

Resultaat van gisteren:
    O: twee gekookt ei
    L: tomaten en mozarella
    D: salade van veldsla, ovengedroogde kerstomaatjes, zwarte olijven, pijnboompitjes en gegrilde geitenkaas
    T: handje pinda's
    T: stukje schapenkaas

Planning voor vandaag:
    O: salade van 2 gekookt ei en witlof
    L: tomaten en mozarella
    T: smoothie van yoghurt en bosbessen
    D: gebakken camembert, sperzieboontjes, komkommer
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')