Blaagquote:Op zondag 16 augustus 2009 04:26 schreef Diabox het volgende:
Dus meiden, gewoon lekker die zoetstoffen met 0 calorieën eten en laat die suikers staan
3 x 20 minuten per .. ?quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:40 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik spring touwtje sinds een paar maanden 3 keer 20 minuten en ik ben echt verbaasd over het resultaat. Gemiddeld ben ik 0,6 kilo per week afgevallen, terwijl ik bijna geen spiermassa heb verloren. Hiervoor ging ik altijd fietsen of joggen in de cut, maar touwtjespringen beats them all imo. Wie had dat verwacht? Is er iemand hier die ook HIIT doet met een speedrope?
Mijn belangrijkste conclusie na een half jaar in dit topic rondhangen: je moet iets vinden wat je leuk (genoeg) vindt. Dat kán een sport zijn, of een eetwijze, of een dagelijkse borrel, of een combinatie van dergelijke ingrediënten. Dan kan het namelijk moeiteloos deel gaan uitmaken van je leefpatroon, en dan is het geen kwestie meer van 'volhouden', 'doorzetten', 'strandvakantie volgend jaar'.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:30 schreef hetismijrobbert het volgende:
Merci voor alle welkomstwoorden!:)
Mijn voornemen lukt altijd wel alleen de uitvoer mislukt. Ga ik een paar weken wel en dan houdt het ineens op omdat ik het eigenlijk harstikke saai vind in de sportschool.
Ik heb Evy 2 de dag na Evy 1 gedaan, en dat ging een stuk moeizamer dan les 1. Na een dag rust was ik echt verrast hoe soepel 3 me af ging. Denk dat het dus eigenlijk geen kwaad kan om je aan de dagen te houden. Ik kan niet op alle dagen precies het schema volgen, maar heb me voorgenomen minstens 1 rustdag tussen twee lessen te doen. Vandaag les 4!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Goedezondagschemorgen iedereenschoonpapa bleef onverwacht logeren, dus 't werd een beetje laat gisteren
maar toch heb ik na de BBQ niets meer gegeten
*trots*.
Lijstje van gisteren:
O: Twee geroosterde kapjes brood met ham en komkommer, glas karnemelk.
T: Glas karnemelk, aardbeien
L: Twee boterhammen pindakaas/sambal/komkommer, thee.
T: Cherrytomaatjes, een nectarine
D: BBQ: 1 gegrillde karbonade, een heleboel salade (witlofsalade met appel/rozijntjes/ananas/yoghurt en Griekse salade met tomaat/rode ui/olijfolie/feta) en 2 afbakbroodjes met kruidenboter ()
T: 1 glas Lessini
Voor vandaag is 't plan:
O: Kwark met aalbessen en aardbeien, thee
T: Plakje gemberkoek.
L: Geroosterde boterham met pindakaas/sambal/komkommer, gekookt eitje.
T: Nectarine
D: Spinazieomelet met ham.
En ik wil eigenlijk Evy 3 vandaag gaan lopen omdat ik gisteren zo'n lol had in Evy 2 - zou dat nou een heel slecht plan zijn, 2x Evy zonder rustdag ertussen?
Ja, suf is dat he. Ik dacht altijd dat ik best weinig muesli door m'n yoghurt heen schep, wanneer ik dat eet. Blijkt dat ik er echt heeeel veel meer doorheen doe dan de bedoeling is, dus nu houd ik het maar op 1 in plaats van 3 handjesquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom er net achter dat ik mijn hoeveelheden melk en Brinta zo verkeerd heb ingeschat dat ik altijd dacht 300 kcal meer te eten dan ik daadwerkelijk doe. Dus toch niet zo'n gek idee, m'n bord eens op de keukenweegschaal zetten..
Hmmmm. Dan houd ik er toch maar een rustdag tussenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:20 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ik heb Evy 2 de dag na Evy 1 gedaan, en dat ging een stuk moeizamer dan les 1. Na een dag rust was ik echt verrast hoe soepel 3 me af ging. Denk dat het dus eigenlijk geen kwaad kan om je aan de dagen te houden. Ik kan niet op alle dagen precies het schema volgen, maar heb me voorgenomen minstens 1 rustdag tussen twee lessen te doen. Vandaag les 4!
Heb trouwens wel wat zadelpijn en last van mijn schouders van het fietsen van gisteren. De afstelling van mijn fiets is nog niet helemaal optimaal.
Muesli moet je altijd wegen, want het is een verraderlijk product. Veel kh's, suikers en vetten (noten!).quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:20 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, suf is dat he. Ik dacht altijd dat ik best weinig muesli door m'n yoghurt heen schep, wanneer ik dat eet. Blijkt dat ik er echt heeeel veel meer doorheen doe dan de bedoeling is, dus nu houd ik het maar op 1 in plaats van 3 handjes.
Ik had ook het gevoel nergens last van te hebben, maar het viel me toch zwaar. En aangezien ik hier las over mensen die blessures krijgen door te snel opbouwen durf ik het niet meer aan. Aan de andere kant, het is natuurlijk maar zo'n 25 minuten waarvan je de helft hardloopt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:24 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hmmmm. Dan houd ik er toch maar een rustdag tussen. Denk ik. Punt is, ik heb echt helemaal geen spierpijn na gisteren. Na les 1 kon ik drie dagen niet normaal de trap af
, en nu na les 2 heb ik nergens last van. Heb gisteren ook wel meteen na het rennen m'n schenen en knieeen gekoeld met icepacks, tip die ik op een ander forum las, misschien heeft dat ook wel goed geholpen.
Heb je een plaatje van je fiets? Ik vind 't wel stoer hoor, een racefiets!
Je kan ook een kopje met precies de gewenste maat zoeken. Ik vind dat toch makkelijker dan dat gedoe met een weegschaal (ook omdat ik het water met dezelfde kopjesmaat wil uitmeten).quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Muesli moet je altijd wegen, want het is een verraderlijk product. Veel kh's, suikers en vetten (noten!).
Ik vergis me altijd met rijst. Sinds ik Streepjeslank doe besef ik dat ik daar teveel van eet: per maaltijd ongeveer 200 gram gekookt. Dat is ongeveer 440 kcal. En dan de bijgerechten er nog bij...Dus hier geen 'kopje rijst' p.p. meer; maar afwegen op de keukenweegschaal. Ik neem nu 150 gram voor twee personen.
Pilletjesquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
De weegschaal gaf vanochtend trouwens 65,8 aan. Eindelijk weer onder de 66!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Pilletjes.
.
Komt het van je gesport, de laatste tijd, denk je?
Ik ben nog steeds jaloers op jouw lijstje met dat pak stroopwafels van gisterenquote:
Is opzich ook zondequote:Op zondag 16 augustus 2009 12:38 schreef Belana het volgende:
googdbye, de D is aardig calorierijk ja, het is het laatste kant en klare pakjes maaltijd die we nog hadden en mijn man vond het zonde om weg te gooiendus die gaat op vanavond.
ik vind jouw lijstje prima eruit zien trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |