Ow, das wel lekker inderdaad! Misschien moet ik gewoon maar de fiets pakken of naar een park in de buurt lopen, want dat gebrek aan natuur dichtbij is echt het grootste nadeel aan wonen in het midden van de stad. Tijdens PSV-Ajax lopen gaat iig niet meer, want dat is al weer afgelopenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik woon vlak naast een natuurgebied met weide en bos, dus daar loop ik eerst heen (5 minuten, ook mooi om warm te worden), dan zet ik Evy aan en als ik bijna weer terug bij de wijk ben dan is Evy ook net afgelopen. Als 't straks wat langere afstanden worden dan heb ik nog een extra pad wat ik kan nemen. Het rent er heel fijn, 't is groen, het waait er hard (polder
) en je ziet er vossen, herten enzo. En natuurlijk het belangrijkste: de enige mensen die je tegenkomt zijn joggers die ook met een rode kop lopen te puffen
.
Oh, en gave fiets trouwens! Daar zjoef je vast hard op, lijkt me ook leuk om te doen. Is zoiets duur?
Vrouwen die mannen haten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:41 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Kennelijk had ik het van de één op de andere dag gehad met Fokken / Slank. Unimaginable
.
Ik ben Vrouwen die mannen haten aan het lezen (Mark heeft hem gekocht), maar er zitten steeds wespen te klieren en daar ben ik sinds ik gestoken ben echt wel panisch voor.
Vet verliezen. Is een term de gebruikt wordt in de fitness wereld. Bulken is het tegenovergestelde: spiermassa kweken waarbij je ( helaas) ook vet aankomt.quote:
Ik spring 3 x 20 minuten per week. Zelf vind ik HIIT veel leuker dan langdurige cardio. Kost veel minder tijd en je krijgt er een beetje een buzz van.quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:56 schreef sigme het volgende:
[..]
3 x 20 minuten per .. ?
Ik heb het ook een tijdje gedaan, afgelopen winter, toen ik nog niet echt aan het hardlopen was. Misschien geen gek plan om het weer wat op te gaan pakken. Maar dan wil ik wel een beter springtouw. Waar heb jij een touw vandaan en is het een beetje goed?
Mijn vriend trok zo'n beetje wit weg toen ik vertelde dat ik "weer op m'n eten ging letten", dus dat is best eens een idee. Ik ga morgen maar eens in de bieb kijken of ze daar iets van hem hebbenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
@Razz: ik heb van Ainsley Harriott momenteel Koken voor familie en vrienden en Snel en Slank. Als het goed is komen deze week Just 5 ingredients en Fresh and fabulous meals in minutes nog bij, die heb ik besteld bij bookdepository. Samen met Martha Stewart's Cupcakes, maar sst..
Ik vind z'n boeken echt fijn en wat vooral een pluspunt is, is dat het slanke gerechten zijn waarvan m'n vriend niet meteen het idee heeft dat ze slank zijn, snap je?.
Vind ik wel. De titel dekt de lading goed, in ieder geval. En als ik echt uitgebreid wil koken, dan pak ik gewoon een ander kookboek.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:16 schreef Quinazoline het volgende:
Ik heb net ook al op bol.com zitten twijfelen. Maar Snel en Slank is wel een aanrader dus?
Hij is singlequote:Op zondag 16 augustus 2009 15:24 schreef Goodbye het volgende:
En ook niet op de vriendjes van iemand die je kent, neem ik aan?
Oh, een vriend.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij is singlehet is een vriend van een huisgenoot
Dat heb ik sinds mijn 14e niet meer gehad! Kan me er ook niets bij voorstellen. Ik weet dat het bestaat enzo, liefde op het eerste gezicht, maar ik ken zelf eigenlijk alleen liefde op het 300e gezicht. Ik moet iemand echt heeeel lang kennen, en die moet dan wel heeeel erg geïnteresseerd zijn, voordat er langzaam iets bij mij begint te smelten. Nouja, ze noemden me altijd 'de ijskast' op school vroegerquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:21 schreef Californium het volgende:
* slaat zichzelf voor kop* niet verliefd worden op iemand die je niet kent.... NIET DOEN![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
.
Dat was geen Freudian slip hoor! Echt niet!.
een vriend jahquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:27 schreef Laureline het volgende:
[..]
Dat heb ik sinds mijn 14e niet meer gehad! Kan me er ook niets bij voorstellen. Ik weet dat het bestaat enzo, liefde op het eerste gezicht, maar ik ken zelf eigenlijk alleen liefde op het 300e gezicht. Ik moet iemand echt heeeel lang kennen, en die moet dan wel heeeel erg geïnteresseerd zijn, voordat er langzaam iets bij mij begint te smelten. Nouja, ze noemden me altijd 'de ijskast' op school vroeger![]()
Maar...is het een hoopgevende zaak?
Wel grappig, 65 was ook altijd mijn standaardgewicht, tot een jaar of wat geleden. Maar nu is dat flink omlaaggschroefd, door gewoon een paar dingen aan mijn eet/sportgewoontes te veranderen die me niet al te veel moeite kostenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:12 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Ik werd om 13:00 wakker. Vandaag sla ik m'n ontbijt dus maar over en ga ik meteen aan de lunch.
Zojuist 66 op de weegschaal terwijl mijn "standaardgewicht" (waar ik na wat schommelingen altijd op terug kom) 65 is, dus we gaan weer de goede kant op. En nu wil ik eens doorzetten en naar de 62 gaan. Anderhalf jaar geleden woog ik 72, en dat is het zwaarst dat ik ooit gewogen heb, dus precies 10 kilo eraf lijkt me mooi. En dan m'n lijf aan dat nieuwe gewicht laten wennen zodat dat het nieuwe standaardgewicht wordt
Jouw wekelijkse vreetbuien zijn een feestje. Het water loopt me altijd in de mond als je zo'n T van drie regels plaatstquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:39 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wel grappig, 65 was ook altijd mijn standaardgewicht, tot een jaar of wat geleden. Maar nu is dat flink omlaaggschroefd, door gewoon een paar dingen aan mijn eet/sportgewoontes te veranderen die me niet al te veel moeite kosten![]()
Halverwege dit jaar woog ik telkens rond de 62, door 3 x per week een half uurtje op de crosstrainer te staan en de koolhydraten bij het avondeten weg te laten, en tegenwoordig schommel ik rond de 60, gewoon door iedere dag een half uur te sporten (rennen of crosstrainer, om en om) en de boterhammen bij de lunch of tussendoor te vervangen door ook een enorme bak sla/groente, of wat crackers met filet americain. Oja, en de wekelijkse vreetbui natuurlijk nog
Wat leuk dat je een fiets hebt gekocht! Weet je wat voor groepen erop zitten? en fietst ie fijn?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Ow, das wel lekker inderdaad! Misschien moet ik gewoon maar de fiets pakken of naar een park in de buurt lopen, want dat gebrek aan natuur dichtbij is echt het grootste nadeel aan wonen in het midden van de stad. Tijdens PSV-Ajax lopen gaat iig niet meer, want dat is al weer afgelopen.
Fiets kostte (2e hands) tegen de 300 euro, maar misschien dat het in grotere maten (die veel vaker beschikbaar zijn) nog wel iets goedkoper kan. Ik ben gisteren op z'n hardst 37 km/h gegaan, maar dat was met forse wind mee. Ik vind hem ook wel erg mooi
en heb ook nog schoenen en een fiets outfit en een helm (om onherkenbaar te zijn
) en dan ziet 't er meteen professioneel uit
.
Noem dat maar 'niks doen'. Klinkt alsof je erg actief bent geweest!quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:32 schreef cyclechick het volgende:
Hoi!! weer terug van een heerlijk weekendje niks doen in de zon, teveel eten, teveel alcoholmaar heb gefietst, gewandeld en gekickbokst, waar ik zelfs onwijs zere benen van heb gekregen!
Volgende week (ik denk dinsdag) ga ik op de fiets naar groningen proberen te komen, eens kijken hoe ver ik het red!
hoe gaat het hier met iedereen?
[..]
Wat leuk dat je een fiets hebt gekocht! Weet je wat voor groepen erop zitten? en fietst ie fijn?
Ha Nynke!! Wat heb je allemaal met de auto gedaan dan, lekker door de omgeving gecrosst?quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:07 schreef AKnynke het volgende:
Dit weekend optimaal van de auto genoten, wat een vrijheid geeft dat, zeg! Hoe is het met iedereen hier?
Gelukkig maar!quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:
Vriend vanherstelt goed van zijn operatie, gisteren ging het redelijk, maar vandaag in vergelijking met gisteren zelfs goed. Hij kon weer een beetje lachen dus dat was fijn om te zien
* Viking84 checkt profiel van Daph_quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Slingers om te vieren dat je weer terug bent van vakantie, Daph?. Toe maar!!
quote:geboortedatum: 17-08-1987
Oh.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 checkt profiel van Daph_
[..].
Weer eentje die op subtiele wijze meldt dat ze (bijna) jarig is![]()
.
zondagsrust hequote:
Kan je met die schoenen ook sportief doen? Ik zou me er niet zo druk om maken of ze écht charmant zijn. Waarschijnlijk loopt iedereen de hele tijd in shorts + t-shirt + praktische schoenen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:49 schreef Merel het volgende:
Gefeliciteerd met je broertje Chico! balen dat je je zo slecht voelt. Hopen dat het dan over een paar dagen over is!
Ik moet voor m'n vakantie schoenen lichte trekkingschoenen, sportschoenen of open sandalen hebben. En die heb ik dus niet, en ik vind dat soort schoenen zoooo lelijk! En m'n voeten zijn zelf ook lelijk, dus die combinatie wordt al helemaal niks. I have ugly toes![]()
Maar nu zit ik aan deze te denken, die zien er tenminste nog een béétje leuk uit:
[ afbeelding ]
En ik heb een bikini waar ik me ook redelijk goed in voel, al hoop ik binnen vier weken van m'n spekbuikkie nog een strakke buik te kunnen maken, maar dat is denk ik ijdele hoop
Fijn om te horen. Lijkt me echt vreselijk als je zoiets overkomt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:40 schreef Daph_ het volgende:Vriend van
herstelt goed van zijn operatie, gisteren ging het redelijk, maar vandaag in vergelijking met gisteren zelfs goed. Hij kon weer een beetje lachen dus dat was fijn om te zien
Ze zien er best ok uit, maar waar heb je ze precies voor nodig?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:49 schreef Merel het volgende:
Ik moet voor m'n vakantie schoenen lichte trekkingschoenen, sportschoenen of open sandalen hebben. En die heb ik dus niet, en ik vind dat soort schoenen zoooo lelijk! En m'n voeten zijn zelf ook lelijk, dus die combinatie wordt al helemaal niks. I have ugly toes![]()
Maar nu zit ik aan deze te denken, die zien er tenminste nog een béétje leuk uit:
[ afbeelding ]
Bij mijn vorige baan heb ik nooit een kaartje of kadootje of slingers of ook maar iets in die richting gekregen, dus mag ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 checkt profiel van Daph_
[..].
Weer eentje die op subtiele wijze meldt dat ze (bijna) jarig is![]()
.
Hoho, je begrijpt me verkeerdquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij mijn vorige baan heb ik nooit een kaartje of kadootje of slingers of ook maar iets in die richting gekregen, dus mag ik? Voor de kerst kregen we geen kerstpakket of kadootje, maar een kerstborrel met bekende artiesten die optraden. Duurde van 17.00 - 23.00 en mijn avondeten bestond uit één grote garnaal
Ik vind het gewoon leuk
Begrijp ikquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoho, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoelde het als: je bent al de zoveelste die tussen neus en lippen door zegt dat hij / zij bijna jarig is. Niemand roept hier "IK BEN JARIG! FELICITEER MIJ!", maar in plaats daarvan is er een "T: taart" verstopt in een eetlijstje ofzo en moet iemand hier eerst vragen: "hey, vanwaar de taart?" (extreem voorbeeld
).
Oh mooi! Dat van die steentjes en zand heb je toch ook bij gewone teva's of andere sandalen? Ik verwacht niet dat ik hele dagen hoef te lopen, maar dit is in ieder geval beter dan m'n AllStars of m'n Havaianasquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:39 schreef Razztwizzle het volgende:
Ha, Merel, die sandalen heb ik in 't blauw, en ze zitten lekker. Ik kan er echt de hele dag op lopen, maar je moet inderdaad niet in grint/zand lopen want dan blijf je steentjes pulken en zand schudden. Maar verder zitten ze echt heerlijk, en ik doe er nu al 3 jaar mee.
Ja en het fijne is, als ze vies zijn na je vakantie gooi je ze even in een emmer met wat Biotex, dan laten drogen aan de waslijn en dan zijn ze weer blauw (of in jouw geval roze) in plaats van zandgrijsquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh mooi! Dat van die steentjes en zand heb je toch ook bij gewone teva's of andere sandalen? Ik verwacht niet dat ik hele dagen hoef te lopen, maar dit is in ieder geval beter dan m'n AllStars of m'n Havaianas
Tink, ik ga inderdaad wel m'n best doen om te zien hoe ver ik nog kan komen in 4 weken. Een sixpack wordt 't niet, maar wat minder spekkies zou al fijn zijn.
En natuurlijk hoor je af te willen vallen voor jezelf en niet voor een ander, maar een sportieve love interest helpt toch ook wel voor de motivatieElke keer dat hij weer meldt dat 'ie getraind heeft denk ik "nou moet ik ook!"
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
En geheel offtopic - maar ik ben zo blijIk ben nog steeds trots op mijn risotto. Was voor 't eerst in lange tijd dat ik weer eens iets nieuws in de keuken probeerde en dat m'n vriend het zo lekker vond dat hij twee keer heeft opgeschept en z'n bord haast wilde aflikken
. Whiii.
Kan je niet van die surfschoenachtige dingen nemen? Die zijn heel licht, kan je mee door water banjeren, èn volledig teenbedekkendquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:51 schreef Merel het volgende:
[..]
Oh mooi! Dat van die steentjes en zand heb je toch ook bij gewone teva's of andere sandalen? Ik verwacht niet dat ik hele dagen hoef te lopen, maar dit is in ieder geval beter dan m'n AllStars of m'n Havaianas
Ja, en 't was ook nog eens zonder kaas en met vis, dus in mijn ogen megagezondquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Oooooh wat liefRisotto ís ook heel lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |