abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71933320
Mijn lijstje is slecht afgelopen vandaag Niet door te snoepen, maar ik heb te weinig gegeten. Had echt absoluut geen trek meer vanaf een uur of vijf, dus heb het bij een zak worteltjes en een boterham gehouden.

En een raket, dat ging er dan wel weer in
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:57:22 #252
331 Merel
Be here now.
pi_71933501
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:48 schreef conleche het volgende:
Merel! Ik zou wel ook dichte schoenen meenemen. (sport- of wandelschoenen) Je reis had toch ook vrij avontuurlijke onderdelen? Dit lijken me niet echt klim en klauter schoenen!!
Er stond in de brief dat open sandalen prima waren, dus ik denkt niet dat ik echt bergen hoef te beklimmen ofzo. Wel lastig om je voor te bereiden als je niet weet waar je heengaat! Binnenkort krijg ik een volledige paklijst, maar dit was alvast een brief met de belangrijkste dingen en die misschien niet iedereen al standaard heeft. Ik moet bijvoorbeeld ook een slaapzak mee, maar ik heb alleen een oude die je niet klein kunt oprollen, dus die moet ik ook nog op de kop tikken of ergens lenen. Vind het wel spannend allemaal

En nu ga ik een perenijsje eten omdat Goodbye me met haar raketjes op verkeerde ideeën brengt
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71933600
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef Merel het volgende:

[..]

En nu ga ik een perenijsje eten omdat Goodbye me met haar raketjes op verkeerde ideeën brengt
You know you love me, xoxo
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:28:49 #254
331 Merel
Be here now.
pi_71934801
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:59 schreef Goodbye het volgende:

You know you love me, xoxo
I know I love perenijsjes in ieder geval
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_71934826
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
En geheel offtopic - maar ik ben zo blij Ik ben nog steeds trots op mijn risotto. Was voor 't eerst in lange tijd dat ik weer eens iets nieuws in de keuken probeerde en dat m'n vriend het zo lekker vond dat hij twee keer heeft opgeschept en z'n bord haast wilde aflikken . Whiii.
Wat lief

Merel, wanneer ga je?

Ik loop weer over van de (niet uitvoerbare) ideeen op dit moment . Kan ik dan ook nooit eens een jaar wat rustiger aan doen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:53:36 #256
331 Merel
Be here now.
pi_71935729
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:29 schreef Chicolate het volgende:

Merel, wanneer ga je?
Over een maandje!

Wat voor plannen en ideeën heb je allemaal?

Ik ga aan de laatste aflevering van The West Wing beginnen... Ik wil niet dat het afgelopen is, nou moet ik weer een nieuwe serie vinden
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:56:32 #257
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71935835
woei, een avond met vriendinnen die me helemaal strijdbaar en met een plan voor hoe ik in no time gewoon mn proefschrift af ga krijgen hebben gemaakt. niet dat zij t verzonnen hebben, maar als ik met hen praat weet ik t allemaal gewoon ineens en wil ik ook weer enzo... vriendinnen

hoi nynke!
merel: spannend hoor, je vakantie...
hoi nieuwelingen
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:57:07 #258
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71935852
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef Merel het volgende:

[..]

Over een maandje!

Ik ga aan de laatste aflevering van The West Wing beginnen... Ik wil niet dat het afgelopen is, nou moet ik weer een nieuwe serie vinden
oeh, ik ben bij seizoen 3 afl. 6 (en uietraard al volledig gespoild voor hoe alles gaat lopen in de toekomst... ik kan niet zonder spoilers)
pi_71936075
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef Merel het volgende:

[..]

Over een maandje!

Zo en dan nu al bezig met 'inpakken' . Mooi op tijd.

Heb je even? Ik wil extra vakken volgen, een baantje (doordeweeks ), 3x per week taekwondo trainen, meedoen aan een taekwondo-wedstrijd dit jaar, hardlopen, hardloopwedstrijd, meedoen aan de Nijmeegse Vierdaagse, daarvoor trainen, honden gaan uitlaten bij het asiel (om alvast te wennen aan lange stukken lopen), zelf foto's ontwikkelen in een donkere kamer (die ik nog niet heb), EHBO cursus (waar ik geen geld of tijd voor heb) en meer tijd aan mn vriend besteden. Tja .
pi_71936373
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Zo en dan nu al bezig met 'inpakken' . Mooi op tijd.

Heb je even? Ik wil extra vakken volgen, een baantje (doordeweeks ), 3x per week taekwondo trainen, meedoen aan een taekwondo-wedstrijd dit jaar, hardlopen, hardloopwedstrijd, meedoen aan de Nijmeegse Vierdaagse, daarvoor trainen, honden gaan uitlaten bij het asiel (om alvast te wennen aan lange stukken lopen), zelf foto's ontwikkelen in een donkere kamer (die ik nog niet heb), EHBO cursus (waar ik geen geld of tijd voor heb) en meer tijd aan mn vriend besteden. Tja .
Misschien heb je iets aan dit topic: Experiment: Van 8 uur slaap naar 2 uur slaap per dag

Dat zijn een hoop plannen, maar plannen en doelen zijn fijn om te hebben, daar blijf je gemotiveerd en geinspireerd van, tenminste zo werkt het bij mij vaak wel!
maar ja een dag heeft natuurlijk wel maar 24 uur, dus je moet het wel een beetje realistisch houden.
Misschien kun de loopplannen (avondvierdaagse en die honden) naar volgend jaar doorsluizen? of denk je dat je dit echt allemaal kunt doen?

Ik ga lekker slapen dames, net een film op RTL4 gezien die wel erg goed was, met morgan freeman, over 2 gevangenen.

Truste!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71936639
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Misschien heb je iets aan dit topic: Experiment: Van 8 uur slaap naar 2 uur slaap per dag

Dat zijn een hoop plannen, maar plannen en doelen zijn fijn om te hebben, daar blijf je gemotiveerd en geinspireerd van, tenminste zo werkt het bij mij vaak wel!
maar ja een dag heeft natuurlijk wel maar 24 uur, dus je moet het wel een beetje realistisch houden.
Misschien kun de loopplannen (avondvierdaagse en die honden) naar volgend jaar doorsluizen? of denk je dat je dit echt allemaal kunt doen?

Ik ga lekker slapen dames, net een film op RTL4 gezien die wel erg goed was, met morgan freeman, over 2 gevangenen.

Truste!
Haha ja. Ga ik lekker 's nachts tochten lopen en tijdens college overdag steeds 20 min slapen .

Ik kan niet alles nee. Zeker weten niet. Ik wil komend halfjaar beginnen met 1 vak extra (na 3 weken kijken of het iets is, want op zelfde tijd als een vast vak), met 1 dagdeel in de week een baantje (kijken na 8 weken of het iets is), 2-3x per week trainen (dat kan ik wel naast mn schoolwerk) en het daarbij houden. Vierdaagse komt pas rond januari in beeld, en na oktober loopt mn unirooster niet meer dubbel. Voor de rest zie ik wel . Dit is niet de eerste keer dat ik zoveel plannen heb en er niets van terecht komt . Ik vind gewoon teveel dingen leuk (en dat vindt mn vriend minder leuk, want hij is het eerste dat minder aandacht krijgt op een of andere manier). Ik hou gewoon van veel drukte en uitdagingen, vind dat veel fijner dan bijvoorbeeld niets zitten doen in de vakantie.
  zondag 16 augustus 2009 @ 23:49:13 #262
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71937500
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Haha ja. Ga ik lekker 's nachts tochten lopen en tijdens college overdag steeds 20 min slapen .

Ik kan niet alles nee. Zeker weten niet. Ik wil komend halfjaar beginnen met 1 vak extra (na 3 weken kijken of het iets is, want op zelfde tijd als een vast vak), met 1 dagdeel in de week een baantje (kijken na 8 weken of het iets is), 2-3x per week trainen (dat kan ik wel naast mn schoolwerk) en het daarbij houden. Vierdaagse komt pas rond januari in beeld, en na oktober loopt mn unirooster niet meer dubbel. Voor de rest zie ik wel . Dit is niet de eerste keer dat ik zoveel plannen heb en er niets van terecht komt . Ik vind gewoon teveel dingen leuk (en dat vindt mn vriend minder leuk, want hij is het eerste dat minder aandacht krijgt op een of andere manier). Ik hou gewoon van veel drukte en uitdagingen, vind dat veel fijner dan bijvoorbeeld niets zitten doen in de vakantie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik ga slapies doen...
pi_71940300
*schaamlijstje*

O: 2 bolletjes met pitjes ofzo
L: 1 gewoon bolletje, 1 krentenbolletje
D: patatje met mayo
T: 3 biertjes

Tis intro maar morgen maar even gewoon doen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? maandag 17 augustus 2009 @ 04:07:41 #264
70532 loveli
N
pi_71940760
Hi vanuit tijdszone -6 uur.

Welkom aan alle nieuwelingen en ex-lurkers. Gewicht schommelt hier tussen de 138 en 144 pound, thuis kom ik er wel achter hoeveel dat is

En meteen weer bye, het is nu ongeveer bedtijd hier.
crap in = crap out
  maandag 17 augustus 2009 @ 06:19:43 #265
24188 Belana
kloon van belana
pi_71940907
merel, klinkt zo leuk die reis van jou

vandaag begin ik met mijn nieuwe baan
stormy waters...
sailin'
pi_71940988
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ik ga slapies doen...
SPOILER

Succes vandaag Belana!

Zo, ontbijten en op de trein maar weer. Tot vanavond maar weer allemaal .
  maandag 17 augustus 2009 @ 07:35:17 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71941085
Goedemorgen, ik kan niet meer slapen

O: 1 boterham sandwichspread, beschuit appelstroop en een gekookt ei
T: appel
L: 2 boterhammen smeerkaas, beschuit appelstroop
T:nectarine
T: sinaasappel
D: Geen idee, eet alleen, denk wat soep en een stukje brood.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71941109
Succes uniekhoorn!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 17 augustus 2009 @ 08:01:20 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71941197
Dank je... zelfs nu heb ik honger

Wat ben jij laat?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71941213
jah goedemorgen

Lijstje;
O: beschuit met jam
L: geen idee
D: eten met mentoren

Nu reflectieverslag schrijven
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 17 augustus 2009 @ 08:09:11 #271
331 Merel
Be here now.
pi_71941231
Mogguh. Heb tussen 3 en 5 wakker gelegen en liggen piekeren over allerlei onnozele dingen

Uniek, heel veel succes vandaag!
pi_71941259
Is vandaag je operatie, uniek? Spannend zeg, veel succes!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71941589
Oeh, uniekhoorn, spannend!! Heel veel succes!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71941899
Uniekhoorn, thumbs up !

Chico, je bent wel heel ambitieus, en het is toch superfijn om zoveel plannen en ideeen en wensen te hebben? Zolang je niet gedemotiveerd raakt als je niet alles binnen een maand van je lijstje hebt afgevinkt lijkt me daar niets mis mee toch? En je vriend mag blij zijn met zo'n geinspireerd iemand .

Ik ben heel blij vandaag, de weegschaal stond op 75,9 ! En ik heb voor de grap mijn oudste, fijnste spijkerbroek weer gepast, en die past . Daar ga ik nu de hele week in wonen , gewoon omdat het kan en omdat ik nog niet naar school hoef .

Mijn plannetje voor vandaag:
O: Geroosterde boterham met ham en komkommer, gekookt eitje
T: Plakje gemberkoek.
L: Kwark met aalbessen en aardbeien, thee.
S: Evy les 3
T: Festini-ijsje.
D: Gestoomde worteltjes, boomstammetje (op verzoek van vriendlief, maar ik eet maar een halve want ik vind ze niet zo lekker ) gestoomde aardappel.
pi_71942266
Daph!! Gefeliciteerd met je verjaardag!!
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')