Er stond in de brief dat open sandalen prima waren, dus ik denkt niet dat ik echt bergen hoef te beklimmen ofzo. Wel lastig om je voor te bereiden als je niet weet waar je heengaat! Binnenkort krijg ik een volledige paklijst, maar dit was alvast een brief met de belangrijkste dingen en die misschien niet iedereen al standaard heeft. Ik moet bijvoorbeeld ook een slaapzak mee, maar ik heb alleen een oude die je niet klein kunt oprollen, dus die moet ik ook nog op de kop tikken of ergens lenen. Vind het wel spannend allemaalquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:48 schreef conleche het volgende:
Merel! Ik zou wel ook dichte schoenen meenemen. (sport- of wandelschoenen) Je reis had toch ook vrij avontuurlijke onderdelen? Dit lijken me niet echt klim en klauter schoenen!!
You know you love me, xoxoquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:57 schreef Merel het volgende:
[..]
En nu ga ik een perenijsje eten omdat Goodbye me met haar raketjes op verkeerde ideeën brengt![]()
I know I love perenijsjes in ieder gevalquote:
Wat liefquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:57 schreef Razztwizzle het volgende:
En geheel offtopic - maar ik ben zo blijIk ben nog steeds trots op mijn risotto. Was voor 't eerst in lange tijd dat ik weer eens iets nieuws in de keuken probeerde en dat m'n vriend het zo lekker vond dat hij twee keer heeft opgeschept en z'n bord haast wilde aflikken
. Whiii.
Over een maandje!quote:
oeh, ik ben bij seizoen 3 afl. 6 (en uietraard al volledig gespoild voor hoe alles gaat lopen in de toekomst... ik kan niet zonder spoilers)quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Over een maandje!
Wat voor plannen en ideeën heb je allemaal?
Ik ga aan de laatste aflevering van The West Wing beginnen... Ik wil niet dat het afgelopen is, nou moet ik weer een nieuwe serie vinden
Zo en dan nu al bezig met 'inpakken'quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:53 schreef Merel het volgende:
[..]
Over een maandje!
Wat voor plannen en ideeën heb je allemaal?
Ik ga aan de laatste aflevering van The West Wing beginnen... Ik wil niet dat het afgelopen is, nou moet ik weer een nieuwe serie vinden
Misschien heb je iets aan dit topic: Experiment: Van 8 uur slaap naar 2 uur slaap per dagquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zo en dan nu al bezig met 'inpakken'. Mooi op tijd.
Heb je even?Ik wil extra vakken volgen, een baantje (doordeweeks
), 3x per week taekwondo trainen, meedoen aan een taekwondo-wedstrijd dit jaar, hardlopen, hardloopwedstrijd, meedoen aan de Nijmeegse Vierdaagse, daarvoor trainen, honden gaan uitlaten bij het asiel (om alvast te wennen aan lange stukken lopen), zelf foto's ontwikkelen in een donkere kamer (die ik nog niet heb), EHBO cursus (waar ik geen geld of tijd voor heb) en meer tijd aan mn vriend besteden. Tja
.
Haha ja. Ga ik lekker 's nachts tochten lopen en tijdens college overdag steeds 20 min slapenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Misschien heb je iets aan dit topic: Experiment: Van 8 uur slaap naar 2 uur slaap per dag![]()
Dat zijn een hoop plannen, maar plannen en doelen zijn fijn om te hebben, daar blijf je gemotiveerd en geinspireerd van, tenminste zo werkt het bij mij vaak wel!
maar ja een dag heeft natuurlijk wel maar 24 uur, dus je moet het wel een beetje realistisch houden.
Misschien kun de loopplannen (avondvierdaagse en die honden) naar volgend jaar doorsluizen? of denk je dat je dit echt allemaal kunt doen?
Ik ga lekker slapen dames, net een film op RTL4 gezien die wel erg goed was, met morgan freeman, over 2 gevangenen.
Truste!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Haha ja. Ga ik lekker 's nachts tochten lopen en tijdens college overdag steeds 20 min slapen.
Ik kan niet alles nee. Zeker weten niet. Ik wil komend halfjaar beginnen met 1 vak extra (na 3 weken kijken of het iets is, want op zelfde tijd als een vast vak), met 1 dagdeel in de week een baantje (kijken na 8 weken of het iets is), 2-3x per week trainen (dat kan ik wel naast mn schoolwerk) en het daarbij houden. Vierdaagse komt pas rond januari in beeld, en na oktober loopt mn unirooster niet meer dubbel. Voor de rest zie ik wel. Dit is niet de eerste keer dat ik zoveel plannen heb en er niets van terecht komt
. Ik vind gewoon teveel dingen leuk (en dat vindt mn vriend minder leuk, want hij is het eerste dat minder aandacht krijgt op een of andere manier). Ik hou gewoon van veel drukte en uitdagingen, vind dat veel fijner dan bijvoorbeeld niets zitten doen in de vakantie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga slapies doen...Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ga slapies doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes vandaag Belana!
Zo, ontbijten en op de trein maar weer. Tot vanavond maar weer allemaal.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |