whaha neuh dat denk ik toch echt niet hoorquote:
Nee kersjes is 546.. en BE 549quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whaha neuh dat denk ik toch echt niet hoor![]()
ik ga nog steeds uit van 41+1 dus voorlopig hoef je van hier niets te verwachten![]()
bovendien zei de vk verleden week nog dat ik ook nog voldoende vruchtwater heb en dat zij mede daarop baseert dat mijn kleintje het nog prima heeft binnen en waarschijnlijk voorlopig nog niet naar buiten komt.
Ik gok op Kersmisschien niet dit nummer, maar wel als eerste met weer een vers beebje.
Ook mooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga voor 20-09-2009 en dan topicnr 555
quote:
Zit de buik dan niet in de weg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
Je kan ook gewoon je benen in je nek leggen, persen en hopen dat de vliezen breken
Ja hoor, waarom moeilijk doen met pannekoeken, tonic en ananasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
Je kan ook gewoon je benen in je nek leggen, persen en hopen dat de vliezen breken
ja!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
Nope, kan prima hoor, met een 9 ponder in je buik en dan je benen in je nek geduwd krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja!
of...
je gaat nog twee weken op je luie gat zitten en dan komt et vanzelf![]()
![]()
ik ga voor het laatste, ik zit best, en zolang ik niet teveel doe, mezelf en mn bekken enzo teveel belast is het best uit te houden.
Uiteindelijk doen ze toch wat ze zelf willen die kindertjes van onsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm die data allemaal![]()
vriendlief heeft het voorgevoel dat we een kerstkindje krijgen
maja de kans op feestdagen is natuurlijk best groot;
25/26 dec (39 + ??)
31 dec/ 1 jan (40 en 40 +1)
en met veel pech word ik ingeleid op mijn eigen verjaardag haha
12 jan (41 + 6)
we zullen zien
Gezien mijn heeeeeeeeeele lange vrije tijd tot 1 december, verwacht ik dat ik dit jaar met de feestdagen vast flink aan de beurt ben om te werken... dan weet je dat vastquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm die data allemaal![]()
vriendlief heeft het voorgevoel dat we een kerstkindje krijgen
maja de kans op feestdagen is natuurlijk best groot;
25/26 dec (39 + ??)
31 dec/ 1 jan (40 en 40 +1)
en met veel pech word ik ingeleid op mijn eigen verjaardag haha
12 jan (41 + 6)
we zullen zien
haha nou je bent van harte welkom hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:10 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Gezien mijn heeeeeeeeeele lange vrije tijd tot 1 december, verwacht ik dat ik dit jaar met de feestdagen vast flink aan de beurt ben om te werken... dan weet je dat vast
Nou... zo erg is het niet hoor! Jij rommelt harder denk ik!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Kersjes het volgende:
BE, zo erg joh? Straks heb je gewoon al een paar cm ontsluiting en voel je het niet eens![]()
En die houding, och jeetje!
How dare youquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Kersjes het volgende:
Enne, nu ik het er toch over heb kan ik net zo goed die impertinente vraag aan Poppedein stellen: ga je zelf op onderzoek uit straks of bel je toch liever direct een van je collega's?
Sorry hoor, vroeg het me gewoon af![]()
neeeee gekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:36 schreef Kersjes het volgende:
Zwangeren die zichzelf proberen te strippen ofzo? Hmmm, er zullen er vast wel een paar tussen zitten die het zullen proberen misschien.
jah maar jij gooit ze er tussen de aardappels en t toetje met vliezen en al uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het nooit gedaan, zelf op onderzoek uitgaan. Had er geen behoefte aan
Ik hoop voor je dat jij ook zo gaat bevallenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah maar jij gooit ze er tussen de aardappels en t toetje met vliezen en al uitzo kan ik het ook!
garpje
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja joh, dan heb je het maar weer gehad
Wij voor 666quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga voor 20-09-2009 en dan topicnr 555
Bwehehe ik zwanger, bweheh van mijn vruchtbare rechterhand zekerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]ik schrok al..:o. van wat doe jij hier!?
Weet ik veel waar die hand eerst heeft gezetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bwehehe ik zwanger, bweheh van mijn vruchtbare rechterhand zeker
Bij mij zakte mijn buik zo'n 5 vingers omlaag dat was iets van 2 weken voor de bevalling alquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft iemand ook enig idee of je baarmoeder eerst nog wat zakt vlak voor de bevalling?
geen ideequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft iemand ook enig idee of je baarmoeder eerst nog wat zakt vlak voor de bevalling?
Oeh als mijn meisje nou heel lang blijft zitten dan red ik dat mss wel!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en in september kan ook nog iemand gokken op 09-09-09woehoei.
Nee, ik bedoel niet indalen maar echt zakken, net als dat je ongesteld wordt...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geen idee
maar hoe bedoel je? zakken als in, van bovenaf zeg maar, dus dat je meer ruimte hebt onder je ribben; of zakken dat je bmm wat naar benee zakt ofzo?
Zijn denk ik je banden die aan het rekken zijn en dat is normaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:40 schreef Morretje het volgende:
Welterusten Lijnloos! En alle anderen natuurlijk ook..
voor wie er nog wakker is, spierpijn (?) in m'n 6 wekenbuik na een dagje winkelen, bekend?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:48 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Morretje, komt bekend voor hoor. En nog wat, die spierpijn blijft.
Opgeblazen ballonnen erin Stiemie. Dé manier om katten te leren dat de box niet voor hen is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:11 schreef Stiemie het volgende:
En gisteren de box in de huiskamer neergezet zodat Linde er ook alvast aan kan wennen. Netjes het boxkleed erin, wipstoeltje gewassen en erin gezet en de kamboe/hor erover heen gespannen voor de katten. Gaat die haarbal gewoon bovenop de hor lopen en heeft ie vannacht dus toch in die wipstoel geslapen. Als je Linde nu ook vraagt voor wie de box is zegt ze dat ie voor de poesjes is
Het voelt allemaal wat weeig op dit moment en ik voel mijn banden zeer overduidelijk aanwezig zijn, maar het geeft mij wel aan dat ik echt moet gaan kijken naar zo'n ondersteund iets voor mijn buik,quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:47 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen allemaal
BJ, ik hoop dat je je dag goed doorkomt en dat je wel rustigaan kunt doen..
Pff, ik ben eigenlijk nog heel moe, was gisteren een beetje erg laat gaan slapen want Lost was te spannend, maar het lukt even niet om nog in slaap te komen..
[edit]Oei, Troel, dat is vervelend zegHoop dat je er geen napijn van hebt..[/edit]
Haha, wat cóól! Ik vond Devin ook een mooie naam, maar mijn lief vond 'm te engels, maar anders zou ons jochie misschien ook wel zo geheten hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Kersjes het volgende:
Incantrix, Devin is niet bewust vernoemd, maar zijn vader en ik zijn wel degelijk liefhebbers van Devin Townsend, Strapping Young Lad en Zimmer's Hole![]()
ja, heuj, dat wil ik niet horen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:46 schreef freecell het volgende:
Als ik niet zwnager ben () heb ik rood haar en roze staat me afschuwelijk
Ik had nooit roze aan geloof ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:50 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ja, heuj, dat wil ik niet horen!![]()
Alle tinten roze niet? Hoe heeft je moeder dat dan gedaan toen je klein was?
hoe ist met je bekken trouwens?
Haha, zelf proberen te strippen (met een vleesvork? Of hoe wil je dat voor elkaar krijgen?) gaat me wel ver, maar zelf ontsluiting checken, zou ik best durven te proberen. Zo vlak voor de bevalling en met schone handen kan zich toch geen infectie meer ontwikkelen? Hoe voelt ontsluiting eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:37 schreef huuphuup het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er nog nooit bij stil had gestaan dat je ook zelf ontsluiting zou kunnen checken... ik ging er vanuit dat je daar zelf niet zo goed bij zou kunnen. En daarnaast, als ik er nu over nadenk zou ik het ook niet doen omdat ik toch wel bangig ben voor infectie of iets dergelijks.
geen idee hoe ontsluiting voeltquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, zelf proberen te strippen (met een vleesvork? Of hoe wil je dat voor elkaar krijgen?) gaat me wel ver, maar zelf ontsluiting checken, zou ik best durven te proberen. Zo vlak voor de bevalling en met schone handen kan zich toch geen infectie meer ontwikkelen? Hoe voelt ontsluiting eigenlijk?
ff tussendoor melden enzo, en dan gelijk weer inhaken op de dirtyness hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, zelf proberen te strippen (met een vleesvork? Of hoe wil je dat voor elkaar krijgen?) gaat me wel ver, maar zelf ontsluiting checken, zou ik best durven te proberen. Zo vlak voor de bevalling en met schone handen kan zich toch geen infectie meer ontwikkelen? Hoe voelt ontsluiting eigenlijk?
Nopes, nog niet weer aan het werk en dat gaat ook niet meer gebeuren ben ik bang. Mijn verlof zou over een paar weken toch al ingaan en voor die tijd krijg ik toch geen groen licht. De uren die ik ondertussen gewerkt heb waren dan ook tegen het advies van de gyn inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:33 schreef DaviniaHR het volgende:
troel, ben je eigenlijk alweer een klein beetje aan het werk? wat zijn de vooruitzichten? en hoe is het met je blaas?
Dat je niet meer weet hoe ze er uit horen te zien blijkt wel uit het feit dat jij je linker enkel 's ochtends alweer normaal vindt ogen, terwijl je er toch nof deuken in kunt duwen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
@Ca.ra ja nouja stiekem vind ik het gewoon wel fijn om te zien dat het allemaal weer weg gaat. Ik wist het wel dat het weer weg ging, en ik wist ook wel dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken; maar ik heb al meer dan 20 weken mn eigen enkels/voeten niet meer, ik zou nie meer weten eigenlijk hoe het eruit "hoort" te zien, juist ook omdat ik nooit op mn pootjes letmaar straks heb k ze weer terug
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:43 schreef Kersjes het volgende:
Incantrix, ben benieuwd naar jullie jochie's naam!
Devin's broertje is ook niet bewust vernoemd, echt niet, hij gaat gewoon toevallig net zo heten als de zanger van een van mijn favo bands (volledig andere stijl overigens), een naam waarvan ik 10 jaar geleden al bedacht had dat het wel een mooie zou kunnen zijn voor mijn toekomstige zoon.
Echt zoals je verwacht dus. Dacht dat ik het me te simplistisch voorstelde. Laat het hele getoucheer lekker aan de vk over hoor. Hoewel het echt iets voor mij is om uit nieuwsgierigheid toch zelf ook even te willen voelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:17 schreef Poppedein het volgende:
[..]
ff tussendoor melden enzo, en dan gelijk weer inhaken op de dirtyness hoor
Uhmmm.. Als je je mond enigzins ontspannen opendoet en dan je wijs en middelvinger spreid tegen je lippen aan... zo voelt t een beetje zodra je wat meer dan 2-3cm ontsluiting hebt... Maar heel anders kan ook, veel dunnen, echt zo dun als papier. Ik denk alleen dat dat laatste bij jezelf erg lastig te voelen is..
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:16 schreef Ssserpente het volgende:
En dan tegen N. te zeggen: "Dat voelt apart zeg! Moet je ook eens voelen!" Waarop hij wit wegtrekt, verontschuldigend naar de vk kijkt en zegt: "sorry hoor, zo is ze nu eenmaal..."
Toen ik bij de gyn was vroeg ze: 'wil je zelf je bmm ook nog even zien?quote:[b]Op zaterdag 15 augustus 2009 12:42 schreef
Ah, dat dacht ik al. Dat heb ik niet. Zou wel handig zijn om er één te hebben met een (achteruitkijk)spiegeltje.
Mijn placenta kwam drie minuten na de bevalling, en toen moest ik hardop lachen en riep: "haha wat een ranzig ding is dat zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
eigen placenta kan ik best hebbenen die krijg je toch wel te zien want de vk gaat em ook checken toch? of alles goed is enzo met het ding. Andermans placenta mwah, die mag je houden
![]()
Ben ik heeeeel erg benieuwd bij Kersjes en Incantrix!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu ben ik ook héél benieuwd naar jullie naam, want de naam die wij hebben is bij groot toeval óók de voornaam van de 'voorman' van een band die wíj heel fijn vinden. Nu hebben wij de naam heel ergens anders vandaan en heeft deze voor mij vanuit een heel ander oogpunt veel waarde, maar echt, het zou toch wat zijn.. Zéker omdat je het over een heel andere stijl hebt, dat is deze band dus ook!![]()
wij vonden Finn ook leuk, maar toevallig heeft een kennisje net een zoontje gekregen en hem deze naam gegevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:39 schreef DuchessX het volgende:
niet..Ik vond het voor een meisje juist moeilijk!
Voor een jongen vonden we Quint en Brent heel leuk. En ik vond Finn ook heel leuk, maarniet...
Welke wel dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij vonden Finn ook leuk, maar toevallig heeft een kennisje net een zoontje gekregen en hem deze naam gegeven
en was gelukkig niet onze nr 1
Zo denk ik er vooralsnog net zo over!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, mijn man moest ook bij mijn hoofd blijven en de placenta wilde ik niet zien![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, geen spijt van gehad.
Ik zei/riep/whatever ook letterlijk: 'Spiegel, spiegel!? Dat kind moet er gewoon uit!'
'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zo denk ik er vooralsnog net zo over!
Maar volgens mij verander ik daar echt niet over van mening
Ik vind dat niet erg als ie mee kijkt hoor. Ik ben beide keren zo bezig geweest met persen dat ik hem alleen maar heb horen zeggen "je doet het hardstikke goed" en "nog even doorzetten, je bent er bijna". Wat me dan wel opviel was beide keren toen de verloskundige zei dat ze me ging inknippen, ik naast me een neger wit weg zag trekken omdat hij dat ook moest zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, en dat mijn vriend aan het meekijken was en me vooral ook nog probeerde te sturen vond ik echt helemaal niks!
'Jaja! Ik zie het hoofdje! Iets verder en langer doordrukken!'
En dan als de wee ophield: 'Ah jammer, nu zakt ie weer terug'
Mannen...
En volgens mij ben ik niet de enige bij wie ze dat geflikt hebben
Same here!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:15 schreef huuphuup het volgende:
bwhahaha dat aanmoedigenidd echt mannen
![]()
ik heb mn lief aan alle kanten voorgelicht hoorvan scheten, poepen en plassen tijdens de bevalling tot aan tot mn oren uitscheuren, hij weet er alles van
kan het alleen maar meevallen namelijk
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:
omg, komt zij weer met der netje
Naja, der zijn ook aardig wat vrouwen die hun kind gelijk in de nek sch**en dus... Effe douchen en het is weg
oooowquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:20 schreef freecell het volgende:
VOlgens mij is die ondersteek alleen voor het opvangen van de placenta hoor
Tenminste, ik ken niemand die er daarna nog weer op is geweest
Of dat ie zegt dat ie zag hoe je een trosje druiven aan je kont had hangen op het eind. Nee, da's niet echt motiverend voor enige herhalingquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]ach, zolang het bij die ene keer blijft
anders is t zielig voor t kind
nee hoor, hij weet het idd dat het kan en dat het niet raar is enzo, en hij vindt er ook niets van verder. Ik zou het geloof ik best wel erg vinden als mn vent achteraf geschokt zou roepen van omg!je hebt gepoept!
Bwahahahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Op een ander forum vertelde een verse* moeder dat ook zij gepoept had tijdens de bevalling. De vk haalde het discreet weg, maar haar vriend kon nog net roepen: "Jezus! Dat stinkt!
*Over vers gesproken...![]()
Checkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:
omg, komt zij weer met der netje
Naja, der zijn ook aardig wat vrouwen die hun kind gelijk in de nek sch**en dus... Effe douchen en het is weg
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Of dat ie zegt dat ie zag hoe je een trosje druiven aan je kont had hangen op het eind. Nee, da's niet echt motiverend voor enige herhaling![]()
quote:
Ik vroeg om een spiegel, ik wilde het ook zien. Heb er ook ingekeken en ook nog op gereageerd....volgens de verhalen dan. Ik kan me er echt helemaal niks meer van herinnerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, geen spijt van gehad.
Ik zei/riep/whatever ook letterlijk: 'Spiegel, spiegel!? Dat kind moet er gewoon uit!'
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Een trosje druiven.Daar had zelfs ik nog niet bij stilgestaan.
En dan heb je weinig aan een schepnetje.
![]()
Daar moet ik N. dan toch nog even van op de hoogte brengen.![]()
Mijn tijd komt nog welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb in tijden niet zo gelachen om bevallingsverhalen
Ben er al die tijd al hoorquote:
quote:
That's the way to goquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef DuchessX het volgende:
Ik word zo vrolijk van dit topic gheheheIk ga lachend de bevalling in
![]()
GMTA!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat stond er op het menu?
Pannenkoeken met ananashart en bitter lemon erbij?
Oh dat is vervelend dat had ik ook regelmatig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
Oef, heb me af en toe toch een steken in m'n doos!Mn eerste reactie is dan ook om ernaar te grijpen. Leuk op m'n werk.
![]()
Lijkt wel of ze zo nu en dan een handje naar buiten steekt om alvast te zwaaien.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:02 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend dat had ik ook regelmatig.
Zet anders een cd-tje op van Michael Jackson, dan lijkt het misschien wat minder raar als je naar je kruis grijpt
mee eens is!quote:Op zondag 16 augustus 2009 07:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
nog altijd geen verse babies dames? Gaan jullie eens even deze laatste zondag van de zomervakantie even een kindje op de wereld zetten. Dan heb ik ook wat te F5-en vandaag
*pufpuf* ja, eigenlijk wilde ik afzeggen, maar ja, dat mocht niet *pufpufpers*quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag kan ik trouwens niet hoor. We hebben vanmiddag een BBQ en ik hoor net dat ik niet meer af mag zeggen.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja toch wel he?
Nu alleen nog een baby die mee werkt.![]()
* Brighteyes gaat zich nog even omdraaien.
Het is mijn ochtend om uit te slapen.![]()
Eej!quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef Incantrix het volgende:
En nu is het echt tijd om de Nijntjes van de mobile die we kregen van vrienden uit hun sopje te halen, anders verdrinken ze zodadelijk!
Volgens mij is dat niet expres, maar je merkt het wel inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Kersjes het volgende:
Ca.ra, Gaviscon tabletjes vind ik ranzig en die blijven bij mij op de een of andere manier altijd zo irritant in en aan mijn gebit kleven.
Overigens belt er nu bijna niemand meer, waarschijnlijk is de komst van een 2e kindje een stuk m inder interessant.
ach welnee, dat kan best nog even wachtenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Kersjes het volgende:
Morgen MOET ik de klossen gaan halen, ik vergeet dat steeds
Dat was zo leukquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ja, die geboorte-felicitaties, oh ik vond dat zo leuk steeds! Wij hadden iets van 125 kaarten gekregen, allemaal als een slinger door het huis gehangen....ik vond het gewoon erg toen het er weer af "moest"
Net als toen de ooievaar er weer af ging na 2 weken. Weet nog goed dat mijn moeder zei: " gut als je het zo erg vindt kunnen we hem misschien nog wel langer huren???"
Geen last van gelukkig hier. Ons bed is standaard al 68cm (bovenkant matras) hoog en dat is precies genoeg voor DuchessX. Voor de kraamzorg ook want het moet tussen de 65 en 70 cm zijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ach welnee, dat kan best nog even wachten![]()
ik heb dat stomme bed vanmorgen nog vervloekt tegen mn lief --> "ziejewel, we hadden best nog twee weken kunnen wachten met die stomme rotkratten"![]()
ik heb tegenwoordig een soort spierkramp in mn liezen van het mezelf in bed hijsenstom bed...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:55 schreef Troel het volgende:
Freecell, gefeliciteerd
Ik heb niet alles bijgelezen, ik las dingen voer spiegels en dergelijkeIk heb mijn moeder gewoon een foto laten nemen van hoe het eruit zag en ik weet nog steeds niet hoe ik die foto moet houden
Hier vandaag voor het eerst angst. Tot tranen toe omdat ik toch bang ben dat ik straks de bevalling niet aan kan omdat het onverwacht gaat zijn. Reden te meer voor mij om toch maar nog een keer extra bij de gyn aan te geven dat ik het liefst harde afspraken maak over de bevalling en eventueel inleiden.
Ik wil wel in plaats van jou gaan hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wie schopt mijn even naar de bbq, ik heb geen zin....
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:22 schreef Chan het volgende:
Haha ja, melk tot in mn onderbroek aangezien hij me zojuist helemaal heeft ondergespuugdIs weer eens wat anders dan vruchtwater in je onderbroek
Omdat ik 1 keer wel genoeg vondquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef leonieke het volgende:
Chan: waarom ben jij nog niet aan het bevallen?We willen baby’s zien hoor
Huup en BE jullie kunnen misschien het goede voorbeeld geven
... Jammerquote:
Haha, dat is ook exáct waarom ik metéén mijn vader heb gebeld en een afspraak heb gemaakt om woensdag haring te gaan eten bij mijn ouders. Dat móet hij toch eens gezien hebben he?quote:Op zondag 16 augustus 2009 19:38 schreef leonieke het volgende:
Incantrix:met jouw haringverhaal. Mijn ma had dat met komkommer toen ze van mij zwanger was. Het is alleen geen garantie dat je na de bevalling nog graag haring zal eten
![]()
Geniaal... wat zal ie trots zijn op zijn "kleine" meidquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, Chan, jij bent ook een droge! (Hopelijk ook letterlijk weer, zo ondertussen)
[..]
Haha, dat is ook exáct waarom ik metéén mijn vader heb gebeld en een afspraak heb gemaakt om woensdag haring te gaan eten bij mijn ouders. Dat móet hij toch eens gezien hebben he?![]()
Zelf vind ik haring ook een van de weinige vissen die ik echt niks vind.. maar er is nog hoop dus (hoewel vanavond ineens curry lekker vond op mijn frietjes en frikandel, weird)quote:Duchess, superlief aapje zegEn ja, onder normale omstandigheden zou ik ook 'YUK' denken bij de gedachte alleen al, maar het rook ook zo lekker ineens..
![]()
Ook van mij!quote:Silktie en Silly, heel erg veel succes!!
quote:Lijnloos,voor jou.. Ben benieuwd morgen, hoe laat ben je aan de beurt?
Oeh goed idee, ik ga mijn dropjes even pakken voor tijdens de film zo meteenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:24 schreef DuchessX het volgende:
Zo vind ik de muntendrop die Juup© eet naar mest ruiken![]()
Geuren ruiken niet meer hetzelfde
De tonijnsalade van Juup© vond ik vandaag naar kots ruiken![]()
En van verse boslucht word ik helemaal
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:23 schreef freecell het volgende:
Wij hebben onze geboortekaartjes wel meteen verstuurd en hadden dus de grootste vracht kraamvisite toen de kraamverzorgster er nog was, dat was ook wel redelijk geniaal
En als je de kaartjes vroeg verstuurt heb je elke morgen in de kraamtijd zo'n heerlijke stapel post
De eerste post die Ruben kreeg was zijn eigen geboortekaartjequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Kersjes het volgende:
Felicitatiepost
En wat ook zo gaaf is: de eerste brief gericht aan (de ouders van) je kind. Dat was volgens mij de verzekering ofzo, had mijn paar dagen oude jochie ineens zijn eigen verzekeringspasje opgestuurd gekregen, met zijn naam erop die WIJ hadden uitgekozen!! Echt bizar en heel emo.
Ja, 't is weer zo ver. Helaas, de afgelopen nachten ging het zo goedquote:Op maandag 17 augustus 2009 04:18 schreef Ca.ra het volgende:
Nachtbrakertjes in da house
we doen er maar een beetje vrolijk over, janken heeft ook geen zin he
Ha Troel... versterking voor de nachtbrakertjes ploeg?
Zo te zien heeft Kers in ieder geval wel een goede nacht, maar dat heeft ze ook wel verdiend.
ah ok, ja ik was gewoon benieuwd of dat uberhaupt nog gecheckt wordt, maar wsl niet dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, bij mij hebben ze nooit gekeken of gevoeld bij de vk.
Ik weet wel dat ze niet wilden strippen toen ik mijn 41w afspraak had en het toen tegen O&N aanliep, maar sowieso zijn ze verder niet zo voelerig bij ons geloof ik.
Je kan wel vragen hoe het allemaal zou gaan als het idd nog een weekje duurt ofzo. Vanaf wanneer er gedacht wordt aan strippen enzo.
39,6quote:Op maandag 17 augustus 2009 06:26 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
hopelijk kan iedereen nu nog even een paar kleine uurtjes slaap meepakken enzo![]()
ik mag vanmiddag langs de vk. 40 wkn controle(of eigk 39.6 in mijn geval
) ik ben benieuwd of ze nu ook extra dingen gaat checken zoals ontsluiting ofzo of dat het gewoon een normale controle is en verder afwachten ofzo. We zullen zien
Nou, ik ben een fervent buikslaper hoor, al mijn hele leven (hoogstens afgewisseld met rug maar zelfs dat voelt niet zo prettig nu).quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:07 schreef Chan het volgende:
Lily vervelend dat slaaphoudingprobleem, ik had het ook heel erg maar toen ik eenmaal gewend was aan een andere houding kreeg ik zelfs na de bevalling niet meer de neiging op mn buik te willen liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |