@Huup; succes met je controle! en wel weer een stickertje scoren he??
@Lijnloos; nou mag je EINDELIJK ook zelf voor 20 weken echo! Leuk hoor! ik wens je heeeeeel veel succes en zal voor je duimen!
@BE; wat fijn dat de BBQ toch een succes was!
@Icantrix; wat een rare verandering in je smaak, haring

En o ja, wat onwijs fijn voor je dat je kamertje nu vorm gaat krijgen en dat weer rust in je hoofd heeft gecreeerd.
@Serpente; jeetje ook alweer 35 weken!

wat gaat dat snel joh!
@Tante Freecell, ik ben nog steeds zo onwijs nieuwsgierig naar die naam! haha
@Kersjes; wat balen dat je zoveel last hebt van maagzuur, ik hoop voor je dat het nu wat beter gaat...
@Vlindur, balen dat je zo beroerd hebt geslapen... misschien vandaag tussendoor nog even kans om een dutje te doen???
Weet niet meer wie het vroeg; maar het was hier gister stralend weer. Op het strandje waar het toernooi gehouden werd was het zonovergoten en zelfs heet als je in de zon was...
Ik was de enige die niet verbrand is... (toch slim, factor 25, 3 keer gesmeerd

)
het was erg gezellig, veel bekenden en gewoon lekker genoten van het mooie weer...
nog 2 medezwangeren erbij, die beide een veul grotere buik hebben... En meerdere keren gehoord dat je er bij mij nog maar weinig van zag...

(een van die meiden is maar 12 dagen verder dan ik)
al met al een heeeerlijke dag gehad en gisteravond helemaal kapot, dus alleen maar voor de tv gehangen
en nu dus ff bijlezen; met een gezellig schoppend beebje in mijn buik (merk nu voor het eerst dat het krachtiger gaat schoppen) en ga zo maar eens ff flink aan het schoonmaken.. dan is dat maar weer gebeurt voor de vakantie!