abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 augustus 2009 @ 04:27:06 #276
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71940785
Oh dat is echt een van de vervelendste dingen om van wakker te worden.
Ik moet afkloppen, maar op de een of andere manier heb ik hier nog geen mug gezien. Dus ofwel het huis heeft goede vibes, ofwel ik smaak niet lekker meer sinds ik zwanger ben... volgend jaar zullen we het weten.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 17 augustus 2009 @ 05:02:30 #277
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71940819
Halleluja hier heeft elke bewoner al aandacht gehad vannacht omdat ze anders wilden dan slapen en nu moek nog oordopjes zoeken voor mezelf geloof ik
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 17 augustus 2009 @ 05:06:20 #278
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71940822
Bijna ochtend Rocka, dan beginnen ze weer

Kom jij nog toe aan een extra dutje in de ochtend/middag of gaat dat niet met B?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 17 augustus 2009 @ 05:10:09 #279
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71940829
Soms lukt dat wel maar meestal niet want juist dan staat er iemand aan de deur, moet de was gedaan etc. Het zijn die doorpakmomentjes. Jammer dat ik die nog zo nodig heb voor het huishouden.
B was behoorlijk aan het spoken vannacht maar gelukkig slaapt hij net weer (hond, kat en vriend ook trouwens....gekkenhuis!!)
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 17 augustus 2009 @ 05:23:13 #280
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71940843
Stelletje gemenerds daar zeg.

Ik pak meestal nog een uurtje of twee tussen 7 en 9, als mijn man de deur uit is. Dat is meestal genoeg gelukkig.
Vrijdag was het erger, toen maar een uurtje of 3 geslapen 's nachts en een volle agenda de volgende dag. Toen heb ik voor het eerst een middagdutje gedaan.

Nu gaat de wekker van mijn man, kan ik eindelijk naar de wc zonder hem te vroeg wakker te maken
pi_71940915
goeiemorgen!

hopelijk kan iedereen nu nog even een paar kleine uurtjes slaap meepakken enzo
ik mag vanmiddag langs de vk. 40 wkn controle (of eigk 39.6 in mijn geval ) ik ben benieuwd of ze nu ook extra dingen gaat checken zoals ontsluiting ofzo of dat het gewoon een normale controle is en verder afwachten ofzo. We zullen zien
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 17 augustus 2009 @ 07:00:53 #282
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71940993
Goodmornings Ah, Huup, veel succes dan zo, daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar dan! En op 39.6 zit je natuurlijk al dik in je 40e week he?

En ik zou vandaag weer eens uit kunnen slapen, zie je het voor je? Alle spelletjes op mijn iphone zijn saai..

Owja, voor de échte nachtbrakers hoor, dat is dikke bluh!
3!
  maandag 17 augustus 2009 @ 07:24:45 #283
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71941053
Muggen? Check

Nou weet ik ook wel dat ik een lekker ding ben ( ), maar je kan het ook overdrijven. Ben de halve nacht op een mislukte muggenjacht geweest en nu heb ik mijn rug, benen en knieen onder de muggenbulten zitten. En ook nog 5 op mijn billen
Sowieso ben ik altijd de l*l, manlief wordt echt NOOIT gestoken!

Opvallend krampvrije nacht gehad weer.

Huup, succes bij de vk!
En volgens mij moet je gewoon rekenen op een standaard controle, in dit stadium wordt er meestal nog niks extra's gedaan.
.... met gevoel voor drama....
  maandag 17 augustus 2009 @ 07:33:08 #284
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71941077
voor de nachtbrakers.
en rocka, voor een dutje zou ik die was echt wel laten liggen...
En Troel en Kersjes ook nog eens lastig gevallen door muggen
pi_71941153
Goedemorgen!
Nachtbrakers, ik benijd jullie niet, veel succes. Ik slaap altijd wel, tenzij een reeds geboren kind me wakker houd. Bij L. kon ik prima slapen tot het einde. Ik werd alleen half wakker van omdraaien, maar dan tukte ik ook wel weer verder

Mijn benen groeien volgens mij net zo hard als mijn buik Ik heb ineens cellulitis
pi_71941220
Ook goedemorgen en een voor de nachtbrakers. Het is vandaag nog niet al te heet, dus misschien is een dutje dan nog een goed plan.
Ik heb nog een drukke dag, mijn moeder komt alweer poetsen, vanaf komende weekend is ze dan ook 2 weken op vakantie, dus dan moet ik het weer zelf doen. En morgen komt de kraamzorg voor de intake, ook leuk. Verder weinig te melden, druk weekend gehad en dat ook weer overleefd, gewoon door zo min mogelijk te doen.
Oja, moeder en zusje hebben besloten dat ik 5 september beval. Dan ziet zusje Driekus nog net voor haar vakantie en komt mam de dag erna terug van vakantie. Zelf houd ik het gewoon maar op ergens na 17 september...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71941307
Goedemorgen dames

Hier weer de 1ste werkdag na mijn vakantie van 3 weken

oe bah, nachtbraken
Ik slaap redelijk maar ik draai me wel een ongeluk. Ik vind de juiste houding maar niet.
Ik ben een absolute buikslaper maar dat gaat nu al niet meer

Huup, de 40 weken controle spannend

Lijnloos, veel plezier bij de 20 weken echo
  maandag 17 augustus 2009 @ 08:35:01 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71941403
Oh da's balen Lily, dat je idd helemaal moet wennen aan een nieuwe slaaphouding...

Huup, bij mij hebben ze nooit gekeken of gevoeld bij de vk.
Ik weet wel dat ze niet wilden strippen toen ik mijn 41w afspraak had en het toen tegen O&N aanliep, maar sowieso zijn ze verder niet zo voelerig bij ons geloof ik.
Je kan wel vragen hoe het allemaal zou gaan als het idd nog een weekje duurt ofzo. Vanaf wanneer er gedacht wordt aan strippen enzo.

Ik heb vrijdag pas weer een afspraak maar eerst nog ergens deze week de echo en de gyn afspraak dus.

Lijnloos, veel plezier vanmiddag!

Linda2205, wanneer moet jij voor die extra echo? Had je al een afspraak staan?
pi_71941444
Goedemorgen Dames,

Ff bijgebladerd... is veel te veel om een heel weekend bij te lezen op mn werk.

Chan, spannend hoor de uitgerekende datum vandaag... ik bereid me voor op verse beebs vandaag Dus LLM aan t werk

Gister een andere bank geregeld, we gaan de bank van mn vriend halen uit zijn huis dat nog steeds te koop staat... daar kan ik tenminste uit opstaan met mn logge lijf

Nog maar 2 weken werken ... en morgen al mn afscheidslunch met mn collega's
pi_71941715
Goeiemorgen!!

Ook ik sliep laat, eerst lag Tinus te trappen en de woelen (ik kan hem nu ook van buiten af voelen! ) en daarna kon ik gewoon niet slapen en lag ik zelf te draaien en te woelen.. Erg jammer weer.

Chan, je bent aan de beurt! Succes! Ik wil ook nieuwe baby's!

Huup, succes bij de controle.

Vandaag gaan ze beginnen met het dakkapel/ de verbouwing!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:10:04 #291
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_71941800
hoi meiden

sorry dat ik zo weinig kom.. maar zo druk.. vakantie en verbouwingen en dan dit weekend het huis van schoonouders moeten leeghalen omdat hun huis eind volgende maand wordt opgeleverd (schoonmoeder gestorven en schoonvader in verzorgingstehuis ligt)

Verder alles goed.. Vrijdag voormiddag echo gehad ons meisje ligt met kopje naar beneden, weegt nu ongeveer 1200gr en wordt op 3300gr geschat bij 40weken, alles mooi gecheckt en goedgekeurd alleen lag ze met gezichtje naar achter dus daar geen mooi beeld van gehad om te vergelijken met Jade en Luna hun echo's.. heb ik echo meegekregen met geslacht op.. maar zou niet weten waar kijken

Sorry dat ik even niet reageer op jullie.. maar véél om bij te lezen

MAAR ik hoop echt dat alles goed gaat met iedereen.. ik zal even vluchtig de pagina's doorbladeren...
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:53:49 #292
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71942553
@Huup; succes met je controle! en wel weer een stickertje scoren he??

@Lijnloos; nou mag je EINDELIJK ook zelf voor 20 weken echo! Leuk hoor! ik wens je heeeeeel veel succes en zal voor je duimen!

@BE; wat fijn dat de BBQ toch een succes was!

@Icantrix; wat een rare verandering in je smaak, haring En o ja, wat onwijs fijn voor je dat je kamertje nu vorm gaat krijgen en dat weer rust in je hoofd heeft gecreeerd.

@Serpente; jeetje ook alweer 35 weken! wat gaat dat snel joh!

@Tante Freecell, ik ben nog steeds zo onwijs nieuwsgierig naar die naam! haha

@Kersjes; wat balen dat je zoveel last hebt van maagzuur, ik hoop voor je dat het nu wat beter gaat...

@Vlindur, balen dat je zo beroerd hebt geslapen... misschien vandaag tussendoor nog even kans om een dutje te doen???

Weet niet meer wie het vroeg; maar het was hier gister stralend weer. Op het strandje waar het toernooi gehouden werd was het zonovergoten en zelfs heet als je in de zon was...
Ik was de enige die niet verbrand is... (toch slim, factor 25, 3 keer gesmeerd )
het was erg gezellig, veel bekenden en gewoon lekker genoten van het mooie weer...
nog 2 medezwangeren erbij, die beide een veul grotere buik hebben... En meerdere keren gehoord dat je er bij mij nog maar weinig van zag... (een van die meiden is maar 12 dagen verder dan ik)

al met al een heeeerlijke dag gehad en gisteravond helemaal kapot, dus alleen maar voor de tv gehangen

en nu dus ff bijlezen; met een gezellig schoppend beebje in mijn buik (merk nu voor het eerst dat het krachtiger gaat schoppen) en ga zo maar eens ff flink aan het schoonmaken.. dan is dat maar weer gebeurt voor de vakantie!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71942655
Vandaag stond mijn hart even stil... toen ik naar het toilet was geweest was er heel even rood bloed te zijn bij het afvegen (maar echt heel weinig).
Nu ben ik ondertussen een paar uur later al terug geweest en is er niets meer van te merken, maar ik maak me toch nog steeds zorgen. Hopelijk krijg ik het niet meer te zien en anders zal ik toch maar even naar het ziekenhuis bellen. Nu gewoon even hopen dat er niets aan de hand is. Maar man, de tranen stonden direct in mijn ogen.
pi_71942681
jeetje dat is ff schrikken Leonieke! Ik hoop dat je geen bloed meer gaat zien!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71942795
Huup succes bij de vk vandaag!

Lily vervelend dat slaaphoudingprobleem, ik had het ook heel erg maar toen ik eenmaal gewend was aan een andere houding kreeg ik zelfs na de bevalling niet meer de neiging op mn buik te willen liggen

Alle LLM, succes nog even! Binnen nu en twee a drie weken komen er gewoon weer veel verse beebjes aan

Enne.. Ik zeg t nog maar een keertje... Maar ik vond 1 keer bevallen wel genoeg Maar toch bedankt voor de succeswensen Gisteren was mn uitgerekende datum, en ik vond het vooral heel gek dat ik al twee weken een baby heb liggen hier
pi_71943245
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:

Huup, bij mij hebben ze nooit gekeken of gevoeld bij de vk.
Ik weet wel dat ze niet wilden strippen toen ik mijn 41w afspraak had en het toen tegen O&N aanliep, maar sowieso zijn ze verder niet zo voelerig bij ons geloof ik.
Je kan wel vragen hoe het allemaal zou gaan als het idd nog een weekje duurt ofzo. Vanaf wanneer er gedacht wordt aan strippen enzo.

ah ok, ja ik was gewoon benieuwd of dat uberhaupt nog gecheckt wordt, maar wsl niet dus
strippen mja. ik weet nie, zoals ik er nu over denk en zoals ik me nu voel hoeft het niet zo nodig. Als in, t kind moet er tzt wel uit natuurlijk maar als ik 10 dagen 'overtijd' loop dan is dat ook prima. K zal ns kijken wat ze ervan zeggen.

Lijnloos veel plezier vandaag!

Wanneer heeft Tan haar 20 weken echo eigks? Is dat ook niet heel snel al?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71943306
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 06:26 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!

hopelijk kan iedereen nu nog even een paar kleine uurtjes slaap meepakken enzo
ik mag vanmiddag langs de vk. 40 wkn controle (of eigk 39.6 in mijn geval ) ik ben benieuwd of ze nu ook extra dingen gaat checken zoals ontsluiting ofzo of dat het gewoon een normale controle is en verder afwachten ofzo. We zullen zien
39,6 Dat is mooi om te bevallen Huup! Heb ik ook gedaan

Ze checken volgens mij nooit voor de 40 weken of je al ontsluiting hebt. De VK zei dat tegen mij althans. Moet je echt al een eind over tijd zijn of er moet wat aan de hand zijn (weeeen of zo )
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:32:49 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71943354
Ik bedacht me net dat ze het bij ons liever niet deden omdat je dan idd kans hebt op gerommel wat toch geen zoden aan de dijk zet, dus dan beter niet. Scheelt jou weer een middagje krampen zeg maar.
Maar ja, wie weet zegt de jouwe wel iets heel anders en kom je straks bevoelt en gestript weer thuis...

Morgen om 11.15 heb ik de echo en dan daarna naar de gyn. Ze waarschuwde me wel dat ze heel strak gepland hadden en dat het wrsch allemaal wel uit zou lopen. Dus ik zal mijn boek maar meenemen.
Sasha zit gelukkig de hele dag op het kdv dan hoef ik daar niet over na te denken dan.
pi_71943442
Heh bah, Leonieke
Het komt heel veel voor (ik heb het zelf ook gehad) en het betekent vaak helemaal niets maar oh wat wordt je er onzeker en bang van..
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:07 schreef Chan het volgende:
Lily vervelend dat slaaphoudingprobleem, ik had het ook heel erg maar toen ik eenmaal gewend was aan een andere houding kreeg ik zelfs na de bevalling niet meer de neiging op mn buik te willen liggen
Nou, ik ben een fervent buikslaper hoor, al mijn hele leven (hoogstens afgewisseld met rug maar zelfs dat voelt niet zo prettig nu).
Ik kon na de bevallingen (en stuwingen van borsten) steeds niet wachten totdat ik weer zo kon liggen.
pi_71943453
bevoelt en bestript whahaha; nou ik ben benieuwd

dr is af en toe 's nachts wel iets van gerommel voelbaar hier, maar niets waarvan ik duidelijk zou zeggen goh, dit is serieus. Maarja, ik heb nog nooit een kind op de wereld gezet, dus ik weet ook nie zo goed wat ik moet voelen enzo volgens mij neem k het pas serieus als mn vliezen breken

Estrys ns kijken of k er dan net zo'n mooierd uit kan gooien

Alvast succes morgen dan BE en idd boekje mee, muziekje mee zoiets.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')