abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:22:40 #226
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71919612
En even een voor Incantrix die de planning van de babykamer rond heeft!!
ik ga denk ik na mijn vakantie op mijn dooie gemakje beginnen met de muurkasten opknappen
pi_71919676
Ja, wel, Asyniur, dat laatste wat je zegt, is ook hetgeen waarom ik het zo raar vind om erover te liegen. Nu heb ik natuurlijk wel het voordeel dat ze in het ziekenhuis al twee datums hebben opgegeven, dus ik lieg zelfs niet als ik zeg dat het voor eind februari of misschien begin maart zal zijn

Ow, die tip van Incantrix zal ik alleszins ook in gedachten houden ivm het opsturen van de kaartjes. Mijn man had al laten vallen om gewoon een extra dag te wachten met het opsturen van de kaartjes zodat we al bijna thuis zouden zijn als ze het kaartje krijgen. Maar dan krijg je natuurlijk ook iedereen thuis over de vloer. Misschien idd gewoon schiften

En het kinderkamertje is hier eigenlijk nog helemaaaal niet aan de orde Ik denk dat dat een decemberwerkje wordt ofzo

Ik denk trouwens dat de gyn zich vergist heeft met de datum als ik kijk voor zo'n tikker-ding, zou ik al 12weken en 5 dagen zijn, maar op 2 dagen tijd kunnen er toch geen 5 bijkomen hé?

[ Bericht 16% gewijzigd door leonieke op 16-08-2009 13:34:46 ]
pi_71921739
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef Incantrix het volgende:

En nu is het echt tijd om de Nijntjes van de mobile die we kregen van vrienden uit hun sopje te halen, anders verdrinken ze zodadelijk!

en wat leuk dat jullie al heel veel kinderkamer ideetjes hebben opgedaan, gaat vast een heel leuk kamertje worden!

Bah maagzuur is inderdaad echt vreselijk vervelend Kersjes

Leonieke, ik heb ergens helemaal je verhaal gemist van de echo's/hoe het was, maar ik maak op uit je laatste posts dat het dus allemaal goed zit! Hartstikke heerlijk man, echt ECHT zwanger!
Met geboortekaartjes lijkt mij ook wel wat ja, dat ietsje later versturen

Ben vandaag alweer 25 weken! Ik blijf het zo wonderlijk vinden, een mensje in mij wat beweegt en groeit. En ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet, hoe hij ruikt, wat voor kindje het zal gaan zijn.

Zal zo weer even een buikfoto update plaatsen.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71922020
Wij hebben onze geboortekaartjes wel meteen verstuurd en hadden dus de grootste vracht kraamvisite toen de kraamverzorgster er nog was, dat was ook wel redelijk geniaal

En als je de kaartjes vroeg verstuurt heb je elke morgen in de kraamtijd zo'n heerlijke stapel post
pi_71922635
Incantrix wat fijn dat er redelijk schot in de planning van de babykamer zit nu
ideeen opdoen is 1 ding maar concrete plannen maken en dingen uitzoeken enzo is helemaal leuk

Poppejans 25 weken alweer! Jeetje wat gaat het snel met iedereen! ben benieuwd naar t poppebuukske
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:42:48 #231
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71922808
Ca.ra, Gaviscon tabletjes vind ik ranzig en die blijven bij mij op de een of andere manier altijd zo irritant in en aan mijn gebit kleven.

Incantrix, spijkers met koppen geslagen dus!

Huup, al die mensen die constant bellen en dan vragen "En????". Op een gegeven moment was mijn standaard antwoord "Oh, ik ben net 5 minuten geleden bevallen hoor!"
Overigens belt er nu bijna niemand meer, waarschijnlijk is de komst van een 2e kindje een stuk m inder interessant.

Felicitatiepost
En wat ook zo gaaf is: de eerste brief gericht aan (de ouders van) je kind. Dat was volgens mij de verzekering ofzo, had mijn paar dagen oude jochie ineens zijn eigen verzekeringspasje opgestuurd gekregen, met zijn naam erop die WIJ hadden uitgekozen!! Echt bizar en heel emo.
.... met gevoel voor drama....
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:47:15 #232
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71922935
Morgen MOET ik de klossen gaan halen, ik vergeet dat steeds
pi_71923014
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Kersjes het volgende:
Ca.ra, Gaviscon tabletjes vind ik ranzig en die blijven bij mij op de een of andere manier altijd zo irritant in en aan mijn gebit kleven.

Overigens belt er nu bijna niemand meer, waarschijnlijk is de komst van een 2e kindje een stuk m inder interessant.
Volgens mij is dat niet expres, maar je merkt het wel inderdaad De manier waarop mensen reageren op het nieuws is zelfs al totaal verschillend bij de eerste en bij de tweede.
pi_71923161
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Kersjes het volgende:
Morgen MOET ik de klossen gaan halen, ik vergeet dat steeds
ach welnee, dat kan best nog even wachten

ik heb dat stomme bed vanmorgen nog vervloekt tegen mn lief --> "ziejewel, we hadden best nog twee weken kunnen wachten met die stomme rotkratten"

ik heb tegenwoordig een soort spierkramp in mn liezen van het mezelf in bed hijsen stom bed...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:55:40 #235
35189 Troel
scherp en bot
pi_71923187
Freecell, gefeliciteerd

Ik heb niet alles bijgelezen, ik las dingen voer spiegels en dergelijke Ik heb mijn moeder gewoon een foto laten nemen van hoe het eruit zag en ik weet nog steeds niet hoe ik die foto moet houden

Hier vandaag voor het eerst angst. Tot tranen toe omdat ik toch bang ben dat ik straks de bevalling niet aan kan omdat het onverwacht gaat zijn. Reden te meer voor mij om toch maar nog een keer extra bij de gyn aan te geven dat ik het liefst harde afspraken maak over de bevalling en eventueel inleiden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71923197
Nou dat vind ik ook wel hoor, een tweede krijgt nu al minder aandacht als de eerste.
Bij Meike kreeg ik ook veel meer felicitatiekaartjes (voor de zwangerschap)

Zal me benieuwen hoe dat straks zal zijn.

O ja, die geboorte-felicitaties, oh ik vond dat zo leuk steeds! Wij hadden iets van 125 kaarten gekregen, allemaal als een slinger door het huis gehangen....ik vond het gewoon erg toen het er weer af "moest"
Net als toen de ooievaar er weer af ging na 2 weken. Weet nog goed dat mijn moeder zei: " gut als je het zo erg vindt kunnen we hem misschien nog wel langer huren???"

Tante Free, gefeliciteerd met je nieuwbakken neefje. Dat is ook niet eerlijk, jij hebt wel een vers beebje in de buurt, en wij hier helemaal niet! Dus Huup.....toe maar!

Wie schopt mijn even naar de bbq, ik heb geen zin....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:56:52 #237
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71923213
Ik heb deze zwangerschap ook geen kaartjes of leuke cadeautjes gehad bij de blijde boodschap (ja, mijn moeder die al flink aan het inslaan was op meisjeskleertjes too bad!)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71923436
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:

O ja, die geboorte-felicitaties, oh ik vond dat zo leuk steeds! Wij hadden iets van 125 kaarten gekregen, allemaal als een slinger door het huis gehangen....ik vond het gewoon erg toen het er weer af "moest"
Net als toen de ooievaar er weer af ging na 2 weken. Weet nog goed dat mijn moeder zei: " gut als je het zo erg vindt kunnen we hem misschien nog wel langer huren???"
Dat was zo leuk Wij hebben alles een week of 10 laten hangen geloof ik Ook zo debiel veel kaartjes!
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:14:57 #239
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71923702
Hier ook, het was echt zo kaal toen alles weg was!
(en ik moet ze nog steeds inplakken )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71923821
Huup dat lijkt me nou ook helemaal niks, die kratten en een beetje wiebelig bed! Maar je hebt ze al heel gauw lekker niet meer nodig, ben zo benieuwd naar jullie meisje Wat je zelf ook al zei, binnen 2 weken is ze er gewoon!

Felicitatiepost lijkt me wel geweldig ja, slinger dwars door de woonkamer!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71924635
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ach welnee, dat kan best nog even wachten

ik heb dat stomme bed vanmorgen nog vervloekt tegen mn lief --> "ziejewel, we hadden best nog twee weken kunnen wachten met die stomme rotkratten"

ik heb tegenwoordig een soort spierkramp in mn liezen van het mezelf in bed hijsen stom bed...
Geen last van gelukkig hier. Ons bed is standaard al 68cm (bovenkant matras) hoog en dat is precies genoeg voor DuchessX. Voor de kraamzorg ook want het moet tussen de 65 en 70 cm zijn
pi_71924645
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:55 schreef Troel het volgende:
Freecell, gefeliciteerd

Ik heb niet alles bijgelezen, ik las dingen voer spiegels en dergelijke Ik heb mijn moeder gewoon een foto laten nemen van hoe het eruit zag en ik weet nog steeds niet hoe ik die foto moet houden

Hier vandaag voor het eerst angst. Tot tranen toe omdat ik toch bang ben dat ik straks de bevalling niet aan kan omdat het onverwacht gaat zijn. Reden te meer voor mij om toch maar nog een keer extra bij de gyn aan te geven dat ik het liefst harde afspraken maak over de bevalling en eventueel inleiden.
pi_71924657
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Wie schopt mijn even naar de bbq, ik heb geen zin....
Ik wil wel in plaats van jou gaan hoor
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:11:11 #244
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71925028
BBQ
En nu heb ik weer honger, loop al de hele middag te schransen. Een half uur geleden hebben we nog pannenkoeken gegeten

Troel
Mijn eerdere pep-verhaal aan Stiemie gaat in jouw geval niet op, hopelijk ga jij het na duidelijke afspraken met de gyn ook wat rooskleuriger inzien allemaal.
pi_71925191
Even een en voor iedereen die het nodig heeft! Ik moest flink bijlezen maar heb niet alles onthouden.. ik ben wel weer wat wijzer, of eigenlijk minder naief door jullie posts hier hoor... op zich wel fijn, want dat hoor je inderdaad niet van vrienden of familie.

Oeh en kleine ego-post echo-post.... morgen 20-weken echo! ben zo benieuwd en begin toch een beetje zenuwachtig te worden... Lief is er nog steeds niet helemaal uit of ie nou wel of niet wil weten wat het wordt, dus hij mag morgen kiezen... maar ik heb het gevoel dat we morgen wel uitslag gaan krijgen als het aan hem ligt en die kleine niet te preuts is aangelegd (maar dat zal wel niet )
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:40:40 #246
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71925675
Lijnloos, leuk en spannend tegelijk, jeej! Ik ben benieuwd waar je lief voor kiest, maar ik hoop voor je dat hij kiest wat jíj wil

Ik ben ondertussen klaar voor vandaag, maar lief is nog druk bezig. Het is al zo'n ander gezicht nu de ene hoek van zijn bureau en de stellingkast weg zijn, en alle losse troep steeds meer verdwijnt! Ik ben blij!

En ik had daarnet ook nog een -moment zeg, jémig! Ik heb haring zitten eten. Háring! Ik lust echt álle vis, op ééntje na.. Juist. Haring dus. Lief had er twee meegenomen en was zijn brood ermee aan het beleggen, en dat rook eigenlijk best lekker.. Dus heb ik gewoon mijn lief een halve haring afgetroggeld, whehe! Mijn pap (een vervent vis-liefhebber op alle mogelijke manieren) was toen ik belde zo onder de indruk dat hij er helemaal stil van was, die probeert me al jaren mijn hele leven aan de haring te krijgen maar het lukt nooit
3!
pi_71925770
Lijnloos, heel veel succes en plezier morgen, het is echt een super belevenis, helemaal als alles goed is en je heerlijk een tijd naar je kindje kan koekeloeren.
Wel foto's komen showen he! enne wil je het geslacht weten? en vertellen edit: oeh dan ben ik benieuwd of jullie het morgen weten gaan!

Incantrix, de haring viel dus wel goed! Ik ben gek op vis, juist op haring maar ik heb het nog niet durven eten sinds de zwangerschap, een aantal dingen vallen nog steeds verkeerd, en ik denk dat een haring of er meteen weer uitkomt, of dat ik de hele tijd moet opboeren.
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:48:29 #248
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71925842
Ow, bij mij viel 'ie prima, Poppejans! Nu heb ik er ook niet meteen veel van gegeten hoor (de rest zat al héél snel ín mijn lief, hij was denk ik bang dat ik anders al zijn haring onder zijn handen vandaan zou pikken, haha!), maar ik eet ook nog met enige regelmaat zalm en volgens mij zijn dat beiden vette vissoorten en daar kan ik ook best nog wel wat van op Gewoon niet te snel eten, dan lukt het wel denk ik Opboeren heb ik meer van dingen als chippies of zulke dingen..
3!
  zondag 16 augustus 2009 @ 16:54:00 #249
233917 Juupzonderc
Juup© mobiel
pi_71925941
Er is nog niets aan de hand of zo, maar dit is mijn mobiele username. Dus als deze user binnenkort iets post over de bevalling van DuchessX, dan ben ik Juup het
Blaat
pi_71927304
Huup ik had een krukje naast het bed staan om in en uit bed te kunnen komen, anders ging het ook niet.. Ik was trouwens wel blij dat we de klossen er met 37 weken meteen onder gezet hadden

Lijnloos heel veel plezier morgen!

Oeh, vandaag ben ik uitgerekend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')