quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef Incantrix het volgende:
En nu is het echt tijd om de Nijntjes van de mobile die we kregen van vrienden uit hun sopje te halen, anders verdrinken ze zodadelijk!
Volgens mij is dat niet expres, maar je merkt het wel inderdaadquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:42 schreef Kersjes het volgende:
Ca.ra, Gaviscon tabletjes vind ik ranzig en die blijven bij mij op de een of andere manier altijd zo irritant in en aan mijn gebit kleven.
Overigens belt er nu bijna niemand meer, waarschijnlijk is de komst van een 2e kindje een stuk m inder interessant.
ach welnee, dat kan best nog even wachtenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:47 schreef Kersjes het volgende:
Morgen MOET ik de klossen gaan halen, ik vergeet dat steeds
Dat was zo leukquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ja, die geboorte-felicitaties, oh ik vond dat zo leuk steeds! Wij hadden iets van 125 kaarten gekregen, allemaal als een slinger door het huis gehangen....ik vond het gewoon erg toen het er weer af "moest"
Net als toen de ooievaar er weer af ging na 2 weken. Weet nog goed dat mijn moeder zei: " gut als je het zo erg vindt kunnen we hem misschien nog wel langer huren???"
Geen last van gelukkig hier. Ons bed is standaard al 68cm (bovenkant matras) hoog en dat is precies genoeg voor DuchessX. Voor de kraamzorg ook want het moet tussen de 65 en 70 cm zijnquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ach welnee, dat kan best nog even wachten![]()
ik heb dat stomme bed vanmorgen nog vervloekt tegen mn lief --> "ziejewel, we hadden best nog twee weken kunnen wachten met die stomme rotkratten"![]()
ik heb tegenwoordig een soort spierkramp in mn liezen van het mezelf in bed hijsenstom bed...
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:55 schreef Troel het volgende:
Freecell, gefeliciteerd
Ik heb niet alles bijgelezen, ik las dingen voer spiegels en dergelijkeIk heb mijn moeder gewoon een foto laten nemen van hoe het eruit zag en ik weet nog steeds niet hoe ik die foto moet houden
Hier vandaag voor het eerst angst. Tot tranen toe omdat ik toch bang ben dat ik straks de bevalling niet aan kan omdat het onverwacht gaat zijn. Reden te meer voor mij om toch maar nog een keer extra bij de gyn aan te geven dat ik het liefst harde afspraken maak over de bevalling en eventueel inleiden.
Ik wil wel in plaats van jou gaan hoorquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:56 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wie schopt mijn even naar de bbq, ik heb geen zin....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |