Good afternoon dikkies! Hoe gaat het met iedereen? Ik las hier iets over rustigaandoen, genieten van het weer en voetenbadjes, maar dat is even niet voor ons vandaag! Ik was het zo verschríkkelijk, hopeloos zat dat het maar niet opschoot met de babykamer (het bleef hangen op 'en dan moet lief zijn bureauleegmaken en de kast e.d. eruit) dat ik gister lief heb meegesleept naar de meubelboulevard en we de hele dag bezig zijn geweest met plannen en uitzoekwerk.
Maar wel met resultaat: we weten welke commode en welk ledikant we willen, hebben zeil voor op de vloer uitgezocht, hebben tekeningen gemaakt van wat er op de muur gaat komen, een lijst met benodigdheden gemaakt (tot-en-met het kleurgradiënt van de muurverf aan toe), we hebben een week-tot-week planning gemaakt incluis notities van wie we wanneer nodig hebben voor wat hulp, we hebben extra bergruimte in de keuken gemaakt en lief is nu, as we speak, alles dat niet meer in de babykamer hoort eruit aan het trekken! Ik ben zó opgelucht! Sorry, maar ik moest het echt even kwijt, het zat me best dwars eigenlijk. Binnenkort kan ik misschien dus wel mee gaan posten in het kamertjestopic!

Ehm, nouja, ik had bijgelezen, maar ik weet niet zo heel veel meer:
BJ, ik hoop dat je een fijne dag hebt vandaag!
Tante Freecell, ontzéttend gefeliciteerd!

Kersjes, bagger van je maagzuur zeg, maar niet meer zo veel eten dus..
Huups, wat ben jij toch weer lekker nuchter met al die stresskippen om je heen

@ het gesprek over bevallingen: ondanks mezelf heb ik net heel erg hard zitten lachen bij mijn iphone, thnx ladies (al moest ik wel even flink slikken bij het druiven-verhaal

)
En Ssserpente, jij bent echt té grappig!