quote:
That's the way to goquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef DuchessX het volgende:
Ik word zo vrolijk van dit topic gheheheIk ga lachend de bevalling in
![]()
GMTA!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat stond er op het menu?
Pannenkoeken met ananashart en bitter lemon erbij?
Oh dat is vervelend dat had ik ook regelmatig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
Oef, heb me af en toe toch een steken in m'n doos!Mn eerste reactie is dan ook om ernaar te grijpen. Leuk op m'n werk.
![]()
Lijkt wel of ze zo nu en dan een handje naar buiten steekt om alvast te zwaaien.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:02 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend dat had ik ook regelmatig.
Zet anders een cd-tje op van Michael Jackson, dan lijkt het misschien wat minder raar als je naar je kruis grijpt
mee eens is!quote:Op zondag 16 augustus 2009 07:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
nog altijd geen verse babies dames? Gaan jullie eens even deze laatste zondag van de zomervakantie even een kindje op de wereld zetten. Dan heb ik ook wat te F5-en vandaag
*pufpuf* ja, eigenlijk wilde ik afzeggen, maar ja, dat mocht niet *pufpufpers*quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag kan ik trouwens niet hoor. We hebben vanmiddag een BBQ en ik hoor net dat ik niet meer af mag zeggen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |