abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:10:37 #102
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71896901
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:43 schreef Kersjes het volgende:
Incantrix, ben benieuwd naar jullie jochie's naam!
Devin's broertje is ook niet bewust vernoemd, echt niet , hij gaat gewoon toevallig net zo heten als de zanger van een van mijn favo bands (volledig andere stijl overigens), een naam waarvan ik 10 jaar geleden al bedacht had dat het wel een mooie zou kunnen zijn voor mijn toekomstige zoon.

Nu ben ik ook héél benieuwd naar jullie naam, want de naam die wij hebben is bij groot toeval óók de voornaam van de 'voorman' van een band die wíj heel fijn vinden. Nu hebben wij de naam heel ergens anders vandaan en heeft deze voor mij vanuit een heel ander oogpunt veel waarde, maar echt, het zou toch wat zijn.. Zéker omdat je het over een heel andere stijl hebt, dat is deze band dus ook!
3!
pi_71896974
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:17 schreef Poppedein het volgende:

[..]

ff tussendoor melden enzo, en dan gelijk weer inhaken op de dirtyness hoor
Uhmmm.. Als je je mond enigzins ontspannen opendoet en dan je wijs en middelvinger spreid tegen je lippen aan... zo voelt t een beetje zodra je wat meer dan 2-3cm ontsluiting hebt... Maar heel anders kan ook, veel dunnen, echt zo dun als papier. Ik denk alleen dat dat laatste bij jezelf erg lastig te voelen is..
Echt zoals je verwacht dus. Dacht dat ik het me te simplistisch voorstelde. Laat het hele getoucheer lekker aan de vk over hoor. Hoewel het echt iets voor mij is om uit nieuwsgierigheid toch zelf ook even te willen voelen.

En dan tegen N. te zeggen: "Dat voelt apart zeg! Moet je ook eens voelen!" Waarop hij wit wegtrekt, verontschuldigend naar de vk kijkt en zegt: "sorry hoor, zo is ze nu eenmaal... "
pi_71897124
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:16 schreef Ssserpente het volgende:

En dan tegen N. te zeggen: "Dat voelt apart zeg! Moet je ook eens voelen!" Waarop hij wit wegtrekt, verontschuldigend naar de vk kijkt en zegt: "sorry hoor, zo is ze nu eenmaal... "
Lotte!
Noah!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:32:33 #105
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71897197
B. zou eerst ook Lemmy (Motorhead) gaan heten en iedereen incl. onszelf ging daar van uit Bij deze 2e hebben we het weer overwogen, en ikzelf zou nog steeds best willen.

Ssserpente
Arme vent van je. Je moet gewoon doen alsof iedereen dat doet joh Valt het ook niet zo op. Heb je geen speculum in huis?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71897322
Dames, gaat het hier nou nog steeds over voelen en laten voelen. Ieuwkss
Huup, het kan dus toch, vocht verliezen voor je bevalling. Vertel me de truc, pas ik em ook toe. Ik ben nu net een uurtje op en mijn tenen raken de grond niet meer, ik loop op kussentjes vocht onder mijn voeten. Voelt erg raar. Ik wil dolgraag mijn enkels terug en schoenen aan die ik al eeuwen niet meer aan kan en mijn trouwring om en en en en ik moet niet zo zeuren
Jammer van de rommelend dames dat het dan niet doorzet. BJ, succes met werken en met tukken, daarna lekker vakantie. En voor de rest weet ik het niet meer, dus
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71898178
@Mef, geeeen idee hoe het komt
maar mijn vocht (en dat van jou dus ook) komt duidelijk wel van hormonen en niet van het warme weer ofzo, dus ik denk dat misschien omdat ik zo dicht bij de 40 weken ben dat mn lijf alvast wat hormonen aan het lozen is ofzo? Ik kan het ook nie verklaren verder
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:37:10 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71898394
Goedemorgen, -middag en -avond!
Tijd voor mijn tukkie en daarna hopelijk zwemmen! Tot vanavond.
pi_71898432
Hoe gaat het met de llm dames?
na morgen word het weer koeler hè
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71898521
Lekker zwemmen BE!

Ik heb geen last van de warmte gelukkig. Vind het juist heerlijk om in de zon te liggen. Maar ben officieel ook nog geen LLM-er natuurlijk!

*Googlet op 'speculum'.

Ah, dat dacht ik al. Dat heb ik niet. Zou wel handig zijn om er één te hebben met een (achteruitkijk)spiegeltje.
pi_71898636
quote:
[b]Op zaterdag 15 augustus 2009 12:42 schreef

Ah, dat dacht ik al. Dat heb ik niet. Zou wel handig zijn om er één te hebben met een (achteruitkijk)spiegeltje.
Toen ik bij de gyn was vroeg ze: 'wil je zelf je bmm ook nog even zien? ' en toen kreeg ik een handspiegel Best tof, die kant van jezelf zie je nooit
Misschien wil ik bij de bevalling nu ook wel een spiegel in de buurt hebben voor het geval dat (als het weer zo'n lancering wordt is het een beetje zinloos, maar goed)

Huups, wat fijn dat je wat vocht kwijtraakt!
Volgens mij heb je ook wat aan mij gedoneerd, mijn sokranden blijven ineens in mijn been staan, heb ik anders nooit. Maar mijn enkels zijn nog zichzelf zo te zien
pi_71898822
Dat zou ik ook wel willen, Freecell. Ben ook erg benieuwd naar hoe zo'n placenta er nou precies uitziet.

Weet dat sommigen er niets van moeten hebben, maar vind zulke dingen hartstikke interessant. Ieder z'n meug hoor!
pi_71898853
Ze vroegen mij tijdens mijn eerste bevalling ook maar steeds of ik een spiegel erbij wou om te kijken hoe het er daar uit zag (dit was tijdens de persweeen, het kind wou er alleen niet uit dus denk ook soort van extra motivatie om nog harder je best te doen).Ik wou dat helemaal niet zien en vond het vervelend toen ze het bleven vragen. Hierna volgde een knip en later de onvermijdelijke hechtingen en uiteraard wou ik toen wel even zien hoe het er beneden uitzag na die ravage. Dat is een beeld dat me echt nog steeds voor de geest staat en bij de 2e wou ik echt zelfs na afloop van het hechten niet zien hoe het er daar uitzag.

Mijn man heeft wel de onderkant gezien toen beide kinderen geboren werden, mijn zwager wil dat juist helemaal niet zien bij mijn zusje als die straks moet bevallen. Die kijkt volgens mij vanaf haar hoofd mee naar beneden.
pi_71898914
Hm, kan veel hebben, maar vind andermans placenta er eigenlijk toch niet zo smakelijk uitzien...

Maar die van mezelf vind ik vast erg knap!
pi_71898927
Das leuk hoor De vlos ging bij ons ook helemaal de vliezen en placenta omhooghouden zoals het gezeten had. Kon zij zien of het compleet was en konden wij zien hoe het zat. Maar het was bijzonder, want bij ons zat de navelstreng helemaal bovenaan de placenta vast ipv in het midden oid? Ik weet het niet meer precies waar hij nu hoorde te zitten En dat vond zij wel tof geloof ik
pi_71899021
Cool! Ik wil dat straks ook allemaal precies zien! N. niet waarschijnlijk, maar dan kijkt ie maar even de andere kant op.

Ik hoorde van een vriendin dat haar vriend echt niet mee mocht kijken daar beneden. Die moest braaf bij haar hoofdeind blijven staan. Van mij mag N. alles zien hoor. Ik snap heel goed dat ie er niet opgewonden van wordt (hoop ik tenminste ), maar wat mij betreft mag ie er met z'n neus bovenop staan. Zou ik zelf ook doen als ik erbij kon.
pi_71899102
TARA stond bij mijn hoofdeinde, maar hing wel wat naar voren ed, die kon aardig wat meer zien dan ik hoor En hij mocht van mij staan waar hij wilde, maar ik vond hem daar ook wel fijn, beetje mijn handje vasthouden enzo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:11:25 #118
190853 RockabeIIa
pi_71899114
Mijn vriend zei wel dat ie toch echt wel een aantal dingen had gezien wat ie het liefst nooit had gezien maar hij houdt nog van me, hoor. En hij wilde zelfs wel een 2e kindje samen met mij
pi_71899125
eigen placenta kan ik best hebben en die krijg je toch wel te zien want de vk gaat em ook checken toch? of alles goed is enzo met het ding. Andermans placenta mwah, die mag je houden

spiegel om naar mn eigen doos te gluren hoeft van mij echt echt niet. Mn lief heeft ook geen behoefte om het hoofdje geboren te zien worden en ik vind het wel een prettig idee dat hij gewoon blijft staan daar waar ik em nodig heb, bij mn hoofd
en hechtingen vind ik eigk niet zo interessant

oeh spannend, mn lief is nu een smsje aan het klaarzetten voor als we straks naar het ziekenhuis gaan had ik em gevraagd want hij smst niet zo snel, en ik zie al voor mij *pufpufpuf*schietopmetdieklotesms!! *pufpufpuf*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71899158
Haha, wat schattig Huup!

Hechten hoef ik ook niet te zien, laat staan te voelen. En een spiegel heeft voor mij denk ik weinig zin onder water.
pi_71899222
Ik zei vantevoren ook steeds dat ik mijn placenta echt niet wou zien omdat het me zo ranzig leek. Maar ja, toen in het ziekenhuis helemaal vergeten om dat aan iemand door te geven. En toen uiteindeiljk hield die vk die placenta met die vliezen dus ook omhoog, idd zoals hij erin had gezeten. Vond het toch wel erg leuk om te zien hoor, was toch gewoon heel mooi eigenlijk, echt zo´n babyhuisje.
En ik zei ook dat mijn Lief alleen naast mijn hoofd mocht staan, dat ik niet wou dat hij zo tussen mn benen ging kijken hoe het hoofdje eruit kwam enzo, maar dat heeft hij uiteindeiljk toch wel gedaan, en vond ik ook helmeaal niet erg toen. Vind het nu zelfs wel jammer dat ik het zelf niet heb gezien met een spiegel.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71899236
* DuchessX meldt met beeb in den buuk

Wel nog buik- en rugpijn maar ze wil d'r echt nog niet uit. We wachten maar weer af

Wat een verhalen allemaal weer. Placenta's kijken, opengescheurde dozen kijken

Geniet van het zonnetje dames en pas lekker de puftechnieken toe als het te warm is voor je

PS Last minute mijlpaal: nog 10 dagen te gaan
#geen
pi_71899814
Een vriend van ons had van te voren al gevraagd of we de placenta voor hem op de foto wilden zetten. Vond íe wel interessant en ach, was een kleine moeite
Ik kreeg op een gegeven moment bij het persen ook een spiegel toen het hoofdje al zichtbaar was. Toen vroegen ze of ik het hoofdje wilde voelen en heb ik de zwarte natte haartjes van mijn nog niet volledig geboren zoontje gestreeld
Een paar dagen na de bevalling met een spiegel gekeken hoe het er van onder uit zag, op aanraden van de kraam. Was niet zo'n succes

Hier een rommelige ochtend gehad maar nu niks meer. Schoonmoeder vond mijn buik nu wel heeeeel laag hangen, volgens haar duurt het echt niet lang meer.
.... met gevoel voor drama....
pi_71899965
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
eigen placenta kan ik best hebben en die krijg je toch wel te zien want de vk gaat em ook checken toch? of alles goed is enzo met het ding. Andermans placenta mwah, die mag je houden
Mijn placenta kwam drie minuten na de bevalling, en toen moest ik hardop lachen en riep: "haha wat een ranzig ding is dat zeg En wat voelde dat blubberig!"

En vriendje had nergens last van met toekijken, behalve bij het zetten van de knip, dat vond ie er toch wat minder prettig uitzien
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71900109
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 11:10 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Nu ben ik ook héél benieuwd naar jullie naam, want de naam die wij hebben is bij groot toeval óók de voornaam van de 'voorman' van een band die wíj heel fijn vinden. Nu hebben wij de naam heel ergens anders vandaan en heeft deze voor mij vanuit een heel ander oogpunt veel waarde, maar echt, het zou toch wat zijn.. Zéker omdat je het over een heel andere stijl hebt, dat is deze band dus ook!
Ben ik heeeeel erg benieuwd bij Kersjes en Incantrix!
Ik wou een zoon lange tijd Jonathan (Davis) noemen maar mijn man echt no way, en bovendien zou ik dan zelf ook wel bang zijn dat hij ''sjonnie''' genoemd zou gaan worden.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71900222
pfff, ik vind jongensnamen zo moeilijk!
Als het een meisje zou zijn hadden we er zo al 3 geschikte klaarliggen. Nu blijkt het een jongen te worden en dan wordt het een stuk lastiger (vinden wij). We hebben inmiddels een lijstje van 5 namen die we allebei wel mooi vinden, nu nog die ene echte eruit zoeken... Moeilijk hoor.
pi_71902247
helllloow dames
wat een onderwerpen weer ......

even egopost:
IK HEB VAKANTIE!!!!!

en o ja ik ben doodmoe en ga zo lekker ff een poosje op bed liggen, eerst ff tv kijken en dan ff tukken denk ik goed begin van de vakantie!!!

@Aoraki;
wij hebben inmiddels een aantal jongens en meisjesnamen, maar ik heb al echt voorkeur voor 2 namen haha..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71902249
niet..Ik vond het voor een meisje juist moeilijk!

Voor een jongen vonden we Quint en Brent heel leuk. En ik vond Finn ook heel leuk, maar niet...
#geen
pi_71902419
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:39 schreef DuchessX het volgende:
niet..Ik vond het voor een meisje juist moeilijk!

Voor een jongen vonden we Quint en Brent heel leuk. En ik vond Finn ook heel leuk, maar niet...
wij vonden Finn ook leuk, maar toevallig heeft een kennisje net een zoontje gekregen en hem deze naam gegeven
en was gelukkig niet onze nr 1
pi_71902598
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wij vonden Finn ook leuk, maar toevallig heeft een kennisje net een zoontje gekregen en hem deze naam gegeven
en was gelukkig niet onze nr 1
Welke wel dan?
pi_71902982
Jeuh BJ vakantie! nu even lekker bijkomen meid! Geniet ervan.

En over dat met een spiegel van onder kijken enzo, het is wat mij betreft helemaal niet omdat het me ranzig lijkt of wat dan ook. Ik heb er gewoon geen behoefte aan, het hoeft niet zo nodig, geen idee hoe je dat uitlegt. Heeft voor mij persoonlijk in elk geval niet echt iets met vies vinden ofzo te maken.
En die placenta lijkt me ook lekker glibberig voelen ja
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71902993
Incantrix en Kersjes ik ben heel benieuwd of jullie dezelfde naam hebben

En een spiegel hoefde ik ook niet echt nee tijdens de bevalling

Zo wij zijn weer terug van het strand. We zaten in de auto om naar de kinderboerderij in Spaarnwoude te gaan toen we bedachten dat het strand ook wel erg leuk was. Strandopgang naar beneden was geen probleem, maar daarna weer terug naar boven *pfoei* Was blij toen ik er weer was. Op het strand was het trouwens heeeerlijk!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:24:35 #133
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71903162
Davina, (zacht-)roze kan heel goed bij rood/oranje haar. Mijn zoon heeft 's nachts wel eens een roze pyjamaatje aangehad als de blauwe in de was zaten. En het stond hem gggoed! Nu natuurlijk niet meer; duh roze is voor meisjes!

Heeft er verder niemand zin een gooi naar de prijzen? Wie werpt den eersten baby van de 2e helft van augustus?
pi_71903477
Kers natuurlijk!

Wat win ik straks?
pi_71903547
ik denk ook Kers
en ik ga in ieder geval in augustus bevallen das t enige wat ik weet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71903607
Ik wilde ook geen spiegel, shaap moest ook bij mijn hoofd blijven en de placenta wilde ik niet zien

Schaap heeft wel gekeken en vond het mooi. Ze hebben uiteindelijk, na overleg, wel een spiegel gepakt, zodat ik kon zien dat met iedere wee er een stukje meer van het hoofdje te zien was (en er dus echt iets gebeurde daar onder), en dat vond ik toch wel erg fijn.
Uiteindelijk vroegen ze ook of we de placenta wilden zien en aangezien er geen tweede kans komt, besloten toch maar te kijken en eigenlijk vond ik het niet vies ofzo, maar juist heel mooi. Dat was het huisje van ons meisje geweest al die maanden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71903666
mmm, ik weet niet of ik er behoefte aan heb om dat allemaal te zien. Niet dat ik het smerig vind ofzo. Ik weet gewoon niet of het toegevoegde waarde heeft (voor mij dan). De placenta wil ik nog wel zien, maar met een spiegel tussen m'n benen zie ik niet zitten... Ik kan me zo voorstellen dat ik dan wel wat anders aan m'n hoofd heb

En mag gewoon bij mijn hoofdeinde staan. (anders gaat hij van z'n stokkie, en dan heb ik niemand meer om af te zeiken )
pi_71904404
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, mijn man moest ook bij mijn hoofd blijven en de placenta wilde ik niet zien
Zo denk ik er vooralsnog net zo over!
Maar volgens mij verander ik daar echt niet over van mening
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:36:01 #139
190853 RockabeIIa
pi_71904425
Ik wilde ook geen spiegel, geen spijt van gehad.
Ik zei/riep/whatever ook letterlijk: 'Spiegel, spiegel!? Dat kind moet er gewoon uit!'
pi_71904457
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zei/riep/whatever ook letterlijk: 'Spiegel, spiegel!? Dat kind moet er gewoon uit!'

Precies, zoiets zou ik ook kunnen roepen geloof ik

en ik ben er ook heel stellig in dat ik echt niet op zo'n po wil , al zal ik kruipend naar de wc moeten...
pi_71904481
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:34 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Zo denk ik er vooralsnog net zo over!
Maar volgens mij verander ik daar echt niet over van mening
'

ik ook niet,,,tot tijdens de bevalling en heb er geen spijt van.

Waarmee ik niet wil zeggen dat dat voor ieereen geldt, hoor ik vind het wel grappig dat ik zo volledig van gedachten veranderde ophet moment supreme.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:46:51 #142
190853 RockabeIIa
pi_71904628
Nou, en dat mijn vriend aan het meekijken was en me vooral ook nog probeerde te sturen vond ik echt helemaal niks!
'Jaja! Ik zie het hoofdje! Iets verder en langer doordrukken!'
En dan als de wee ophield: 'Ah jammer, je was er bijna, en nu zakt ie weer terug'

Mannen...
En volgens mij ben ik niet de enige bij wie ze dat geflikt hebben
pi_71904644
Miss Sly, niets is zo veranderlijk als een mens.

Aoraki, ik had juist geen moeite met jongensnamen. Ik heb echt weken lang erover gedaan voor we een meisjesnaam hadden die we allebei mooi vonden en toen bleek het als nog een jongen te zijn.

BJ, lekker genieten van je vakantie.

Huup, ik vind het ook niet vies ofzo maar ik hoef geen ontplofte egel te zien. En dat is nou net het beeld wat ik in mijn hoofd heb zitten dat anderen zien als je aan het bevallen bent en het hoofdje staat. En met hechtingen erin vond ik het net een opgeblazen rollade.
pi_71904693
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, en dat mijn vriend aan het meekijken was en me vooral ook nog probeerde te sturen vond ik echt helemaal niks!
'Jaja! Ik zie het hoofdje! Iets verder en langer doordrukken!'
En dan als de wee ophield: 'Ah jammer, nu zakt ie weer terug'

Mannen...
En volgens mij ben ik niet de enige bij wie ze dat geflikt hebben
Ik vind dat niet erg als ie mee kijkt hoor. Ik ben beide keren zo bezig geweest met persen dat ik hem alleen maar heb horen zeggen "je doet het hardstikke goed" en "nog even doorzetten, je bent er bijna". Wat me dan wel opviel was beide keren toen de verloskundige zei dat ze me ging inknippen, ik naast me een neger wit weg zag trekken omdat hij dat ook moest zien.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:54:42 #145
190853 RockabeIIa
pi_71904760
Ik vind het niet erg dat ie mee keek maar hij kon gewoon beter niks zeggen
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:06:29 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71904940
Ik heb mijn lief nog maar niks gezegd over wat er allemaal bij een bevalling komt kijken.
Hij gruwelt nu al van het idee dat hij straks een met huidsmeer en bloed bedekt kindje moet vast houden, dus ik hou wijselijk mijn mond over poep en zulks
Hij heeft wel ooit iets gehoord over een knip of scheuren en als ik gehecht moet worden, gaat ie zeggen dat het wat strakker mag (zegt ie nu, maar ik moet het nog zien gebeuren )
En voor de rest blijft het allemaal een verrassing voor hem.
pi_71905102
bwhahaha dat aanmoedigen idd echt mannen

ik heb mn lief aan alle kanten voorgelicht hoor van scheten, poepen en plassen tijdens de bevalling tot aan tot mn oren uitscheuren, hij weet er alles van kan het alleen maar meevallen namelijk
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71905178
en ik ben er ook heel stellig in dat ik echt niet op zo'n po wil , al zal ik kruipend naar de wc moeten...
[/quote]

VOlgens mij is die ondersteek alleen voor het opvangen van de placenta hoor
Tenminste, ik ken niemand die er daarna nog weer op is geweest
pi_71905211
oh hier werd ie wel geadviseerd hoor door de kraamintake. Omdat de wc beneden is en ik een trap af moet. Zij vond het een strak plan om dan boven op de gang een stoel neer te zetten met po erop zodat ik met name 's nachts die trap niet af hoefde enzo.

Maar ik ken mezelf ik zie mezelf wel naast dat ding piesen ofzo en dat ik mn lief dan 's nachts de hele gang kan gaan dweilen. Of die volle ondersteek omstoten aan het hengsel, lijkt me ook een fijne
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71905349
En het voordeel aan bevallen zijn is dat je het weer gemakkelijk op kan houden tot de volgende ochtend
pi_71905486
jaaaaa in mijn geval denk ik dat k de eerste week heel vaak op de wc ga zitten
lekker ontvochten

ach hoe dan ook, het is op de slaapkamer 35+ graden geloof ik, dus ik zit het liefst zo lang mogelijk beneden, die paar nachtelijke toilet-bezoekjes overleef ik wel. En anders sleept mn lief me met alle liefde wel van de trap af.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71905762
Dames waar gaat het allemaal weer over hiero???

Mijn vriend heeft Meike ook wel geboren zien worden, de vk riep hem er echt bij....kijk maar, de baby komt er nu echt aan!
Placenta hebben we ook gezien naar het schijnt. ik weet er niks meer van
Nou kon ik dat ding naderhand toch wel schieten aangezien er nog wat was achtergebleven.
Ik hoop dat deze baby een lievere placenta heeft.

Gister bij de vk was mijn bloeddruk net zo mooi trouwens!
En hb van 7.1!!!! yeah!

Ze begon nog wel even over wat ik moest doen als de vliezen braken, en als we op vakantie waren enzo
Was wel even zo'n momentje van: "huhuhuhuh ik moest toch nog 6 weken??? mijn vliezen breken nog lang niet hoor"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71905884
Rocka! Goed bedoeld natuurlijk, maar erg frustrerend lijkt me!
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:15 schreef huuphuup het volgende:
bwhahaha dat aanmoedigen idd echt mannen

ik heb mn lief aan alle kanten voorgelicht hoor van scheten, poepen en plassen tijdens de bevalling tot aan tot mn oren uitscheuren, hij weet er alles van kan het alleen maar meevallen namelijk
Same here!
Hij weet nu precies waar het bij het bad geleverde netje allemaal voor gebruikt zou kunnen worden.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:03:14 #154
190853 RockabeIIa
pi_71905917
omg, komt zij weer met der netje

Naja, der zijn ook aardig wat vrouwen die hun kind gelijk in de nek sch**en dus... Effe douchen en het is weg
pi_71906038
Zeg, da's anders een heel handig netje!

Haha, leuke edit ook!
pi_71906373
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:

Naja, der zijn ook aardig wat vrouwen die hun kind gelijk in de nek sch**en dus... Effe douchen en het is weg
ach, zolang het bij die ene keer blijft anders is t zielig voor t kind

nee hoor, hij weet het idd dat het kan en dat het niet raar is enzo, en hij vindt er ook niets van verder. Ik zou het geloof ik best wel erg vinden als mn vent achteraf geschokt zou roepen van omg! je hebt gepoept!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71906481
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:20 schreef freecell het volgende:

VOlgens mij is die ondersteek alleen voor het opvangen van de placenta hoor
Tenminste, ik ken niemand die er daarna nog weer op is geweest
oooow
Ik hoop het dan maar hahaha

En die aanmoedigingen van mijn man lijkt me nou ook niet bepaald fijn, ik zal alvast doorgeven dat ik dat niet echt wenselijk vind

Gatverrrr er zit dus een netje bij als je zo'n bevalbad huurt?
pi_71906515
Op een ander forum vertelde een verse* moeder dat ook zij gepoept had tijdens de bevalling. De vk haalde het discreet weg, maar haar vriend kon nog net roepen: "Jezus! Dat stinkt !

*Over vers gesproken...
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:59:03 #159
190853 RockabeIIa
pi_71906976
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ach, zolang het bij die ene keer blijft anders is t zielig voor t kind

nee hoor, hij weet het idd dat het kan en dat het niet raar is enzo, en hij vindt er ook niets van verder. Ik zou het geloof ik best wel erg vinden als mn vent achteraf geschokt zou roepen van omg! je hebt gepoept!
Of dat ie zegt dat ie zag hoe je een trosje druiven aan je kont had hangen op het eind. Nee, da's niet echt motiverend voor enige herhaling

Of dat ie zegt 'Ik heb ALLES gezien. Alles!' en dan zo'n hoofd trekt van

pi_71907064
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Op een ander forum vertelde een verse* moeder dat ook zij gepoept had tijdens de bevalling. De vk haalde het discreet weg, maar haar vriend kon nog net roepen: "Jezus! Dat stinkt !

*Over vers gesproken...
Bwahahaha
't is toevallig dat ik vandaag net m'n boekje over de bevalling aan het lezen was en daar stond het ook in. Toen ik dat tegen vertelde, trok hij echt een gezicht van :
Maar in het boek stonden de bemoedigende woorden dat het heel veel vrouwen overkwam, en dat je juist trots op jezelf moest zijn omdat je op de goede manier aan het persen was.
pi_71907114
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:

Check
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:06:22 #162
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71907141
Dat komt in de beste families voor innepin
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71907228
Weet je wat ik nou zo fijn vind aan dit forum? Dat je dit soort dingen gewoon te weten komt. Dit soort verhalen hoor je nooit op kraambezoek! Zo krijg ik in elk geval een stuk reëler beeld van zwangerschap en bevalling. Dank dames!
* Pyttpytt verwachtingen ietsjes bijstelt...
pi_71907277
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Of dat ie zegt dat ie zag hoe je een trosje druiven aan je kont had hangen op het eind. Nee, da's niet echt motiverend voor enige herhaling

zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:12:07 #165
190853 RockabeIIa
pi_71907284
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:05 schreef innepin het volgende:

[..]

Check

ik moest erg lachen
pi_71907319
Hahaha ik zie het trosje druiven ook al helemaal voor me
Ik heb niet gepoept tijdens de bevalling.. ik heb alles eruit gewaterd van tevoren
pi_71907345
Een trosje druiven. Daar had zelfs ik nog niet bij stilgestaan. En dan heb je weinig aan een schepnetje.

Daar moet ik N. dan toch nog even van op de hoogte brengen.
pi_71907372
quote:

[..]

Check

lekker ding

achja, beter teveel voorbereidt op dit soort dingen dan dat je dr nog nooit van gehoord hebt en je een hoedje shit schrikt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71907561
Ik ben het met pyttpytt eens, fijn om te lezen dat dat ok is enzo

Huup: is er niemand met een porta potti die je ff kunt lenen straks? Je weet wel, zo'n ding
Lijkt me veel makkelijker voor jou dan een po!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:28:50 #170
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71907595
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vroeg om een spiegel, ik wilde het ook zien. Heb er ook ingekeken en ook nog op gereageerd....volgens de verhalen dan. Ik kan me er echt helemaal niks meer van herinneren
Heel spijtig zei ik later tegen Jeroen dat ik het jammer vond dat ik er niks van had gezien en toen kreeg ik dat spiegelverhaal te horen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:32:30 #171
190853 RockabeIIa
pi_71907654
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Een trosje druiven. Daar had zelfs ik nog niet bij stilgestaan. En dan heb je weinig aan een schepnetje.

Daar moet ik N. dan toch nog even van op de hoogte brengen.

Ik heb in tijden niet zo gelachen om bevallingsverhalen
pi_71908621
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik heb in tijden niet zo gelachen om bevallingsverhalen
Mijn tijd komt nog wel
pi_71908667
Leuk je weer te zien Juup!
pi_71908699
Bij Amber stond de filmcamera klaar.. M. vroeg nog oftie 'm aan moest zetten maar ik roep nog heel hard NEE.. was veel te druk met puffen... zat echt niet op dei vraag te wachten maar nu heb ik er spijt van dat ik het niet gedaan heb.

Bij Tess heb ik eigenlijk niet echt gedacht aanfilmen.. misschien wel moeten doen, maar het ging weer zo snel allemaal.

Spiegel hebben we niet gebruikt hier, ik heb Tess wel meteen aangeraakt op het moment dat ze er uit was en bij Amber had ik het hoofdje al een paar keer gevoeld voordat de vk er was omdat ze er uitwilde..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71908878
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk je weer te zien Juup!
Ben er al die tijd al hoor , heb alleen niet zo veel te vertellen over trosjes en spetterpoep e.d.
pi_71909122
quote:

[..]

Check

ik lach nu wel maar je zult zien dat mij dat ook gebeurt Gelukkig is Juup totaal niet vies uitgevallen
#geen
pi_71909217
Ik word zo vrolijk van dit topic ghehehe Ik ga lachend de bevalling in

Overigens, ik denk ook dat Kersjes als eerste zal bevallen, en dan BE en dan Huup.
En dan probeer ik samen met Poppedein een datumtweeling te produceren
#geen
pi_71909357
Oef, heb me af en toe toch een steken in m'n doos! Mn eerste reactie is dan ook om ernaar te grijpen. Leuk op m'n werk.

Lijkt wel of ze zo nu en dan een handje naar buiten steekt om alvast te zwaaien.
pi_71909408
Ssserpente
#geen
pi_71910012
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef DuchessX het volgende:
Ik word zo vrolijk van dit topic ghehehe Ik ga lachend de bevalling in
That's the way to go

Hoe je er weer uit zal komen is uiteraard een tweede

Overal poep, pies, kots, bloed... Hoort er allemaal bij als je eenmaal een kind hebt, geen beter moment om er alvast aan beginnen te wennen dan tijdens de bevalling

We zijn vanavond uit eten geweest en alsof mijn buik nog niet vol genoeg zat met baby is er nu ook een hoeveelheid eten in gegaan.... da's niet mis
pi_71910042
Lekker kers, hebben je darmen wat te doen!

Lekker gegeten?
pi_71910059
pi_71910144
Wat stond er op het menu?

Pannenkoeken met ananashart en bitter lemon erbij?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71910654
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat stond er op het menu?

Pannenkoeken met ananashart en bitter lemon erbij?
GMTA!
#geen
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:13:15 #185
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71912045
Stelletje ouwe viezerikken hier

Vanavond heerlijk gebarbecued en nu vers gebadderd op de bank. Lekkah
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 16 augustus 2009 @ 00:36:08 #186
190853 RockabeIIa
pi_71912400
Ca.ra heb je zo'n zweetbank?
  zondag 16 augustus 2009 @ 01:02:30 #187
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_71912761
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
Oef, heb me af en toe toch een steken in m'n doos! Mn eerste reactie is dan ook om ernaar te grijpen. Leuk op m'n werk.

Lijkt wel of ze zo nu en dan een handje naar buiten steekt om alvast te zwaaien.
Oh dat is vervelend dat had ik ook regelmatig.

Zet anders een cd-tje op van Michael Jackson, dan lijkt het misschien wat minder raar als je naar je kruis grijpt
  zondag 16 augustus 2009 @ 05:19:08 #188
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71914228
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 01:02 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Oh dat is vervelend dat had ik ook regelmatig.

Zet anders een cd-tje op van Michael Jackson, dan lijkt het misschien wat minder raar als je naar je kruis grijpt

Oei, zelfs de Omeprazol en de Rennies kunnen me niet meer helpen, heb zo'n vreselijke last van maagzuur
Dan maar zitten, liggen is geen enkele optie meer op het moment.
Geen gerommel hier trouwens, ik mis het eigenlijk wel een beetje...
pi_71914243
grmbl, ik zag "Kersjes" staan bij laaste post en ik dacht al van oeh! zou het!! but noooo....

vervelend van t maagzuur.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 augustus 2009 @ 05:39:05 #190
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_71914246
Sorry Huup

Maar jij staat nog altijd bovenaan, je mag echt wel eerst van me hoor!
pi_71914261
nah, jij rommelt een stuk meer dan ik doe dus ik zet mn geld nie op mezelf
kom maar op met die verse beebs, of t nou die van mezelf is of die van een ander, verse wil ik zien!

en die van mezelf zie ik hoe dan ook, wat er ook gebeurt, toch binnen nu en pak em beet twee weken. zo kort nog maar! Bijna onwerkelijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71914332
nog altijd geen verse babies dames? Gaan jullie eens even deze laatste zondag van de zomervakantie even een kindje op de wereld zetten. Dan heb ik ook wat te F5-en vandaag
pi_71914344
Huups en dan heb je een beeeebie! Een echte!
  zondag 16 augustus 2009 @ 07:51:50 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71914370
Huup, gekke gedachte he... wat er ook gebeurt, het is nu echt-echt-echt aftellen geblazen... die uiterlijke tijd dat het nog duurt wordt steeds korter en korter.
Duh... altijd wel natuurlijk, maar 'tussen nu en 5-6 weken klinkt toch heel anders dan 'tussen nu en een week of 2-3'.

En dat maakt mij best een beetje zenuwachtig, want die bevalling komt er hoe dan ook óók onvermijdelijk aan.
Gek hoor, ik was helemaal niet nerveus voor de bevalling oid, maar die paar keer echt venijnig gerommel 's nachts hebben me eraan herinnerd dat het toch echt wel even een paar de afzien is. En heel eerlijk gezegd...
Maar goed, de beloning is dan ook niet te evenaren met wat dan ook, dus het komt wel goed.
pi_71914412
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 07:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
nog altijd geen verse babies dames? Gaan jullie eens even deze laatste zondag van de zomervakantie even een kindje op de wereld zetten. Dan heb ik ook wat te F5-en vandaag
mee eens is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71914421
Het is gelukkig ook maar één dagje BE
Ik heb tijdens de bevalling trouwens op een gegeven moment wel gezegd: ok, nu even stoppen en morgen om 9:00 verder, ok? Maar mocht niet an TARA
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:14:06 #197
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71914427
Klopt. En ik hoop toch wel op ietsje vlotter dan de vorige keer enzo. Hoewel dat niet eens heel lang duurde, maar voor het echt doorzette zat er toch wel een dag of anderhalf gerommel aan vooraf.

Vandaag kan ik trouwens niet hoor. We hebben vanmiddag een BBQ en ik hoor net dat ik niet meer af mag zeggen.
pi_71914436
ik denk toch wel dat je bevalling een goed excuus is om af te zeggen BE.
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:22:50 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71914452
Ja toch wel he?
Nu alleen nog een baby die mee werkt.

* Brighteyes gaat zich nog even omdraaien.
Het is mijn ochtend om uit te slapen.
pi_71914457
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 08:14 schreef Brighteyes het volgende:

Vandaag kan ik trouwens niet hoor. We hebben vanmiddag een BBQ en ik hoor net dat ik niet meer af mag zeggen.
*pufpuf* ja, eigenlijk wilde ik afzeggen, maar ja, dat mocht niet *pufpufpers*

Mwa, zie ik ook niet helemaal voor me

en mijn broer belde net: IK BEN WEER TANTE Voor de 18e keer en het blijft geweldig en hij heeft zo'n leuke (maar onbekende daarom hier maar ff niet toeteren) naam!
  zondag 16 augustus 2009 @ 08:49:03 #201
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_71914507
Goedemorgen dames!

ben benieuwd naar de naam freecell! en natuurlijk gefeliciteerd!

@BE lekker doorrommelen en die BBQ afzeggen ik duim voor een vers beebje vandaag!

Ik ga zo richting strandje, lekker beachvolleybal kijken, bijkletsen en genieten van het mooie weer... denk dat ik pas vanavond weer terug ben.
(ga samen met mijn zus en haar kleinste; 11 maanden)

fijne dag allemaal!
pi_71914676
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja toch wel he?
Nu alleen nog een baby die mee werkt.

* Brighteyes gaat zich nog even omdraaien.
Het is mijn ochtend om uit te slapen.

hahaha ik moet echt lachen hierom
ik ga nog even stug terug in bed zweten, kan me nie schelen of t lekker is of nie, maar uitslapen zal ik!

nee hoor, ik hoop dat je lekker ligt te tukken nu

En idd, dat aftellen, ik riep steeds tegen mn lief hier van jaaa binnen nu en 5 weken (uitgaande van, tussen de 37 en 42 weken mag/kan het) maar het wordt idd steeds korter. Het komt steeds dichterbij. In augustus ben ik hoe dan ook mama! En augustus duurt heul niet zo gek lang meer...
okay met heel veel pech op 1 sept maar dat is het dan ook
ik ben nog steeds niet "bang" voor de bevalling maar dat zal ongetwijfeld ook komen omdat ik niet weet wat me te wachten staat haha. ik begin me alleen maar hoe langer hoe meer af te vragen hoe het gaat zijn, die hele bevalling, t zal er toch heel binnenkort een keertje van moeten komen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')