quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:43 schreef Kersjes het volgende:
Incantrix, ben benieuwd naar jullie jochie's naam!
Devin's broertje is ook niet bewust vernoemd, echt niet, hij gaat gewoon toevallig net zo heten als de zanger van een van mijn favo bands (volledig andere stijl overigens), een naam waarvan ik 10 jaar geleden al bedacht had dat het wel een mooie zou kunnen zijn voor mijn toekomstige zoon.
Echt zoals je verwacht dus. Dacht dat ik het me te simplistisch voorstelde. Laat het hele getoucheer lekker aan de vk over hoor. Hoewel het echt iets voor mij is om uit nieuwsgierigheid toch zelf ook even te willen voelen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:17 schreef Poppedein het volgende:
[..]
ff tussendoor melden enzo, en dan gelijk weer inhaken op de dirtyness hoor
Uhmmm.. Als je je mond enigzins ontspannen opendoet en dan je wijs en middelvinger spreid tegen je lippen aan... zo voelt t een beetje zodra je wat meer dan 2-3cm ontsluiting hebt... Maar heel anders kan ook, veel dunnen, echt zo dun als papier. Ik denk alleen dat dat laatste bij jezelf erg lastig te voelen is..
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:16 schreef Ssserpente het volgende:
En dan tegen N. te zeggen: "Dat voelt apart zeg! Moet je ook eens voelen!" Waarop hij wit wegtrekt, verontschuldigend naar de vk kijkt en zegt: "sorry hoor, zo is ze nu eenmaal..."
Toen ik bij de gyn was vroeg ze: 'wil je zelf je bmm ook nog even zien?quote:[b]Op zaterdag 15 augustus 2009 12:42 schreef
Ah, dat dacht ik al. Dat heb ik niet. Zou wel handig zijn om er één te hebben met een (achteruitkijk)spiegeltje.
Mijn placenta kwam drie minuten na de bevalling, en toen moest ik hardop lachen en riep: "haha wat een ranzig ding is dat zegquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:11 schreef huuphuup het volgende:
eigen placenta kan ik best hebbenen die krijg je toch wel te zien want de vk gaat em ook checken toch? of alles goed is enzo met het ding. Andermans placenta mwah, die mag je houden
![]()
Ben ik heeeeel erg benieuwd bij Kersjes en Incantrix!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 11:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nu ben ik ook héél benieuwd naar jullie naam, want de naam die wij hebben is bij groot toeval óók de voornaam van de 'voorman' van een band die wíj heel fijn vinden. Nu hebben wij de naam heel ergens anders vandaan en heeft deze voor mij vanuit een heel ander oogpunt veel waarde, maar echt, het zou toch wat zijn.. Zéker omdat je het over een heel andere stijl hebt, dat is deze band dus ook!![]()
wij vonden Finn ook leuk, maar toevallig heeft een kennisje net een zoontje gekregen en hem deze naam gegevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:39 schreef DuchessX het volgende:
niet..Ik vond het voor een meisje juist moeilijk!
Voor een jongen vonden we Quint en Brent heel leuk. En ik vond Finn ook heel leuk, maarniet...
Welke wel dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij vonden Finn ook leuk, maar toevallig heeft een kennisje net een zoontje gekregen en hem deze naam gegeven
en was gelukkig niet onze nr 1
Zo denk ik er vooralsnog net zo over!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, mijn man moest ook bij mijn hoofd blijven en de placenta wilde ik niet zien![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, geen spijt van gehad.
Ik zei/riep/whatever ook letterlijk: 'Spiegel, spiegel!? Dat kind moet er gewoon uit!'
'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zo denk ik er vooralsnog net zo over!
Maar volgens mij verander ik daar echt niet over van mening
Ik vind dat niet erg als ie mee kijkt hoor. Ik ben beide keren zo bezig geweest met persen dat ik hem alleen maar heb horen zeggen "je doet het hardstikke goed" en "nog even doorzetten, je bent er bijna". Wat me dan wel opviel was beide keren toen de verloskundige zei dat ze me ging inknippen, ik naast me een neger wit weg zag trekken omdat hij dat ook moest zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, en dat mijn vriend aan het meekijken was en me vooral ook nog probeerde te sturen vond ik echt helemaal niks!
'Jaja! Ik zie het hoofdje! Iets verder en langer doordrukken!'
En dan als de wee ophield: 'Ah jammer, nu zakt ie weer terug'
Mannen...
En volgens mij ben ik niet de enige bij wie ze dat geflikt hebben
Same here!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:15 schreef huuphuup het volgende:
bwhahaha dat aanmoedigenidd echt mannen
![]()
ik heb mn lief aan alle kanten voorgelicht hoorvan scheten, poepen en plassen tijdens de bevalling tot aan tot mn oren uitscheuren, hij weet er alles van
kan het alleen maar meevallen namelijk
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:
omg, komt zij weer met der netje
Naja, der zijn ook aardig wat vrouwen die hun kind gelijk in de nek sch**en dus... Effe douchen en het is weg
oooowquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:20 schreef freecell het volgende:
VOlgens mij is die ondersteek alleen voor het opvangen van de placenta hoor
Tenminste, ik ken niemand die er daarna nog weer op is geweest
Of dat ie zegt dat ie zag hoe je een trosje druiven aan je kont had hangen op het eind. Nee, da's niet echt motiverend voor enige herhalingquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]ach, zolang het bij die ene keer blijft
anders is t zielig voor t kind
nee hoor, hij weet het idd dat het kan en dat het niet raar is enzo, en hij vindt er ook niets van verder. Ik zou het geloof ik best wel erg vinden als mn vent achteraf geschokt zou roepen van omg!je hebt gepoept!
Bwahahahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Op een ander forum vertelde een verse* moeder dat ook zij gepoept had tijdens de bevalling. De vk haalde het discreet weg, maar haar vriend kon nog net roepen: "Jezus! Dat stinkt!
*Over vers gesproken...![]()
Checkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:
omg, komt zij weer met der netje
Naja, der zijn ook aardig wat vrouwen die hun kind gelijk in de nek sch**en dus... Effe douchen en het is weg
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Of dat ie zegt dat ie zag hoe je een trosje druiven aan je kont had hangen op het eind. Nee, da's niet echt motiverend voor enige herhaling![]()
quote:
Ik vroeg om een spiegel, ik wilde het ook zien. Heb er ook ingekeken en ook nog op gereageerd....volgens de verhalen dan. Ik kan me er echt helemaal niks meer van herinnerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, geen spijt van gehad.
Ik zei/riep/whatever ook letterlijk: 'Spiegel, spiegel!? Dat kind moet er gewoon uit!'
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Een trosje druiven.Daar had zelfs ik nog niet bij stilgestaan.
En dan heb je weinig aan een schepnetje.
![]()
Daar moet ik N. dan toch nog even van op de hoogte brengen.![]()
Mijn tijd komt nog welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb in tijden niet zo gelachen om bevallingsverhalen
Ben er al die tijd al hoorquote:
quote:
That's the way to goquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:46 schreef DuchessX het volgende:
Ik word zo vrolijk van dit topic gheheheIk ga lachend de bevalling in
![]()
GMTA!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat stond er op het menu?
Pannenkoeken met ananashart en bitter lemon erbij?
Oh dat is vervelend dat had ik ook regelmatig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:52 schreef Ssserpente het volgende:
Oef, heb me af en toe toch een steken in m'n doos!Mn eerste reactie is dan ook om ernaar te grijpen. Leuk op m'n werk.
![]()
Lijkt wel of ze zo nu en dan een handje naar buiten steekt om alvast te zwaaien.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:02 schreef krijtlijk het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend dat had ik ook regelmatig.
Zet anders een cd-tje op van Michael Jackson, dan lijkt het misschien wat minder raar als je naar je kruis grijpt
mee eens is!quote:Op zondag 16 augustus 2009 07:32 schreef Faja-Lobi het volgende:
nog altijd geen verse babies dames? Gaan jullie eens even deze laatste zondag van de zomervakantie even een kindje op de wereld zetten. Dan heb ik ook wat te F5-en vandaag
*pufpuf* ja, eigenlijk wilde ik afzeggen, maar ja, dat mocht niet *pufpufpers*quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:14 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag kan ik trouwens niet hoor. We hebben vanmiddag een BBQ en ik hoor net dat ik niet meer af mag zeggen.![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 08:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja toch wel he?
Nu alleen nog een baby die mee werkt.![]()
* Brighteyes gaat zich nog even omdraaien.
Het is mijn ochtend om uit te slapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |