abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71900222
pfff, ik vind jongensnamen zo moeilijk!
Als het een meisje zou zijn hadden we er zo al 3 geschikte klaarliggen. Nu blijkt het een jongen te worden en dan wordt het een stuk lastiger (vinden wij). We hebben inmiddels een lijstje van 5 namen die we allebei wel mooi vinden, nu nog die ene echte eruit zoeken... Moeilijk hoor.
pi_71902247
helllloow dames
wat een onderwerpen weer ......

even egopost:
IK HEB VAKANTIE!!!!!

en o ja ik ben doodmoe en ga zo lekker ff een poosje op bed liggen, eerst ff tv kijken en dan ff tukken denk ik goed begin van de vakantie!!!

@Aoraki;
wij hebben inmiddels een aantal jongens en meisjesnamen, maar ik heb al echt voorkeur voor 2 namen haha..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71902249
niet..Ik vond het voor een meisje juist moeilijk!

Voor een jongen vonden we Quint en Brent heel leuk. En ik vond Finn ook heel leuk, maar niet...
#geen
pi_71902419
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:39 schreef DuchessX het volgende:
niet..Ik vond het voor een meisje juist moeilijk!

Voor een jongen vonden we Quint en Brent heel leuk. En ik vond Finn ook heel leuk, maar niet...
wij vonden Finn ook leuk, maar toevallig heeft een kennisje net een zoontje gekregen en hem deze naam gegeven
en was gelukkig niet onze nr 1
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_71902598
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

wij vonden Finn ook leuk, maar toevallig heeft een kennisje net een zoontje gekregen en hem deze naam gegeven
en was gelukkig niet onze nr 1
Welke wel dan?
pi_71902982
Jeuh BJ vakantie! nu even lekker bijkomen meid! Geniet ervan.

En over dat met een spiegel van onder kijken enzo, het is wat mij betreft helemaal niet omdat het me ranzig lijkt of wat dan ook. Ik heb er gewoon geen behoefte aan, het hoeft niet zo nodig, geen idee hoe je dat uitlegt. Heeft voor mij persoonlijk in elk geval niet echt iets met vies vinden ofzo te maken.
En die placenta lijkt me ook lekker glibberig voelen ja
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71902993
Incantrix en Kersjes ik ben heel benieuwd of jullie dezelfde naam hebben

En een spiegel hoefde ik ook niet echt nee tijdens de bevalling

Zo wij zijn weer terug van het strand. We zaten in de auto om naar de kinderboerderij in Spaarnwoude te gaan toen we bedachten dat het strand ook wel erg leuk was. Strandopgang naar beneden was geen probleem, maar daarna weer terug naar boven *pfoei* Was blij toen ik er weer was. Op het strand was het trouwens heeeerlijk!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:24:35 #133
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71903162
Davina, (zacht-)roze kan heel goed bij rood/oranje haar. Mijn zoon heeft 's nachts wel eens een roze pyjamaatje aangehad als de blauwe in de was zaten. En het stond hem gggoed! Nu natuurlijk niet meer; duh roze is voor meisjes!

Heeft er verder niemand zin een gooi naar de prijzen? Wie werpt den eersten baby van de 2e helft van augustus?
pi_71903477
Kers natuurlijk!

Wat win ik straks?
pi_71903547
ik denk ook Kers
en ik ga in ieder geval in augustus bevallen das t enige wat ik weet
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71903607
Ik wilde ook geen spiegel, shaap moest ook bij mijn hoofd blijven en de placenta wilde ik niet zien

Schaap heeft wel gekeken en vond het mooi. Ze hebben uiteindelijk, na overleg, wel een spiegel gepakt, zodat ik kon zien dat met iedere wee er een stukje meer van het hoofdje te zien was (en er dus echt iets gebeurde daar onder), en dat vond ik toch wel erg fijn.
Uiteindelijk vroegen ze ook of we de placenta wilden zien en aangezien er geen tweede kans komt, besloten toch maar te kijken en eigenlijk vond ik het niet vies ofzo, maar juist heel mooi. Dat was het huisje van ons meisje geweest al die maanden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71903666
mmm, ik weet niet of ik er behoefte aan heb om dat allemaal te zien. Niet dat ik het smerig vind ofzo. Ik weet gewoon niet of het toegevoegde waarde heeft (voor mij dan). De placenta wil ik nog wel zien, maar met een spiegel tussen m'n benen zie ik niet zitten... Ik kan me zo voorstellen dat ik dan wel wat anders aan m'n hoofd heb

En mag gewoon bij mijn hoofdeinde staan. (anders gaat hij van z'n stokkie, en dan heb ik niemand meer om af te zeiken )
pi_71904404
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, mijn man moest ook bij mijn hoofd blijven en de placenta wilde ik niet zien
Zo denk ik er vooralsnog net zo over!
Maar volgens mij verander ik daar echt niet over van mening
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:36:01 #139
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71904425
Ik wilde ook geen spiegel, geen spijt van gehad.
Ik zei/riep/whatever ook letterlijk: 'Spiegel, spiegel!? Dat kind moet er gewoon uit!'
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71904457
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, geen spijt van gehad.
Ik zei/riep/whatever ook letterlijk: 'Spiegel, spiegel!? Dat kind moet er gewoon uit!'

Precies, zoiets zou ik ook kunnen roepen geloof ik

en ik ben er ook heel stellig in dat ik echt niet op zo'n po wil , al zal ik kruipend naar de wc moeten...
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71904481
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:34 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Zo denk ik er vooralsnog net zo over!
Maar volgens mij verander ik daar echt niet over van mening
'

ik ook niet,,,tot tijdens de bevalling en heb er geen spijt van.

Waarmee ik niet wil zeggen dat dat voor ieereen geldt, hoor ik vind het wel grappig dat ik zo volledig van gedachten veranderde ophet moment supreme.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:46:51 #142
190853 RockabeIIa
pi_71904628
Nou, en dat mijn vriend aan het meekijken was en me vooral ook nog probeerde te sturen vond ik echt helemaal niks!
'Jaja! Ik zie het hoofdje! Iets verder en langer doordrukken!'
En dan als de wee ophield: 'Ah jammer, je was er bijna, en nu zakt ie weer terug'

Mannen...
En volgens mij ben ik niet de enige bij wie ze dat geflikt hebben
pi_71904644
Miss Sly, niets is zo veranderlijk als een mens.

Aoraki, ik had juist geen moeite met jongensnamen. Ik heb echt weken lang erover gedaan voor we een meisjesnaam hadden die we allebei mooi vonden en toen bleek het als nog een jongen te zijn.

BJ, lekker genieten van je vakantie.

Huup, ik vind het ook niet vies ofzo maar ik hoef geen ontplofte egel te zien. En dat is nou net het beeld wat ik in mijn hoofd heb zitten dat anderen zien als je aan het bevallen bent en het hoofdje staat. En met hechtingen erin vond ik het net een opgeblazen rollade.
pi_71904693
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, en dat mijn vriend aan het meekijken was en me vooral ook nog probeerde te sturen vond ik echt helemaal niks!
'Jaja! Ik zie het hoofdje! Iets verder en langer doordrukken!'
En dan als de wee ophield: 'Ah jammer, nu zakt ie weer terug'

Mannen...
En volgens mij ben ik niet de enige bij wie ze dat geflikt hebben
Ik vind dat niet erg als ie mee kijkt hoor. Ik ben beide keren zo bezig geweest met persen dat ik hem alleen maar heb horen zeggen "je doet het hardstikke goed" en "nog even doorzetten, je bent er bijna". Wat me dan wel opviel was beide keren toen de verloskundige zei dat ze me ging inknippen, ik naast me een neger wit weg zag trekken omdat hij dat ook moest zien.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:54:42 #145
190853 RockabeIIa
pi_71904760
Ik vind het niet erg dat ie mee keek maar hij kon gewoon beter niks zeggen
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:06:29 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71904940
Ik heb mijn lief nog maar niks gezegd over wat er allemaal bij een bevalling komt kijken.
Hij gruwelt nu al van het idee dat hij straks een met huidsmeer en bloed bedekt kindje moet vast houden, dus ik hou wijselijk mijn mond over poep en zulks
Hij heeft wel ooit iets gehoord over een knip of scheuren en als ik gehecht moet worden, gaat ie zeggen dat het wat strakker mag (zegt ie nu, maar ik moet het nog zien gebeuren )
En voor de rest blijft het allemaal een verrassing voor hem.
pi_71905102
bwhahaha dat aanmoedigen idd echt mannen

ik heb mn lief aan alle kanten voorgelicht hoor van scheten, poepen en plassen tijdens de bevalling tot aan tot mn oren uitscheuren, hij weet er alles van kan het alleen maar meevallen namelijk
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71905178
en ik ben er ook heel stellig in dat ik echt niet op zo'n po wil , al zal ik kruipend naar de wc moeten...
[/quote]

VOlgens mij is die ondersteek alleen voor het opvangen van de placenta hoor
Tenminste, ik ken niemand die er daarna nog weer op is geweest
pi_71905211
oh hier werd ie wel geadviseerd hoor door de kraamintake. Omdat de wc beneden is en ik een trap af moet. Zij vond het een strak plan om dan boven op de gang een stoel neer te zetten met po erop zodat ik met name 's nachts die trap niet af hoefde enzo.

Maar ik ken mezelf ik zie mezelf wel naast dat ding piesen ofzo en dat ik mn lief dan 's nachts de hele gang kan gaan dweilen. Of die volle ondersteek omstoten aan het hengsel, lijkt me ook een fijne
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71905349
En het voordeel aan bevallen zijn is dat je het weer gemakkelijk op kan houden tot de volgende ochtend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')