wij vonden Finn ook leuk, maar toevallig heeft een kennisje net een zoontje gekregen en hem deze naam gegevenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:39 schreef DuchessX het volgende:
niet..Ik vond het voor een meisje juist moeilijk!
Voor een jongen vonden we Quint en Brent heel leuk. En ik vond Finn ook heel leuk, maarniet...
Welke wel dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij vonden Finn ook leuk, maar toevallig heeft een kennisje net een zoontje gekregen en hem deze naam gegeven
en was gelukkig niet onze nr 1
Zo denk ik er vooralsnog net zo over!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, mijn man moest ook bij mijn hoofd blijven en de placenta wilde ik niet zien![]()
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, geen spijt van gehad.
Ik zei/riep/whatever ook letterlijk: 'Spiegel, spiegel!? Dat kind moet er gewoon uit!'
'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:34 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zo denk ik er vooralsnog net zo over!
Maar volgens mij verander ik daar echt niet over van mening
Ik vind dat niet erg als ie mee kijkt hoor. Ik ben beide keren zo bezig geweest met persen dat ik hem alleen maar heb horen zeggen "je doet het hardstikke goed" en "nog even doorzetten, je bent er bijna". Wat me dan wel opviel was beide keren toen de verloskundige zei dat ze me ging inknippen, ik naast me een neger wit weg zag trekken omdat hij dat ook moest zien.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Nou, en dat mijn vriend aan het meekijken was en me vooral ook nog probeerde te sturen vond ik echt helemaal niks!
'Jaja! Ik zie het hoofdje! Iets verder en langer doordrukken!'
En dan als de wee ophield: 'Ah jammer, nu zakt ie weer terug'
Mannen...
En volgens mij ben ik niet de enige bij wie ze dat geflikt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |