Same here!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:15 schreef huuphuup het volgende:
bwhahaha dat aanmoedigenidd echt mannen
![]()
ik heb mn lief aan alle kanten voorgelicht hoorvan scheten, poepen en plassen tijdens de bevalling tot aan tot mn oren uitscheuren, hij weet er alles van
kan het alleen maar meevallen namelijk
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:
omg, komt zij weer met der netje
Naja, der zijn ook aardig wat vrouwen die hun kind gelijk in de nek sch**en dus... Effe douchen en het is weg
oooowquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 18:20 schreef freecell het volgende:
VOlgens mij is die ondersteek alleen voor het opvangen van de placenta hoor
Tenminste, ik ken niemand die er daarna nog weer op is geweest
Of dat ie zegt dat ie zag hoe je een trosje druiven aan je kont had hangen op het eind. Nee, da's niet echt motiverend voor enige herhalingquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]ach, zolang het bij die ene keer blijft
anders is t zielig voor t kind
nee hoor, hij weet het idd dat het kan en dat het niet raar is enzo, en hij vindt er ook niets van verder. Ik zou het geloof ik best wel erg vinden als mn vent achteraf geschokt zou roepen van omg!je hebt gepoept!
Bwahahahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Op een ander forum vertelde een verse* moeder dat ook zij gepoept had tijdens de bevalling. De vk haalde het discreet weg, maar haar vriend kon nog net roepen: "Jezus! Dat stinkt!
*Over vers gesproken...![]()
Checkquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:
omg, komt zij weer met der netje
Naja, der zijn ook aardig wat vrouwen die hun kind gelijk in de nek sch**en dus... Effe douchen en het is weg
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Of dat ie zegt dat ie zag hoe je een trosje druiven aan je kont had hangen op het eind. Nee, da's niet echt motiverend voor enige herhaling![]()
quote:
Ik vroeg om een spiegel, ik wilde het ook zien. Heb er ook ingekeken en ook nog op gereageerd....volgens de verhalen dan. Ik kan me er echt helemaal niks meer van herinnerenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, geen spijt van gehad.
Ik zei/riep/whatever ook letterlijk: 'Spiegel, spiegel!? Dat kind moet er gewoon uit!'
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Een trosje druiven.Daar had zelfs ik nog niet bij stilgestaan.
En dan heb je weinig aan een schepnetje.
![]()
Daar moet ik N. dan toch nog even van op de hoogte brengen.![]()
Mijn tijd komt nog welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
![]()
Ik heb in tijden niet zo gelachen om bevallingsverhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |