abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71905486
jaaaaa in mijn geval denk ik dat k de eerste week heel vaak op de wc ga zitten
lekker ontvochten

ach hoe dan ook, het is op de slaapkamer 35+ graden geloof ik, dus ik zit het liefst zo lang mogelijk beneden, die paar nachtelijke toilet-bezoekjes overleef ik wel. En anders sleept mn lief me met alle liefde wel van de trap af.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71905762
Dames waar gaat het allemaal weer over hiero???

Mijn vriend heeft Meike ook wel geboren zien worden, de vk riep hem er echt bij....kijk maar, de baby komt er nu echt aan!
Placenta hebben we ook gezien naar het schijnt. ik weet er niks meer van
Nou kon ik dat ding naderhand toch wel schieten aangezien er nog wat was achtergebleven.
Ik hoop dat deze baby een lievere placenta heeft.

Gister bij de vk was mijn bloeddruk net zo mooi trouwens!
En hb van 7.1!!!! yeah!

Ze begon nog wel even over wat ik moest doen als de vliezen braken, en als we op vakantie waren enzo
Was wel even zo'n momentje van: "huhuhuhuh ik moest toch nog 6 weken??? mijn vliezen breken nog lang niet hoor"
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71905884
Rocka! Goed bedoeld natuurlijk, maar erg frustrerend lijkt me!
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:15 schreef huuphuup het volgende:
bwhahaha dat aanmoedigen idd echt mannen

ik heb mn lief aan alle kanten voorgelicht hoor van scheten, poepen en plassen tijdens de bevalling tot aan tot mn oren uitscheuren, hij weet er alles van kan het alleen maar meevallen namelijk
Same here!
Hij weet nu precies waar het bij het bad geleverde netje allemaal voor gebruikt zou kunnen worden.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:03:14 #154
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71905917
omg, komt zij weer met der netje

Naja, der zijn ook aardig wat vrouwen die hun kind gelijk in de nek sch**en dus... Effe douchen en het is weg
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71906038
Zeg, da's anders een heel handig netje!

Haha, leuke edit ook!
pi_71906373
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:

Naja, der zijn ook aardig wat vrouwen die hun kind gelijk in de nek sch**en dus... Effe douchen en het is weg
ach, zolang het bij die ene keer blijft anders is t zielig voor t kind

nee hoor, hij weet het idd dat het kan en dat het niet raar is enzo, en hij vindt er ook niets van verder. Ik zou het geloof ik best wel erg vinden als mn vent achteraf geschokt zou roepen van omg! je hebt gepoept!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71906481
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 18:20 schreef freecell het volgende:

VOlgens mij is die ondersteek alleen voor het opvangen van de placenta hoor
Tenminste, ik ken niemand die er daarna nog weer op is geweest
oooow
Ik hoop het dan maar hahaha

En die aanmoedigingen van mijn man lijkt me nou ook niet bepaald fijn, ik zal alvast doorgeven dat ik dat niet echt wenselijk vind

Gatverrrr er zit dus een netje bij als je zo'n bevalbad huurt?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71906515
Op een ander forum vertelde een verse* moeder dat ook zij gepoept had tijdens de bevalling. De vk haalde het discreet weg, maar haar vriend kon nog net roepen: "Jezus! Dat stinkt !

*Over vers gesproken...
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:59:03 #159
190853 RockabeIIa
pi_71906976
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ach, zolang het bij die ene keer blijft anders is t zielig voor t kind

nee hoor, hij weet het idd dat het kan en dat het niet raar is enzo, en hij vindt er ook niets van verder. Ik zou het geloof ik best wel erg vinden als mn vent achteraf geschokt zou roepen van omg! je hebt gepoept!
Of dat ie zegt dat ie zag hoe je een trosje druiven aan je kont had hangen op het eind. Nee, da's niet echt motiverend voor enige herhaling

Of dat ie zegt 'Ik heb ALLES gezien. Alles!' en dan zo'n hoofd trekt van

pi_71907064
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:34 schreef Ssserpente het volgende:
Op een ander forum vertelde een verse* moeder dat ook zij gepoept had tijdens de bevalling. De vk haalde het discreet weg, maar haar vriend kon nog net roepen: "Jezus! Dat stinkt !

*Over vers gesproken...
Bwahahaha
't is toevallig dat ik vandaag net m'n boekje over de bevalling aan het lezen was en daar stond het ook in. Toen ik dat tegen vertelde, trok hij echt een gezicht van :
Maar in het boek stonden de bemoedigende woorden dat het heel veel vrouwen overkwam, en dat je juist trots op jezelf moest zijn omdat je op de goede manier aan het persen was.
pi_71907114
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:03 schreef RockabeIIa het volgende:

Check
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:06:22 #162
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71907141
Dat komt in de beste families voor innepin
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71907228
Weet je wat ik nou zo fijn vind aan dit forum? Dat je dit soort dingen gewoon te weten komt. Dit soort verhalen hoor je nooit op kraambezoek! Zo krijg ik in elk geval een stuk reëler beeld van zwangerschap en bevalling. Dank dames!
* Pyttpytt verwachtingen ietsjes bijstelt...
pi_71907277
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:59 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Of dat ie zegt dat ie zag hoe je een trosje druiven aan je kont had hangen op het eind. Nee, da's niet echt motiverend voor enige herhaling

zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:12:07 #165
190853 RockabeIIa
pi_71907284
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:05 schreef innepin het volgende:

[..]

Check

ik moest erg lachen
pi_71907319
Hahaha ik zie het trosje druiven ook al helemaal voor me
Ik heb niet gepoept tijdens de bevalling.. ik heb alles eruit gewaterd van tevoren
pi_71907345
Een trosje druiven. Daar had zelfs ik nog niet bij stilgestaan. En dan heb je weinig aan een schepnetje.

Daar moet ik N. dan toch nog even van op de hoogte brengen.
pi_71907372
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:05 schreef innepin het volgende:

[..]

Check

lekker ding

achja, beter teveel voorbereidt op dit soort dingen dan dat je dr nog nooit van gehoord hebt en je een hoedje shit schrikt
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71907561
Ik ben het met pyttpytt eens, fijn om te lezen dat dat ok is enzo

Huup: is er niemand met een porta potti die je ff kunt lenen straks? Je weet wel, zo'n ding
Lijkt me veel makkelijker voor jou dan een po!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:28:50 #170
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71907595
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 17:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wilde ook geen spiegel, geen spijt van gehad.
Ik zei/riep/whatever ook letterlijk: 'Spiegel, spiegel!? Dat kind moet er gewoon uit!'
Ik vroeg om een spiegel, ik wilde het ook zien. Heb er ook ingekeken en ook nog op gereageerd....volgens de verhalen dan. Ik kan me er echt helemaal niks meer van herinneren
Heel spijtig zei ik later tegen Jeroen dat ik het jammer vond dat ik er niks van had gezien en toen kreeg ik dat spiegelverhaal te horen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:32:30 #171
190853 RockabeIIa
pi_71907654
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:15 schreef Ssserpente het volgende:
Een trosje druiven. Daar had zelfs ik nog niet bij stilgestaan. En dan heb je weinig aan een schepnetje.

Daar moet ik N. dan toch nog even van op de hoogte brengen.

Ik heb in tijden niet zo gelachen om bevallingsverhalen
pi_71908621
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik heb in tijden niet zo gelachen om bevallingsverhalen
Mijn tijd komt nog wel
pi_71908667
Leuk je weer te zien Juup!
pi_71908699
Bij Amber stond de filmcamera klaar.. M. vroeg nog oftie 'm aan moest zetten maar ik roep nog heel hard NEE.. was veel te druk met puffen... zat echt niet op dei vraag te wachten maar nu heb ik er spijt van dat ik het niet gedaan heb.

Bij Tess heb ik eigenlijk niet echt gedacht aanfilmen.. misschien wel moeten doen, maar het ging weer zo snel allemaal.

Spiegel hebben we niet gebruikt hier, ik heb Tess wel meteen aangeraakt op het moment dat ze er uit was en bij Amber had ik het hoofdje al een paar keer gevoeld voordat de vk er was omdat ze er uitwilde..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71908878
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:22 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk je weer te zien Juup!
Ben er al die tijd al hoor , heb alleen niet zo veel te vertellen over trosjes en spetterpoep e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')