Bwehehe ik zwanger, bweheh van mijn vruchtbare rechterhand zekerquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]ik schrok al..:o. van wat doe jij hier!?
Weet ik veel waar die hand eerst heeft gezetenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:36 schreef Skaai het volgende:
[..]
Bwehehe ik zwanger, bweheh van mijn vruchtbare rechterhand zeker
Bij mij zakte mijn buik zo'n 5 vingers omlaag dat was iets van 2 weken voor de bevalling alquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft iemand ook enig idee of je baarmoeder eerst nog wat zakt vlak voor de bevalling?
geen ideequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Heeft iemand ook enig idee of je baarmoeder eerst nog wat zakt vlak voor de bevalling?
Oeh als mijn meisje nou heel lang blijft zitten dan red ik dat mss wel!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:11 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en in september kan ook nog iemand gokken op 09-09-09woehoei.
Nee, ik bedoel niet indalen maar echt zakken, net als dat je ongesteld wordt...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
geen idee
maar hoe bedoel je? zakken als in, van bovenaf zeg maar, dus dat je meer ruimte hebt onder je ribben; of zakken dat je bmm wat naar benee zakt ofzo?
Zijn denk ik je banden die aan het rekken zijn en dat is normaalquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:40 schreef Morretje het volgende:
Welterusten Lijnloos! En alle anderen natuurlijk ook..
voor wie er nog wakker is, spierpijn (?) in m'n 6 wekenbuik na een dagje winkelen, bekend?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:48 schreef mefke79 het volgende:
Oja, Morretje, komt bekend voor hoor. En nog wat, die spierpijn blijft.
Opgeblazen ballonnen erin Stiemie. Dé manier om katten te leren dat de box niet voor hen is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:11 schreef Stiemie het volgende:
En gisteren de box in de huiskamer neergezet zodat Linde er ook alvast aan kan wennen. Netjes het boxkleed erin, wipstoeltje gewassen en erin gezet en de kamboe/hor erover heen gespannen voor de katten. Gaat die haarbal gewoon bovenop de hor lopen en heeft ie vannacht dus toch in die wipstoel geslapen. Als je Linde nu ook vraagt voor wie de box is zegt ze dat ie voor de poesjes is
Het voelt allemaal wat weeig op dit moment en ik voel mijn banden zeer overduidelijk aanwezig zijn, maar het geeft mij wel aan dat ik echt moet gaan kijken naar zo'n ondersteund iets voor mijn buik,quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 08:47 schreef Incantrix het volgende:
Goedemorgen allemaal
BJ, ik hoop dat je je dag goed doorkomt en dat je wel rustigaan kunt doen..
Pff, ik ben eigenlijk nog heel moe, was gisteren een beetje erg laat gaan slapen want Lost was te spannend, maar het lukt even niet om nog in slaap te komen..
[edit]Oei, Troel, dat is vervelend zegHoop dat je er geen napijn van hebt..[/edit]
Haha, wat cóól! Ik vond Devin ook een mooie naam, maar mijn lief vond 'm te engels, maar anders zou ons jochie misschien ook wel zo geheten hebbenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Kersjes het volgende:
Incantrix, Devin is niet bewust vernoemd, maar zijn vader en ik zijn wel degelijk liefhebbers van Devin Townsend, Strapping Young Lad en Zimmer's Hole![]()
ja, heuj, dat wil ik niet horen!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:46 schreef freecell het volgende:
Als ik niet zwnager ben () heb ik rood haar en roze staat me afschuwelijk
Ik had nooit roze aan geloof ikquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:50 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
ja, heuj, dat wil ik niet horen!![]()
Alle tinten roze niet? Hoe heeft je moeder dat dan gedaan toen je klein was?
hoe ist met je bekken trouwens?
Haha, zelf proberen te strippen (met een vleesvork? Of hoe wil je dat voor elkaar krijgen?) gaat me wel ver, maar zelf ontsluiting checken, zou ik best durven te proberen. Zo vlak voor de bevalling en met schone handen kan zich toch geen infectie meer ontwikkelen? Hoe voelt ontsluiting eigenlijk?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:37 schreef huuphuup het volgende:
ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er nog nooit bij stil had gestaan dat je ook zelf ontsluiting zou kunnen checken... ik ging er vanuit dat je daar zelf niet zo goed bij zou kunnen. En daarnaast, als ik er nu over nadenk zou ik het ook niet doen omdat ik toch wel bangig ben voor infectie of iets dergelijks.
geen idee hoe ontsluiting voeltquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, zelf proberen te strippen (met een vleesvork? Of hoe wil je dat voor elkaar krijgen?) gaat me wel ver, maar zelf ontsluiting checken, zou ik best durven te proberen. Zo vlak voor de bevalling en met schone handen kan zich toch geen infectie meer ontwikkelen? Hoe voelt ontsluiting eigenlijk?
ff tussendoor melden enzo, en dan gelijk weer inhaken op de dirtyness hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:01 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Haha, zelf proberen te strippen (met een vleesvork? Of hoe wil je dat voor elkaar krijgen?) gaat me wel ver, maar zelf ontsluiting checken, zou ik best durven te proberen. Zo vlak voor de bevalling en met schone handen kan zich toch geen infectie meer ontwikkelen? Hoe voelt ontsluiting eigenlijk?
Nopes, nog niet weer aan het werk en dat gaat ook niet meer gebeuren ben ik bang. Mijn verlof zou over een paar weken toch al ingaan en voor die tijd krijg ik toch geen groen licht. De uren die ik ondertussen gewerkt heb waren dan ook tegen het advies van de gyn inquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:33 schreef DaviniaHR het volgende:
troel, ben je eigenlijk alweer een klein beetje aan het werk? wat zijn de vooruitzichten? en hoe is het met je blaas?
Dat je niet meer weet hoe ze er uit horen te zien blijkt wel uit het feit dat jij je linker enkel 's ochtends alweer normaal vindt ogen, terwijl je er toch nof deuken in kunt duwen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:08 schreef huuphuup het volgende:
@Ca.ra ja nouja stiekem vind ik het gewoon wel fijn om te zien dat het allemaal weer weg gaat. Ik wist het wel dat het weer weg ging, en ik wist ook wel dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken; maar ik heb al meer dan 20 weken mn eigen enkels/voeten niet meer, ik zou nie meer weten eigenlijk hoe het eruit "hoort" te zien, juist ook omdat ik nooit op mn pootjes letmaar straks heb k ze weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |