whaha neuh dat denk ik toch echt niet hoorquote:
Nee kersjes is 546.. en BE 549quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whaha neuh dat denk ik toch echt niet hoor![]()
ik ga nog steeds uit van 41+1 dus voorlopig hoef je van hier niets te verwachten![]()
bovendien zei de vk verleden week nog dat ik ook nog voldoende vruchtwater heb en dat zij mede daarop baseert dat mijn kleintje het nog prima heeft binnen en waarschijnlijk voorlopig nog niet naar buiten komt.
Ik gok op Kersmisschien niet dit nummer, maar wel als eerste met weer een vers beebje.
Ook mooiquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga voor 20-09-2009 en dan topicnr 555
quote:
Zit de buik dan niet in de weg?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
Je kan ook gewoon je benen in je nek leggen, persen en hopen dat de vliezen breken
Ja hoor, waarom moeilijk doen met pannekoeken, tonic en ananasquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
Je kan ook gewoon je benen in je nek leggen, persen en hopen dat de vliezen breken
ja!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:27 schreef freecell het volgende:
Nope, kan prima hoor, met een 9 ponder in je buik en dan je benen in je nek geduwd krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja!
of...
je gaat nog twee weken op je luie gat zitten en dan komt et vanzelf![]()
![]()
ik ga voor het laatste, ik zit best, en zolang ik niet teveel doe, mezelf en mn bekken enzo teveel belast is het best uit te houden.
Uiteindelijk doen ze toch wat ze zelf willen die kindertjes van onsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm die data allemaal![]()
vriendlief heeft het voorgevoel dat we een kerstkindje krijgen
maja de kans op feestdagen is natuurlijk best groot;
25/26 dec (39 + ??)
31 dec/ 1 jan (40 en 40 +1)
en met veel pech word ik ingeleid op mijn eigen verjaardag haha
12 jan (41 + 6)
we zullen zien
Gezien mijn heeeeeeeeeele lange vrije tijd tot 1 december, verwacht ik dat ik dit jaar met de feestdagen vast flink aan de beurt ben om te werken... dan weet je dat vastquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmm die data allemaal![]()
vriendlief heeft het voorgevoel dat we een kerstkindje krijgen
maja de kans op feestdagen is natuurlijk best groot;
25/26 dec (39 + ??)
31 dec/ 1 jan (40 en 40 +1)
en met veel pech word ik ingeleid op mijn eigen verjaardag haha
12 jan (41 + 6)
we zullen zien
haha nou je bent van harte welkom hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:10 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Gezien mijn heeeeeeeeeele lange vrije tijd tot 1 december, verwacht ik dat ik dit jaar met de feestdagen vast flink aan de beurt ben om te werken... dan weet je dat vast
Nou... zo erg is het niet hoor! Jij rommelt harder denk ik!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Kersjes het volgende:
BE, zo erg joh? Straks heb je gewoon al een paar cm ontsluiting en voel je het niet eens![]()
En die houding, och jeetje!
How dare youquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Kersjes het volgende:
Enne, nu ik het er toch over heb kan ik net zo goed die impertinente vraag aan Poppedein stellen: ga je zelf op onderzoek uit straks of bel je toch liever direct een van je collega's?
Sorry hoor, vroeg het me gewoon af![]()
neeeee gekquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:36 schreef Kersjes het volgende:
Zwangeren die zichzelf proberen te strippen ofzo? Hmmm, er zullen er vast wel een paar tussen zitten die het zullen proberen misschien.
jah maar jij gooit ze er tussen de aardappels en t toetje met vliezen en al uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het nooit gedaan, zelf op onderzoek uitgaan. Had er geen behoefte aan
Ik hoop voor je dat jij ook zo gaat bevallenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jah maar jij gooit ze er tussen de aardappels en t toetje met vliezen en al uitzo kan ik het ook!
garpje
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja joh, dan heb je het maar weer gehad
Wij voor 666quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:06 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga voor 20-09-2009 en dan topicnr 555
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |