quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vroeg me iets af...
Van de zwangeren die al wat verder zijn en waar de baby van in startpositie ligt: Merken jullie al een bepaalde voorkeurshouding? Bijv. dat je baby liever aan de linkerkant ligt?
Ik dus niet. Ik merk alleen een vinnige reactie als ie toevallig links ligt en ik op mijn rechterzij wil liggen![]()
In mijn eerste zwangerschap had ik dat wel, dat ik een voorkeurspositie bemerkte. Knul lag vrijwel altijd rechts met zijn ruggetje en maakte het ook echt onmogelijk om op de linkerzijde te liggen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:12 schreef huuphuup het volgende:
Yay voor alle goedgekeurden!
rocks kei-netjes van je gewicht man!
Ca.raforget it, geef het maar op dat bento-en dat zit er vvoorlopig niet meer in
ik ga pas na de bevalling weer kijken of ik met eten iets kan eten wat niet pas last minute besloten is
@Rocka, ja hier ligt het meisje eerst alleen maar overdwars met de voeten naar beneden en toen vanaf een week of 30 heeft ze zich gedraait en ligt ze met de rug (voor mij) links en haar voeten in mn rechterzij. Precies dat stukjes tussen mn heupbot en mn onderste rib. Blijkbaar ligt het lekker ofzo daarik kan niet op die zij slapen want dan wordt me subtiel verzocht om even om te draaien
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:14 schreef Brighteyes het volgende:
Die van mij ligt echt al weken met, van mij uit gezien, met zijn koppie omlaag, ruggetje links en voetjes rechts.
Echt al wekenlang. En het lijkt hem niet echt uit te maken hoe ik slaap. Gelukkig maar.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:17 schreef Brighteyes het volgende:
*zucht*
Met een kleine 'g' en zonder '-'...![]()
Ha! How's that for a TVP!![]()
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:21 schreef leonieke het volgende:
Ik heb een onnozele vraag. We zijn hier nu aan het eten en ik wil een boterham met krabsla eten. Nu vraagt mijn man of dat wel mag... Iemand een idee? Mij lijkt het niet echt een probleem, maar je weet maar nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#geen
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:26 schreef DuchessX het volgende:dierenbescherming bellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik voel me ook een beetje 'schuldig' naar F. toe, want die krijgt pas vakantie als de baby er is dus die zit er inmiddels echt wel op te wachten zeg maar.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:25 schreef huuphuup het volgende:
![]()
ligs-ze op je rechterkantje dan BE![]()
Leonieke das geen probleem hoorgeniet ervan
hihi, hier komt nu dagelijks zo vanachter het bureau van mn lief vandaan "schatjeeee... wanneer komt ze nou? waar blijft ze nou?... *ongeduldig* "
'sAvonds komt er een vrouwke voor de honden zorgen, die blijft meestal wel een uurtje (zijn ze eindelijk even stil). Ik denk erover om haar aan te spreken over het gejank en gekef. Dierenbescherming zal niet komen voor ze, ze hebben een dak boven hun hoofd en worden verzorgd.quote:
Awquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik voel me ook een beetje 'schuldig' naar F. toe, want die krijgt pas vakantie als de baby er is dus die zit er inmiddels echt wel op te wachten zeg maar.![]()
Arme vent...
Ah, hier kwamen ze toen wel voor de katten van de mensen verderop.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:31 schreef DuchessX het volgende:
[..]
'sAvonds komt er een vrouwke voor de honden zorgen, die blijft meestal wel een uurtje (zijn ze eindelijk even stil). Ik denk erover om haar aan te spreken over het gejank en gekef. Dierenbescherming zal niet komen voor ze, ze hebben een dak boven hun hoofd en worden verzorgd.
Mooi webkimquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:02 schreef Webkim het volgende:
Kiek noe dan:
[ afbeelding ]
Baby!
(Even kwartslag naar rechts draaien.)
Alles oké, heel beweeglijk.
Ik krijg wel een suikertest halverwege.
Kindje zou voor 9 maart zijn.
Energie lijkt nu wel iets meer met grote nadruk op iets ik hou de ochtenden op het werk beter vol en iets langer dan voorheenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:54 schreef DaviniaHR het volgende:
asy, hoe gaat het met je energieniveau nu je de 12 wk bent gepasseerd? en ook al bekkenklachten?pffff, jemig! hopelijk gaat het nog bijtrekken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |