Wat een mooie lieve fotoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohh lily wow! Ik snap dat je daar aan moet wennen! Het idee van 3 zoons had jou toch altijd zo leuk geleken?
Het is zo vertederen, 2 grote knullen met hun kleine zusje
Zal ik nog eens ff een foto`tje op herhaling doen, spesjaal voor jou?
[ afbeelding ]
'quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
TF, dat is echt een superfoto.
Lily, wat leuk dat tekstje onder de spoiler!!
En die placenta kan daar nog wel weggaan toch?
Mefke, dus onderhuidse blauwe plekken....hmmm nice
Mooi dat je bent goedgekeurd verder!!!
Blugh de laatste loodjes vallen me toch wel zwaar zeg. Als je het al laatste loodjes mag noemen want ik moet nog 6 weken.
Nu zit er koek op Berts beeldschermquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Poppejans het volgende:
offtopic maarre, de kat liep net een beetje raar en leek nat aan zn achterkant, hij is blaasgruispatient dus ik was al bang v het ergste. Wat bleek nou bij nader onderzoek, issie door zo'n vliegplakstrip gelopen![]()
En het eraf wassen vond ie natuurlijk leuk joh
hmmm jah, ach niks bijzonders eigenlijk hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Kersjes het volgende:
Happy, fijn van de goede uitslag!
En de boterhammen waren lekker hoorIk heb de laatste tijd zo´n honger ´s nachts, valt niet te negeren dus ik geef er maar gewoon aan toe.
Karin, zit het even tegen joh?
ach ja wie zal het zeggen, ze lag me niet meer kan ik er ook niet van maken. Waar het mee te maken heeft is moeilijk te zeggen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
*F5 F5 F5 waar blijft het nieuwe topic*
Lily wat fijn dat alles goed was en een meisjeIk kan me indenken dat dat vreselijk wennen zal zijn, maar toch ook wel leuk om een soort avontuurtje in te gaan? Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken? Ik hoop echt dat deze dat al eerder gaat doen en dat die nare bloedingen je bespaard blijven.
TF, geweldige foto!
Bucko, ben je niet stiekem ook een klein beetje hormonaal nu? De verloskundige heeft zich waarschijnlijk een beetje krom uitgedrukt in de poging een leuk gesprekje met jullie te voeren en het is supervervelend dat jullie er zo door aan het twijfelen zijn geslagen. Maar je weet dat de echo aardig betrouwbaar is en een hartslag nou eenmaal niet. Ik vind het een beetje kort door de bocht om nu gelijk te roepen dat ze een raar mens is en dat je haar niet bij de bevalling wilt hebben (al weet ik natuurlijk niet of er nog meer voorgevallen is).
ik kna pas bellen tussen 12.00 en 14.00 met de echoscopiste waar we eerder zijn geweest. Zij wil dan wel eerst graag medisch kijken. Verder heb ik nog eentje op het oog die vraagt iets van 100 euro. We zijn nog aan het twijfelen waar we gaan. De eerste vrouw is medisch heel goed en volgens mij minder gecharmeerd van pretecho's....althans dat leek ik te proeven..maar wij vonden haar verder super.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:01 schreef mijsje het volgende:
vervelend Bucko...
weet je al wat een 3Decho gaat kosten? en of je dat gaat doen?een meisje voor Lily!
Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:09 schreef ymme het volgende:![]()
Ik geef de zwangerschap de schuld.
![]()
![]()
Heb de raarste lunch ooit:
Cup a soup, tomaat.
Bakje vanille vla.
Augurk in een boterhamworst-plakje gedraaid.
Had ik zin in.
Als ik aan brood denk![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekker
Ik zit champignons met knoflooksaus te eten, dus dat van jou valt nog wel mee
Wat goed, happyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef happyme28 het volgende:
Kers, je was er al vroeg bij vanmorgen. Waren de boterhammen met pasta lekker?![]()
Mefke, fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat het geen 9 of 10 ponder lijkt te wordenWel balen van die pijnlijke plekken
![]()
Morretje, 6 weken vandaag! En spannend de eerste afspraak met de VK gemaakt! Wat wordt het dan echt hè?
Taartjesfee, wat een super gave foto hahahaha
Hier vanmorgen NT-meting gehad en alles was helemaal keurig. Mooie uitslag en een kleine kans. Ons bonkie deed het prima. Mooi gegroeid, alles wat ze kunnen meten en zien was goed en aanwezig dus we zijn helemaal![]()
Ongelofelijk zeg, amper 6 cm en alles al erop en eraan.
Vanavond even goed teruglezen, maar volgens mij allemaal positief nieuws dus dat is![]()
Dikke kus aan iedereen!!
Gefeliciteerd, u bent zwangerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef leonieke het volgende:
En ik vraag me af hoe ik dat volgende week ga doen als ik weer aan het werk ben: ik lig ongeveer de hele nacht te woelen, maar vanaf 7u slaap ik als een roos tot 10.30u. Alleen moet ik volgende week om 7u al aan het station staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |