abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71784502
Het vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 540

18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
-- maart 2010: Webkim
-- april 2010: Morretje en Ravage

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 11-08-2009 13:03:14 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71784531
*F5 F5 F5 waar blijft het nieuwe topic *

Lily wat fijn dat alles goed was en een meisje Ik kan me indenken dat dat vreselijk wennen zal zijn, maar toch ook wel leuk om een soort avontuurtje in te gaan? Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken? Ik hoop echt dat deze dat al eerder gaat doen en dat die nare bloedingen je bespaard blijven.

TF, geweldige foto!

Bucko, ben je niet stiekem ook een klein beetje hormonaal nu? De verloskundige heeft zich waarschijnlijk een beetje krom uitgedrukt in de poging een leuk gesprekje met jullie te voeren en het is supervervelend dat jullie er zo door aan het twijfelen zijn geslagen. Maar je weet dat de echo aardig betrouwbaar is en een hartslag nou eenmaal niet. Ik vind het een beetje kort door de bocht om nu gelijk te roepen dat ze een raar mens is en dat je haar niet bij de bevalling wilt hebben (al weet ik natuurlijk niet of er nog meer voorgevallen is).
pi_71784553
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohh lily wow! Ik snap dat je daar aan moet wennen! Het idee van 3 zoons had jou toch altijd zo leuk geleken?
Het is zo vertederen, 2 grote knullen met hun kleine zusje
Zal ik nog eens ff een foto`tje op herhaling doen, spesjaal voor jou?
[ afbeelding ]
Wat een mooie lieve foto
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:27:42 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_71784565
Wat leuk lily!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71784605
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken?
'

Ja, dat klopt, maar toen had ik wel al wekenlang in het ziekenhuis achter de rug (met veel ellende) dus toch liever niet, snappie

Maar nogmaals, ik wil geen paniek zaaien waar dit nog niet nodig is...(zegt zij tegen zichzelf).
pi_71784606
En ik sloot hem met:
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
TF, dat is echt een superfoto.

Lily, wat leuk dat tekstje onder de spoiler!!
En die placenta kan daar nog wel weggaan toch?

Mefke, dus onderhuidse blauwe plekken....hmmm nice
Mooi dat je bent goedgekeurd verder!!!

Blugh de laatste loodjes vallen me toch wel zwaar zeg. Als je het al laatste loodjes mag noemen want ik moet nog 6 weken.
pi_71784607
Goede morgen.

Wat een mooie foto van de twee heren, met de kleine dame

Hier heel slecht geslapen. Kon de slaap maar niet vatten, 3 uur zien worden, 4 uur zien worden, van half 5 tot 6 geslapen en toen weer 10 min dommelen en weer wakker. Bah.

Maar goed, straks even gezellig met moeders naar de IKEA
pi_71784651
Kers, je was er al vroeg bij vanmorgen. Waren de boterhammen met pasta lekker?

Mefke, fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat het geen 9 of 10 ponder lijkt te worden Wel balen van die pijnlijke plekken

Morretje, 6 weken vandaag! En spannend de eerste afspraak met de VK gemaakt! Wat wordt het dan echt hè?

Taartjesfee, wat een super gave foto hahahaha

Hier vanmorgen NT-meting gehad en alles was helemaal keurig. Mooie uitslag en een kleine kans. Ons bonkie deed het prima. Mooi gegroeid, alles wat ze kunnen meten en zien was goed en aanwezig dus we zijn helemaal Ongelofelijk zeg, amper 6 cm en alles al erop en eraan.

Vanavond even goed teruglezen, maar volgens mij allemaal positief nieuws dus dat is

Dikke kus aan iedereen!!
pi_71784678
Wat fijn, happyme28

oh, en Mefke, onderhuidse blauwe plekken...jeutje. Klinkt pijnlijk
pi_71784679
Had ik een heel verhaal gepost.. Was ie zomaar dicht!

Lily, een meisje! Leuk!

Bucko, kun je de vlos niet op bellen met dat je niet zo blij bent met dr uitspraak, omdat je nu best in de rats zit om wat het nou wordt? Het slaat nergens op van dr

Taartjesfee, geweldig die foto! En wat kijkt ze boos zeg!

Ymme, lekker shoppen zo! Leuk ja!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:36:27 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71784779
Lily, wat spannend en even wennen idd lijkt me, een meisje. Met dan 2 van die trotse grote broers! Gaaf!
Een meisje dat met grote waarschijnlijkheid gezegend is et een prachtige bos haar.

Happy, fijn dat alles goed was.
pi_71784799
Happy, fijn van de goede uitslag!
En de boterhammen waren lekker hoor Ik heb de laatste tijd zo´n honger ´s nachts, valt niet te negeren dus ik geef er maar gewoon aan toe.

Karin, zit het even tegen joh?
.... met gevoel voor drama....
pi_71784807
Lily, wat verschrikkelijk leuk! Dat wordt vast weer zo'n prachtig kind
Balen van je placenta, hopelijk trekt hij alsnog naar boven, je zei dat hij niet geheel ervoor lag, dus alsnog kans dat het toch nog goed omhoog gaat. (zeiden ze bij mij bij 20 weken echo, hier ook een heel laag liggende placenta, maar net niet helemaal de uitgang afsluitende)

Incantrix, gewoon een voor jou!

offtopic maarre, de kat liep net een beetje raar en leek nat aan zn achterkant, hij is blaasgruispatient dus ik was al bang v het ergste. Wat bleek nou bij nader onderzoek, issie door zo'n vliegplakstrip gelopen
En het eraf wassen vond ie natuurlijk leuk joh
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:39:24 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_71784863
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Poppejans het volgende:
offtopic maarre, de kat liep net een beetje raar en leek nat aan zn achterkant, hij is blaasgruispatient dus ik was al bang v het ergste. Wat bleek nou bij nader onderzoek, issie door zo'n vliegplakstrip gelopen
En het eraf wassen vond ie natuurlijk leuk joh
Nu zit er koek op Berts beeldscherm
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71785001
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Kersjes het volgende:
Happy, fijn van de goede uitslag!
En de boterhammen waren lekker hoor Ik heb de laatste tijd zo´n honger ´s nachts, valt niet te negeren dus ik geef er maar gewoon aan toe.

Karin, zit het even tegen joh?
hmmm jah, ach niks bijzonders eigenlijk hoor.
Gewoon het niet meer makkelijk uit bed kunnen komen, de hele dag als een spook rondlopen, niks gedaan krijgen.....
3 passen lopen en HUP harde buik.....
En vooral het niet kunnen gaan rusten als je daar behoefte aan hebt, aangezien er al eentje rondloopt.

Maar goed, we krijgen er iets geweldigs voor terug, dus wat dat betreft moet ik niet klagen.
pi_71785122
Mogge!!

Lily, ik kan me heel goed voorstellen dat je even moet wennen en omschakelen, maar mán ik verheug me nu al op foto's van jouw kleine mooie in een meisjesvariant! En bovendien lijkt t me als meisje geweldig om 2 grote broers boven me te hebben! Vervelend van de placenta, helemaal gezien je eerdere ervaring.. de kans dat ie echter al ver voor die 32 wkn verder omhoog getrokken als er maar een klein del voorligt is echter heel erg groot!! Hoop dat t je lukt dat gevoel van vertrouwen vast te houden!

Incantrix, ook van mij een dikke .. tis ook niet niks allemaal!
En Karin ook.. ik vind dat je laatste loodjes ook gewoon eerder ingaan als je al een kindje rond hebt lopen! En dan mag je t best af en toe helemaal zat zijn hoor!

Innepin.. Ik ben echt verliefd op je dochter! Ik vind r echt ontzettend mooi met dr lekkere bolle toet!!

Ik heb vandaag maar eens een heerlijk lui nietsdagje... werd ook gewoon pas om kwart over 10 wakker, dat gebeurt hier niet vaak mer.. maar heerlijk is t wel! Zo lekker een dvdtje kijken die vanavond weer terugmoet... ook wel eens even lekker!
Sinds gister heb ik ineens echt flink last van mn schaambotje, ik kon echt ff geen kant meer op... en dat maakte dat ik gisteravond in bed voor t eerst een beetje in paniek raakte bij t idee dat t nog wel 4 weken zou kunnen duren... oef... Ik wil gewoon zoooo graag mn kleine meiske ontmoeten! Die nieuwsgierigheid begint nu toch wel het fijne gevoel wat ik bij de zwangerschap heb gehad langzaam te overheersen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:54:46 #17
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71785321
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
*F5 F5 F5 waar blijft het nieuwe topic *

Lily wat fijn dat alles goed was en een meisje Ik kan me indenken dat dat vreselijk wennen zal zijn, maar toch ook wel leuk om een soort avontuurtje in te gaan? Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken? Ik hoop echt dat deze dat al eerder gaat doen en dat die nare bloedingen je bespaard blijven.

TF, geweldige foto!

Bucko, ben je niet stiekem ook een klein beetje hormonaal nu? De verloskundige heeft zich waarschijnlijk een beetje krom uitgedrukt in de poging een leuk gesprekje met jullie te voeren en het is supervervelend dat jullie er zo door aan het twijfelen zijn geslagen. Maar je weet dat de echo aardig betrouwbaar is en een hartslag nou eenmaal niet. Ik vind het een beetje kort door de bocht om nu gelijk te roepen dat ze een raar mens is en dat je haar niet bij de bevalling wilt hebben (al weet ik natuurlijk niet of er nog meer voorgevallen is).
ach ja wie zal het zeggen, ze lag me niet meer kan ik er ook niet van maken. Waar het mee te maken heeft is moeilijk te zeggen..

kort door de bocht kan het zijn, maar ik vind dat juist een verloskundige dit soort uitspraken niet moet doen. Die moeten toch beter weten/ Nou ik krijg daar geen goed gevoel bij als iemand zo doet, kan aan mij liggen maar nog blijf ik er mee zitten en mijn partner ook.....
pi_71785543
vervelend Bucko...
weet je al wat een 3Decho gaat kosten? en of je dat gaat doen?

een meisje voor Lily!
pi_71785587
Lily een meisje in je buik, leuk!

LLM, houden jullie het nog een beetje vol?
Fake it till you make it...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:07:52 #20
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71785725
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:01 schreef mijsje het volgende:
vervelend Bucko...
weet je al wat een 3Decho gaat kosten? en of je dat gaat doen?

een meisje voor Lily!
ik kna pas bellen tussen 12.00 en 14.00 met de echoscopiste waar we eerder zijn geweest. Zij wil dan wel eerst graag medisch kijken. Verder heb ik nog eentje op het oog die vraagt iets van 100 euro. We zijn nog aan het twijfelen waar we gaan. De eerste vrouw is medisch heel goed en volgens mij minder gecharmeerd van pretecho's....althans dat leek ik te proeven..maar wij vonden haar verder super.
De andere is meer gericht op pretecho''s en hoor ik ook goede dingen over.
pi_71785763
Ik geef de zwangerschap de schuld.

Heb de raarste lunch ooit:

Cup a soup, tomaat.
Bakje vanille vla.
Augurk in een boterhamworst-plakje gedraaid.

Had ik zin in.

Als ik aan brood denk

dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:10:27 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_71785799
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:09 schreef ymme het volgende:
Ik geef de zwangerschap de schuld.

Heb de raarste lunch ooit:

Cup a soup, tomaat.
Bakje vanille vla.
Augurk in een boterhamworst-plakje gedraaid.

Had ik zin in.

Als ik aan brood denk

Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekker

Ik zit champignons met knoflooksaus te eten, dus dat van jou valt nog wel mee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71785863
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekker

Ik zit champignons met knoflooksaus te eten, dus dat van jou valt nog wel mee

Oh nu heb ik ook nog zin in champignons gebakken in de kruidenboter
pi_71785972
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef happyme28 het volgende:
Kers, je was er al vroeg bij vanmorgen. Waren de boterhammen met pasta lekker?

Mefke, fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat het geen 9 of 10 ponder lijkt te worden Wel balen van die pijnlijke plekken

Morretje, 6 weken vandaag! En spannend de eerste afspraak met de VK gemaakt! Wat wordt het dan echt hè?

Taartjesfee, wat een super gave foto hahahaha

Hier vanmorgen NT-meting gehad en alles was helemaal keurig. Mooie uitslag en een kleine kans. Ons bonkie deed het prima. Mooi gegroeid, alles wat ze kunnen meten en zien was goed en aanwezig dus we zijn helemaal Ongelofelijk zeg, amper 6 cm en alles al erop en eraan.

Vanavond even goed teruglezen, maar volgens mij allemaal positief nieuws dus dat is

Dikke kus aan iedereen!!
Wat goed, happy
Hoeveel echo's heb jij ondertussen al gekregen?

Lily wat leuk, een meisje bij de twee grote broers. Misschien even wennen, maar dat lijkt me zo schattig. Twee grote broers die de kleine zus door dik en dun zullen steunen en haar altijd zullen beschermen tegen die stoute jongens

En ik vraag me af hoe ik dat volgende week ga doen als ik weer aan het werk ben: ik lig ongeveer de hele nacht te woelen, maar vanaf 7u slaap ik als een roos tot 10.30u. Alleen moet ik volgende week om 7u al aan het station staan
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:17:25 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_71785995
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef leonieke het volgende:
En ik vraag me af hoe ik dat volgende week ga doen als ik weer aan het werk ben: ik lig ongeveer de hele nacht te woelen, maar vanaf 7u slaap ik als een roos tot 10.30u. Alleen moet ik volgende week om 7u al aan het station staan
Gefeliciteerd, u bent zwanger
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')