abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71784502
Het vorige deel: Zwangerschap en geboorte deel 540

18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie (meisje)
17 september 2009: Linda2205 (meisje)
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
13 oktober 2009: Rubey (meisje)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup (meisje)
29 november 2009: Poppejans (jongen)
03 december 2009: Aoraki (jongen)
04 december 2009: Incantrix (jongen)
05 december 2009: Guuzewuus (jongen)
06 december 2009: Meimeltje (jongen)
08 december 2009: Bucko
12 december 2009: Amaranta
22 december 2009: Lijnloos
26 december 2009: Sidn3y
27 december 2009: lily
30 december 2009: Vlindur (jongen)
31 december 2009: Beessie-Jen

2010

01 januari 2010 DaviniaHR en PhysicsRules
04 januari 2010: Tan
09 januari 2010: CalamityJane
12 januari 2010: Faja-lobi (jongen)
26 januari 2010: flowerbox
05 februari 2010: Co_OL (papa)
11 februari 2010: sindell
14 februari 2010: octopussy
14 februari 2010: mama_papa
15 februari 2010: Ymme
18 februari 2010: Asyniur
*** 19 februari 2010: Happyme28 en Marky ***
20 februari 2010: freecell
01 maart 2010: Leonieke
-- maart 2010: Webkim
-- april 2010: Morretje en Ravage

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 11-08-2009 13:03:14 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71784531
*F5 F5 F5 waar blijft het nieuwe topic *

Lily wat fijn dat alles goed was en een meisje Ik kan me indenken dat dat vreselijk wennen zal zijn, maar toch ook wel leuk om een soort avontuurtje in te gaan? Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken? Ik hoop echt dat deze dat al eerder gaat doen en dat die nare bloedingen je bespaard blijven.

TF, geweldige foto!

Bucko, ben je niet stiekem ook een klein beetje hormonaal nu? De verloskundige heeft zich waarschijnlijk een beetje krom uitgedrukt in de poging een leuk gesprekje met jullie te voeren en het is supervervelend dat jullie er zo door aan het twijfelen zijn geslagen. Maar je weet dat de echo aardig betrouwbaar is en een hartslag nou eenmaal niet. Ik vind het een beetje kort door de bocht om nu gelijk te roepen dat ze een raar mens is en dat je haar niet bij de bevalling wilt hebben (al weet ik natuurlijk niet of er nog meer voorgevallen is).
pi_71784553
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohh lily wow! Ik snap dat je daar aan moet wennen! Het idee van 3 zoons had jou toch altijd zo leuk geleken?
Het is zo vertederen, 2 grote knullen met hun kleine zusje
Zal ik nog eens ff een foto`tje op herhaling doen, spesjaal voor jou?
[ afbeelding ]
Wat een mooie lieve foto
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:27:42 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_71784565
Wat leuk lily!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71784605
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken?
'

Ja, dat klopt, maar toen had ik wel al wekenlang in het ziekenhuis achter de rug (met veel ellende) dus toch liever niet, snappie

Maar nogmaals, ik wil geen paniek zaaien waar dit nog niet nodig is...(zegt zij tegen zichzelf).
pi_71784606
En ik sloot hem met:
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
TF, dat is echt een superfoto.

Lily, wat leuk dat tekstje onder de spoiler!!
En die placenta kan daar nog wel weggaan toch?

Mefke, dus onderhuidse blauwe plekken....hmmm nice
Mooi dat je bent goedgekeurd verder!!!

Blugh de laatste loodjes vallen me toch wel zwaar zeg. Als je het al laatste loodjes mag noemen want ik moet nog 6 weken.
pi_71784607
Goede morgen.

Wat een mooie foto van de twee heren, met de kleine dame

Hier heel slecht geslapen. Kon de slaap maar niet vatten, 3 uur zien worden, 4 uur zien worden, van half 5 tot 6 geslapen en toen weer 10 min dommelen en weer wakker. Bah.

Maar goed, straks even gezellig met moeders naar de IKEA
pi_71784651
Kers, je was er al vroeg bij vanmorgen. Waren de boterhammen met pasta lekker?

Mefke, fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat het geen 9 of 10 ponder lijkt te worden Wel balen van die pijnlijke plekken

Morretje, 6 weken vandaag! En spannend de eerste afspraak met de VK gemaakt! Wat wordt het dan echt hè?

Taartjesfee, wat een super gave foto hahahaha

Hier vanmorgen NT-meting gehad en alles was helemaal keurig. Mooie uitslag en een kleine kans. Ons bonkie deed het prima. Mooi gegroeid, alles wat ze kunnen meten en zien was goed en aanwezig dus we zijn helemaal Ongelofelijk zeg, amper 6 cm en alles al erop en eraan.

Vanavond even goed teruglezen, maar volgens mij allemaal positief nieuws dus dat is

Dikke kus aan iedereen!!
pi_71784678
Wat fijn, happyme28

oh, en Mefke, onderhuidse blauwe plekken...jeutje. Klinkt pijnlijk
pi_71784679
Had ik een heel verhaal gepost.. Was ie zomaar dicht!

Lily, een meisje! Leuk!

Bucko, kun je de vlos niet op bellen met dat je niet zo blij bent met dr uitspraak, omdat je nu best in de rats zit om wat het nou wordt? Het slaat nergens op van dr

Taartjesfee, geweldig die foto! En wat kijkt ze boos zeg!

Ymme, lekker shoppen zo! Leuk ja!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:36:27 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71784779
Lily, wat spannend en even wennen idd lijkt me, een meisje. Met dan 2 van die trotse grote broers! Gaaf!
Een meisje dat met grote waarschijnlijkheid gezegend is et een prachtige bos haar.

Happy, fijn dat alles goed was.
pi_71784799
Happy, fijn van de goede uitslag!
En de boterhammen waren lekker hoor Ik heb de laatste tijd zo´n honger ´s nachts, valt niet te negeren dus ik geef er maar gewoon aan toe.

Karin, zit het even tegen joh?
.... met gevoel voor drama....
pi_71784807
Lily, wat verschrikkelijk leuk! Dat wordt vast weer zo'n prachtig kind
Balen van je placenta, hopelijk trekt hij alsnog naar boven, je zei dat hij niet geheel ervoor lag, dus alsnog kans dat het toch nog goed omhoog gaat. (zeiden ze bij mij bij 20 weken echo, hier ook een heel laag liggende placenta, maar net niet helemaal de uitgang afsluitende)

Incantrix, gewoon een voor jou!

offtopic maarre, de kat liep net een beetje raar en leek nat aan zn achterkant, hij is blaasgruispatient dus ik was al bang v het ergste. Wat bleek nou bij nader onderzoek, issie door zo'n vliegplakstrip gelopen
En het eraf wassen vond ie natuurlijk leuk joh
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:39:24 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_71784863
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Poppejans het volgende:
offtopic maarre, de kat liep net een beetje raar en leek nat aan zn achterkant, hij is blaasgruispatient dus ik was al bang v het ergste. Wat bleek nou bij nader onderzoek, issie door zo'n vliegplakstrip gelopen
En het eraf wassen vond ie natuurlijk leuk joh
Nu zit er koek op Berts beeldscherm
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71785001
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Kersjes het volgende:
Happy, fijn van de goede uitslag!
En de boterhammen waren lekker hoor Ik heb de laatste tijd zo´n honger ´s nachts, valt niet te negeren dus ik geef er maar gewoon aan toe.

Karin, zit het even tegen joh?
hmmm jah, ach niks bijzonders eigenlijk hoor.
Gewoon het niet meer makkelijk uit bed kunnen komen, de hele dag als een spook rondlopen, niks gedaan krijgen.....
3 passen lopen en HUP harde buik.....
En vooral het niet kunnen gaan rusten als je daar behoefte aan hebt, aangezien er al eentje rondloopt.

Maar goed, we krijgen er iets geweldigs voor terug, dus wat dat betreft moet ik niet klagen.
pi_71785122
Mogge!!

Lily, ik kan me heel goed voorstellen dat je even moet wennen en omschakelen, maar mán ik verheug me nu al op foto's van jouw kleine mooie in een meisjesvariant! En bovendien lijkt t me als meisje geweldig om 2 grote broers boven me te hebben! Vervelend van de placenta, helemaal gezien je eerdere ervaring.. de kans dat ie echter al ver voor die 32 wkn verder omhoog getrokken als er maar een klein del voorligt is echter heel erg groot!! Hoop dat t je lukt dat gevoel van vertrouwen vast te houden!

Incantrix, ook van mij een dikke .. tis ook niet niks allemaal!
En Karin ook.. ik vind dat je laatste loodjes ook gewoon eerder ingaan als je al een kindje rond hebt lopen! En dan mag je t best af en toe helemaal zat zijn hoor!

Innepin.. Ik ben echt verliefd op je dochter! Ik vind r echt ontzettend mooi met dr lekkere bolle toet!!

Ik heb vandaag maar eens een heerlijk lui nietsdagje... werd ook gewoon pas om kwart over 10 wakker, dat gebeurt hier niet vaak mer.. maar heerlijk is t wel! Zo lekker een dvdtje kijken die vanavond weer terugmoet... ook wel eens even lekker!
Sinds gister heb ik ineens echt flink last van mn schaambotje, ik kon echt ff geen kant meer op... en dat maakte dat ik gisteravond in bed voor t eerst een beetje in paniek raakte bij t idee dat t nog wel 4 weken zou kunnen duren... oef... Ik wil gewoon zoooo graag mn kleine meiske ontmoeten! Die nieuwsgierigheid begint nu toch wel het fijne gevoel wat ik bij de zwangerschap heb gehad langzaam te overheersen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:54:46 #17
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71785321
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
*F5 F5 F5 waar blijft het nieuwe topic *

Lily wat fijn dat alles goed was en een meisje Ik kan me indenken dat dat vreselijk wennen zal zijn, maar toch ook wel leuk om een soort avontuurtje in te gaan? Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken? Ik hoop echt dat deze dat al eerder gaat doen en dat die nare bloedingen je bespaard blijven.

TF, geweldige foto!

Bucko, ben je niet stiekem ook een klein beetje hormonaal nu? De verloskundige heeft zich waarschijnlijk een beetje krom uitgedrukt in de poging een leuk gesprekje met jullie te voeren en het is supervervelend dat jullie er zo door aan het twijfelen zijn geslagen. Maar je weet dat de echo aardig betrouwbaar is en een hartslag nou eenmaal niet. Ik vind het een beetje kort door de bocht om nu gelijk te roepen dat ze een raar mens is en dat je haar niet bij de bevalling wilt hebben (al weet ik natuurlijk niet of er nog meer voorgevallen is).
ach ja wie zal het zeggen, ze lag me niet meer kan ik er ook niet van maken. Waar het mee te maken heeft is moeilijk te zeggen..

kort door de bocht kan het zijn, maar ik vind dat juist een verloskundige dit soort uitspraken niet moet doen. Die moeten toch beter weten/ Nou ik krijg daar geen goed gevoel bij als iemand zo doet, kan aan mij liggen maar nog blijf ik er mee zitten en mijn partner ook.....
pi_71785543
vervelend Bucko...
weet je al wat een 3Decho gaat kosten? en of je dat gaat doen?

een meisje voor Lily!
pi_71785587
Lily een meisje in je buik, leuk!

LLM, houden jullie het nog een beetje vol?
Fake it till you make it...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:07:52 #20
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71785725
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:01 schreef mijsje het volgende:
vervelend Bucko...
weet je al wat een 3Decho gaat kosten? en of je dat gaat doen?

een meisje voor Lily!
ik kna pas bellen tussen 12.00 en 14.00 met de echoscopiste waar we eerder zijn geweest. Zij wil dan wel eerst graag medisch kijken. Verder heb ik nog eentje op het oog die vraagt iets van 100 euro. We zijn nog aan het twijfelen waar we gaan. De eerste vrouw is medisch heel goed en volgens mij minder gecharmeerd van pretecho's....althans dat leek ik te proeven..maar wij vonden haar verder super.
De andere is meer gericht op pretecho''s en hoor ik ook goede dingen over.
pi_71785763
Ik geef de zwangerschap de schuld.

Heb de raarste lunch ooit:

Cup a soup, tomaat.
Bakje vanille vla.
Augurk in een boterhamworst-plakje gedraaid.

Had ik zin in.

Als ik aan brood denk

dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:10:27 #22
35189 Troel
scherp en bot
pi_71785799
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:09 schreef ymme het volgende:
Ik geef de zwangerschap de schuld.

Heb de raarste lunch ooit:

Cup a soup, tomaat.
Bakje vanille vla.
Augurk in een boterhamworst-plakje gedraaid.

Had ik zin in.

Als ik aan brood denk

Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekker

Ik zit champignons met knoflooksaus te eten, dus dat van jou valt nog wel mee
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71785863
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Troel het volgende:

[..]

Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekker

Ik zit champignons met knoflooksaus te eten, dus dat van jou valt nog wel mee

Oh nu heb ik ook nog zin in champignons gebakken in de kruidenboter
pi_71785972
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef happyme28 het volgende:
Kers, je was er al vroeg bij vanmorgen. Waren de boterhammen met pasta lekker?

Mefke, fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat het geen 9 of 10 ponder lijkt te worden Wel balen van die pijnlijke plekken

Morretje, 6 weken vandaag! En spannend de eerste afspraak met de VK gemaakt! Wat wordt het dan echt hè?

Taartjesfee, wat een super gave foto hahahaha

Hier vanmorgen NT-meting gehad en alles was helemaal keurig. Mooie uitslag en een kleine kans. Ons bonkie deed het prima. Mooi gegroeid, alles wat ze kunnen meten en zien was goed en aanwezig dus we zijn helemaal Ongelofelijk zeg, amper 6 cm en alles al erop en eraan.

Vanavond even goed teruglezen, maar volgens mij allemaal positief nieuws dus dat is

Dikke kus aan iedereen!!
Wat goed, happy
Hoeveel echo's heb jij ondertussen al gekregen?

Lily wat leuk, een meisje bij de twee grote broers. Misschien even wennen, maar dat lijkt me zo schattig. Twee grote broers die de kleine zus door dik en dun zullen steunen en haar altijd zullen beschermen tegen die stoute jongens

En ik vraag me af hoe ik dat volgende week ga doen als ik weer aan het werk ben: ik lig ongeveer de hele nacht te woelen, maar vanaf 7u slaap ik als een roos tot 10.30u. Alleen moet ik volgende week om 7u al aan het station staan
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:17:25 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_71785995
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef leonieke het volgende:
En ik vraag me af hoe ik dat volgende week ga doen als ik weer aan het werk ben: ik lig ongeveer de hele nacht te woelen, maar vanaf 7u slaap ik als een roos tot 10.30u. Alleen moet ik volgende week om 7u al aan het station staan
Gefeliciteerd, u bent zwanger
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71786001
En ik heb zin in opgebakken aardappels op brood met mayo, en dat gaat dus ook definitely gerealiseerd worden hiero
pi_71786071
*augurk met boterhamworst pakken gaat*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:22:31 #28
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71786142
hier nog geen zin in vreemde combi's! Enige zonde bij mij is de chips....had ik voor de zwangerschap ook al... Het valt allemaal wel mee gelukkig, ben nu een dikke 3 kg bijgekomen met 23 weken. Daarnaast als ik iets eet kan ik nog lekker nagenieten van een opgezette geirriteerde maag. Had ik in het begin ook tot 11 weken, toen is het weggebleven en de laatste weken is het er weer. Behoorlijk irritant
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:23:46 #29
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71786173
foutje
pi_71786338
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, u bent zwanger
Is dat nog voor de komende 29 weken of zit er op een bepaald moment nog kans op verbetering in? Dat het nog zal verslechteren door de buik weet ik

En ow, gisteren Chinees gegeten en echt heel de nacht ongemakkelijk geweest. Te veel gegeten waarschijnlijk.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:35:17 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_71786496
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef leonieke het volgende:

[..]

Is dat nog voor de komende 29 weken of zit er op een bepaald moment nog kans op verbetering in? Dat het nog zal verslechteren door de buik weet ik

En ow, gisteren Chinees gegeten en echt heel de nacht ongemakkelijk geweest. Te veel gegeten waarschijnlijk.
Bij mij waren maand 4 tot en met 6 het beste zeg maar, de laatste tijd ben ik ook weer aan het nachtbraken

(uhm, gelukkig de laatste tijd dan wel zonder het braken )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71786689
Heuj!

Lily wat leuk joh
Ben je geen jongensmama meer
pi_71787152
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat goed, happy
Hoeveel echo's heb jij ondertussen al gekregen?
3 echo's al waarvan 1 dus de NT-meting, maar dat was wel de langste en meest uitgebreide. Maar nu is het afkicken. 20 weken echo is de volgende dus da's nog ca. 7 weken wachten. Misschien nog een pretecho, maar ik denk dat we die dan na de 20 weken doen en niet ervoor.

Hier nog geen rare eetgewoontes al sta ik nog steeds niet echt te springen om warm eten. Koude maaltijd bevalt veel beter. Brood en sla zijn mijn favo's. En af en toe een handje chips maar dat probeer ik wel te beperken, maar in paprika chips heb ik af en toe zoooo'n zin.

Leo, voor jou ook nog maar 4 dagen wachten voor je echo
pi_71787330
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En ik heb zin in opgebakken aardappels op brood met mayo, en dat gaat dus ook definitely gerealiseerd worden hiero
oh, nou heb ik daar ook zin in.... (terwijl ik net een flinke lunch op heb) hihi
pi_71787388
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef pinquit het volgende:
*augurk met boterhamworst pakken gaat*
brusje voor de maxitaxi?

Happy wat een fijn nieuws!

Poppedeinske haha het laatste stukje wat je schrijft is herkenbaar. Och t komt allemaal wel goed en achteraf bezien denken we waarschijnlijk van onszelf jemig waar maaaakte ik me druk om, hoeveel is het nou helemaal, die paar weken. Maar op dit moment... soms...

Oeh en ik heb weer een mijlpaal vind ik
vandaag 39 weken en toen ik net voor de leuk even ging rekenen (52/12 x 9) kwam k erachter dat dat precies exact 9 maanden is! ik heb psies 9 maanden een buikbewoner
9 maanden die ontzettend snel voorbij zijn gegaan maar waar k zo enorm van genoten heb

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 11-08-2009 13:20:06 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:11:54 #36
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71787406
Lily! Wat doe je nou!? Nu moet ik nog harder wennen!

Da's ook wel erg leuk zeg. Zo'n eigenwijs poppeke derbij
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71787563
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:42 schreef freecell het volgende:
Ben je geen jongensmama meer
echt wel Mijn zonen mogen gewoon blijven hoor

alleen word ik er nu ook meisjesmama bij
pi_71787657
* meldt samen met de baby in den buik Tevens 38 weken precies vandaag

Lily wat leuk een meisje na jongens! Balen van je placenta zeg, maar hij kan nog wel verschuiven toch hé?

Mefke oeh inwendige blauwe plekken door het gevrot van je beeb!

Huup exactly 9 maanden beeb in buik!

Happy een goede echo! 6cm al en helemaal compleet..wat een wonder

Karin wat naar dat je zoveel last hebt van je lijf

Ieuw Poppejans, wat een vieze poes

Verder ben ik het alweer kwijt wat ik schrijven wilde...
#geen
pi_71788033
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef happyme28 het volgende:

[..]

3 echo's al waarvan 1 dus de NT-meting, maar dat was wel de langste en meest uitgebreide. Maar nu is het afkicken. 20 weken echo is de volgende dus da's nog ca. 7 weken wachten. Misschien nog een pretecho, maar ik denk dat we die dan na de 20 weken doen en niet ervoor.

Hier nog geen rare eetgewoontes al sta ik nog steeds niet echt te springen om warm eten. Koude maaltijd bevalt veel beter. Brood en sla zijn mijn favo's. En af en toe een handje chips maar dat probeer ik wel te beperken, maar in paprika chips heb ik af en toe zoooo'n zin.

Leo, voor jou ook nog maar 4 dagen wachten voor je echo
Gelukzak
Ik heb vrijdag mijn tweede echo. Vraag me af of die dan zo uitgebreid zal zijn of niet. In het CRG hadden ze wel gezegd dat de echo voor de 12 weken moest voor de nekplooitmeting (is dat die NT-meting waar jij van spreekt?)
pi_71788102
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gelukzak
Ik heb vrijdag mijn tweede echo. Vraag me af of die dan zo uitgebreid zal zijn of niet. In het CRG hadden ze wel gezegd dat de echo voor de 12 weken moest voor de nekplooitmeting (is dat die NT-meting waar jij van spreekt?)
Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.
pi_71788223
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.
Maar dat is hier ook niet verplicht, hoor
Alleen hadden ze het in het CRG wel aangeraden om te doen (zal ook voor hun statistieken zijn, vermoed ik). Maar ik ging dat sowieso doen

Al mochten ze dat bij mij ook wel in een extra echo doen Het is toch lang in onzekerheid zitten. Gisteren was het al 4 weken geleden dat ik mijn echo heb gehad.
pi_71788550
Lily wat leuk
Jippie Happy!! Heb je ook fotootjes meegekregen?
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
is dat lekker??!
Of boerenkoolstamppot op brood , en diegene die dat at was niet eens zwanger (was een man zelfs )
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71788778
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Twinkly het volgende:

Of boerenkoolstamppot op brood , en diegene die dat at was niet eens zwanger (was een man zelfs )
Dat doet mn moeder ook wel eens! Ik heb het wel es geproefd, het is best lekker!

Ik heb totaal geen rare eet gewoontes/voorkeuren ontwikkeld.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71789090
quote:
Jep, heb 'n hele verzameling hier inmiddels maar geen scanner. Geloof ook niet dat zat te springen dat ze op i-net kwamen, dus bewaren we ze voor het privé archief
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:30:24 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71789677
Hey girls! Hoe is het hiero? Het gaat over eetgewoonten en ik krijg meteen honger Ik heb ook niet echt rare cravings gehad nog ofzo, maar soms wel ineens héél erg trek in iets, zoals bijv. gebakken spek of chocotoff's ofzo. Ohja, en ik eet iets vaker donuts als normaal, maar volgens mij komt dat gewoon omdat de AH bij mijn werk ze altijd recht naast het rekje waar mijn brood ligt uitstalt sinds ze een paar weken terug verbouwd hebben. En nu ga ik een broodje zalm eten

Ehm, ik wilde allemaal dingen zeggen..

Ohja, Lily, wat leuk! Misschien is juist wel heel leuk strakkies, toch? Wel spannend hoor, en eventjes wennen kan ik me erg goed voorstellen..

Karin, Balen dat je je wat minder voelt..

Poppejans, een terug voor jou, hoop dat alles ok is! En whehe, bizarre beesten soms ook, die gekke katten allemaal.. Heerlijk

Poppedein, Thnx En fijn een daggie niksdoen. Ondertussen geen au meer? Lijkt me best wel confronterend inderdaad, ineens niets meer kunnen

Daviania, ah, dan snap ik het hele verhaal met de vergadering, ik dacht al, haha!

Happy, alles ok, jeej!!

Leonieke, hopelijk ga je in de loop van de week een wat normaler slaapritme krijgen, irritant als je daar zo mee moet vechten he?

Ehm, even een voor iedereen die ik vergeet hoor!

Hiero heb ik me tot ik begon te praten met het afdelingshoofd compleet over-the-top druk lopen maken over wat ik te zeggen had.. En dat was natuurlijk, zoals mijn lief me al 1000 x had gezegd en ik zelf verstandelijk óók best wel wist, volkomen onterecht: een boel begrip en ruimte krijg ik, en tot nader order werk ik nu dus halve dagen. Tegelijkertijd baal ik ervan en voel ik me ontzettend opgelucht, maar nu ik eenmaal líg begint de opluchting toch wel heel erg de overhand te krijgen. Nu dus maar even zo en dan wachten wat de Cesar-therapeute gaat zeggen. Morgen nog een weekje..

[edit]Owjaa, TF, gewéldige foto! En wat mij altijd weer opvalt als ik in topics waar jij post meelurk: iedereen noemt jou logischerwijze altijd TF, en als ik dat dan lees vraag ik me altijd af wie er nou weer Transformers heet, want dat is mijn associatie met die afkorting [/edit]
3!
pi_71789862
Yay incantrix! Dat is dus supergoed gegaan! Hoera!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:41:28 #47
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71789981
nou we zijn er uit... toenstraks terug gebeld geworden door de echoscopist. Zij zei dat de verloskundige dat gewoon als grap doet...(goed dat kan, maar toch vind ik het niet grappig ) Maar zei zij dat ze het nooit fout heeft en het normaal al vanaf 13 weken kan bepalen, dat ik op haar kon vertrouwen en gewoon moest gaan shoppen en verven . Alles bij elkaar geloven we gewoon de echo en laten we het voor wta het is. eigenlijk wisten we het ook wel allemaal, maar toch zat er zo'n knagende stemmetje....

wel gaan we een pretecho doen, daar moet ik nog een afspraak voor maken.

dus bij deze...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:48:50 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71790191
lily, een meisje
Bucko weer gerustgesteld
Gekke eetgewoontes: hier niet echt. Ben wel meer 's avonds aan het snacken... heb dan ook echt honger
pi_71790330
Ik vrees dat ik mijn man nu toch ga moeten helpen met opruimen Doen alsof ik niet weet dat hij bezig is, lijkt me onbegonnen werk
Maar ouch, ik heb geen fut
pi_71791046
Incantrix wat goed!

Bucko, 13 weken????? Is dat een tikfout ? Kan het echt zó vroeg al? Ik dacht dat 16 weken echt het minimale was. Leuk trouwens, een pretecho! Krijg je gegarandeerd geen spijt van hoor
Overigens wat een humor van die vk Vind ik niet iets om een grapje over te maken en dan de mensen in de waan te laten dat het serieus is.
#geen
pi_71791058
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Tenzij er een medische indicatie voor is, wij hebben niets hoeven betalen.
pi_71791595
quote:
Lily wat leuk
[..]

is dat lekker??!
zo vind ik zuurkoolstamppot het lekkerst op brood, de dag erna zeg maar... dat vond ik vroeger al, dus daar hoef je ook helemaal niet zwanger voor te wezen...
pi_71792097
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Tenzij er een medische indicatie voor is, wij hebben niets hoeven betalen.
Klopt was ik vergeten te vermelden.
pi_71793288
Bucko ik zou niet zo blij zijn met zulke grapjes van mijn verloskundige. Ik ben daar voor een serieuse zaak en verwacht dan ook een professione houding van die lui. Overigens waar ik vorige week mijn geslachtsbepalende echo heb laten maken hadden over een ondergrens van 17 weken. Eerder kon het niet. En bij echo centrum amsterdam hebben ze dan wel weer een geslachtsbepaling vanaf 15 weken.

Lilly leuk joh een meid!! Zeker met 2 grote broers voelt de jonge dame zich straks heel erg veilig en geborgen.

Ik ben bij de verloskundige geweest en ben weer goed gekeurd. Nog altijd lage bloeddruk 45/100 en hartje was goed te horen. Zwangerschapsverklaring voor mijn baas mee en een verwijskaart voor de 20 weken echo.
pi_71794205
Ohhh huupske zo bovenaan En BE ook al bijna Ik ben zo benieuwd naar de komende beebjes!

Lily, wat leuk een meisje! Omschakelen gaat vast lukken

En wat een lieve reacties op mijn meisje Ik vind 'r ook mooi, maar dat viel te verwachten he?

Oh Bucko: wat een stom verhaal zeg. Ze zeggen dat een hartslag van 150+ duidt op een meisje ofzoiets he? Nou die van mijn meisje was meestal eronder... en volgens mij ging het juist om een variatie in de hartslag, tussen de 110 en 160 ofzoiets.

En nu ga ik weer in m'n coconnetje en lekker meelurken af en toe
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71794423
Mooi zo Faja! ook weer een sticker erbij, vooooorrrrral zo doorgaan.

Bucko, nou ja, humor noemen ze dat? Vind het niet grappig
onze echoscopist kon ook al vanaf 12 weken het geslacht bepalen vertelde hij.

Leonieke, irri dat je zo moe bent. als je de kans hebt misschien even gaan liggen smiddags?
Hoort ook echt wel bij die eerste periode.
En later komt het terug......

Ik heb mijn peutertje een tekenbord gegeven, dat had ik eerder moeten doen....men ik heb er geen kind meer aan. ideaal!
pi_71795210
geen foto van Willow?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:55:46 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71795527
Lily, wat leuk!! Een meid erbij!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71796084
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:54 schreef Kleurdoos het volgende:
geen foto van Willow?
Vorige topic.
Om precies te zijn HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_71796423
FF zonder uitgebreid terug te hebben gelezen.

Ben weer terug van internist en vk.
Schildklier was goed, hb niet, 3x dgs staaltabletten en laxeermiddel meegekregen.

Vk was ook niet echt tevreden, per direct stoppen ivm harde buiken, ook in rust.
Inwendig onderzoek gehad om te kijken of ik niet al ontsluiting had, gelukkig niet en dat wil ze zo houden.
Preek gehad wanneer ik moet bellen en dat ik dat altijd moet doen, ook al is het 's nachts etc. en dat ik echt moet bellen, heeft ze me paar x op hart gedrukt en ook tegen mannetje gezegd want anders moest ik volgende week alweer terug komen.
Urine nog onderzocht, geen urineweginfectie gelukkig dus dat komt erop neer dat ik rust, rust en rust moet houden en alles heel gedoseerd moet gaan doen.
Echo gehad en ze hebben even de buik gevoeld enzo en dat was allemaal oke, incl. hartje.

HEb me dus maar ff getrakteerd op nieuwe wii game en wat spul gehaald om de foto's en kaarten van trouwen in te plakken en dan zal ik eens opschrijven wat er allemaal nog moet gebeuren en dat heel gedoseerd doen.
pi_71796661
Nou het-is-mij, dat wordt rusten dan Balen zeg!
Wel fijn dat de rest goed was, maar verplicht helemaal rust is toch vervelend!
pi_71796702
jemig Het-is-mij dat zal ook niet meevallen om allemaal in 1 keer te horen
veel rust nemen dan maar ja. Maar leuk is natuurlijk anders.
Gelukkig maar dat alles verder wel in orde was met je beebje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71796941
Balen het-is-mij, zo'n volledige rust is niet fijn. Maar wel belangrijk voor je beebje en jijzelf. Het is niet anders, maar leuk is anders. Fijn dat je schildklier in orde was, laag hb is dan weer minder. Kop op!

Faja, fijn dat je weer bent goedgekeurd!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:16:10 #65
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_71797249
Nog anderhalf week voor mn vrouw (en mij natuurlijk) Ze is 10 kg aangekomen en ziet er niet echt dik uit
pi_71797620
Het-is-mij, dat is even wat minder!
Nou kalm aan dan maar!

Hi-flyer, de baby kan nu elk moment komen, spannend!
pi_71797672
Het-is-mij, pff dat zal ff wennen worden. Rust af en toe is lekker. Maar als je het niet meer voor het uitkiezen hebt, en je MOET. Fijn dat de rest wel goed was, op je hb na dan.

Hi-Flyer, daar let jij natuurlijk heel erg op hè, dat je vrouw niet 'dik' wordt
Wel een spannende tijd nu dus.
pi_71798026
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leonieke, irri dat je zo moe bent. als je de kans hebt misschien even gaan liggen smiddags?
Hoort ook echt wel bij die eerste periode.
En later komt het terug......
Deze week gaat dat nog, volgende week wordt dat veel moeilijker aangezien ik dan terug fulltime aan het werk ben.
Maar met een beetje geluk is het nog niet te druk en kan ik eventueel nog ergens een halve dag vrij nemen

Hi-Flyer: wat spannend!
  Jubileum moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:55:32 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71798316
Een meisje voor Lily, wat leuk Een meisje met dat prachtige donkere haar en 2 geweldige grote broers
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71798430
Het-is-mij, balen zeg...
Nou ja, rustig aan doen maar, het is niet anders.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:06:20 #71
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71798659
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef DuchessX het volgende:
Incantrix wat goed!

Bucko, 13 weken????? Is dat een tikfout ? Kan het echt zó vroeg al? Ik dacht dat 16 weken echt het minimale was. Leuk trouwens, een pretecho! Krijg je gegarandeerd geen spijt van hoor
Overigens wat een humor van die vk Vind ik niet iets om een grapje over te maken en dan de mensen in de waan te laten dat het serieus is.
nee is geen tikfout! Zij meent dat echt en ik geloof ook dat ze dat kan, die vrouw is zo gedreven in haar vak (echoscopiste dan he )
Ach ja, ik vind het ook niet lachen...maar ja...
Morgen even bellen voor de pretecho en dan hebben we dat ook weer geregeld.
pi_71799416
Dank jullie voor de lieve woorden.

De vk klonk wel erg serieus dus ik ga het ook maar heel serieus nemen en "gewoon" rustig aan doen en beetje aanklungelen her en der en vooral her en der overal thee drinken enzo
pi_71801805
het-is-mij, enorm balen, maar wel goed dat je het serieus neemt. Je gezondheid (en die van je uk) gaan voor!

Iedereen weer succes vanacht met slapen. Slapen op zich gaat prima hier, maar mijn interne thermostaat is er echt van het padje af, dus ik heb het constant warm. Slaap al dagen onder een lakentje terwijl manlief zich begraaft in het dekbed halverwege de nacht.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71801886
moh ik was net in slaap gevallen toen ik max naar bed bracht, en toen droomde ik dat ik de volgende ochtend wakker werd en dat ik de hele avond had gemist waarin huup haar bevalling begon en die ochtend was dr meisje er al.

heb ik iets gemist?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:42:11 #75
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71801949
Het-is-mij, wat balen dat het nu zo is.. Als je weinig tot niets mag doen is gezellig thuiszitten ook niet veel meer aan, je wil de hele tijd van alles en dan kan het niet.. Maar wel fijn te horen dat je geen infecties hebt enzo, en dat de beeb ook helemaal a-ok is.. Sterkte ermee!

Hi-flyer, sterkte met de laatste loodjes!

Bucko, irritant dat het er nu uiteindelijk op neer komt dat je nu toch extra kosten gaat maken voor een echo, maar ik denk dat ik in dit geval hetzelfde zou doen. Nu dan maar gewoon genieten van het extra kijkje bij beeb-lief in de buik!

Ondertussen ben ik een lijstje met dingetjes aan het maken die ik wil doen op mijn 'vrije' middagen om toch een beetje het gevoel te hebben nuttig bezig te zijn. Foto's met bijbehorende verhaaltjes opsturen naar een zieke collega, eindelijk eens alle losse adres-papiertjes uit het mapje halen en in het adresboek schrijven dat ik al eeuwen geleden gekocht heb, misschien wat verhaaltjes schrijven in een mooi schrift, iets dat onze zoon (blijft raar klinken, en ) later terug kan lezen en dat soort dingies.. Vond ik best goed van mezelf
3!
pi_71802181
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:40 schreef pinquit het volgende:
moh ik was net in slaap gevallen toen ik max naar bed bracht, en toen droomde ik dat ik de volgende ochtend wakker werd en dat ik de hele avond had gemist waarin huup haar bevalling begon en die ochtend was dr meisje er al.

heb ik iets gemist?
hahaha mafkees, anders heb ik wel iets gemist

ik zal mn best doen vannacht voor je kijken of t werkt ghehe, en je krijgt sowieso een smsje hoor als t meiske dr is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:54:33 #77
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_71802363
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef ymme het volgende:

Hi-Flyer, daar let jij natuurlijk heel erg op hè, dat je vrouw niet 'dik' wordt
Wel een spannende tijd nu dus.
Vanzelfsprekend
Gelukkig is ze van zichzelf erg slank en lang. Ik zoek even een buikfotootje op.

Twee weken geleden:

[ Bericht 9% gewijzigd door Hi_flyer op 11-08-2009 22:09:15 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:41:31 #78
35189 Troel
scherp en bot
pi_71803895
Nog even de echootjes van afgelopen vrijdag

Ik merk nu trouwens wel dat mijn HB zo schrikbarend laag is, ik heb echt helemaal geen puf meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:45:04 #79
190853 RockabeIIa
pi_71804030
Gelukkig maar hi-flyer. Je moet er toch niet aan denken dat een vrouw ronder wordt en een bolle buik krijgt als ze zwanger is!

(no way dat ik nu nog een buikfoto post he )
pi_71804123
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Gelukkig maar hi-flyer. Je moet er toch niet aan denken dat een vrouw ronder wordt en een bolle buik krijgt als ze zwanger is!

Rustig aan doen hoor Troel, let op je gezondheid.
Mooie echo's
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:52:36 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_71804330
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Rustig aan doen hoor Troel, let op je gezondheid.
Mooie echo's
ja ik weet het

Ik heb zelfs al een planning zitten maken met wat er nog moet gebeuren en wat ik dan eventueel per dag zou kunnen doen zonder me erg in te spannen, maar ik gok dat ik dan voor olifantendracht moet gaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71804441
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:41 schreef Troel het volgende:
Nog even de echootjes van afgelopen vrijdag

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:58:29 #83
190853 RockabeIIa
pi_71804533
Troel, je moet gewoon wat meer van die zwarte poeptabletten nemen.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:06:25 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_71804744
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Troel, je moet gewoon wat meer van die zwarte poeptabletten nemen.
Nog meer (Ik moest zelfs tijdelijk stoppen vanwege darmproblemen ) Ik geloof dat ik van het weekend al iets riep van "na de bevalling gooien ze er nog maar een zakje bloed tegenaan, dan is dat HB ook zo weer op orde"
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:08:41 #85
190853 RockabeIIa
pi_71804796
Wat erg dat je dan nog zo lang moet zeg....
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 23:10:30 #86
35189 Troel
scherp en bot
pi_71804837
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat erg dat je dan nog zo lang moet zeg....
En nou zat ik mezelf er vandaag juist van te overtuigen dat ik NOG MAAR zolang moest En bedankt he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71809074
Hi_flyer
Het is dat je zegt dat ze zwanger is, zou ik anders nooit gedacht hebben als ik 'r zo zou zien!

Troel, nice!
Was het een echo alleen van het hoofdje, of zijn dit gewoon de best gelukte foto's van het stel?
En wat balen dat je zo weinig energie hebt

Onrustige buik hierzo, in allerlei opzichten.
Baby die me van binnenuit aan het verbouwen is en volgens mij probeert via de buikwand uit te breken, overactiefe darmen, maagzuur dat steeds mijn mond in komt borrelen en ik heb al een paar keer moeten overgeven
Toen ik net in de wc op de grond zat hoorde ik ineens een krassend geluid aan de andere kant van de deur en een klein helder stemmetje dat riep "Mama?". Doe ik de deur open, ligt Devin daar met zijn deken. Het mannetje had dorst Hij wordt grote broer, al heel gauw en ik vind dat ineens zo onwerkelijk. En lief. En vertederend en nu kan ik helemaal al niet meer wachten tot het zo ver is!
pi_71809105
Oei, ik blijf maar leeglopen aan beide kanten!
Virusje te pakken? Of is mijn lijf zich ergens op aan het voorbereiden???
pi_71809152
Oeh spannend Kers! T zou zomaar kunnen
ik hoop het voor je dat je lijf zich voorbereidt, een virusje nu lijkt me minder prettig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 06:18:55 #90
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71809153
Och Kers, spannend! En je kleine man die al snel grote broer gaat worden... Ik hoop toch eigenlijk wel voor je dat het geen virus is, maar dat we je gewoon snel in het update topic terugvinden.

Ik heb sinds een uurtje of 5 weer van die gemene harde buiken in combinatie met het ik-kan-geen-houding-in-bed-meer-vinden-syndroom. En als bonus een toefje maagzuur erbij. Dat vind ik trouwens gemeen, maagzuur als je niet eens hebt gegeten.

En ik heb van mezelf wel eens het gevoel dat ik hier alleen maar loop te klagen soms, terwijl het over het algemeen best goed gaat hoor. Stom is dat.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 06:20:56 #91
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71809155
Hee Huupski, ook alweer wakker? Hoe gaat het nu met jou meis?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_71809163
ghehe goed hoor, ik kon niet meer slapen. Werd steeds wakker als ik me om-walviste, dus och ben er maar uitgegaan. Verder weinig te melden hier eigk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 06:32:35 #93
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71809176
Ja dat walvissen is minder leuk he. Ik zal toch blij zijn als ik me weer een beetje fatsoenlijk kan keren in bed. En slapen op mijn buik mis ik ook.

Naja straks dan zitten we zonder buik maar misschien met hechtingen, das geloof ik ook niet alles
pi_71809187
haha oh slapen half op mn buik/half op mn zij gaat hier gelukkig wel nog. Het is echt het omdraaien. Ik heb er onbewust geen erg in dat k dat langzaam moet doen en als ik dan draai word k daar dus wakker van achja, het gaat inderdaad vanzelf over. En die hechtingen tegen die tijd gaan ook wel weer over.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 augustus 2009 @ 06:54:39 #95
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_71809215
Oh ik heb hier onmiddellijk een boos trappelend mannetje als ik ook maar ietsie pietsie op mijn buik dreig te liggen. Ik moet echt op mijn zij en dan een prop dekbed onder mijn buik, of een kussen.

En omdraaien gaat echt raar tegenwoordig. Ik kan zeg maar niet lekker rollen, dat ik mijn buik van links naar rechts rol zal ik maar zeggen. In plaats daarvan til ik de boel een beetje op en schuif er dan met de kont onderdoor, als dat nog logisch klinkt. Het zal er iig raar uitzien .
pi_71809288
Goedemorgen lieve walviskes!

Kersjes, lastig dat je het verschil tussen 'leegmaken' en 'virusje' van te voren niet weet hè?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:25:34 #97
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71809300
Smoggus
Alle walvissen een dikke voor de onrustige nachten

Kersjes, Devin bijna grote broer
Troel, mooi koppie! Rustig aan doen hoor!
En incantrix en het-is-mij, ook rustig aan doen hoor!
pi_71809301
Troel, mooie echo hoor wel op je zelf blijven letten hè!

Kers, wie weet is je lichaam zich wel aan het leegmaken spannend!
pi_71809337
Oehh spannend Kers!! Ik hoop op een leegmakert ipv een virus
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:38:41 #100
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71809345
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Het-is-mij, wat balen dat het nu zo is.. Als je weinig tot niets mag doen is gezellig thuiszitten ook niet veel meer aan, je wil de hele tijd van alles en dan kan het niet.. Maar wel fijn te horen dat je geen infecties hebt enzo, en dat de beeb ook helemaal a-ok is.. Sterkte ermee!

Hi-flyer, sterkte met de laatste loodjes!

Bucko, irritant dat het er nu uiteindelijk op neer komt dat je nu toch extra kosten gaat maken voor een echo, maar ik denk dat ik in dit geval hetzelfde zou doen. Nu dan maar gewoon genieten van het extra kijkje bij beeb-lief in de buik!

Ondertussen ben ik een lijstje met dingetjes aan het maken die ik wil doen op mijn 'vrije' middagen om toch een beetje het gevoel te hebben nuttig bezig te zijn. Foto's met bijbehorende verhaaltjes opsturen naar een zieke collega, eindelijk eens alle losse adres-papiertjes uit het mapje halen en in het adresboek schrijven dat ik al eeuwen geleden gekocht heb, misschien wat verhaaltjes schrijven in een mooi schrift, iets dat onze zoon (blijft raar klinken, en ) later terug kan lezen en dat soort dingies.. Vond ik best goed van mezelf
nou we doen het niet voor het geslacht na te kijken, Het heeft het wel of niet maken van een pretecho wel weer aangewakkert. Maar we doen het alleen voor het kijken hoe ons kindje eruit ziet. Als dit niet was voorgevallen hadden we het waarschijnlijk niet gedaan, dat klopt.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')