Wat een mooie lieve fotoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohh lily wow! Ik snap dat je daar aan moet wennen! Het idee van 3 zoons had jou toch altijd zo leuk geleken?
Het is zo vertederen, 2 grote knullen met hun kleine zusje
Zal ik nog eens ff een foto`tje op herhaling doen, spesjaal voor jou?
[ afbeelding ]
'quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
TF, dat is echt een superfoto.
Lily, wat leuk dat tekstje onder de spoiler!!
En die placenta kan daar nog wel weggaan toch?
Mefke, dus onderhuidse blauwe plekken....hmmm nice
Mooi dat je bent goedgekeurd verder!!!
Blugh de laatste loodjes vallen me toch wel zwaar zeg. Als je het al laatste loodjes mag noemen want ik moet nog 6 weken.
Nu zit er koek op Berts beeldschermquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Poppejans het volgende:
offtopic maarre, de kat liep net een beetje raar en leek nat aan zn achterkant, hij is blaasgruispatient dus ik was al bang v het ergste. Wat bleek nou bij nader onderzoek, issie door zo'n vliegplakstrip gelopen![]()
En het eraf wassen vond ie natuurlijk leuk joh
hmmm jah, ach niks bijzonders eigenlijk hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:37 schreef Kersjes het volgende:
Happy, fijn van de goede uitslag!
En de boterhammen waren lekker hoorIk heb de laatste tijd zo´n honger ´s nachts, valt niet te negeren dus ik geef er maar gewoon aan toe.
Karin, zit het even tegen joh?
ach ja wie zal het zeggen, ze lag me niet meer kan ik er ook niet van maken. Waar het mee te maken heeft is moeilijk te zeggen..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:26 schreef WupWup het volgende:
*F5 F5 F5 waar blijft het nieuwe topic*
Lily wat fijn dat alles goed was en een meisjeIk kan me indenken dat dat vreselijk wennen zal zijn, maar toch ook wel leuk om een soort avontuurtje in te gaan? Maar wat balen van die placenta zeg. Ik weet uit het praevia-topic dat je dit al eerder hebt gehad, maar toen is 'ie aan het einde van de zwangerschap toch alsnog opgetrokken? Ik hoop echt dat deze dat al eerder gaat doen en dat die nare bloedingen je bespaard blijven.
TF, geweldige foto!
Bucko, ben je niet stiekem ook een klein beetje hormonaal nu? De verloskundige heeft zich waarschijnlijk een beetje krom uitgedrukt in de poging een leuk gesprekje met jullie te voeren en het is supervervelend dat jullie er zo door aan het twijfelen zijn geslagen. Maar je weet dat de echo aardig betrouwbaar is en een hartslag nou eenmaal niet. Ik vind het een beetje kort door de bocht om nu gelijk te roepen dat ze een raar mens is en dat je haar niet bij de bevalling wilt hebben (al weet ik natuurlijk niet of er nog meer voorgevallen is).
ik kna pas bellen tussen 12.00 en 14.00 met de echoscopiste waar we eerder zijn geweest. Zij wil dan wel eerst graag medisch kijken. Verder heb ik nog eentje op het oog die vraagt iets van 100 euro. We zijn nog aan het twijfelen waar we gaan. De eerste vrouw is medisch heel goed en volgens mij minder gecharmeerd van pretecho's....althans dat leek ik te proeven..maar wij vonden haar verder super.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:01 schreef mijsje het volgende:
vervelend Bucko...
weet je al wat een 3Decho gaat kosten? en of je dat gaat doen?een meisje voor Lily!
Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:09 schreef ymme het volgende:![]()
Ik geef de zwangerschap de schuld.
![]()
![]()
Heb de raarste lunch ooit:
Cup a soup, tomaat.
Bakje vanille vla.
Augurk in een boterhamworst-plakje gedraaid.
Had ik zin in.
Als ik aan brood denk![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Augurk in boterhamworst is ALTIJD lekker
Ik zit champignons met knoflooksaus te eten, dus dat van jou valt nog wel mee
Wat goed, happyquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:31 schreef happyme28 het volgende:
Kers, je was er al vroeg bij vanmorgen. Waren de boterhammen met pasta lekker?![]()
Mefke, fijn dat je weer bent goedgekeurd en dat het geen 9 of 10 ponder lijkt te wordenWel balen van die pijnlijke plekken
![]()
Morretje, 6 weken vandaag! En spannend de eerste afspraak met de VK gemaakt! Wat wordt het dan echt hè?
Taartjesfee, wat een super gave foto hahahaha
Hier vanmorgen NT-meting gehad en alles was helemaal keurig. Mooie uitslag en een kleine kans. Ons bonkie deed het prima. Mooi gegroeid, alles wat ze kunnen meten en zien was goed en aanwezig dus we zijn helemaal![]()
Ongelofelijk zeg, amper 6 cm en alles al erop en eraan.
Vanavond even goed teruglezen, maar volgens mij allemaal positief nieuws dus dat is![]()
Dikke kus aan iedereen!!
Gefeliciteerd, u bent zwangerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef leonieke het volgende:
En ik vraag me af hoe ik dat volgende week ga doen als ik weer aan het werk ben: ik lig ongeveer de hele nacht te woelen, maar vanaf 7u slaap ik als een roos tot 10.30u. Alleen moet ik volgende week om 7u al aan het station staan
Is dat nog voor de komende 29 weken of zit er op een bepaald moment nog kans op verbetering in?quote:
Bij mij waren maand 4 tot en met 6 het beste zeg maar, de laatste tijd ben ik ook weer aan het nachtbrakenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dat nog voor de komende 29 weken of zit er op een bepaald moment nog kans op verbetering in?Dat het nog zal verslechteren door de buik weet ik
En ow, gisteren Chinees gegeten en echt heel de nacht ongemakkelijk geweest. Te veel gegeten waarschijnlijk.
3 echo's alquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat goed, happy![]()
Hoeveel echo's heb jij ondertussen al gekregen?
oh, nou heb ik daar ook zin in.... (terwijl ik net een flinke lunch op heb) hihiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En ik heb zin in opgebakken aardappels op brood met mayo, en dat gaat dus ook definitely gerealiseerd worden hiero
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef pinquit het volgende:
*augurk met boterhamworst pakken gaat*
Gelukzakquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
3 echo's alwaarvan 1 dus de NT-meting, maar dat was wel de langste en meest uitgebreide. Maar nu is het afkicken. 20 weken echo is de volgende dus da's nog ca. 7 weken wachten. Misschien nog een pretecho, maar ik denk dat we die dan na de 20 weken doen en niet ervoor.
Hier nog geen rare eetgewoontes al sta ik nog steeds niet echt te springen om warm eten. Koude maaltijd bevalt veel beter. Brood en sla zijn mijn favo's. En af en toe een handje chipsmaar dat probeer ik wel te beperken, maar in paprika chips heb ik af en toe zoooo'n zin.
Leo, voor jou ook nog maar 4 dagen wachten voor je echo
Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gelukzak![]()
Ik heb vrijdag mijn tweede echo. Vraag me af of die dan zo uitgebreid zal zijn of niet. In het CRG hadden ze wel gezegd dat de echo voor de 12 weken moest voor de nekplooitmeting (is dat die NT-meting waar jij van spreekt?)
Maar dat is hier ook niet verplicht, hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En ik heb zin in opgebakken aardappels op brood met mayo, en dat gaat dus ook definitely gerealiseerd worden hiero
Dat doet mn moeder ook wel eens! Ik heb het wel es geproefd, het is best lekker!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Twinkly het volgende:
Of boerenkoolstamppot op brood, en diegene die dat at was niet eens zwanger (was een man zelfs
)
Jep, heb 'n hele verzameling hier inmiddels maar geen scanner. Geloof ook niet datquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Twinkly het volgende:
Jippie Happy!! Heb je ook fotootjes meegekregen?
Tenzij er een medische indicatie voor is, wij hebben niets hoeven betalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.
zo vind ik zuurkoolstamppot het lekkerst op brood, de dag erna zeg maar... dat vond ik vroeger al, dus daar hoef je ook helemaal niet zwanger voor te wezen...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Twinkly het volgende:
Lily wat leuk![]()
Jippie Happy!! Heb je ook fotootjes meegekregen?
[..]is dat lekker??!
Of boerenkoolstamppot op brood, en diegene die dat at was niet eens zwanger (was een man zelfs
)
Kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tenzij er een medische indicatie voor is, wij hebben niets hoeven betalen.
Deze week gaat dat nog, volgende week wordt dat veel moeilijker aangezien ik dan terug fulltime aan het werk ben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leonieke, irri dat je zo moe bent. als je de kans hebt misschien even gaan liggen smiddags?
Hoort ook echt wel bij die eerste periode.
En later komt het terug......
nee is geen tikfout! Zij meent dat echt en ik geloof ook dat ze dat kan, die vrouw is zo gedreven in haar vak (echoscopiste dan hequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef DuchessX het volgende:
Incantrix wat goed!
Bucko, 13 weken????? Is dat een tikfout? Kan het echt zó vroeg al? Ik dacht dat 16 weken echt het minimale was. Leuk trouwens, een pretecho! Krijg je gegarandeerd geen spijt van hoor
Overigens wat een humor van die vk![]()
Vind ik niet iets om een grapje over te maken en dan de mensen in de waan te laten dat het serieus is.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:40 schreef pinquit het volgende:
moh ik was net in slaap gevallen toen ik max naar bed bracht, en toen droomde ik dat ik de volgende ochtend wakker werd en dat ik de hele avond had gemist waarin huup haar bevalling begonen die ochtend was dr meisje er al.
![]()
![]()
heb ik iets gemist?
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:30 schreef ymme het volgende:
Hi-Flyer, daar let jij natuurlijk heel erg op hè, dat je vrouw niet 'dik' wordt![]()
Wel een spannende tijd nu dus.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Gelukkig maar hi-flyer. Je moet er toch niet aan denken dat een vrouw ronder wordt en een bolle buik krijgt als ze zwanger is!
ja ik weet hetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
Rustig aan doen hoor Troel, let op je gezondheid.
Mooie echo's
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:41 schreef Troel het volgende:
Nog even de echootjes van afgelopen vrijdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Troel, je moet gewoon wat meer van die zwarte poeptabletten nemen.
En nou zat ik mezelf er vandaag juist van te overtuigen dat ik NOG MAAR zolang moestquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat erg dat je dan nog zo lang moet zeg....
nou we doen het niet voor het geslacht na te kijken, Het heeft het wel of niet maken van een pretecho wel weer aangewakkert. Maar we doen het alleen voor het kijken hoe ons kindje eruit ziet. Als dit niet was voorgevallen hadden we het waarschijnlijk niet gedaan, dat klopt.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:42 schreef Incantrix het volgende:
Het-is-mij, wat balen dat het nu zo is.. Als je weinig tot niets mag doen is gezellig thuiszitten ook niet veel meer aan, je wil de hele tijd van alles en dan kan het niet.. Maar wel fijn te horen dat je geen infecties hebt enzo, en dat de beeb ook helemaal a-ok is.. Sterkte ermee!
Hi-flyer, sterkte met de laatste loodjes!
Bucko, irritant dat het er nu uiteindelijk op neer komt dat je nu toch extra kosten gaat maken voor een echo, maar ik denk dat ik in dit geval hetzelfde zou doen. Nu dan maar gewoon genieten van het extra kijkje bij beeb-lief in de buik!
Ondertussen ben ik een lijstje met dingetjes aan het maken die ik wil doen op mijn 'vrije' middagen om toch een beetje het gevoel te hebben nuttig bezig te zijn. Foto's met bijbehorende verhaaltjes opsturen naar een zieke collega, eindelijk eens alle losse adres-papiertjes uit het mapje halen en in het adresboek schrijven dat ik al eeuwen geleden gekocht heb, misschien wat verhaaltjes schrijven in een mooi schrift, iets dat onze zoon (blijft raar klinken, en) later terug kan lezen en dat soort dingies.. Vond ik best goed van mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |