abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71791058
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.
Tenzij er een medische indicatie voor is, wij hebben niets hoeven betalen.
pi_71791595
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Twinkly het volgende:
Lily wat leuk
Jippie Happy!! Heb je ook fotootjes meegekregen?
[..]

is dat lekker??!
Of boerenkoolstamppot op brood , en diegene die dat at was niet eens zwanger (was een man zelfs )
zo vind ik zuurkoolstamppot het lekkerst op brood, de dag erna zeg maar... dat vond ik vroeger al, dus daar hoef je ook helemaal niet zwanger voor te wezen...
pi_71792097
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef Juup© het volgende:

[..]

Tenzij er een medische indicatie voor is, wij hebben niets hoeven betalen.
Klopt was ik vergeten te vermelden.
pi_71793288
Bucko ik zou niet zo blij zijn met zulke grapjes van mijn verloskundige. Ik ben daar voor een serieuse zaak en verwacht dan ook een professione houding van die lui. Overigens waar ik vorige week mijn geslachtsbepalende echo heb laten maken hadden over een ondergrens van 17 weken. Eerder kon het niet. En bij echo centrum amsterdam hebben ze dan wel weer een geslachtsbepaling vanaf 15 weken.

Lilly leuk joh een meid!! Zeker met 2 grote broers voelt de jonge dame zich straks heel erg veilig en geborgen.

Ik ben bij de verloskundige geweest en ben weer goed gekeurd. Nog altijd lage bloeddruk 45/100 en hartje was goed te horen. Zwangerschapsverklaring voor mijn baas mee en een verwijskaart voor de 20 weken echo.
pi_71794205
Ohhh huupske zo bovenaan En BE ook al bijna Ik ben zo benieuwd naar de komende beebjes!

Lily, wat leuk een meisje! Omschakelen gaat vast lukken

En wat een lieve reacties op mijn meisje Ik vind 'r ook mooi, maar dat viel te verwachten he?

Oh Bucko: wat een stom verhaal zeg. Ze zeggen dat een hartslag van 150+ duidt op een meisje ofzoiets he? Nou die van mijn meisje was meestal eronder... en volgens mij ging het juist om een variatie in de hartslag, tussen de 110 en 160 ofzoiets.

En nu ga ik weer in m'n coconnetje en lekker meelurken af en toe
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71794423
Mooi zo Faja! ook weer een sticker erbij, vooooorrrrral zo doorgaan.

Bucko, nou ja, humor noemen ze dat? Vind het niet grappig
onze echoscopist kon ook al vanaf 12 weken het geslacht bepalen vertelde hij.

Leonieke, irri dat je zo moe bent. als je de kans hebt misschien even gaan liggen smiddags?
Hoort ook echt wel bij die eerste periode.
En later komt het terug......

Ik heb mijn peutertje een tekenbord gegeven, dat had ik eerder moeten doen....men ik heb er geen kind meer aan. ideaal!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71795210
geen foto van Willow?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:55:46 #58
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71795527
Lily, wat leuk!! Een meid erbij!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71796084
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:54 schreef Kleurdoos het volgende:
geen foto van Willow?
Vorige topic.
Om precies te zijn HIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_71796423
FF zonder uitgebreid terug te hebben gelezen.

Ben weer terug van internist en vk.
Schildklier was goed, hb niet, 3x dgs staaltabletten en laxeermiddel meegekregen.

Vk was ook niet echt tevreden, per direct stoppen ivm harde buiken, ook in rust.
Inwendig onderzoek gehad om te kijken of ik niet al ontsluiting had, gelukkig niet en dat wil ze zo houden.
Preek gehad wanneer ik moet bellen en dat ik dat altijd moet doen, ook al is het 's nachts etc. en dat ik echt moet bellen, heeft ze me paar x op hart gedrukt en ook tegen mannetje gezegd want anders moest ik volgende week alweer terug komen.
Urine nog onderzocht, geen urineweginfectie gelukkig dus dat komt erop neer dat ik rust, rust en rust moet houden en alles heel gedoseerd moet gaan doen.
Echo gehad en ze hebben even de buik gevoeld enzo en dat was allemaal oke, incl. hartje.

HEb me dus maar ff getrakteerd op nieuwe wii game en wat spul gehaald om de foto's en kaarten van trouwen in te plakken en dan zal ik eens opschrijven wat er allemaal nog moet gebeuren en dat heel gedoseerd doen.
pi_71796661
Nou het-is-mij, dat wordt rusten dan Balen zeg!
Wel fijn dat de rest goed was, maar verplicht helemaal rust is toch vervelend!
pi_71796702
jemig Het-is-mij dat zal ook niet meevallen om allemaal in 1 keer te horen
veel rust nemen dan maar ja. Maar leuk is natuurlijk anders.
Gelukkig maar dat alles verder wel in orde was met je beebje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71796941
Balen het-is-mij, zo'n volledige rust is niet fijn. Maar wel belangrijk voor je beebje en jijzelf. Het is niet anders, maar leuk is anders. Fijn dat je schildklier in orde was, laag hb is dan weer minder. Kop op!

Faja, fijn dat je weer bent goedgekeurd!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:16:10 #65
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_71797249
Nog anderhalf week voor mn vrouw (en mij natuurlijk) Ze is 10 kg aangekomen en ziet er niet echt dik uit
pi_71797620
Het-is-mij, dat is even wat minder!
Nou kalm aan dan maar!

Hi-flyer, de baby kan nu elk moment komen, spannend!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71797672
Het-is-mij, pff dat zal ff wennen worden. Rust af en toe is lekker. Maar als je het niet meer voor het uitkiezen hebt, en je MOET. Fijn dat de rest wel goed was, op je hb na dan.

Hi-Flyer, daar let jij natuurlijk heel erg op hè, dat je vrouw niet 'dik' wordt
Wel een spannende tijd nu dus.
pi_71798026
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Leonieke, irri dat je zo moe bent. als je de kans hebt misschien even gaan liggen smiddags?
Hoort ook echt wel bij die eerste periode.
En later komt het terug......
Deze week gaat dat nog, volgende week wordt dat veel moeilijker aangezien ik dan terug fulltime aan het werk ben.
Maar met een beetje geluk is het nog niet te druk en kan ik eventueel nog ergens een halve dag vrij nemen

Hi-Flyer: wat spannend!
  Jubileum moderator dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:55:32 #69
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71798316
Een meisje voor Lily, wat leuk Een meisje met dat prachtige donkere haar en 2 geweldige grote broers
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71798430
Het-is-mij, balen zeg...
Nou ja, rustig aan doen maar, het is niet anders.
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 20:06:20 #71
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71798659
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:16 schreef DuchessX het volgende:
Incantrix wat goed!

Bucko, 13 weken????? Is dat een tikfout ? Kan het echt zó vroeg al? Ik dacht dat 16 weken echt het minimale was. Leuk trouwens, een pretecho! Krijg je gegarandeerd geen spijt van hoor
Overigens wat een humor van die vk Vind ik niet iets om een grapje over te maken en dan de mensen in de waan te laten dat het serieus is.
nee is geen tikfout! Zij meent dat echt en ik geloof ook dat ze dat kan, die vrouw is zo gedreven in haar vak (echoscopiste dan he )
Ach ja, ik vind het ook niet lachen...maar ja...
Morgen even bellen voor de pretecho en dan hebben we dat ook weer geregeld.
pi_71799416
Dank jullie voor de lieve woorden.

De vk klonk wel erg serieus dus ik ga het ook maar heel serieus nemen en "gewoon" rustig aan doen en beetje aanklungelen her en der en vooral her en der overal thee drinken enzo
pi_71801805
het-is-mij, enorm balen, maar wel goed dat je het serieus neemt. Je gezondheid (en die van je uk) gaan voor!

Iedereen weer succes vanacht met slapen. Slapen op zich gaat prima hier, maar mijn interne thermostaat is er echt van het padje af, dus ik heb het constant warm. Slaap al dagen onder een lakentje terwijl manlief zich begraaft in het dekbed halverwege de nacht.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_71801886
moh ik was net in slaap gevallen toen ik max naar bed bracht, en toen droomde ik dat ik de volgende ochtend wakker werd en dat ik de hele avond had gemist waarin huup haar bevalling begon en die ochtend was dr meisje er al.

heb ik iets gemist?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:42:11 #75
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71801949
Het-is-mij, wat balen dat het nu zo is.. Als je weinig tot niets mag doen is gezellig thuiszitten ook niet veel meer aan, je wil de hele tijd van alles en dan kan het niet.. Maar wel fijn te horen dat je geen infecties hebt enzo, en dat de beeb ook helemaal a-ok is.. Sterkte ermee!

Hi-flyer, sterkte met de laatste loodjes!

Bucko, irritant dat het er nu uiteindelijk op neer komt dat je nu toch extra kosten gaat maken voor een echo, maar ik denk dat ik in dit geval hetzelfde zou doen. Nu dan maar gewoon genieten van het extra kijkje bij beeb-lief in de buik!

Ondertussen ben ik een lijstje met dingetjes aan het maken die ik wil doen op mijn 'vrije' middagen om toch een beetje het gevoel te hebben nuttig bezig te zijn. Foto's met bijbehorende verhaaltjes opsturen naar een zieke collega, eindelijk eens alle losse adres-papiertjes uit het mapje halen en in het adresboek schrijven dat ik al eeuwen geleden gekocht heb, misschien wat verhaaltjes schrijven in een mooi schrift, iets dat onze zoon (blijft raar klinken, en ) later terug kan lezen en dat soort dingies.. Vond ik best goed van mezelf
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')