Hey girls! Hoe is het hiero? Het gaat over eetgewoonten en ik krijg meteen honger

Ik heb ook niet echt rare cravings gehad nog ofzo, maar soms wel ineens héél erg trek in iets, zoals bijv. gebakken spek of chocotoff's ofzo. Ohja, en ik eet iets vaker donuts als normaal, maar volgens mij komt dat gewoon omdat de AH bij mijn werk ze altijd recht naast het rekje waar mijn brood ligt uitstalt sinds ze een paar weken terug verbouwd hebben. En nu ga ik een broodje zalm eten
Ehm, ik wilde allemaal dingen zeggen..
Ohja, Lily, wat leuk! Misschien is juist wel heel leuk strakkies, toch? Wel spannend hoor, en eventjes wennen kan ik me erg goed voorstellen..
Karin,

Balen dat je je wat minder voelt..
Poppejans, een

terug voor jou, hoop dat alles ok is! En whehe, bizarre beesten soms ook, die gekke katten allemaal.. Heerlijk

Poppedein, Thnx

En fijn een daggie niksdoen. Ondertussen geen au meer? Lijkt me best wel confronterend inderdaad, ineens niets meer kunnen

Daviania, ah, dan snap ik het hele verhaal met de vergadering, ik dacht al, haha!
Happy, alles ok, jeej!!
Leonieke, hopelijk ga je in de loop van de week een wat normaler slaapritme krijgen, irritant als je daar zo mee moet vechten he?

Ehm, even een

voor iedereen die ik vergeet hoor!
Hiero heb ik me tot ik begon te praten met het afdelingshoofd compleet over-the-top druk lopen maken over wat ik te zeggen had.. En dat was natuurlijk, zoals mijn lief me al 1000 x had gezegd en ik zelf verstandelijk óók best wel wist, volkomen onterecht: een boel begrip en ruimte krijg ik, en tot nader order werk ik nu dus halve dagen. Tegelijkertijd baal ik ervan en voel ik me ontzettend opgelucht, maar nu ik eenmaal líg begint de opluchting toch wel heel erg de overhand te krijgen. Nu dus maar even zo en dan wachten wat de Cesar-therapeute gaat zeggen. Morgen nog een weekje..
[edit]Owjaa, TF, gewéldige foto!

En wat mij altijd weer opvalt als ik in topics waar jij post meelurk: iedereen noemt jou logischerwijze altijd TF, en als ik dat dan lees vraag ik me altijd af wie er nou weer Transformers heet, want dat is mijn associatie met die afkorting

[/edit]