abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71786001
En ik heb zin in opgebakken aardappels op brood met mayo, en dat gaat dus ook definitely gerealiseerd worden hiero
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71786071
*augurk met boterhamworst pakken gaat*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:22:31 #28
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71786142
hier nog geen zin in vreemde combi's! Enige zonde bij mij is de chips....had ik voor de zwangerschap ook al... Het valt allemaal wel mee gelukkig, ben nu een dikke 3 kg bijgekomen met 23 weken. Daarnaast als ik iets eet kan ik nog lekker nagenieten van een opgezette geirriteerde maag. Had ik in het begin ook tot 11 weken, toen is het weggebleven en de laatste weken is het er weer. Behoorlijk irritant
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:23:46 #29
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71786173
foutje
pi_71786338
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, u bent zwanger
Is dat nog voor de komende 29 weken of zit er op een bepaald moment nog kans op verbetering in? Dat het nog zal verslechteren door de buik weet ik

En ow, gisteren Chinees gegeten en echt heel de nacht ongemakkelijk geweest. Te veel gegeten waarschijnlijk.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:35:17 #31
35189 Troel
scherp en bot
pi_71786496
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef leonieke het volgende:

[..]

Is dat nog voor de komende 29 weken of zit er op een bepaald moment nog kans op verbetering in? Dat het nog zal verslechteren door de buik weet ik

En ow, gisteren Chinees gegeten en echt heel de nacht ongemakkelijk geweest. Te veel gegeten waarschijnlijk.
Bij mij waren maand 4 tot en met 6 het beste zeg maar, de laatste tijd ben ik ook weer aan het nachtbraken

(uhm, gelukkig de laatste tijd dan wel zonder het braken )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71786689
Heuj!

Lily wat leuk joh
Ben je geen jongensmama meer
pi_71787152
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:16 schreef leonieke het volgende:

[..]

Wat goed, happy
Hoeveel echo's heb jij ondertussen al gekregen?
3 echo's al waarvan 1 dus de NT-meting, maar dat was wel de langste en meest uitgebreide. Maar nu is het afkicken. 20 weken echo is de volgende dus da's nog ca. 7 weken wachten. Misschien nog een pretecho, maar ik denk dat we die dan na de 20 weken doen en niet ervoor.

Hier nog geen rare eetgewoontes al sta ik nog steeds niet echt te springen om warm eten. Koude maaltijd bevalt veel beter. Brood en sla zijn mijn favo's. En af en toe een handje chips maar dat probeer ik wel te beperken, maar in paprika chips heb ik af en toe zoooo'n zin.

Leo, voor jou ook nog maar 4 dagen wachten voor je echo
pi_71787330
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En ik heb zin in opgebakken aardappels op brood met mayo, en dat gaat dus ook definitely gerealiseerd worden hiero
oh, nou heb ik daar ook zin in.... (terwijl ik net een flinke lunch op heb) hihi
pi_71787388
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef pinquit het volgende:
*augurk met boterhamworst pakken gaat*
brusje voor de maxitaxi?

Happy wat een fijn nieuws!

Poppedeinske haha het laatste stukje wat je schrijft is herkenbaar. Och t komt allemaal wel goed en achteraf bezien denken we waarschijnlijk van onszelf jemig waar maaaakte ik me druk om, hoeveel is het nou helemaal, die paar weken. Maar op dit moment... soms...

Oeh en ik heb weer een mijlpaal vind ik
vandaag 39 weken en toen ik net voor de leuk even ging rekenen (52/12 x 9) kwam k erachter dat dat precies exact 9 maanden is! ik heb psies 9 maanden een buikbewoner
9 maanden die ontzettend snel voorbij zijn gegaan maar waar k zo enorm van genoten heb

[ Bericht 0% gewijzigd door huuphuup op 11-08-2009 13:20:06 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:11:54 #36
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71787406
Lily! Wat doe je nou!? Nu moet ik nog harder wennen!

Da's ook wel erg leuk zeg. Zo'n eigenwijs poppeke derbij
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71787563
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:42 schreef freecell het volgende:
Ben je geen jongensmama meer
echt wel Mijn zonen mogen gewoon blijven hoor

alleen word ik er nu ook meisjesmama bij
pi_71787657
* meldt samen met de baby in den buik Tevens 38 weken precies vandaag

Lily wat leuk een meisje na jongens! Balen van je placenta zeg, maar hij kan nog wel verschuiven toch hé?

Mefke oeh inwendige blauwe plekken door het gevrot van je beeb!

Huup exactly 9 maanden beeb in buik!

Happy een goede echo! 6cm al en helemaal compleet..wat een wonder

Karin wat naar dat je zoveel last hebt van je lijf

Ieuw Poppejans, wat een vieze poes

Verder ben ik het alweer kwijt wat ik schrijven wilde...
#geen
pi_71788033
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef happyme28 het volgende:

[..]

3 echo's al waarvan 1 dus de NT-meting, maar dat was wel de langste en meest uitgebreide. Maar nu is het afkicken. 20 weken echo is de volgende dus da's nog ca. 7 weken wachten. Misschien nog een pretecho, maar ik denk dat we die dan na de 20 weken doen en niet ervoor.

Hier nog geen rare eetgewoontes al sta ik nog steeds niet echt te springen om warm eten. Koude maaltijd bevalt veel beter. Brood en sla zijn mijn favo's. En af en toe een handje chips maar dat probeer ik wel te beperken, maar in paprika chips heb ik af en toe zoooo'n zin.

Leo, voor jou ook nog maar 4 dagen wachten voor je echo
Gelukzak
Ik heb vrijdag mijn tweede echo. Vraag me af of die dan zo uitgebreid zal zijn of niet. In het CRG hadden ze wel gezegd dat de echo voor de 12 weken moest voor de nekplooitmeting (is dat die NT-meting waar jij van spreekt?)
pi_71788102
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:33 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gelukzak
Ik heb vrijdag mijn tweede echo. Vraag me af of die dan zo uitgebreid zal zijn of niet. In het CRG hadden ze wel gezegd dat de echo voor de 12 weken moest voor de nekplooitmeting (is dat die NT-meting waar jij van spreekt?)
Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.
pi_71788223
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Klopt, de NT-meting is de nekplooimeting, maar dat is in Nederland een vrije keuze. Die hoef je dus niet te doen als je niet wilt weten wat de kans is op een kindje met down. Wij betalen 'm dus ook zelf omdat ik 'pas' 34 jaar ben en vanaf 36 jaar wordt hij vergoed.
Maar dat is hier ook niet verplicht, hoor
Alleen hadden ze het in het CRG wel aangeraden om te doen (zal ook voor hun statistieken zijn, vermoed ik). Maar ik ging dat sowieso doen

Al mochten ze dat bij mij ook wel in een extra echo doen Het is toch lang in onzekerheid zitten. Gisteren was het al 4 weken geleden dat ik mijn echo heb gehad.
pi_71788550
Lily wat leuk
Jippie Happy!! Heb je ook fotootjes meegekregen?
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
is dat lekker??!
Of boerenkoolstamppot op brood , en diegene die dat at was niet eens zwanger (was een man zelfs )
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_71788778
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Twinkly het volgende:

Of boerenkoolstamppot op brood , en diegene die dat at was niet eens zwanger (was een man zelfs )
Dat doet mn moeder ook wel eens! Ik heb het wel es geproefd, het is best lekker!

Ik heb totaal geen rare eet gewoontes/voorkeuren ontwikkeld.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71789090
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:49 schreef Twinkly het volgende:
Jippie Happy!! Heb je ook fotootjes meegekregen?
Jep, heb 'n hele verzameling hier inmiddels maar geen scanner. Geloof ook niet dat zat te springen dat ze op i-net kwamen, dus bewaren we ze voor het privé archief
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:30:24 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_71789677
Hey girls! Hoe is het hiero? Het gaat over eetgewoonten en ik krijg meteen honger Ik heb ook niet echt rare cravings gehad nog ofzo, maar soms wel ineens héél erg trek in iets, zoals bijv. gebakken spek of chocotoff's ofzo. Ohja, en ik eet iets vaker donuts als normaal, maar volgens mij komt dat gewoon omdat de AH bij mijn werk ze altijd recht naast het rekje waar mijn brood ligt uitstalt sinds ze een paar weken terug verbouwd hebben. En nu ga ik een broodje zalm eten

Ehm, ik wilde allemaal dingen zeggen..

Ohja, Lily, wat leuk! Misschien is juist wel heel leuk strakkies, toch? Wel spannend hoor, en eventjes wennen kan ik me erg goed voorstellen..

Karin, Balen dat je je wat minder voelt..

Poppejans, een terug voor jou, hoop dat alles ok is! En whehe, bizarre beesten soms ook, die gekke katten allemaal.. Heerlijk

Poppedein, Thnx En fijn een daggie niksdoen. Ondertussen geen au meer? Lijkt me best wel confronterend inderdaad, ineens niets meer kunnen

Daviania, ah, dan snap ik het hele verhaal met de vergadering, ik dacht al, haha!

Happy, alles ok, jeej!!

Leonieke, hopelijk ga je in de loop van de week een wat normaler slaapritme krijgen, irritant als je daar zo mee moet vechten he?

Ehm, even een voor iedereen die ik vergeet hoor!

Hiero heb ik me tot ik begon te praten met het afdelingshoofd compleet over-the-top druk lopen maken over wat ik te zeggen had.. En dat was natuurlijk, zoals mijn lief me al 1000 x had gezegd en ik zelf verstandelijk óók best wel wist, volkomen onterecht: een boel begrip en ruimte krijg ik, en tot nader order werk ik nu dus halve dagen. Tegelijkertijd baal ik ervan en voel ik me ontzettend opgelucht, maar nu ik eenmaal líg begint de opluchting toch wel heel erg de overhand te krijgen. Nu dus maar even zo en dan wachten wat de Cesar-therapeute gaat zeggen. Morgen nog een weekje..

[edit]Owjaa, TF, gewéldige foto! En wat mij altijd weer opvalt als ik in topics waar jij post meelurk: iedereen noemt jou logischerwijze altijd TF, en als ik dat dan lees vraag ik me altijd af wie er nou weer Transformers heet, want dat is mijn associatie met die afkorting [/edit]
3!
pi_71789862
Yay incantrix! Dat is dus supergoed gegaan! Hoera!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:41:28 #47
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_71789981
nou we zijn er uit... toenstraks terug gebeld geworden door de echoscopist. Zij zei dat de verloskundige dat gewoon als grap doet...(goed dat kan, maar toch vind ik het niet grappig ) Maar zei zij dat ze het nooit fout heeft en het normaal al vanaf 13 weken kan bepalen, dat ik op haar kon vertrouwen en gewoon moest gaan shoppen en verven . Alles bij elkaar geloven we gewoon de echo en laten we het voor wta het is. eigenlijk wisten we het ook wel allemaal, maar toch zat er zo'n knagende stemmetje....

wel gaan we een pretecho doen, daar moet ik nog een afspraak voor maken.

dus bij deze...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:48:50 #48
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71790191
lily, een meisje
Bucko weer gerustgesteld
Gekke eetgewoontes: hier niet echt. Ben wel meer 's avonds aan het snacken... heb dan ook echt honger
pi_71790330
Ik vrees dat ik mijn man nu toch ga moeten helpen met opruimen Doen alsof ik niet weet dat hij bezig is, lijkt me onbegonnen werk
Maar ouch, ik heb geen fut
pi_71791046
Incantrix wat goed!

Bucko, 13 weken????? Is dat een tikfout ? Kan het echt zó vroeg al? Ik dacht dat 16 weken echt het minimale was. Leuk trouwens, een pretecho! Krijg je gegarandeerd geen spijt van hoor
Overigens wat een humor van die vk Vind ik niet iets om een grapje over te maken en dan de mensen in de waan te laten dat het serieus is.
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')